Wat doe je lichtgeraakt vanochtendquote:Op maandag 30 januari 2006 09:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeik niet, dat je dat al een rel noemt
kheb niets gemistquote:Op maandag 30 januari 2006 09:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat doe je lichtgeraakt vanochtend![]()
Ben blij dat ik geen internet thuis heb om daar Fok! SC's te volgen, haha (nix gemist dusquote:Op maandag 30 januari 2006 09:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar wel een rel over de OP.![]()
moet je bij Plato zijn, die kan t je haarfijn uitleggenquote:
Dat blijkt wel ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:04 schreef Ynske het volgende:
heb alleen heel veel zin om overal lekker tegenin te gaan
Plato...je bent dus niet de enigequote:Op maandag 30 januari 2006 09:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat doe je lichtgeraakt vanochtend![]()
jah leuk hequote:
Ik stel voor dat we hem vandaag aanspreken met PlatOP!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je bij Plato zijn, die kan t je haarfijn uitleggen
Maakt niet uit hoor, ik hou wel van een wat hardere toon.quote:
Je moet het topic voor het vorige hebben.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga niet teruglezen van een weekend, dus linkje dan maar. In feedback staat er iig niets
[R&P SC] Waar iedereen welkom is!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga niet teruglezen van een weekend, dus linkje dan maar. In feedback staat er iig niets
Anyhow, geklier met OP's, en om kliekvorming in het geheel tegen te gaan geen OP meer.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:08 schreef Pheno het volgende:
Welke pagina? Ik heb er 150 per paginaquote:Op maandag 30 januari 2006 09:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet het topic voor het vorige hebben.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke pagina? Ik heb er 150 per pagina
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
[R&P SC] Waar iedereen welkom is!
ergens vanaf 21.41 u
De eerste post:quote:Op maandag 30 januari 2006 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
[R&P SC] Waar iedereen welkom is!
ergens vanaf 21.41 u
Klopt, zoals ik al zei moet je in het topic daarvoor zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste post:
melismay - zondag 29 januari 2006 @ 22:44
Ik denk dat ik een topicje terug moet
Klopt dusquote:Op maandag 30 januari 2006 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste post:
melismay - zondag 29 januari 2006 @ 22:44
Ik denk dat ik een topicje terug moet
welkom zijn is zo 2005.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:17 schreef Mokster het volgende:
Gaat het nou nog steeds over OP's en kliekjes?
Ik ben in ieder geval wel blij dat ik niet meer welkom ben!![]()
Dat voelt stukken beter![]()
dat bedoel ikquote:Op maandag 30 januari 2006 09:17 schreef Mokster het volgende:
Gaat het nou nog steeds over OP's en kliekjes?
Ik ben in ieder geval wel blij dat ik niet meer welkom ben!![]()
Dat voelt stukken beter![]()
S. Het S-woord is uitgesproken.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mods die S. imiteren...
Waar gaat dat heen met Fok?
Je zult mij niet horen klagen, een S-rel op z'n tijd is best OK.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij hield wel van een hardere toon toch?![]()
Ik moet inderdaad gaan rennen, maar dan om op tijd op m'n afspraak te komen.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Drama![]()
De wereld vergaat!
Ren voor je leven!!!![]()
Dit riekt naar vluchtgedrag!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad gaan rennen, maar dan om op tijd op m'n afspraak te komen.![]()
Geen badkamerquote:
trouwens Leiden is ook niet veel aan hequote:Op maandag 30 januari 2006 09:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad gaan rennen, maar dan om op tijd op m'n afspraak te komen.![]()
quote:
Mooi nieuw woord: een mix tussen funky en fucking...quote:Op maandag 30 januari 2006 09:30 schreef Ynske het volgende:
funcking
jah moet toch wat hequote:Op maandag 30 januari 2006 09:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mooi nieuw woord: een mix tussen funky en fucking...
Swingend neuken zeg maar!![]()
Dat kloptquote:Op maandag 30 januari 2006 09:32 schreef Breetai het volgende:
Heteinde van de wereld komt er sowieso toch al aan.
Da's gewoon een psychische test voorafgaand aan het gesprek: "hoe snel raak je geïrriteerd?".quote:Op maandag 30 januari 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
Wat zijn helpdesken toch altijd druk , ik hang al 10 minuten aan de lijn naar een stom muziekje te luisteren
Hoe lang heb ik nog ongeveer?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
En het komt steeds dichterbij![]()
het is niet mijn telefoon en ik doe dit in de tijd van de baas, so who caresquote:Op maandag 30 januari 2006 09:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's gewoon een psychische test voorafgaand aan het gesprek: "hoe snel raak je geïrriteerd?".
Als je ophangt ben je gezakt!![]()
Dat is een raadselquote:Op maandag 30 januari 2006 09:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoe lang heb ik nog ongeveer?
Er zijn nog wel een paar dingetjes die ik wil doen voor die tijd namelijk...
Jij gaat dus door voor de volgende ronde: het gesprek met de helpdeskmedewerker!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is niet mijn telefoon en ik doe dit in de tijd van de baas, so who cares
Dan hoop ik maar dat mij iets langer gegund is, want het gaat allemaal niet lukken binnen 10 minuten...quote:Op maandag 30 januari 2006 09:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is een raadsel
Voor elk persoon kan het binnen nu en 10 min over zijn
wat, heb jij langer nodigquote:Op maandag 30 januari 2006 09:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat mij iets langer gegund is, want het gaat allemaal niet lukken binnen 10 minuten...![]()
Ik heb nooit beweerd dat ik een makkelijk mens ben.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat, heb jij langer nodig
gaan we zeker ook nog eisen stellen he
ben blij dat t je gegeven word
zeikerdquote:Op maandag 30 januari 2006 09:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik een makkelijk mens ben.
Ik stel dan ook hoge eisen aan zowel mijzelf als aan mijn medemensen...
kan best lekker zijn, vooral als je al langer moetquote:
en wat heb je geluld?quote:Op maandag 30 januari 2006 09:50 schreef PhaE het volgende:
Weekend was
Feesten met Chinezen, Kantonezen, Japanners, Fransen, Engelsen en Nederlanders is leuk
hoe krijg je het voor mekaarquote:Op maandag 30 januari 2006 09:50 schreef Pheno het volgende:
We've made contact with an human being on the other side of the phoneline!
En dat in een kwartier, goed gedaan
Nederlands, Engels, beetje Frans, beetje Japans, en ze hebben geprobeerd me Chinees te leren.quote:
multi-functioneel-likken dusquote:Op maandag 30 januari 2006 09:51 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nederlands, Engels, beetje Frans, beetje Japans, en ze hebben geprobeerd me Chinees te leren.
Vast niet zo leuk als een ballerinagirl die na een fles wijn een imitatie doet van haar dp, met behulp van de homofiele Hennies!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:50 schreef PhaE het volgende:
Weekend was
Feesten met Chinezen, Kantonezen, Japanners, Fransen, Engelsen en Nederlanders is leuk
je denkt ook maar aan 1 ding hequote:
Chrystquote:Op maandag 30 januari 2006 09:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vast niet zo leuk als een ballerinagirl die na een fles wijn een imitatie doet van haar dp, met behulp van de homofiele Hennies!![]()
Dammitquote:Op maandag 30 januari 2006 09:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vast niet zo leuk als een ballerinagirl die na een fles wijn een imitatie doet van haar dp, met behulp van de homofiele Hennies!![]()
Halloquote:Op maandag 30 januari 2006 09:53 schreef johnplayer het volgende:
Halodio
Ik las 'met een fles wijn' en de homofiele Hennies... Het kan altijd nòg ordinairder!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Spannend is nou niet direct het juiste woord. Hilarisch is een betere omschrijvingquote:Op maandag 30 januari 2006 09:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dammit
En ik zat al te wachten op een smsje terug, wist wel dat jouw feestje iets spannender zou zijn
Ah ok, dan maar goed dat ik zelf op stap ben gegaanquote:Op maandag 30 januari 2006 09:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Spannend is nou niet direct het juiste woord. Hilarisch is een betere omschrijving
Maarreh... Moks gaat maar eens aan de slag!
Bye people!![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las 'met een fles wijn' en de homofiele Hennies... Het kan altijd nòg ordinairder!![]()
ach t boeit toch ook nietquote:
gewoon onderbezetting, ze hebben mij niet aangenomenquote:Op maandag 30 januari 2006 09:37 schreef Pheno het volgende:
Wat zijn helpdesken toch altijd druk , ik hang al 10 minuten aan de lijn naar een stom muziekje te luisteren
behoorlijk gefeest dus, en gaafquote:Op maandag 30 januari 2006 09:50 schreef PhaE het volgende:
Weekend was
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gewoon door F5-en, hij kapt er vanzelf wel meequote:Op maandag 30 januari 2006 09:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeker vorige week niet...![]()
Ok... nu ga ik die F5 knop eraf slopen!!!![]()
lolquote:Op maandag 30 januari 2006 10:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Gewoon door F5-en, hij kapt er vanzelf wel mee
ha huurbaasquote:Op maandag 30 januari 2006 10:15 schreef Breetai het volgende:
Ik voel me helemaal blurk. Heel erg verkouden en een beetje koppijn. Voor de rest zouden er nog mensen langs moeten komen van de huurbaas en die komen nog steeds niet. Heel leuk allemaal.
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:15 schreef Breetai het volgende:
blurk
jaquote:Op maandag 30 januari 2006 10:21 schreef johnplayer het volgende:
Ik heb juist een keer geen off-day, is dat raar??
Hmm, nou ja, ik kan er niets aan doen eigenlijk.quote:
Nou... kom maar op dan. Kennelijk wil je ons heel graag vertellen over je geweldige weekend!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:23 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, ik kan er niets aan doen eigenlijk.
komt mischien door het weekend....
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:23 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, ik kan er niets aan doen eigenlijk.
komt mischien door het weekend....
Zo ben ik,quote:Op maandag 30 januari 2006 10:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit mn mond...
Nog harder er op meppen,quote:En o ja... F5 doet t nog![]()
Uhm, nou ja, uiteraard die geweldige race van Jos.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je gedaan?
gooi t in de groep, gooi t van je af, je kunt t
Je mag het hier best hardop zeggen hoor: je hebt je ex geneukt!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:29 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Uhm, nou ja, uiteraard die geweldige race van Jos.![]()
en de mischien niet zulke "slimme" dingen die ik heb gedaan toen ik bij mn ex was om te "praten"......
tjah euhm, zo bijzonder is dat niet hoor, racenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:29 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Uhm, nou ja, uiteraard die geweldige race van Jos.![]()
begin eens te vertellen, wat heb je gedaanquote:en de mischien niet zulke "slimme" dingen die ik heb gedaan toen ik bij mn ex was om te "praten"......
Je ex neuken is meestal fijn en nog goede seks ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:31 schreef Ynske het volgende:
begin eens te vertellen, wat heb je gedaan
met nadruk op meestalquote:Op maandag 30 januari 2006 10:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je ex neuken is meestal fijn en nog goede seks ook.![]()
Ja snap ik ook nietquote:Op maandag 30 januari 2006 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol
* Ynske vind dat er in fok een automatisch refresh gebouwd moet worden, net als bij Gmail
Het is dat ik het mijn ex misgun, anders had ik er ook nog wel werk van gemaakt.quote:
grmbl, t zou gewoon echt een top actie zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 10:32 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet
Is een standaard module voor phpbb, kun je zo downloaden..
Per user instelbaar etc.
Maar zal wel weer een te heavy load zijn voor de servers of wat voor smoes dan ook.
maar juist dat gevoellens gedeelte is de triggerquote:Op maandag 30 januari 2006 10:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is dat ik het mijn ex misgun, anders had ik er ook nog wel werk van gemaakt.![]()
Nee, even zonder dollen. Het is prima zolang er geen gevoelens zijn of terugkomen.![]()
Dat wel, maar ja je weet het, exen.... blijft lastig.quote:
dus je hebt haar geneuktquote:Op maandag 30 januari 2006 10:33 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Dat wel, maar ja je weet het, exen.... blijft lastig.
zeker het "ik weet het allemaal niet meer" oftewel ik wil je terug......![]()
En dat is nou net waar het meestal fout dreigt te gaan...quote:Op maandag 30 januari 2006 10:33 schreef Tranceptor het volgende:
Nee, even zonder dollen. Het is prima zolang er geen gevoelens zijn of terugkomen.![]()
Je kan je lul beter in een aquarium met piranha's steken dus.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:33 schreef johnplayer het volgende:
[..]
zoiets inderdaad, voor mij is het eigenlijk wel duidelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar juist dat gevoellens gedeelte is de trigger
Ik zou zeggen: welkom in R&P SC !quote:Op maandag 30 januari 2006 10:33 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ach fout! Als het toch al een zootje is, kun je er net zo goed een heel groot zootje van maken.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat is nou net waar het meestal fout dreigt te gaan...
hmmm lijkt me pijnlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 10:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kan je lul beter in een aquarium met piranha's steken dus.![]()
Mijn specialiteit!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach fout! Als het toch al een zootje is, kun je er net zo goed een heel groot zootje van maken.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:35 schreef johnplayer het volgende:
[..]
zoiets inderdaad, voor mij is het eigenlijk wel duidelijk.
En voor haar ook (zei ze)
Dat is juist de pest, de ene keer denk ik die meent echt dat ze me terug wil, dus is er geen contact. een moment later is er niets aan de hand, maar ja er moesten wat dingen afgesloten worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]vrouwen zeggen veel
meent ze het ook?
Te veel, over het algemeen,quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tis even doorbijten, maar daarna ben je dan ook wel voorgoed van het probleem af!![]()
nee sorry ik ken t nietquote:Op maandag 30 januari 2006 10:38 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Dat is juist de pest, de ene keer denk ik die meent echt dat ze me terug wil, dus is er geen contact. een moment later is er niets aan de hand, maar ja er moesten wat dingen afgesloten worden.
de laatste keer dat ik haar had gezien was nou niet echt een leuke aangelegenheid zeg maar. nu 5 maanden later is alles wat bekoeld..... je kent het wel
Hmm, dat zou soms beter zijn denk ik, maar ik weet van mijzelf dat ik nooit lang boos ben. en nou is het niet echt dat ze me bedondert heeft oid, in principe was het gewoon over en besluit je niet verder met elkaar te kunnen/willen alleen de laatste keer dat ik er was, tja....quote:Op maandag 30 januari 2006 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee sorry ik ken t niet
mijn ex hoef ik neit meer te zien, word al weer pissig als ik m ergens tegenkom
Maar wil je dan nog wat met haar?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:44 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Hmm, dat zou soms beter zijn denk ik, maar ik weet van mijzelf dat ik nooit lang boos ben. en nou is het niet echt dat ze me bedondert heeft oid, in principe was het gewoon over en besluit je niet verder met elkaar te kunnen/willen alleen de laatste keer dat ik er was, tja....
Dat denk ik wel ja, ze heeft nu een groot huis (we hebben samengewoond) en nou niet echt veel vrienden, ik integendeel wel, dus ja, ik ben nooit echt alléén. en vermaak me verder prima. zij heeft dr werk en dan helemaal niets in dat lege huis. tja ik denk dat je dan ook gaat malen en missen. maar daar was ik vrij duidelijk over zaterdag. gewoon praten......quote:Op maandag 30 januari 2006 10:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom wil ze je terug, voor t vertrouwde? omdat ze zich nu alleen voetl? etc
Yeay! Wispelturige vrouwen..quote:Op maandag 30 januari 2006 10:38 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Dat is juist de pest, de ene keer denk ik die meent echt dat ze me terug wil, dus is er geen contact. een moment later is er niets aan de hand, maar ja er moesten wat dingen afgesloten worden.
de laatste keer dat ik haar had gezien was nou niet echt een leuke aangelegenheid zeg maar. nu 5 maanden later is alles wat bekoeld..... je kent het wel
* Ynske trapt Frezerquote:
Neej apsoluut niet.quote:
hij zit nog op schoolquote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is het e-meel adres van je mananger?![]()
quote:
niet zeikenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:47 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Neej apsoluut niet.
Wat ik wil is gewoon op een "normale" basis met elkaar om kunnen gaan, zoals dat met mn andere exen wel kan. niet de deur plat lopen ofzo, maar om met haat en nijd met elkaar om te gaan, nee dat hoeft wat mij betreft niet.
lieverd, ik hou van jequote:Op maandag 30 januari 2006 10:49 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik wist dat ik op je kan rekenen. Het effect laat echter nog even op zich wachten.
Met sommige exen kun je helaas niet op "normale" basis meer omgaan, ofwel omdat je steeds ruzie krijgt, ofwel omdat het telkens weer op sex uitdraait. In die gevallen kun je de omgang maar beter beëindigen, tenzij je geen problemen hebt met het sex-gedeelte...quote:Op maandag 30 januari 2006 10:47 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Neej apsoluut niet.
Wat ik wil is gewoon op een "normale" basis met elkaar om kunnen gaan, zoals dat met mn andere exen wel kan. niet de deur plat lopen ofzo, maar om met haat en nijd met elkaar om te gaan, nee dat hoeft wat mij betreft niet.
Een lamme kut student ben ik dusquote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is het e-meel adres van je mananger?![]()
Heb je ook gelijk in.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet zeiken
gewoon doorgaan met je leven
je kunt echt niet met al je ex-en een goed contact blijven houden hoor
Zodra je gevoelens ontwikkeld moet je weer aan de andere kant van het land zitten. Dat moet je toch zien te voorkomen.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar juist dat gevoellens gedeelte is de trigger
quote:
quote:
Ah... een man die zich ergert aan zn eigen typfouten én ze ook nog verbetert!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef johnplayer het volgende:
absoluut
Uhm......quote:Op maandag 30 januari 2006 10:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah... een man die zich ergert aan zn eigen typfouten én ze ook nog verbetert!![]()
Neuken?![]()
Een parasiet,quote:Op maandag 30 januari 2006 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]een pauperstudent
die leeft van de gemeenschap
Mehn Moks, jij zakt ook weer in mijn ogen hoor...quote:
Er zijn ergere dingen in deze wereld.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Met sommige exen kun je helaas niet op "normale" basis meer omgaan, ofwel omdat je steeds ruzie krijgt, ofwel omdat het telkens weer op sex uitdraait.
I'm with stupid!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Teveel nutteloze informatie en te weinig nuttige informatie vooral.
En dat nou juist jíj inhaakt op het teveel praten...quote:Op maandag 30 januari 2006 10:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Teveel nutteloze informatie en te weinig nuttige informatie vooral.
Tja, dat zou ook een optie zijn. ware het niet dat ik eindelijk eens een keer de gang te pakken heb...quote:Op maandag 30 januari 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mehn Moks, jij zakt ook weer in mijn ogen hoor...
hop meteen erover, om ervoor te zorgen dat ie niet meer aan zijn ex denkt
te sociaal, veel te sociaal
Dat is heel erg afhankelijk van het type ex en de reden waarom iets overgaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:42 schreef Ynske het volgende:
klinkt misschien gek, maar ikzelf ben vanmening als t uit gaat, gaat t niet voor niets uit, dus jah, kweet niet, sta niet zo achter dat terug willen
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat nou juist jíj inhaakt op het teveel praten...![]()
veel praten en veel nuttige dingen zeggen gaan toch niet samen?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Ik praat veel EN zeg nuttige dingen.![]()
Bij de meeste personen niet nee.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
veel praten en veel nuttige dingen zeggen gaan toch niet samen?
Dat heeft niets met sociaal te maken hoor!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mehn Moks, jij zakt ook weer in mijn ogen hoor...
hop meteen erover, om ervoor te zorgen dat ie niet meer aan zijn ex denkt
te sociaal, veel te sociaal
Somsquote:Op maandag 30 januari 2006 10:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Ik praat veel EN zeg nuttige dingen.![]()
Het is wakker!quote:Op maandag 30 januari 2006 10:59 schreef GF het volgende:
Mogge.
Gelukkig ben jij een positieve uitzondering!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij de meeste personen niet nee.![]()
Het heerst,quote:
Ik heb altijd zin hoor!quote:
Wat doe hier dan nog?quote:
Bijkomen van afgelopen weekend... Toen had ik ook voortdurend zin!quote:
De lijm is er vannacht weer uitgezogen dus je moet ff wachtenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je breekt mn hart![]()
Wanneer kom je het lijmen?![]()
wat was je TT?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:09 schreef JoeyT het volgende:
En mn TT is ook verwijderd... Precies zolas ik voor![]()
![]()
![]()
![]()
spelde
O Joey... wat weet je het weer poëtisch te brengen!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De lijm is er vannacht weer uitgezogen dus je moet ff wachten
Helaas voor je moet je die positie vandaag delen met velen anderen ,quote:
Jij wilt suggereren dat jij dat wel kan?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij de meeste personen niet nee.![]()
Marcb1974 in the picturequote:
ik was eerstquote:Op maandag 30 januari 2006 11:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Helaas voor je moet je die positie vandaag delen met velen anderen ,.
Dit zet de superlatieven waarmee je bepaalde vaardigheden van mij en een niet nader te noemen persoon mee omschrijft, wel in een ander perspectief natuurlijk...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
O Joey... wat weet je het weer poëtisch te brengen!![]()
![]()
oepsquote:Op maandag 30 januari 2006 11:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Marcb1974 in the picture
Heel gevaarlijk... Brrrr
Tranceptor vond hm te suf voor woorden en toen zei ik al wacht maar af![]()
En ik had gelijk...
Iedereen wilt een naamtopic behalve die slappe lul... Hij moet wat testosteron spuiten in zn kont krijgen![]()
Zo nu eerst ff![]()
Probleem was dat ik sex wilde en zij niet...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
O Joey... wat weet je het weer poëtisch te brengen!![]()
![]()
Heeft ze je suf gezogen?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Probleem was dat ik sex wilde en zij niet...
Dus toen maar dit suffe compromis
Nee zo cool was t ook weer niet. Tis dat ze t vet goed kan, maar t leek eerder op ff afwerken zodat Joey weer vrolijk isquote:
* maakt mental note: JoeyT vindt gepijpt worden suf...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Probleem was dat ik sex wilde en zij niet...
Dus toen maar dit suffe compromis
*ieuw*quote:Op maandag 30 januari 2006 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee zo cool was t ook weer niet. Tis dat ze t vet goed kan, maar t leek eerder op ff afwerken zodat Joey weer vrolijk is![]()
Goed onthouden... Vind pijpen wel cool maar ik wil ook poesquote:Op maandag 30 januari 2006 11:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
* maakt mental note: JoeyT vindt gepijpt worden suf...![]()
Naja t was iig beter dan chago te blijven omdat het zaakje er niet uit kanquote:Op maandag 30 januari 2006 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
*ieuw*
dan is er toch totaal geen pret aan te beleven
en de hand aan jezelf slaan terwijl vrouwlief kijkt?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja t was iig beter dan chago te blijven omdat het zaakje er niet uit kan
Zo snel al gefrustreerd? Als het zaakje er zo nodig uit moet kun je dat zelf toch regelen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat ze dan geen zin zou krijgenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en de hand aan jezelf slaan terwijl vrouwlief kijkt?
Dan had je het beter zelf kunnen doen. Had je er naar mijn idee meer lol aan besteed.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
noujah geheimenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zo snel al gefrustreerd? Als het zaakje er zo nodig uit moet kun je dat zelf toch regelen.
Gatverdamme, ik heb helemaal geen behoefte aan inzicht in JoeyT's bedgeheimen,![]()
.
Dan word ik nou niet echt wild van... Aftrekken doe ik al genoeg dus geen handen aub... Poes of mond en diep svpquote:Op maandag 30 januari 2006 11:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en de hand aan jezelf slaan terwijl vrouwlief kijkt?
Omgquote:
Ja ik ben daarin heel snel gefrustreerd... Weet niet waardoor t komt... T voelt als een cafeine of nicotine gebrekquote:Op maandag 30 januari 2006 11:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zo snel al gefrustreerd? Als het zaakje er zo nodig uit moet kun je dat zelf toch regelen.
Gatverdamme, ik heb helemaal geen behoefte aan inzicht in JoeyT's bedgeheimen,![]()
.
Daar wilde ik zo ongeveer ook heen jaquote:Op maandag 30 januari 2006 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat ze dan geen zin zou krijgen
Ja aan mn eigen hand beleef ik meer plezier dan aan haar mond vol blaffenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dan had je het beter zelf kunnen doen. Had je er naar mijn idee meer lol aan besteed.
Word jij niet wild als je vrouwtje met zichzelf speelt dan?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan word ik nou niet echt wild van... Aftrekken doe ik al genoeg dus geen handen aub... Poes of mond en diep svp
Als ze echt geen zin heeft dan kan ik 1000 kunstjes doen maar zal niet veel uithalen. Ze wilt dan knuffelen en lief zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 11:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat ze dan geen zin zou krijgen
Heeft dus niet gewerkt, want zo vrolijk kom je niet over..zie hierboven..quote:Op maandag 30 januari 2006 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee zo cool was t ook weer niet. Tis dat ze t vet goed kan, maar t leek eerder op ff afwerken zodat Joey weer vrolijk is![]()
Oh, jij bent ook zo iemand die als er ijs op de sloot ligt erop probeert te lopen?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:25 schreef GF het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha! M'n schoenen zijn eindelijk weer droogWas vrijdagnacht door het ijs gezakt
![]()
Dan is het goed dom van haar dat ze zich wel laat overhalen tot een pijpbeurd.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ze echt geen zin heeft dan kan ik 1000 kunstjes doen maar zal niet veel uithalen. Ze wilt dan knuffelen en lief zijn![]()
![]()
![]()
Zolang ik hm er daarna maar in mag prikken vind ik t best anders nietquote:Op maandag 30 januari 2006 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Word jij niet wild als je vrouwtje met zichzelf speelt dan?
Wil ze een keer knuffelen en lief zijn, wil jij weer pornoquote:
Jawel heb hele leuke nacht met dr gehad en ze is lieffffquote:Op maandag 30 januari 2006 11:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heeft dus niet gewerk, want zo vrolijk kom je niet over..zie hierboven..
Ze laat zich dan wel van de goedkope kant zien, hehe
Mja, ik was in beschonken toestand en onder invloed van een bepaalde plantquote:Op maandag 30 januari 2006 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook zo iemand die als er ijs op de sloot ligt erop probeert te lopen?
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goed onthouden... Vind pijpen wel cool maar ik wil ook poes
Pijpen--> poes--> pijpen--> spuiten in gezicht![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wil ze een keer knuffelen en lief zijn, wil jij weer porno.
Dat maakt het dan wel weer leuk.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heeft dus niet gewerkt, want zo vrolijk kom je niet over..zie hierboven..
Ze laat zich dan wel van de goedkope kant zien, hehe
nee.. rechtvaardigquote:
Ja tis ook nooit goed...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wil ze een keer knuffelen en lief zijn, wil jij weer porno.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:30 schreef GF het volgende:
[..]
Mja, ik was in beschonken toestand en onder invloed van een bepaalde plant![]()
De volgende keer dat ik hier ladderzat begin te typen (al hoop ik dit voortaan te voorkomen) wens ik geen commentaar meer van jouw zijde lieve schat!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:30 schreef GF het volgende:
[..]
Mja, ik was in beschonken toestand en onder invloed van een bepaalde plant![]()
Boehoe.... Ik bef dr ook als ik er geen trek in heb...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan is het goed dom van haar dat ze zich wel laat overhalen tot een pijpbeurd.
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]![]()
"Hee duuuddeee, dat ijs ziet er vet hard uit.. ik kan er zeker op lopen, weddde" Ok "daar ga ik, wish me luck" *krak*
Idd ik vind t ook altijd triest van mezelf, vooral als ik na t klaarkomen weer helemaal happy benquote:Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef GF het volgende:
Als mijn vriendin geen zin heeft kan ik gewoon serieus pissig worden
Best wel triest.
das idd triestquote:Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef GF het volgende:
Best wel triest.
Ik ga eind van de middag ook naar de kapperquote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft besloten om naar de kapper te gaan vandaag (anders woensdag), haartjes zwart met paars te verven
Das dan ook weer fijn voor die jongenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Ynske het volgende:
maar goed
hij is zijn boeltje kwijtgekomen
* Ynske heeft besloten om naar de kapper te gaan vandaag (anders woensdag), haartjes zwart met paars te verven
Zwart met paars???quote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat knuffelen kan je toch gigantisch uit de klauwen laten lopen?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja tis ook nooit goed...
Overigens wilt ze altijd wel knuffelen...
De Fok! 40 days en 40 nights competitie lijkt me wel een aardige uitdaging voor jou.quote:Maja ik moet t sowieso afleren om geirriteerd te raken als ik niet ben klaargekomen![]()
Kan zondermeer een keer gebreuren, maar als het regelmatig zo is dat de ene partij geen zin heeft is er toch wel wat mis.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Boehoe.... Ik bef dr ook als ik er geen trek in heb...
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga eind van de middag ook naar de kapper.
Er moet weer nodig een kleurtje in.
idem voor miss Cc.. foooottoooooo'squote:Op maandag 30 januari 2006 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga eind van de middag ook naar de kapper.
Er moet weer nodig een kleurtje in.
Idd rechtvaardig.... waar zat jouw leuter gisteren?quote:
Een klein beetje dwang vind ik wel geil eigenlijk...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idd triest
ik houd er dan ook niet vals als mensen anderen gaan dwingen.
t kan ook op een andere manier
En als ze dan toch 'zin maakt' en wat handwerk gebruikt voel ik me toch ook niet helemaal lekker. Echt zo van rats rats rats klaar. Knuffelen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd ik vind t ook altijd triest van mezelf, vooral als ik na t klaarkomen weer helemaal happy ben![]()
He wat jammer nouquote:Op maandag 30 januari 2006 11:33 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb er een filmpje van, maar die is prive. Maar mooi was het wel
Blond en langer!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:33 schreef Mokster het volgende:
Ik moet nodig weer wat blonder... En ik twijfel of ik nou een stuk van mn haar ga laten afknippen of dat ik het nog ietsie langer laat groeien...
jah zwart met paarsquote:Op maandag 30 januari 2006 11:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zwart met paars???
Ik moet nodig weer wat blonder... En ik twijfel of ik nou een stuk van mn haar ga laten afknippen of dat ik het nog ietsie langer laat groeien...
heerlijk knus in mijn boxerquote:Op maandag 30 januari 2006 11:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd rechtvaardig.... waar zat jouw leuter gisteren?![]()
Me vriendin kan eerder pissig worden dan ik, zij heeft -lijkt 't wel- altijd zinquote:Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef GF het volgende:
Best wel triest.
klein beetje dwang, of echt dwingen totquote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een klein beetje dwang vind ik wel geil eigenlijk...
Maar ja...![]()
Maar ik fiets, een soort vanquote:Op maandag 30 januari 2006 11:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik hier ladderzat begin te typen (al hoop ik dit voortaan te voorkomen) wens ik geen commentaar meer van jouw zijde lieve schat!![]()
quote:
Heb ik al als weddenschap een keer gedaan... Ik was tot 11 dagen gekomen... En op gegeven moment vond ik echt alles lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 11:34 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat knuffelen kan je toch gigantisch uit de klauwen laten lopen?
[..]
De Fok! 40 days en 40 nights competitie lijkt me wel een aardige uitdaging voor jou.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:34 schreef Ynske het volgende:groen
jah, had eerst zoiest van laat mijn eigen kleur weer terug groeien, zit nu bijna op de 8 cm, maar vind t niet mooi, mijn eigen kleur, te standaard
Ook als je echt geen zin hebtquote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een klein beetje dwang vind ik wel geil eigenlijk...
Maar ja...![]()
Hendig sjiek!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Me vriendin kan eerder pissig worden dan ik, zij heeft -lijkt 't wel- altijd zin
wat hebben mannen toch met lang blond haar?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel heb hele leuke nacht met dr gehad en ze is lieffff![]()
Dus ze is wel lief he?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zwart is zo'n hard gezicht as je niet donker bent van jezelf (huidskleur)quote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah zwart met paars
je hebt t toch al paars gezien, nu word t nog net ietsjes donkerder
vind dat ik zo bleek en flets in mijn gezicht ben met mijn eigen kleur
blond + lang haar = geil blijkbaarquote:Op maandag 30 januari 2006 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat hebben mannen toch met lang blond haar?
Blond haar wordt met uitsterven bedreigd. En wij, als mannen, proberen dit koste wat kost te voorkomen!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
juist.. kan je ook je rijbewijs kosten.. als je het hebtquote:Op maandag 30 januari 2006 11:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook dát is niet toegestaan in beschonken toestand!![]()
Ze is ook lief. Ik had me lekker in mn eigen sop laten gaarkokenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
[..]
Dus ze is wel lief he?
Wees blij dat m'n PC uitstondquote:Op maandag 30 januari 2006 11:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Cursisten die ook daadwerkelijk vragen stellenquote:
Ik heb niks met een specifieke haarkleur, wel is het zo dat lang haar bijna altijd leuker is dan kort,quote:Op maandag 30 januari 2006 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zolang hij z'n rijbewijs nog niet heeft hoeft 'ie zich nog geen zorgen te maken...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
juist.. kan je ook je rijbewijs kosten.. als je het hebt
ow dus het is gewoon een nobele daadquote:Op maandag 30 januari 2006 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blond haar wordt met uitsterven bedreigd. En wij, als mannen, proberen dit koste wat kost te voorkomen!
hier dan ook geen schaar erinquote:Op maandag 30 januari 2006 11:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb niks met een specifieke haarkleur, wel is het zo dat lang haar bijna altijd leuker is dan kort,.
En dat blonde graag voor vrijdag! (als je dan toch zo gehoorzaam bent)quote:
Note: keten in R&P SC rond 4 uur!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou nee, gewoon blond met wat highlights.
Om half vijf een afspraak, dus om vier uur nok ik 'm hier.
Zo zijn wij!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dus het is gewoon een nobele daadwat aardig van jullie
Ik ga mn kapster eens even bellen!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat blonde graag voor vrijdag! (als je dan toch zo gehoorzaam bent)
Wees blij, eindelijk eens snuggere cursistenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cursisten die ook daadwerkelijk vragen stellen
Ben jij dan ook een blondje?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blond haar wordt met uitsterven bedreigd. En wij, als mannen, proberen dit koste wat kost te voorkomen!
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga mn kapster eens even afbellen!![]()
Helaas gaan Alicey en Sc0rPi0n vanmiddag niet naar de kapper...quote:
ja..quote:
Raak je zeker alleen maar opgewonden van?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Had je mij dan gaan uitschelden? Tyfushoer enzo?![]()
maar dat gaat ook niet helemaal opquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas gaan Alicey en Sc0rPi0n vanmiddag niet naar de kapper...
![]()
Nope, wilde jij mij beschermen dan?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:42 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb mijn haar onlangs kort laten knippen![]()
op vraag van mijn vent. En hij vindt het veel mooier zo
ik vind het ook een hele verbetering. Mijn ogen en mijn jukbeenderen komen veel beter uit nu![]()
Uiteraard!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:42 schreef GF het volgende:
[..]
Raak je zeker alleen maar opgewonden van?![]()
Wat je mooi vind is toch relatief. Ik val op halflang (iig over de schouders) en eigenlijk geen blond maar liever bruin of donkerblondquote:Op maandag 30 januari 2006 11:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja..en een mooi gezicht.. en mooie tieten.. en een mooi kontje..
weinig concreet..
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:43 schreef Breetai het volgende:
We zijn dan misschien niet de ridder op het witte paard maar we hebben wel wat over voor de mensheid. Voor roodharige meisjes geld overigens hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |