Ik drink vrolijk mee!quote:Op maandag 30 januari 2006 06:53 schreef Mr-Z het volgende:
eerst een biertje trouwens.. lekker koud.. heeeeeeeeerlijk! Wat zal ik goed slapen dalijk![]()
Je kijkt niet eerst op je klok dan? Of dacht je dat het kwart over drie in de middag was?quote:Op maandag 30 januari 2006 07:58 schreef Janetje het volgende:
Wát een kutnacht was dat zeg..
Denken dat je je verslapen hebt en om kwart over drie je aan staan te kleden...
Twaalf keer wakkerschrikken met het idee je verslapen te hebben, vooral omdat je net droomt dat je je verslaapt..
Ik las de drie als een 8quote:Op maandag 30 januari 2006 08:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kijkt niet eerst op je klok dan? Of dacht je dat het kwart over drie in de middag was?
quote:
Ik stond binnen twee seconden naast mn bed..quote:
Maar nu weet je wel dat ALS je je verslaapt je heel snel kan zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik stond binnen twee seconden naast mn bed..
Dat wist ik al lang..quote:Op maandag 30 januari 2006 08:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar nu weet je wel dat ALS je je verslaapt je heel snel kan zijn.
Nu weet je het zekerder.quote:
Mogeh.quote:
Dank je..quote:
Jij gaat een rare dag tegemoet..quote:Op maandag 30 januari 2006 08:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik stond binnen twee seconden naast mn bed..
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij gaat een rare dag tegemoet..
Morgeh Mt.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:24 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
hihi die janetje tochquote:Op maandag 30 januari 2006 07:58 schreef Janetje het volgende:
Twaalf keer wakkerschrikken met het idee je verslapen te hebben, vooral omdat je net droomt dat je je verslaapt..
Ik had ook gedroomt dat ik me had verslapenquote:
En dan kom je zo beneden, kijk je op de klok, *insert willekeurig scheldwoordenreeks, en dan ga je weer slapenquote:Op maandag 30 januari 2006 07:58 schreef Janetje het volgende:
lekker is datquote:Op maandag 30 januari 2006 09:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ik had ook gedroomt dat ik me had verslapenik helemaal wakker schrikken
maar ik ben gewoon vrij![]()
Dank je...quote:Op maandag 30 januari 2006 09:26 schreef Janetje het volgende:
[..]No shit.. zometeen 3 uur lang presentaties aanhoren...
En er eentje doen..
Beterschap
Eenschquote:Op maandag 30 januari 2006 13:16 schreef Sterke_Yerke het volgende:
GROLSCH IS VOOR OUDE WIJVEN!!
even een relletje starten![]()
net 2 uur lang wezen kickboxen en nu werkenquote:
Lekker...quote:Op maandag 30 januari 2006 14:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
net 2 uur lang wezen kickboxen en nu werkengeen flikker aan dus ondertussen maar even Fok!ken
ik zit al 3 uur lang een beetje op me gitaar te spelenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
net 2 uur lang wezen kickboxen en nu werkengeen flikker aan dus ondertussen maar even Fok!ken
Schiedamquote:Op maandag 30 januari 2006 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
Hier in Schiedam is nog steeds nergens een Grolsch vaatje voor de PerfectDraft te vinden
de nieuwe C1000 in delft heeft alle soorten dacht ik!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:10 schreef wolfrolf het volgende:
Hier in Schiedam is nog steeds nergens een Grolsch vaatje voor de PerfectDraft te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |