Ik sta 6e op 2 punten verschil met de nr. 1..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:00 schreef Tomhoog het volgende:
0-3 gewonnen staat 4de. Maar 2 punten verschil met nummmer 1 :")
Spannend Comp heb je dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik sta 6e op 2 punten verschil met de nr. 1..
lukt mij vandaag ook al niet echtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:03 schreef maniack28 het volgende:
Hehe... ik ga maar weer wat stijgers zoeken
Kan hij ook wat op het veld.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef DJqbl5 het volgende:
33 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider
iemand die hier interesse in heeft m een coach van te maken??
Conditie: uitstekend Keepen: rampzaligquote:
maar voor hoeveel kan ik deze ongeveer verkopen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:53 schreef komrad het volgende:
moet hij eerst naar goed XP gaan he
Zeker.quote:
Imageshack.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zeker.
[[url=http://img477.imageshack.us/img477/3122/comp6jh.jpg]afbeelding][/URL]
En je hebt geen bot-teams zo te zien?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef Daemon19 het volgende:
Juistem, danke schön herr JD, voor het hosten..
Ik heb hem ff in mijn berichtje gezet - voor de duidelijkheid.
Jawel, twee stuks zo te zienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
En je hebt geen bot-teams zo te zien?
Oude biet zegt het al, de onderste twee.quote:
Ik ben niet oudquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:09 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Oude biet zegt het al, de onderste twee.
Het kunnen ook 2 hele slechte teams zijn.quote:
leuke spelert, ik zoek er geen, maar die levert zeker enkele tonnen op ja. stond er in t vorige topic niet een lijstje met de prijzen voor dit soort spelers?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:45 schreef DJqbl5 het volgende:
33 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider
iemand die hier interesse in heeft m een coach van te maken??
He, dat heb je van mijquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
ben 'on the verge of' een revolutionaire trainingsmethode
nee, ff serieus, ik was sowieso van plan om na volgende week weer wat passing te trainen, omdat sommigen van mijn trainees op springen moeten staan wat betreft passen. dus gaak maar wat passable defjes zoeken met inadequate passing, HOGE tsi enzo, en dan binnen een paar weken in beiden stats omhoog trainenook solid defjes met inadequate passing, daar betaald men niet snel meer voor dan kale, maar als ie dalik op passable staat wordt er wel beter op gelet hoop ik
je kunt een deel van de formule claimen als je wilquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
He, dat heb je van mij
Ik heb dat op zich een paar weken met leuk succes gedaan maar het is in de praktijk toch niet handig als je veel wil traden.
Het is handig om zulke spelers aan het eind van het seizoen te kopen, als je (net zoals ik) in het tussenseizoen passen traint. Ik heb zo al meerdere spelers binnen een paar weken in 2 stats omhoog getraind. Als je dit elk seizoen doet, gaan je lange termijn trainees ook gegarandeerd in passen omhoogquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:38 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
He, dat heb je van mij
Ik heb dat op zich een paar weken met leuk succes gedaan maar het is in de praktijk toch niet handig als je veel wil traden.
En hou je dus ook meer geld over voor goede trainees!quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:22 schreef CJay het volgende:
Als je gaat trainen is een redelijk coach egt een minimum wat je moet hebben, een goed coach is wel aan te raden, je zegt zelf dat je zit te denken aan een redelijk redelijk als je die extern aanneemt kost je dat 521000 euro, wanneer je een goed/slecht coach neemt kost het je maar 268700 en dat traint sneller dan een redelijk coach
Jep, duidelijk, thx, promotie is voor dit seizoen ook zeker niet de doelstelling, heb me meer voorgenomen om bijv. binnen 5 seizoenen in divisie 5 te spelen. Voor wat betreft die trainees is het inderdaad zo dat ik van redelijk naar goed / uitstekend train, dit om een redelijke hoge marge te pakken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:39 schreef ExCibular het volgende:
[..]
En hou je dus ook meer geld over voor goede trainees!
@truck Ik weet niet precies wat voor trainees je hebt gekocht toen je begon. Maar meestal is het interessant om trainees zo hoog mogelijk op te trainen immers van matig naar redelijk levert veel minder op de van goed naar uitstekend.
Als je nu pas 2 seizoenen speelt zou ik lekker doorgaan en er nog een jaartje aan vast knopen. Volgend jaar komt je promotie wel!
Beter leiderschap heeft als gevolg dat je TS sneller terug naar bedaard gaat als je een TS hebt onder bedaard. En dat TS minder snel terug gaat naar bedaard als je een TS hebt dit beter is dan bedaard. In de hogere divisies kan dat interessant zijn omdat de onderlinge verschillen heel klein zijn. Maar in de lagera klassen is dat relatief wat minder interessant zeker gezien het geld dat je ervoor betaald.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:57 schreef Truck het volgende:
[..]
Jep, duidelijk, thx, promotie is voor dit seizoen ook zeker niet de doelstelling, heb me meer voorgenomen om bijv. binnen 5 seizoenen in divisie 5 te spelen. Voor wat betreft die trainees is het inderdaad zo dat ik van redelijk naar goed / uitstekend train, dit om een redelijke hoge marge te pakken.
De goed / slecht constructie qua coach vind ik wel een goeie, maar betekend waarschijnlijk wel dat ik binnen 't elftal redelijk wat leiderschap moet hebben rondlopen..?
pssst... ik heb het in 4 seizoenen gedaan, van IX naar Vquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:18 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Beter leiderschap heeft als gevolg dat je TS sneller terug naar bedaard gaat als je een TS hebt onder bedaard. En dat TS minder snel terug gaat naar bedaard als je een TS hebt dit beter is dan bedaard. In de hogere divisies kan dat interessant zijn omdat de onderlinge verschillen heel klein zijn. Maar in de lagera klassen is dat relatief wat minder interessant zeker gezien het geld dat je ervoor betaald.
In je team hoef je niks aan te passen, leiderschap heeft daar een heel ander effect.
PS. er zijn hier genoeg trainers die je uit de droom willen helpen dat je over 5 seizoenen in div 5 kan spelen. Ik denk dat je voor een div 5 team toch zeker zo'n 35 miljoen nodig hebt. En dat duurt wel even voordat je die bij elkaar hebt gespaard! Bovendien worden je tegenstanders ook steeds beter.
Hehe, ach... 't management durft te dromenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:18 schreef ExCibular het volgende:
[..]
...
PS. er zijn hier genoeg trainers die je uit de droom willen helpen dat je over 5 seizoenen in div 5 kan spelen. Ik denk dat je voor een div 5 team toch zeker zo'n 35 miljoen nodig hebt. En dat duurt wel even voordat je die bij elkaar hebt gespaard! Bovendien worden je tegenstanders ook steeds beter.
stadion uitbreiden, maar dan wel als je het geld hebt om naar 20 à 25k te gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:54 schreef CJay het volgende:
ik heb nu wat geld bij elkaar gespaard, wat zal ik doen, een trainee bijkopen, stadion uitbreiden (heb iets van 963 supporters en maar 12120 plaatsen) , of mijn team ergens verstevigen ?
Als je geld hebt om uit te breiden naar 3k zou ik het stadion laten voor wat het is en op zoek gaan naar een nieuwe trainee. Wat ik bedoel: ik zou alleen uitbreiden als ik geld heb om een echte goeie stap voorwaarts te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:17 schreef Lennox het volgende:
Hoezo? die eenmalige kosten zijn ook te verwaarlozen.
Jij bent een uitstekend voorbeeld. Je bent gepromoveerd zonder V waardig team.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
pssst... ik heb het in 4 seizoenen gedaan, van IX naar VMaar okay.. na dit seizoen zit ik weer in VI
![]()
Hoe vaak moet je dat nog zeggen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
pssst... ik heb het in 4 seizoenen gedaan, van IX naar VMaar okay.. na dit seizoen zit ik weer in VI
![]()
Laat hem maar. Hij snapt niet dat je moet pimpen met goede dingen, ipv blunders.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:35 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je dat nog zeggen?
Dat het niet eens de bedoeling was zeg je er niet bij he
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Laat hem maar. Hij snapt niet dat je moet pimpen met goede dingen, ipv blunders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |