Ik heb wel es op de fiets naar school gezeten... niet beseffende dat het zaterdag was...quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:14 schreef mrkanarie het volgende:
Dus check: Ik lig daar in mijn bed, wordt wakker als normaal, was alleen nog erg moe.
Nou goed, ik kleed mij aan, doe de rolluiken open (het was vrij donker nog buiten), poets mijn tanden ga naar de wc en kijk vervolgens op mijn horloge. Is het verdomme nog maar één uur in de nacht.
Word ik dus 7 uur te vroeg wakker zonder het te merken.
LOL ! WTF !quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:16 schreef buzzer het volgende:
Dat herken ik wel, ik heb ook wel eens om 3 uur 's nachts bij de bushalte gestaan inderdaad
Zo heb ik regelmatig 2 uur te vroeg bij school op de stoep gestaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:18 schreef BrauN het volgende:
Heel vreemd ook hoe raar je de klok kunt interpreteren als je nog maar half wakker bent... Dat je bijvoorbeeld half 9 aanziet voor half 7 of zoiets. Dat heb ik best vaak. Met alle gevolgen van dien.
Omdat wekkers vroeger niet zo nauwkeurig waren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:26 schreef MadMarine het volgende:
waarom is de snooze functie altijd om de 9 minuten? en niet een - voor mensen - logisch getal? zoals 5, 10 of 15 minuten??
maar waarom dan geen 5 minuten? of een instelbare tijd?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:31 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Omdat wekkers vroeger niet zo nauwkeurig waren.
Uitgangspunt is 10 minuten maar omdat je beter wat eerder weer kan afgaan dan wat later is het 9 minuten geworden. Nu dus als standaard.
Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:16 schreef buzzer het volgende:
Dat herken ik wel, ik heb ook wel eens om 3 uur 's nachts bij de bushalte gestaan inderdaad
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:34 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg
Ik heb wel eens nachten gehad dat ik 3 keer mijn kleren aan heb gedaan, maar ik kom er meestal wel achter als ik naar beneden wil lopen, of als ik mijn tv oid aanzet.
Ook wel eens om 1 uur snachts beneden gestaan om te werken, terwijl ik er om 12 uur inlag. Dan zit je vader daar beneden aan een biertje
"Wat moet jij er alweer uit?"
"Waarom zit jij zo vroeg aan het bier?"
Omdat de snooze-standaard altijd 10 minuten was en dat 9 is geworden. Ze blijven zich erg gewoon aan houden. Men is het ook gewoon gewend natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:31 schreef MadMarine het volgende:
[..]
maar waarom dan geen 5 minuten? of een instelbare tijd?
of 8 minuten, wat met digitale wekkers makkelijker is
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:34 schreef twisteddlogic het volgende:
Kolere, dan lig je toch nog half in coma.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:34 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg
Ik heb wel eens nachten gehad dat ik 3 keer mijn kleren aan heb gedaan, maar ik kom er meestal wel achter als ik naar beneden wil lopen, of als ik mijn tv oid aanzet.
Ook wel eens om 1 uur snachts beneden gestaan om te werken, terwijl ik er om 12 uur inlag. Dan zit je vader daar beneden aan een biertje
"Wat moet jij er alweer uit?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |