Ik drink vrolijk mee!quote:Op maandag 30 januari 2006 06:53 schreef Mr-Z het volgende:
eerst een biertje trouwens.. lekker koud.. heeeeeeeeerlijk! Wat zal ik goed slapen dalijk![]()
Je kijkt niet eerst op je klok dan? Of dacht je dat het kwart over drie in de middag was?quote:Op maandag 30 januari 2006 07:58 schreef Janetje het volgende:
Wát een kutnacht was dat zeg..
Denken dat je je verslapen hebt en om kwart over drie je aan staan te kleden...
Twaalf keer wakkerschrikken met het idee je verslapen te hebben, vooral omdat je net droomt dat je je verslaapt..
Ik las de drie als een 8quote:Op maandag 30 januari 2006 08:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kijkt niet eerst op je klok dan? Of dacht je dat het kwart over drie in de middag was?
quote:
Ik stond binnen twee seconden naast mn bed..quote:
Maar nu weet je wel dat ALS je je verslaapt je heel snel kan zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik stond binnen twee seconden naast mn bed..
Dat wist ik al lang..quote:Op maandag 30 januari 2006 08:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar nu weet je wel dat ALS je je verslaapt je heel snel kan zijn.
Nu weet je het zekerder.quote:
Mogeh.quote:
Dank je..quote:
Jij gaat een rare dag tegemoet..quote:Op maandag 30 januari 2006 08:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik stond binnen twee seconden naast mn bed..
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij gaat een rare dag tegemoet..
Morgeh Mt.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:24 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
hihi die janetje tochquote:Op maandag 30 januari 2006 07:58 schreef Janetje het volgende:
Twaalf keer wakkerschrikken met het idee je verslapen te hebben, vooral omdat je net droomt dat je je verslaapt..
Ik had ook gedroomt dat ik me had verslapenquote:
En dan kom je zo beneden, kijk je op de klok, *insert willekeurig scheldwoordenreeks, en dan ga je weer slapenquote:Op maandag 30 januari 2006 07:58 schreef Janetje het volgende:
lekker is datquote:Op maandag 30 januari 2006 09:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik had ook gedroomt dat ik me had verslapenik helemaal wakker schrikken
maar ik ben gewoon vrij![]()
Dank je...quote:Op maandag 30 januari 2006 09:26 schreef Janetje het volgende:
[..]No shit.. zometeen 3 uur lang presentaties aanhoren...
En er eentje doen..
Beterschap
Eenschquote:Op maandag 30 januari 2006 13:16 schreef Sterke_Yerke het volgende:
GROLSCH IS VOOR OUDE WIJVEN!!
even een relletje starten![]()
net 2 uur lang wezen kickboxen en nu werkenquote:
Lekker...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
net 2 uur lang wezen kickboxen en nu werkengeen flikker aan dus ondertussen maar even Fok!ken
ik zit al 3 uur lang een beetje op me gitaar te spelenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
net 2 uur lang wezen kickboxen en nu werkengeen flikker aan dus ondertussen maar even Fok!ken
Schiedamquote:Op maandag 30 januari 2006 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
Hier in Schiedam is nog steeds nergens een Grolsch vaatje voor de PerfectDraft te vinden
de nieuwe C1000 in delft heeft alle soorten dacht ik!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
Hier in Schiedam is nog steeds nergens een Grolsch vaatje voor de PerfectDraft te vinden
Die bij zuidpoort ?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de nieuwe C1000 in delft heeft alle soorten dacht ik!
mwah valt wel meequote:
ken je het een beetjequote:Op maandag 30 januari 2006 14:09 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik zit al 3 uur lang een beetje op me gitaar te spelen![]()
"8 bier = vette pens"quote:Op maandag 30 januari 2006 14:14 schreef nyny83 het volgende:
"1 bier = 2 bruine boterhammen met kaas"
Fuck.quote:
De Grauwe Hengst (quote:Op maandag 30 januari 2006 14:12 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Schiedam
jij gaat vast ook naar het Podium dit weekend voor de popprijs![]()
Niemand die het zo noemtquote:Op maandag 30 januari 2006 14:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De Grauwe Hengst () bedoel je? Nee daar ga ik niet heen
ballentent
Ik ga wel bier zuipen, overigens
je kloot maar wat aan?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja hoor
kan nu bijna road trippin'van RHCP helemaal spelen![]()
neequote:
3 doors down zuigt, maar jij speelt vast stukken beter.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:27 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
nee
maar speel meestal gewoon rock/ punk
maar ben nu met wat akkoestische liedjes bezig oa 3 doors down enz om beetje akkoorden beter te leren.![]()
kryptonite, away from the sun, be like that. Die zijn wel leuk om te spelenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:30 schreef cerror het volgende:
[..]
3 doors down zuigt, maar jij speelt vast stukken beter.
Kryptonite is leukquote:Op maandag 30 januari 2006 14:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
kryptonite, away from the sun, be like that. Die zijn wel leuk om te spelen
tuurlijk ben ik beterkomop zeg ik ben natuurtalent
![]()
![]()
Speel eens wat na van Soulwax o.i.d. , stukken beter.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:31 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
kryptonite, away from the sun, be like that. Die zijn wel leuk om te spelen
tuurlijk ben ik beterkomop zeg ik ben natuurtalent
![]()
![]()
Vroeg vrij zijn ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:33 schreef Misstique het volgende:
Vrij zijn op maandag is tof.
Ben nu met pantera bezig cowboy from hell, lastig nummer gaat wel snel.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Speel eens wat na van Soulwax o.i.d. , stukken beter.
Oeh Pantera, het betere stampwerk.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:34 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ben nu met pantera bezig cowboy from hell, lastig nummer gaat wel snel.
Neuhquote:Op maandag 30 januari 2006 14:35 schreef Misstique het volgende:
Nog belangwekkende zaken de revue gepasseerd hier?
*eenschquote:Op maandag 30 januari 2006 14:33 schreef Misstique het volgende:
Vrij zijn op maandag is tof.
Naja, ik ben gearriveerd.quote:
quote:
niet echtquote:Op maandag 30 januari 2006 14:35 schreef Misstique het volgende:
Nog belangwekkende zaken de revue gepasseerd hier?
heb je rijles in Delft ?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*eensch
alhoewel... vrij hebben, maar toch vroeg je nest uit voor rijles is wel pauper
Goed punt.quote:
Maar ik mag het, want ik bén gewoon geweldig.quote:
euuj janetquote:
okeequote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
amersfoort
onder het motto "lekker in de buurt"
Ik moest er ook wel redelijk op tijd uit voor een afspraak, maar nu lekker relaxen de rest van de dagquote:Op maandag 30 januari 2006 14:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*eensch
alhoewel... vrij hebben, maar toch vroeg je nest uit voor rijles is wel pauper
ja oke je hebt gelijk... je bent geweldigquote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar ik mag het, want ik bén gewoon geweldig.
Wat heeft janet nu weer uitgevroten?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
euuj janet! ik lag in een deuk om je.... ik heb nu nog buikpijn
!
wat doe jequote:Op maandag 30 januari 2006 14:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoi!
[afbeelding]
hak je nog beloofd
Heul nietquote:
Ditquote:Op maandag 30 januari 2006 14:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat heeft janet nu weer uitgevroten?
quote:Op maandag 30 januari 2006 07:58 schreef Janetje het volgende:
maar uitslapen op maandag heeft ook wel wat!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel redelijk op tijd uit voor een afspraak, maar nu lekker relaxen de rest van de dag![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heul niet![]()
c. is gewoon tof 14.gif
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heul niet![]()
c. is gewoon tof 14.gif
Dat is inderdaad nogal garpig.quote:
pas op straks drogen je slijmklieren uitquote:Op maandag 30 januari 2006 14:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Zij waardeert tenminste een goed persoon, net als d'r zelf!
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:42 schreef cerror het volgende:
[..]Zij waardeert tenminste een goed persoon, net als d'r zelf!
Kheb veel water gedronken vandaag.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
pas op straks drogen je slijmklieren uit![]()
je weet wat ze zeggen he.... soort zoekt soortquote:Op maandag 30 januari 2006 14:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nogal garpig.
Angstig persoontje die J.
Ja en ik heb nog hoofdpijn van die dreun tegen mn kop gisteravondquote:Op maandag 30 januari 2006 14:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
euuj janet! ik lag in een deuk om je.... ik heb nu nog buikpijn
!
Ja lach jij me ook nog uit..quote:Op maandag 30 januari 2006 14:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nogal garpig.
Angstig persoontje die J.
Quequote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja en ik heb nog hoofdpijn van die dreun tegen mn kop gisteravond
Ja ik lag zo lekker bij Janet in bed, en ik droomde zo dat die wekker af ging, en in m'n droom sloeg ik eens lekker hard op de snooze knop, maar toen ik wakker werd bleek het geen wekker te zijn.quote:
Matig.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja ik lag zo lekker bij Janet in bed, en ik droomde zo dat die wekker af ging, en in m'n droom sloeg ik eens lekker hard op de snooze knop, maar toen ik wakker werd bleek het geen wekker te zijn.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja ik lag zo lekker bij Janet in bed, en ik droomde zo dat die wekker af ging, en in m'n droom sloeg ik eens lekker hard op de snooze knop, maar toen ik wakker werd bleek het geen wekker te zijn.
In je dromen jaquote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Later Bizzquote:Op maandag 30 januari 2006 14:51 schreef Bizznitch het volgende:
Mensen ik ga naar huis.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen he.... soort zoekt soort!
Ben op uiterst lompe wijze met mn kop tegen een muur geknald.. heb nou nog koppijn..quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:48 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
quote:
In m'n dromen jaquote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben op uiterst lompe wijze met mn kop tegen een muur geknald.. heb nou nog koppijn..
[..]
[..]
ik ga ff pissen, mag dat ook?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:16 schreef Pluto_Nium het volgende:
Moet je nu eens naar oprah kijke op rtl 4
dat mens maakt me helemaal gek met haar gare gezichtsuitdrukkingen![]()
ja tochquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben op uiterst lompe wijze met mn kop tegen een muur geknald.. heb nou nog koppijn..
Jazeker..quote:
Ik zal het proberenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker..![]()
En lach me verdomme niet uit...
Het zijn maar 2 pagina's ookquote:Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus jij speelt gitaar?.
je moet wat als je je doodverveelt, dus lees je het topic terug![]()
Huilliequote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
waarom lach je me uit![]()
het komt omdat mijn tosti net is aangebrand he![]()
![]()
Doe maar wat liefs spelen danquote:Op maandag 30 januari 2006 16:07 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Het zijn maar 2 pagina's ook
ja speel gitaar![]()
wat danquote:Op maandag 30 januari 2006 16:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe maar wat liefs spelen dan.
Nee, ga maar weer.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:22 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ik hier?
Bestel een pizza en zeur niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:21 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je zou er anders over denken als je wist hoeveel honger ik had![]()
ik doe alleen verzoekjesquote:Op maandag 30 januari 2006 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kies jij maar.
En niet beginnen over honger, ik heb al meer dan 20 uur niets op.
Hai Chowquote:Op maandag 30 januari 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
Kutschool. Kutroosters. Kut..! Krijg allemaal chlamydia, stervende hoereerders!!1
Mooi zo, dan voel je er niets van als ik je botten breek.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai Chow![]()
ik word altijd helemaal week van je posts![]()
![]()
Ik heb afgesproken met een huisgenootje te eten en aangzien ik al boodschappen heb gedaan en zij pas kwart over 7 thuis is moet ik gaan koken en het duurt ook nog wel ff voordat we dus kunneng aan eten 13.kutquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik doe alleen verzoekjes![]()
waarom ga je dan niks eten,
ik weet het al, te lui ziek en zielig om boodschappen te doen![]()
Alleen pure en serene liefdequote:Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mooi zo, dan voel je er niets van als ik je botten breek..
*schouder aanbiedt.quote:
quote:
zie de PI mên!quote:
taco'squote:Op maandag 30 januari 2006 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*uithuilt en vraagt wat Pluto gaat eten
Ja.... *insert hysterisch lachje*quote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
waarom lach je me uit![]()
het komt omdat mijn tosti net is aangebrand he![]()
![]()
Ik hou steeds meer van je.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Ik kreeg vandaag een keigoed idee. Ik ga de online VanDale haxz0rren, en dan ga ik alle betekenissen van woorden vervangen..
hoer (de ~ (v.), ~en)
1 lief persoon => engel
Ach, je moet wat met al die verloren tijd op school, hè.quote:
Ben blij dat ik dat lang en breed achter de rug heb jaquote:Op maandag 30 januari 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, je moet wat met al die verloren tijd op school, hè.
Ik kan niet wáchten.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat lang en breed achter de rug heb ja![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:36 schreef Donnie.Darko het volgende:
Hoer.
Mwach.. werken is ook niet alles..quote:
PI's mên, PI'squote:
Je bent me voorquote:Op maandag 30 januari 2006 16:54 schreef Donnie.Darko het volgende:
Sannie?
Ga jij de etiquette regels nog maar es nalezenquote:
Goed'ndaag.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef pc-fr34k het volgende:
Daar ben ik ook weer.
oyquote:Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef pc-fr34k het volgende:
Daar ben ik ook weer.
Chow.quote:
Het is kóúd gèèèèk.quote:
Minder koud dan 't weekendquote:
Toen zat ik lekker ziek te zijn onder mijn dekens.quote:
Heb je niemand om je warm te houden?quote:
Ik heb alleen mijn deken.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je niemand om je warm te houden?
Hoe ver woon je?quote:
Wanhopig?quote:
Hoezo, wat is er mis met DD?quote:
Niks hoor, maar je bent wel errug happigquote:
je baalt gewoon dat hij jou niet kiestquote:Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks hoor, maar je bent wel errug happig![]()
Ach, ik doe niet moeilijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks hoor, maar je bent wel errug happig![]()
ja. dat is het. je hebt me door.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
je baalt gewoon dat hij jou niet kiest![]()
Whehehehe. Juist.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Jouw nickname klinkt echt raar als je de underscore als scheiding neemt. Klemtoon ligt dan echt zo verkeerd.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En, heeft het gesmaakt?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehehehe. Juist.
Was even eten, by the way.
Uiteraard. Ik ben dol op macaroni.quote:
Met gehakt, paprika, uit, kruiden, kaas enzo, of gewoon hamkaas? Beiden lekker natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben dol op macaroni..
Sjee, hoe geïnteresseerd.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Met gehakt, paprika, uit, kruiden, kaas enzo, of gewoon hamkaas? Beiden lekker natuurlijk.. Pan of ham-kaas uit de oven?
Tuurlijk ben ik geïnteresseerd, het is macaroni.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sjee, hoe geïnteresseerd.. Gewoon hamkaas, maar wel met groenten enzo. Geen kruiden, da's niet lekker.
Met jou kan ik praten.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik geïnteresseerd, het is macaroni..
Macaroni-hater!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:09 schreef Misstique het volgende:
And yes ladies and gentleman, we have reached another all time low.
Maar het smaakt wel lekker met een biertje erbij!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:09 schreef Misstique het volgende:
Macaroni kan niet gefrituurd worden!
Nu heb ik ook trek in macaroni. Kijken of ik nog tenminste kaas in huis heb.quote:
Ranja.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:11 schreef Misstique het volgende:
Pleur op met je macaroni![]()
Open maar je eigen macaroni en ranja topic dan!!
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:12 schreef Misstique het volgende:
Is t goftedomme es afgelopen met die macaroni praat?![]()
Natuurlijk wel! Álles kan in de frituurpan, zelfs de frituurpan!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:09 schreef Misstique het volgende:
Macaroni kan niet gefrituurd worden!
Macaroni is zooo makkelijk klaar te maken.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu heb ik ook trek in macaroni. Kijken of ik nog tenminste kaas in huis heb.. Anders gewoon de chinees van gisteren opwarmen en een andere dag macaroni maken.
Ik ga dit een keer proberen!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Álles kan in de frituurpan, zelfs de frituurpan!
Jep. Alleen als ik niet veel in huis heb erbij is het een beetje jamer. Alleen kaas is ook wel lekker met wat ketchup erbij.quote:[..]
Macaroni is zooo makkelijk klaar te maken..
2100 * 1500 = 3150000 pixels macaroni.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:15 schreef Misstique het volgende:
Freak!!! Niet alleen de meest vreselijke offtopic foto, maar ook nog es een enorme lay-out verneuker!!![]()
![]()
Trailertrash!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:15 schreef Misstique het volgende:
That's it!! I'm going back to my trailer!!
Voor outsiders die meelurken staat dit zo raar.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
Mt! Nee! Ik hou nog van je, hoer!!1
Outsiders moeten hun bek houden.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voor outsiders die meelurken staat dit zo raar..
Hmpf!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
Mt! Nee! Ik hou nog van je, hoer!!1
Ze lurken toch ook mee.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmpf!
*nuffig neusje de lucht in steekt
*deur uit loopt
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmpf!
*nuffig neusje de lucht in steekt
*deur uit loopt
Geef ze een lurk-ban!quote:
Een boeind gesprek over macaroni.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef JDude het volgende:
Ik ben er ook weer eensch!
Heb ik nog wat gemist?
Wat zijn dat nou weer voor synthetische frietjes?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu tevreden?
Kudt.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een boeind gesprek over macaroni.
Insideders only als er BeF in de TT staat. Zal slar of breuls of iemand anders dat van het DeVteam willen devven?quote:
Het is al een hele verbetering.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu tevreden?
Zie zien er knapperig uit, zo hoort het! Niet van die slappe mc-donalds patat.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor synthetische frietjes?
Ik gok van niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Insideders only als er BeF in de TT staat. Zal slar of breuls of iemand anders dat van het DeVteam willen devven?
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is al een hele verbetering.
Maar ze zijn zo, zo, rechthoekig.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zie zien er knapperig uit, zo hoort het! Niet van die slappe mc-donalds patat..
Bram ladage is lekkere patat..
Mijn friet is ook altijd rond jaquote:
Nee, maar, té rechthoekig. Té perfect.quote:
Boeieh, met een schep mayo (nee, niet majo) zijn ze vast wel te vreten!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:31 schreef Chowi het volgende:
Nee, maar, té rechthoekig. Té perfect..
Ze zijn van plastic!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Boeieh, met een schep mayo (nee, niet majo) zijn ze vast wel te vreten!
Ik kon hem jaren geleden als een bom doe je ook zo moest belegeleiden naar osama en andere terroristen.quote:
majo zie ik nooit meer of heeft ze een kloon die hier rondhangtquote:Op maandag 30 januari 2006 18:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Boeieh, met een schep mayo (nee, niet majo) zijn ze vast wel te vreten!
Meegenomen door een loverboy, me dunkt.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef Bizznitch het volgende:
majo zie ik nooit meer of heeft ze een kloon die hier rondhangt
Als ik hem één keer speel moet ik hem gelijk nog eens spelen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kon hem jaren geleden als een bom doe je ook zo moest belegeleiden naar osama en andere terroristen.!
Wel een vet spel.
En terecht!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Meegenomen door een loverboy, me dunkt.
Herkenbaar. Wat is je highscore?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik hem één keer speel moet ik hem gelijk nog eens spelen..
Ergens in de 1000. Weet niet meer precies.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wat is je highscore?
Ik mis em ookquote:Op maandag 30 januari 2006 18:42 schreef Chowi het volgende:
Heeft BS zelfmoord gepleegd ofzo?
Ja, waar is de blonde god?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:42 schreef Chowi het volgende:
Heeft BS zelfmoord gepleegd ofzo?
Hij is al vanaf zondag nietmeer online geweest.quote:
Oh, dat was gisteren!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij is al vanaf zondag nietmeer online geweest.
Uhuh, hij zou vandaag nog bezig gaan met ons nummer.quote:
Ik ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Uhuh, hij zou vandaag nog bezig gaan met ons nummer.
Ik wil ook verder met het nummer maar dan moet ik eerst zijn gemaakte stuk hebben.
Ik ook. Plemp je dat hier neer c?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het resultaat..
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ook. Plemp je dat hier neer c?
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef pc-fr34k het volgende:
DD, ik haalde 1979.
Wat leuk das mijn geboortejaar.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef pc-fr34k het volgende:
DD, ik haalde 1979.
Nou ja bijna danquote:
Okay, helemaal niet eigenlijk.quote:
Heul nietquote:
Zodra je een kind hebt en die jarig is gaat die wensen dat je niet kan liegen! Ala liar liar!quote:
Kinderenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zodra je een kind hebt en die jarig is gaat die wensen dat je niet kan liegen! Ala liar liar!
Snie grappigquote:Op maandag 30 januari 2006 19:15 schreef pc-fr34k het volgende:
MT, ben je echt 11 september jarig?.
Terrorist!quote:
Er zal toch wel gratis bier zijn?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:21 schreef Chowi het volgende:
Ik wil verdomme niet in april naar de bruiloft van mijn oom die al voor de 29812654939278563e keer trouwt!
Ja, en voor één avondje had ik dan gezegd "okay". Maar het is één fucking weekend lang in de middle of nowhere van Schiermonnikoog. Als het zijn eerste bruiloft was, was ik blij voor hem geweest. Nu weet ik dat hij toch na een halfjaar weer gaat scheiden.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er zal toch wel gratis bier zijn?
Zeg dat er iemand dood is. Of een andere trouwerij. Niet dat er een verschil is.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, en voor één avondje had ik dan gezegd "okay". Maar het is één fucking weekend lang in de middle of nowhere van Schiermonnikoog. Als het zijn eerste bruiloft was, was ik blij voor hem geweest. Nu weet ik dat hij toch na een halfjaar weer gaat scheiden..
Ik pleeg wel zelfmoord, de avond ervoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg dat er iemand dood is. Of een andere trouwerij. Niet dat er een verschil is.
Neeeeeeeeeee, doe het niet!!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik pleeg wel zelfmoord, de avond ervoor..
Overtuig me.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, doe het niet!!!!!!!
Ik kan je niet missen, het leven zal leeg en betekenisloos zijn zonder jequote:
Heus?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan je niet missen, het leven zal leeg en betekenisloos zijn zonder je![]()
Ik zeg dit niet zomaar, geloof me.quote:
Misschien wordt het wel gezellig, hou vol, blijf leven!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik pleeg wel zelfmoord, de avond ervoor..
Ik wilde hem fullscreen spelen, dat speelt veel lekkerder. Eerst moest ik een iframe openen waarin ik dacht dat hij zat. Die gaat gelijk naar de mainsite als hij merkt dat hij appart geopent wordt. Ik de source ervan bekijken krijg ik een encoded stuk javascript. Ik een stukje schrijven wat die output in een stukje veld plaatst. Die verwijs weer naar een ander javascript bestand, ik die openen en daar zag ik dat hij een struk HTML schreef waarin de .swf stond.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde hem fullscreen spelen, dat speelt veel lekkerder. Eerst moest ik een iframe openen waarin ik dacht dat hij zat. Die gaat gelijk naar de mainsite als hij merkt dat hij appart geopent wordt. Ik de source ervan bekijken krijg ik een encoded stuk javascript. Ik een stukje schrijven wat die output in een stukje veld plaatst. Die verwijs weer naar een ander javascript bestand, ik die openen en daar zag ik dat hij een struk HTML schreef waarin de .swf stond.
Wat doen die mensen van die site toch moeilijk.
Oja, en uiteindelijk werkte hij kut in fullscreen degene die dat spel heeft gemaakt zorgde niet dat dat werkt, end an heb je een lelijke balk rechts..
Het is ook wel goed te doen, maar ik heb zoveel moeite gedaan om erachter te komen dat het kut gaat fullscreen.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]. Rustig maar. Ik speel hem al zo lang op dat kleine formaat. Het is best te doen.
.
*troostquote:Op maandag 30 januari 2006 19:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is ook wel goed te doen, maar ik heb zoveel moeite gedaan om erachter te komen dat het kut gaat fullscreen.
*uithuiltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |