Waar moet ik dan jaloers op zijn? Ik hou gewoon niet van die halfbakken reunieen, of het nou Queen, the Doors of een andere band is. Waarom touren ze gewoon niet onder hun eigen namen? Zeker omdat die stadions dan niet volkomen..quote:Op maandag 13 december 2004 13:43 schreef vdo28 het volgende:
Het klinkt mij meer als jaloers?
Wat mankeert jullie??
Als je het nou niet leuk vind waar lul je dan over?quote:Op maandag 13 december 2004 14:13 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Waar moet ik dan jaloers op zijn? Ik hou gewoon niet van die halfbakken reunieen, of het nou Queen, the Doors of een andere band is. Waarom touren ze gewoon niet onder hun eigen namen? Zeker omdat die stadions dan niet volkomen..
Maar goed, voor de (kritiekloze) fans is het leuk hoor, veel plezier.
Juist na alles wat ze bereikt hebben vind ik het een zwaktebod om juist NU en in deze samenstelling als Queen te tourenquote:Op maandag 13 december 2004 14:13 schreef BlackJack het volgende:
Een naam waar ze meer dan recht op hebben, na alles wat ze bereikt hebben onder die naam
Die discussie is hier al vaker gevoerd en om een bewering van gelijke strekking ben ik hier door de Queen fanaten al bijna aan de hoogst Fok!boom gehangen.quote:en aangezien zeker Brian May ook voor een groot deel het creatieve genie achter de formatie was.
Na Freddie ja. Freddie heeft heel erg veel geschreven (zoals Bohemian Rhapsody) en was wat mij betreft zonder enige twijfel het brein achter Queen.quote:Op maandag 13 december 2004 14:13 schreef BlackJack het volgende:
en aangezien zeker Brian May ook voor een groot deel het creatieve genie achter de formatie was.
Een begrijpelijke instelling, maar ik vind het voornamelijk hun beslissing om dat wel of niet te doen. En ik vind het zeker niet aan jou of aan mij om ze daarop aan te vallen. Als ze nou puur voor de centen nog snel wat nummers onder de naam Queen uitbrachten vind ik het een ander verhaal. Maar ze zijn echt ergens mee bezig, en zeker met die rock opera hebben ze duidelijk geprobeert wat nieuws neer te zetten. Ik heb niets dan respect voor wat die kerels gedaan hebben, en nog steeds blijven doen.quote:Op maandag 13 december 2004 14:33 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Juist na alles wat ze bereikt hebben vind ik het een zwaktebod om juist NU en in deze samenstelling als Queen te touren
[..]
Ten eerste zou ik als ik jou was eens met de psycholoog praten over je frustratie gehalte.quote:Op maandag 13 december 2004 15:58 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Hoewel ik wel jeuk krijg van de opmerking: "Zo had Freddie het gewild, The Show Must Go On." Daar krijg ik een beetje fortuyn beelden van.
Of snap ik dat niet omdat ik te lui ben om het hele topic te lezen?quote:Oh ja en over jou geruchten nog eenmaal! Wie gelooft dat nou? In 1985/1986 gonsde het van de geruchten dat Queen uit elkaar zou, dat weerlegde Freddie tijdens de Magic Tour nog on stage.
Mijn excuses, ik was met 2 topics tegelijk bezig, deze opmerkingen horen in dat andere topic.quote:Op maandag 13 december 2004 16:20 schreef BlackJack het volgende:
Ok, afgedaan.
Maar wat bedoel je met:
[..]
Of snap ik dat niet omdat ik te lui ben om het hele topic te lezen?
Natuurlijk is het hun beslissing. Het is ook hun goed recht om te doen wat zij denken dat goed is. Maar ik vind dat ik alle recht heb om dat te bekritiseren, hier op Fok! of in de kroeg of waar dan ook. Het mag hier geen kritiekloos slijmtopic worden, toch? En we zijn toch verder allemaal heel lief voor elkaar?quote:Op maandag 13 december 2004 15:58 schreef BlackJack het volgende:
Een begrijpelijke instelling, maar ik vind het voornamelijk hun beslissing om dat wel of niet te doen. En ik vind het zeker niet aan jou of aan mij om ze daarop aan te vallen.
Misschien kun je hem meenemen naar een concert van Queen. Ik heb ergens gelezen dat ze weer gaan touren.quote:Op maandag 13 december 2004 18:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Er was een klasgenootje die niet wist wie of wat Queen was.![]()
Hoewel Freddie inderdaad geniaal was, vind ik dit een belediging aan de andere Queenleden. Another One Bites The Dust, We Will Rock You, Innuendo, The Show Must Go On, Radio Ga Ga, A Kind Of Magic, I Want To Break Free, Who Wants To Live Forever. Zomaar even wat tijdloze klassiekers van Queen, allemaal niet geschreven door Freddie.quote:Op maandag 13 december 2004 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na Freddie ja. Freddie heeft heel erg veel geschreven (zoals Bohemian Rhapsody) en was wat mij betreft zonder enige twijfel het brein achter Queen.
Dat ken ik ook. Maar volgensmij zijn mijn klasgenoten niet zo bekend in de muziekwereld. Namen als John Lennon en Paul McCartney zeggen hun niks en Queen ook nietquote:Op maandag 13 december 2004 18:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Er was een klasgenootje die niet wist wie of wat Queen was.![]()
Bij mijn geval ging het wel over een streng gereformeerd meisje die geen televisie thuis heeft, dus dan valt het wat meer te begrijpen. Maar toch.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat ken ik ook. Maar volgensmij zijn mijn klasgenoten niet zo bekend in de muziekwereld. Namen als John Lennon en Paul McCartney zeggen hun niks en Queen ook niet![]()
Ik ken zelfs iemand die niet wist wie of wat Queen was, maar diegene wist wel wie Freddie Mercury was![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |