abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2004 @ 14:13:22 #126
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_23941196
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:43 schreef vdo28 het volgende:
Het klinkt mij meer als jaloers?
Wat mankeert jullie??
Waar moet ik dan jaloers op zijn? Ik hou gewoon niet van die halfbakken reunieen, of het nou Queen, the Doors of een andere band is. Waarom touren ze gewoon niet onder hun eigen namen? Zeker omdat die stadions dan niet volkomen..

Maar goed, voor de (kritiekloze) fans is het leuk hoor, veel plezier.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_23941267
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:13 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Waar moet ik dan jaloers op zijn? Ik hou gewoon niet van die halfbakken reunieen, of het nou Queen, the Doors of een andere band is. Waarom touren ze gewoon niet onder hun eigen namen? Zeker omdat die stadions dan niet volkomen..

Maar goed, voor de (kritiekloze) fans is het leuk hoor, veel plezier.
Als je het nou niet leuk vind waar lul je dan over?
En je laatste opmerking is wel heel achtergesteld
Waarom zou je kritiek hebben als er geen kritiek is?
Blijkbaar ken jij gewoon alle achtergronden niet!

Maar goed, het was dus gewoon een zeikpost van je, dat mag.

[ Bericht 7% gewijzigd door vdo28 op 13-12-2004 14:35:59 ]
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_23941670
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:13 schreef BlackJack het volgende:
Een naam waar ze meer dan recht op hebben, na alles wat ze bereikt hebben onder die naam
Juist na alles wat ze bereikt hebben vind ik het een zwaktebod om juist NU en in deze samenstelling als Queen te touren
quote:
en aangezien zeker Brian May ook voor een groot deel het creatieve genie achter de formatie was.
Die discussie is hier al vaker gevoerd en om een bewering van gelijke strekking ben ik hier door de Queen fanaten al bijna aan de hoogst Fok!boom gehangen.

Verder sluit ik me aan bij Zander: Ik hoop dat ze het waarmaken en de fans er een groot plezier mee doen. Dan zeik ik dit topic wel vol
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  maandag 13 december 2004 @ 14:41:20 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_23941851
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:13 schreef BlackJack het volgende:
en aangezien zeker Brian May ook voor een groot deel het creatieve genie achter de formatie was.
Na Freddie ja. Freddie heeft heel erg veel geschreven (zoals Bohemian Rhapsody) en was wat mij betreft zonder enige twijfel het brein achter Queen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 13 december 2004 @ 15:58:29 #130
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_23943608
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:33 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Juist na alles wat ze bereikt hebben vind ik het een zwaktebod om juist NU en in deze samenstelling als Queen te touren
[..]
Een begrijpelijke instelling, maar ik vind het voornamelijk hun beslissing om dat wel of niet te doen. En ik vind het zeker niet aan jou of aan mij om ze daarop aan te vallen. Als ze nou puur voor de centen nog snel wat nummers onder de naam Queen uitbrachten vind ik het een ander verhaal. Maar ze zijn echt ergens mee bezig, en zeker met die rock opera hebben ze duidelijk geprobeert wat nieuws neer te zetten. Ik heb niets dan respect voor wat die kerels gedaan hebben, en nog steeds blijven doen.

Hoewel ik wel jeuk krijg van de opmerking: "Zo had Freddie het gewild, The Show Must Go On." Daar krijg ik een beetje fortuyn beelden bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlackJack op 13-12-2004 16:00:08 (typo) ]
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
pi_23943770
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:58 schreef BlackJack het volgende:

[..]

Hoewel ik wel jeuk krijg van de opmerking: "Zo had Freddie het gewild, The Show Must Go On." Daar krijg ik een beetje fortuyn beelden van.
Ten eerste zou ik als ik jou was eens met de psycholoog praten over je frustratie gehalte.
Want je koppelt Fortuyn, een geheel ander iemand die in de politiek zat en een beweging op gang heeft gezet aan iemand die in een band zat en gewoon aan een ziekte is overleden.
Verder vind ik het normaal dat je soms toch wel zegt "zo had diegene het gewild" over iemand die overleden is. Een soort laatste eer, dat de Fortuynisten dat voor jou hebben verpest is jou probleem, wel simpel gedacht, maar dat heeft hier zeker niets mee te maken.

Ten tweede....
Wie maakt dat soort opmerkingen dan

Mocht het op mij slaan, ik gebruikte het alleen als voorbeeld in dit topic, ik bedoel het was anders geweest als Queen al aan het doodbloeden was aan het einde van de jaren 80, maar dat was zeker niet het geval.

We weten niet hoe Freddie het heeft gewild, dus er is zeker geen sprake van "zo had Freddie het gewild". Dat heb ik dan ook nog nooit van mijn leven iemand horen zeggen (en zeker geen Brian of Roger)

Oh ja en over jou geruchten nog eenmaal! Wie gelooft dat nou? In 1985/1986 gonsde het van de geruchten dat Queen uit elkaar zou, dat weerlegde Freddie tijdens de Magic Tour nog on stage.

[ Bericht 9% gewijzigd door vdo28 op 13-12-2004 16:13:31 ]
  maandag 13 december 2004 @ 16:09:30 #132
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_23943862
Dat was niet direct op deze discussie gericht, ik heb die opmerking in eerdere queen topics meerdere malen langs zien komen, maar ik weet niet zeker of dat ook op Fok was. Was ook niet tegen jou gericht. Laat je niet zo makkelijk de boom in jagen joh
pi_23943993
Ik had ook niet het idee dat het op mij gericht was, ik vind het gewoon een vreemde reactie.
Veel zin heb ik er ook niet in om dat nog 20 keer te horen dus heb ik het direct mee afgedaan.
  maandag 13 december 2004 @ 16:20:32 #134
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_23944136
Ok, afgedaan.

Maar wat bedoel je met:
quote:
Oh ja en over jou geruchten nog eenmaal! Wie gelooft dat nou? In 1985/1986 gonsde het van de geruchten dat Queen uit elkaar zou, dat weerlegde Freddie tijdens de Magic Tour nog on stage.
Of snap ik dat niet omdat ik te lui ben om het hele topic te lezen?
pi_23945693
for
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:20 schreef BlackJack het volgende:
Ok, afgedaan.

Maar wat bedoel je met:
[..]

Of snap ik dat niet omdat ik te lui ben om het hele topic te lezen?
Mijn excuses, ik was met 2 topics tegelijk bezig, deze opmerkingen horen in dat andere topic.

[ Bericht 1% gewijzigd door vdo28 op 13-12-2004 19:06:37 ]
pi_23946579
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:58 schreef BlackJack het volgende:
Een begrijpelijke instelling, maar ik vind het voornamelijk hun beslissing om dat wel of niet te doen. En ik vind het zeker niet aan jou of aan mij om ze daarop aan te vallen.
Natuurlijk is het hun beslissing. Het is ook hun goed recht om te doen wat zij denken dat goed is. Maar ik vind dat ik alle recht heb om dat te bekritiseren, hier op Fok! of in de kroeg of waar dan ook. Het mag hier geen kritiekloos slijmtopic worden, toch? En we zijn toch verder allemaal heel lief voor elkaar?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_23947146
Ik heb hem vandaag nog even klassikaal geëerd.

Er was een klasgenootje die niet wist wie of wat Queen was.
pi_23947298
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Misschien kun je hem meenemen naar een concert van Queen. Ik heb ergens gelezen dat ze weer gaan touren.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 13 december 2004 @ 19:23:02 #139
15600 BB-King
Long live the King!
pi_23948345
The Show must go on is geschreven door Brian May...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_23962254
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na Freddie ja. Freddie heeft heel erg veel geschreven (zoals Bohemian Rhapsody) en was wat mij betreft zonder enige twijfel het brein achter Queen.
Hoewel Freddie inderdaad geniaal was, vind ik dit een belediging aan de andere Queenleden. Another One Bites The Dust, We Will Rock You, Innuendo, The Show Must Go On, Radio Ga Ga, A Kind Of Magic, I Want To Break Free, Who Wants To Live Forever. Zomaar even wat tijdloze klassiekers van Queen, allemaal niet geschreven door Freddie.
Weblog : de Boomhut (bekend van TV)
Fijn: Queen (bekend van TV)
pi_23970136
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dat ken ik ook. Maar volgensmij zijn mijn klasgenoten niet zo bekend in de muziekwereld. Namen als John Lennon en Paul McCartney zeggen hun niks en Queen ook niet

Ik ken zelfs iemand die niet wist wie of wat Queen was, maar diegene wist wel wie Freddie Mercury was
pi_23975873
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:56 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat ken ik ook. Maar volgensmij zijn mijn klasgenoten niet zo bekend in de muziekwereld. Namen als John Lennon en Paul McCartney zeggen hun niks en Queen ook niet

Ik ken zelfs iemand die niet wist wie of wat Queen was, maar diegene wist wel wie Freddie Mercury was
Bij mijn geval ging het wel over een streng gereformeerd meisje die geen televisie thuis heeft, dus dan valt het wat meer te begrijpen. Maar toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')