aah die. die vind ik een hele goede, sterke en mega sombere feel bad aflevering!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:04 schreef Laniboekje het volgende:
Vanavond komt:
Harvest
Een meisje wordt ontvoerd bij een supermarkt. Voor het CSI-team begint een race tegen de klok. Al snel wordt het lichaam gevonden, maar dan blijkt dat het meisje al langer dood is dan gedacht. Catherine maakt zich druk om Lindsay Willows, die aan het liften is.
![]()
1e of 2e week van maart!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Wanneer komen de nieuwe afleveringen erop
Deze aflevering ken ik geloof ik nog niet, maar weer eens kijken dan. Ik kijk niet zo vaak nu omdat ik ze bijna allemaal al gezien heb....quote:Op maandag 30 januari 2006 10:04 schreef Laniboekje het volgende:
Vanavond komt:
Harvest
Een meisje wordt ontvoerd bij een supermarkt. Voor het CSI-team begint een race tegen de klok. Al snel wordt het lichaam gevonden, maar dan blijkt dat het meisje al langer dood is dan gedacht. Catherine maakt zich druk om Lindsay Willows, die aan het liften is.
![]()
ik kijk vrijwel nooit omdat ik ze geheel uit me hoofd kenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Deze aflevering ken ik geloof ik nog niet, maar weer eens kijken dan. Ik kijk niet zo vaak nu omdat ik ze bijna allemaal al gezien heb....![]()
Ik niet iigquote:Op maandag 30 januari 2006 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alsof je de afleveringen nog niet gezien heb
Nee iddquote:Op maandag 30 januari 2006 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alsof je de afleveringen nog niet gezien heb
ik kijk ook weleens met mams hoor.. terwijl ik ze dan allang ken! maar ik zeg gewoon niks of ik vind een manier om mijn moeder gek te makenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef Nuna het volgende:
TvpBen benieuwd naar de afleveringen. Nu wil niemand met mij CSI kijken, omdat ik ze allemaal al zowat heb gezien en dus meteen de moordenaar kan vertellen en waarom enzo
ik onthoud ze wel altijd. das wel minderquote:Op maandag 30 januari 2006 22:52 schreef rena het volgende:
Ik heb m vanavond wel weer gekeken, dit vond ik de 1e keer al een hele indrukwekkende afleveringIk onthoud de moordenaren nooit, dus het eind is telkens weer een verassing
![]()
jup doet me denken aan klenen van mensen voor gezonde organen enzoquote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef El_Rolando het volgende:
Ik vond het wel een heftig verhaal vandaag.
En het verschrikkelijke is gewoon dat het ook echt gewoon vaak gebeurd. Een 'extra' kind nemen om de ander zo lang mogelijk in leven te houden..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jup doet me denken aan klenen van mensen voor gezonde organen enzowat in veel films al aan bod is geweest. hier enkel kind baren voor beenmerg enzo.
Die pedofiel vond ik overigens wel echt een creep hoor.. Niet perse wat hij zei, maar die gezichtsuitdrukkingen. En dan dat: Mr.. Grish-sssooommmee, echt zo een 'snake'.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:20 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh het was een heeele goed afl. enkel zo feel bad aflevering...
helemaal dat standaard die pedofiel in de kraag werd gevat ervoor ook!
ie speelt een ter onrechte van moord beschuldigde papa in csi miamiquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die pedofiel vond ik overigens wel echt een creep hoor.. Niet perse wat hij zei, maar die gezichtsuitdrukkingen. En dan dat: Mr.. Grish-sssooommmee, echt zo een 'snake'.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |