Ik weet het niet, het lijkt er wel op, dat was me ook opgevallen. Maar zeker weten doe ik het niet....misschien lijkt het alleen maar zo.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:03 schreef Dark0r het volgende:
Deze mensen bewegen zelf zeer duidelijk het glaasje.. kijk dat meisje rechtsachter gewoon echt kracht zetten om dat glaasje te bewegen![]()
ik vind dit echt wat voor gothix
die deur bij die 6pack aflevering is trouwens wel vaag, maar zal vast wel wetenschappelijk te verklaren zijn
die orb lijkt net een Mot??? die heel dicht bij de camera langsvliegt, en die door het licht dat er op schijnt net een lichtbol lijktquote:Op maandag 30 januari 2006 10:09 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het lijkt er wel op, dat was me ook opgevallen. Maar zeker weten doe ik het niet....misschien lijkt het alleen maar zo.
Die deur....die vonden sommigen hier juist om te lachen. Iedereen denkt wel weer iets anders.
Wat vond je van die orb?
De site komt zo amateuristisch over. Misschien heeft deze meneer geen geld om spectaculaire dure commerciele websites te bouwen? En taalkundig is hij misschien niet zo bedreven als menig wetenschapper. Nou en? Je moet daar doorheen leren kijken. Het zijn juist die 'kleine' sitejes waar misschien wel de waarheid achter zit.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:15 schreef snoekiesnoek het volgende:
de site die je noemt komt zo amateuristisch over. Wat een onzin allemaal. Bijvoorbeeld de meisjes uit de achterhoek waarvan er al 3 zelfmoord gepleegd hebben. Zo uit de duim gezogen... kom dan met feiten ipv beweringen.
Zou kunnen, maar het is moeilijk in te schatten vind ik.....er staan nog meer filmpjes op de site. ik kan ze alleen even niet zo gauw terug vinden.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:10 schreef Dark0r het volgende:
[..]
die orb lijkt net een Mot??? die heel dicht bij de camera langsvliegt, en die door het licht dat er op schijnt net een lichtbol lijkt
Dit is natuurlijk een argument van niks. Maar geloof wat je wilt geloven, mij overtuig je echter niet met dit soort argumenten en met dit soort voorbeelden.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het zijn juist die 'kleine' sitejes waar misschien wel de waarheid achter zit.
Waar staat dat verhaal dan van die meisjes? Ik kan het niet vindenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:15 schreef snoekiesnoek het volgende:
de site die je noemt komt zo amateuristisch over. Wat een onzin allemaal. Bijvoorbeeld de meisjes uit de achterhoek waarvan er al 3 zelfmoord gepleegd hebben. Zo uit de duim gezogen... kom dan met feiten ipv beweringen.
Ik wil je ook niet overtuigen, beste. Dat kan alleen jijzelf, toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:37 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een argument van niks. Maar geloof wat je wilt geloven, mij overtuig je echter niet met dit soort argumenten en met dit soort voorbeelden.
alsof kranten zo geloofwaardig zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 10:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
De site komt zo amateuristisch over. Misschien heeft deze meneer geen geld om spectaculaire dure commerciele websites te bouwen? En taalkundig is hij misschien niet zo bedreven als menig wetenschapper. Nou en? Je moet daar doorheen leren kijken. Het zijn juist die 'kleine' sitejes waar misschien wel de waarheid achter zit.
En waarom uit de duim gezogen? Dus alles wat niet in de krant staat, is dan maar niet waar? Wie weet stond het trouwens wel in de krant.
Echt heel erg last gehad heb ik er niet van, maar jaren geleden hebben ik en 2 vriendinnen glaasje gedraaid waarbij wel van alles is gebeurd!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:37 schreef Alicey het volgende:
Zitten er hier eigenlijk mensen die persoonlijk last hebben gehad met glaasje draaien? Ik ken wel via-via de verhalen, maar ik heb nooit first-hand van iemand er over gehoord.
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:42 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Hadden jullie ook geblowd, of andere drugs gebruikt?
ik geloof pertinent niet in geesten, dus ik vind het daarom ook een betere verklaring..quote:Op maandag 30 januari 2006 15:51 schreef Armalite het volgende:
duwen of niet?
Persoonlijk vind ik dit een betere verklaring waarom het glas beweegt dan om daar geesten de schuld van te geven.
En nu zitten jullie in een gesticht. Ja sorry hoor mar dit slaat helemaal nergens op. Het kan ook zijn dat, zoals iemand anders al zei, jullie een beetje te veel drugs hebben gebruikt.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef Sasami het volgende:
[..]
Echt heel erg last gehad heb ik er niet van, maar jaren geleden hebben ik en 2 vriendinnen glaasje gedraaid waarbij wel van alles is gebeurd!
Het was een dag waarbij we ons vreselijk verveelden en we ons in het hoofd hadden gehaald om maar eens glaasje te gaan draaien.( dat hebben we bij mijn beste vriendin thuis gedaan)
We waren er zelf heel sceptisch over en hadden zoiets ' wat kan ons gebeuren'
Hoe we precies zijn begonnen weet ik niet eens meer , wat er wel gebeurde is dat plotseling het glas begon te bewegen en ik dacht dat 1 van mijn vriendinnen een grapje maakte om het glas te bewegen. Dat was dus niet het geval want ze waren beide net zo geschrokken als ik op dat moment.
Ik wilde toen al niet meer mee doen.. en ben naar buiten gegaan. Totdat mijn vriendin begon te gillen dat het glaasje wel heel erg aan het bewegen was. Ze hadden allerlei vragen gesteld en sommige klopten ook maar anderen ook helemaal niet.
Op het laatst had ik echt zoiets van jongens nu stoppen want het voelt niet goed. maar ze wilden nog 1 laatste vraag stellen.
Dat hebben ze dan ook gedaan en de vraag was wat zijn/haar naam was.
En daar begon het glaasje weer te bewegen eerst naar de S dan naar de A de T de A . Toen heb ik het glas gepakt weggebracht en alle letters doorelkaar gegooit.
Op dat zelfde moment raakte mijn beste vriendin haar kat helemaal in paniek en rende naar buiten.(die hebben we dagen daarna niet weer gezien)
Mijn andere vriendin moest daarna naar huis om te gaan eten en ik zou bij mijn beste vriendin blijven eten.
Terwijl mijn vriendin bezig was met eten koken voelde ik steeds een windvlaag en ook zag ik af en toe een schim,plotseling werd ik aan mijn vinger getrokken. En kwam in paniek bij mijn vriendin in de keuken (ook zij zag af en toen een schim en voelde een windvlaag) ook zij raakte daardoor ook een beetje in paniek maar we konden nog wel redelijk rustig blijven. Toen was het een poosje stil, totdat we begonnen te eten. We werden steeds in onze rug geduwd en dat bleef een tijdje doorgaan. ( we hebben er toen maar geen acht opgeslagen hoewel we vreselijk bang waren)
Na een paar uur kwam mijn andere vriendin weer terug en zaten we met zijn allen in de woonkamer. En we vertelden haar wat er was gebeurd.We zaten haar gerust te stellen dat er al een tijdje niets was gebeurd. Totdat ik in de openhaard zat te kijken (zat glas voor) en ik zag in de spiegeling ineens een ' geraamte vinger' op me afkomen die een gebaar maakte van 'foei' Dat zelfde moment zag mijn beste vriendin ' iets' uit de openhaard komen wat richting mijn andere vriendin ging. Dus ze schreeuwde snel ga daar weg toen zijn we met zijn drieen de kamer uitgerend en naar boven gevlucht.
Met mijn beste vriendin voorop toen ik en daarna mijn andere vriendin die helemaal in paniek raakte dat ze vast zat (maar wij konden niet zien waaraan) dus moesten mijn beste vriendin en ik met geweld haar naar boven trekken (want ze zat idd ergens aan vast).
Toen hebben we een tijdje daar op een slaapkamer gezeten en daarna zijn we uit huis gegaan.
' s nachts heeft mijn beste vriendin bij haar moeder geslapen en hoorde ze af en toe voetstappen op de trap.
Een paar dagen later was mijn vriendin samen met haar moeder aan het afwassen en knapte het glas waar we glaasje mee hadden gedraaid zo in haar handen.
Daarna was het een paar maanden rustig in dat huis en toen begon het weer.
We stonden met een andere vriendin in de gang en ineens vlogen alle deuren tegelijk open (Het kon geen wind zijn want er zitten geen ramen in de hal bij hun) nou die vriendin wist niet hoe snel ze uit het huis moest vluchten.En mijn beste vriendin en ik deden alle deuren maar weer dicht, behalve de garage deur die ik niet dicht kreeg (het was net op die deur werd tegengehouden) zelfs met zijn tweeen kregen we de deur niet dicht. (waardoor we vreselijk moesten lachen)
Ik liet toen de deur maar los en toen werd mijn vriendin (die nog wel de deur vasthad) ineens met deur en al de garage ingetrokken.Daarna kon ze de deur wel dicht krijgen en dat was dan ook het laatste wat we er nog van hebben gemerkt.
Ik weet niet of daar nog steeds wat in huis zit maar ik hoor mijn vriendin er nooit meer over.
Maar goed het zal voor de sceptici onder ons een heel raar verhaal zijn maar het is toch echt gebeurd.
Dat zou kunnen. Maar uitgaande van het feit dat het geheel meerdere maanden duurt lijkt mij dat sterk. Vooral die openslaande deuren vind ik een vreemd feit. De rest zou ik eventueel nog wel op hysterie kunnen gooien.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:16 schreef footballmanager11 het volgende:
[..]
En nu zitten jullie in een gesticht. Ja sorry hoor mar dit slaat helemaal nergens op. Het kan ook zijn dat, zoals iemand anders al zei, jullie een beetje te veel drugs hebben gebruikt.
Ik zal het maar meteen uit de wereld helpen voordat er nog meer mee komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:16 schreef footballmanager11 het volgende:
[..]
En nu zitten jullie in een gesticht. Ja sorry hoor mar dit slaat helemaal nergens op. Het kan ook zijn dat, zoals iemand anders al zei, jullie een beetje te veel drugs hebben gebruikt.
dat zijn jouw woorden...quote:Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef CarDani het volgende:
niemand raakte de tafel aan.
Zover ik weet heeft die nooit iets gemerkt.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:05 schreef Sh0g het volgende:
en de moeder van je vriendin? heeft die ooit iets gezien, gehoord, gemerkt?
Waarom moeten onverklaarbare dingen altijd weer worden afgeschoven op personen die het hebben meegemaakt?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:16 schreef footballmanager11 het volgende:
[..]
Yeah rightquote:Op maandag 30 januari 2006 16:16 schreef footballmanager11 het volgende:
[..]
Weet je waarom het altijd via-via verhalen zijn? Omdat puur rationeel denkenden zoals jij nooit iets dergelijks meegemaakt hebben of nooit zijn gaan experimenteren, duhquote:Op maandag 30 januari 2006 18:56 schreef partyyboyy het volgende:
Het is echt onzin. Het zijn altijd via-via verhalen en het is niet, wetenschappelijk, bewezen.
Via via verhalen?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:56 schreef partyyboyy het volgende:
Het is echt onzin. Het zijn altijd via-via verhalen en het is niet, wetenschappelijk, bewezen.
foutquote:Op maandag 30 januari 2006 19:09 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Weet je waarom het altijd via-via verhalen zijn? Omdat puur rationeel denkenden zoals jij nooit iets dergelijks meegemaakt hebben of nooit zijn gaan experimenteren, duh
haha ja vanuit jouw perspectief niet neequote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef Sasami het volgende:
[..]
Via via verhalen?
Dat verhaal van mij is ook geen via via verhaal!
hehe ,iddquote:Op maandag 30 januari 2006 21:12 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
haha ja vanuit jouw perspectief niet nee
Mijn oma hallucineerde bv ook gedurende een tijd nogal vaak. Bleek aan een combinatie van medicatie te liggen die ze nam ...quote:Op maandag 30 januari 2006 18:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Mijn opa had zeker ook geblowd/wat anders gebruiktDie is juist altijd zo heilig als maar zijn kan, en snel bang dat hij ziek wordt (bijna een hypochonder)
Je bent altijd welkom om het mij eens te komen tonenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Eigenlijk zouden sceptici het ook moeten gaan doen, want, er is immers toch niets om bang voor te zijn?
Ik daag jullie uit, wanneer gaan jullie iets dergelijks doen? Of ben je bang dat je voor gek staat![]()
Ben benieuwd wat voor andere smoezen er dan nog meer komen.
Als jullie iets hebben gedaan, geef dan een oordeel. Ipv achter je pc je denkbeelden op een forum zetten.
Ik ga het zelf in elk geval niet doen, want wij hebben een kleintje van bijna 9 maanden en ik ben net weer in verwachting. Een te groot risico dus, en het feit dat ik het nooit heb gedaan is omdat ik door mijn opa ooit ben gewaarschuwd. En door een jongen die ik vroeger kende.
Maar wie wil experimenteren? Van de rationeel denkenden?
Derren Browns 'Seance' al gezien? Hij start deze met 'de kandidaten dienen te geloven in paranormale verschijnselen'. Met andere woorden, mensen die geloven in paranormale verschijnselen hebben de neiging om in normaal verklaarbare verschijnselen iets bovennatuurlijks te zien...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:09 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Weet je waarom het altijd via-via verhalen zijn? Omdat puur rationeel denkenden zoals jij nooit iets dergelijks meegemaakt hebben of nooit zijn gaan experimenteren, duh
tis ook lastig af en toequote:
Vaak wel misschien jaquote:Op maandag 30 januari 2006 21:12 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
fout
ik heb wel degelijk dingen meegemaakt die ik niet kon of kan verklaren hoor...vaak helpt rationeel denken dan heel erg, en weet je het probleem op te lossen...
Whatever dan ook, het was slechts een voorbeeld. Nieuws dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
alsof kranten zo geloofwaardig zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |