Dat zou de stelling wel meer ontkrachten ja.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:11 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Nou laatst stond op de website van brianmay, dat ze vergeleken met andere grote bands juist nog steeds veel jongeren aantrekken....
Vooral live op "Queen live Killers" als het hele publiek begint mee te zingen. Kippenvel!quote:Op woensdag 24 november 2004 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
En inmiddels dus 13 jaar vandaag.
Nu 'Love of my life' op de radio...
Moet zeggen dat het wel prettig is om eens een wat minder vaak gedraaid nummer van ze te horen. En een erg mooie keuze ook.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou de stelling wel meer ontkrachten ja.
Liever "Innuendo" eiegenlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:46 schreef vdo28 het volgende:
Als we Bohemian Rhapsody weer op nr1 willen krijgen in de top2000, volgens mij is vandaag de laatste dag dat we kunnen stemmen![]()
klik hier om te stemmen!!
Ik had Innuendo op 2 gezetquote:
Op zich ben ik het wel met je eens, maar ik heb eigenlijk een beetje een overdosis Rhapsody gehad, vandaar dat ik dit keer ga voor Innuendo.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:52 schreef vdo28 het volgende:
Toch vind ik Bohemian Rhapsody beter door hoe briljant het is geschreven, door de verschillende "sections" er in, door de videoclip, en door de timing...
In Deutschland en in Germany? Toe maar...quote:Op maandag 13 december 2004 09:29 schreef vdo28 het volgende:
"We decided we gonna do a Queen tour. We're touring in Deutschland, in Germany, and Europe next spring.
Weer wat gaan doen??quote:Op maandag 13 december 2004 11:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In Deutschland en in Germany? Toe maar...
Het is letterlijk vertaald uit het interview!
Ach, we zien het wel. Op zich goed nieuws dat Brian en Roger weer watgaan doen!
Waarom dit bericht in een topic over Freddie Mercury staat is me een raadsel, maar goed...quote:Op maandag 13 december 2004 09:29 schreef vdo28 het volgende:
Queen Tour Spring 2005
Roger has announced on ZDF that Queen plan to tour in the spring of 2005 with Paul Rodgers.
"We are in the process of looking at venues for a QUEEN tour in the spring"quote:Op maandag 13 december 2004 13:24 schreef vdo28 het volgende:
En bij alles laten ze duidelijk weten dat het geen Queen is
Nogmaals, een samenwerking tussen de heren vind ik prima, het Queen-sausje dat eroverheen wordt gegoten staat me wat minder aan.quote:Het blijven gewoon rockers en dus doen ze nog wat....
Meer is het niet...
Het klinkt mij meer als jaloers?quote:Op maandag 13 december 2004 13:40 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind het zelf onzin om de Queen-naam maar weer eens af te stoffen. Wanneer Paul McCartney en Ringo Starr samen zouden touren is het toch ook geen Beatles-reunie? Beetje jammer dat deze mensen in het verleden blijven leven..
Je begrijpt wel wat ik bedoel toch?quote:Op maandag 13 december 2004 12:04 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Weer wat gaan doen??
Ze hebben nog niet stil gezeten hoor...
Ze hebben de musical "We will rock you" gepromoot de afgelopen jaren, verder zijn ze al vaak in Afrika geweest voor de Mercury Phoenix Trust etc etc
Dus wat is dan het probleem asl ze de naam Queen gebruiken. Een naam waar ze meer dan recht op hebben, na alles wat ze bereikt hebben onder die naam, en aangezien zeker Brian May ook voor een groot deel het creatieve genie achter de formatie was.quote:Op maandag 13 december 2004 14:00 schreef vdo28 het volgende:
Maar iedereen weet dat wel BlackJack...
Waar moet ik dan jaloers op zijn? Ik hou gewoon niet van die halfbakken reunieen, of het nou Queen, the Doors of een andere band is. Waarom touren ze gewoon niet onder hun eigen namen? Zeker omdat die stadions dan niet volkomen..quote:Op maandag 13 december 2004 13:43 schreef vdo28 het volgende:
Het klinkt mij meer als jaloers?
Wat mankeert jullie??
Als je het nou niet leuk vind waar lul je dan over?quote:Op maandag 13 december 2004 14:13 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Waar moet ik dan jaloers op zijn? Ik hou gewoon niet van die halfbakken reunieen, of het nou Queen, the Doors of een andere band is. Waarom touren ze gewoon niet onder hun eigen namen? Zeker omdat die stadions dan niet volkomen..
Maar goed, voor de (kritiekloze) fans is het leuk hoor, veel plezier.
Juist na alles wat ze bereikt hebben vind ik het een zwaktebod om juist NU en in deze samenstelling als Queen te tourenquote:Op maandag 13 december 2004 14:13 schreef BlackJack het volgende:
Een naam waar ze meer dan recht op hebben, na alles wat ze bereikt hebben onder die naam
Die discussie is hier al vaker gevoerd en om een bewering van gelijke strekking ben ik hier door de Queen fanaten al bijna aan de hoogst Fok!boom gehangen.quote:en aangezien zeker Brian May ook voor een groot deel het creatieve genie achter de formatie was.
Na Freddie ja. Freddie heeft heel erg veel geschreven (zoals Bohemian Rhapsody) en was wat mij betreft zonder enige twijfel het brein achter Queen.quote:Op maandag 13 december 2004 14:13 schreef BlackJack het volgende:
en aangezien zeker Brian May ook voor een groot deel het creatieve genie achter de formatie was.
Een begrijpelijke instelling, maar ik vind het voornamelijk hun beslissing om dat wel of niet te doen. En ik vind het zeker niet aan jou of aan mij om ze daarop aan te vallen. Als ze nou puur voor de centen nog snel wat nummers onder de naam Queen uitbrachten vind ik het een ander verhaal. Maar ze zijn echt ergens mee bezig, en zeker met die rock opera hebben ze duidelijk geprobeert wat nieuws neer te zetten. Ik heb niets dan respect voor wat die kerels gedaan hebben, en nog steeds blijven doen.quote:Op maandag 13 december 2004 14:33 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Juist na alles wat ze bereikt hebben vind ik het een zwaktebod om juist NU en in deze samenstelling als Queen te touren
[..]
Ten eerste zou ik als ik jou was eens met de psycholoog praten over je frustratie gehalte.quote:Op maandag 13 december 2004 15:58 schreef BlackJack het volgende:
[..]
Hoewel ik wel jeuk krijg van de opmerking: "Zo had Freddie het gewild, The Show Must Go On." Daar krijg ik een beetje fortuyn beelden van.
Of snap ik dat niet omdat ik te lui ben om het hele topic te lezen?quote:Oh ja en over jou geruchten nog eenmaal! Wie gelooft dat nou? In 1985/1986 gonsde het van de geruchten dat Queen uit elkaar zou, dat weerlegde Freddie tijdens de Magic Tour nog on stage.
Mijn excuses, ik was met 2 topics tegelijk bezig, deze opmerkingen horen in dat andere topic.quote:Op maandag 13 december 2004 16:20 schreef BlackJack het volgende:
Ok, afgedaan.
Maar wat bedoel je met:
[..]
Of snap ik dat niet omdat ik te lui ben om het hele topic te lezen?
Natuurlijk is het hun beslissing. Het is ook hun goed recht om te doen wat zij denken dat goed is. Maar ik vind dat ik alle recht heb om dat te bekritiseren, hier op Fok! of in de kroeg of waar dan ook. Het mag hier geen kritiekloos slijmtopic worden, toch? En we zijn toch verder allemaal heel lief voor elkaar?quote:Op maandag 13 december 2004 15:58 schreef BlackJack het volgende:
Een begrijpelijke instelling, maar ik vind het voornamelijk hun beslissing om dat wel of niet te doen. En ik vind het zeker niet aan jou of aan mij om ze daarop aan te vallen.
Misschien kun je hem meenemen naar een concert van Queen. Ik heb ergens gelezen dat ze weer gaan touren.quote:Op maandag 13 december 2004 18:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Er was een klasgenootje die niet wist wie of wat Queen was.![]()
Hoewel Freddie inderdaad geniaal was, vind ik dit een belediging aan de andere Queenleden. Another One Bites The Dust, We Will Rock You, Innuendo, The Show Must Go On, Radio Ga Ga, A Kind Of Magic, I Want To Break Free, Who Wants To Live Forever. Zomaar even wat tijdloze klassiekers van Queen, allemaal niet geschreven door Freddie.quote:Op maandag 13 december 2004 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na Freddie ja. Freddie heeft heel erg veel geschreven (zoals Bohemian Rhapsody) en was wat mij betreft zonder enige twijfel het brein achter Queen.
Dat ken ik ook. Maar volgensmij zijn mijn klasgenoten niet zo bekend in de muziekwereld. Namen als John Lennon en Paul McCartney zeggen hun niks en Queen ook nietquote:Op maandag 13 december 2004 18:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Er was een klasgenootje die niet wist wie of wat Queen was.![]()
Bij mijn geval ging het wel over een streng gereformeerd meisje die geen televisie thuis heeft, dus dan valt het wat meer te begrijpen. Maar toch.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat ken ik ook. Maar volgensmij zijn mijn klasgenoten niet zo bekend in de muziekwereld. Namen als John Lennon en Paul McCartney zeggen hun niks en Queen ook niet![]()
Ik ken zelfs iemand die niet wist wie of wat Queen was, maar diegene wist wel wie Freddie Mercury was![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |