abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34603959
Mij is het dus al een aantal keren gelukt met vrienden.

Het glas ging 100% uit zichzelf bewegen, we waren niet in een jolige bui en er was dus niemand bij die dag glas aan het bewegen was. Daarbij lijkt het me vrij moeilijk om met je pink een glas moeiteloos een tafel rond te laten gaan...

Ik vraag me dus af of dit inderdaad wel 'geesten' zijn. Zogenaamd mensen die overleden zijn en nog zijn blijven 'hangen' .

Het zou natuurlijk kunnen dat mensen zelf voor het rond gaan van het glas zorgen, maar niet met hun pink, maar dmv telekinese ofziets... hier geloof ik echter niet zo heel erg in.

Maar staat het onomstotelijk vast dat dit dus 'geesten' zijn, of zou er een andere mogelijkheid zijn...

Dit topic is dus bedoeld om te praten over WAT het nu precies is wat het glas beweegt, en niet een discussie over WIE dat glas dus beweegt. Dit topic is bedoeld voor mensen die daadwerkelijke serieuze ervaring met glaasje draaien hebben!

Sacrificing autumn tears.....
pi_34603979
quote:
Maar staat het onomstotelijk vast dat dit dus 'geesten' zijn, of zou er een andere mogelijkheid zijn...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34603985
quote:
Op maandag 30 januari 2006 04:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Voel je vrij bij te dragen, alleen maak het dan wel nuttig aub. Ik zete de bewuste term met opzet tussen haakjes, omdat mensen dat woord altijd associeren met Hollywood achtige dingen...
pi_34604011
Wat kreeg je door?
En hopelijk ken je de gevaren van glaasje draaien?
ijs_beer fan!
  maandag 30 januari 2006 @ 04:50:04 #5
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34604014
vraag het het glas zou ik zeggen
Of vraag 'm 't licht te laten knipperen, of iets anders te laten doen, om te bewijzen dat hij echt is
pi_34604022
quote:
Op maandag 30 januari 2006 04:48 schreef NanKing het volgende:
Wat kreeg je door?
En hopelijk ken je de gevaren van glaasje draaien?
Kreeg voornamelijk dingen te horen die we zelf wel wisten. Maar wel dingen die een ander aan de tafel niet kon weten, daardoor ook uitsluitend dat iemand aan de tafel het glas zou bewegen, zou dat al mogelijk zijn om te doen.

Natuurlijk werden er ook vragen gesteld over dingen die komen gingen, maar daar had ik weinig vertrouwen in.

Ik ken de gevaren, dat wil zeggen ik ken de verhalen over dingen die vreselijk mis zijn gegaan naar het schijnt. Maar verder zijn er geen nare dingen gebeurd, behalve een wat vreemd gevoel als je alleen in je bedje ligt vlak erna

Maar goed, ik vraag me dus nog steeds ernstig af wat het glas bewoog en hoe de juiste antwoorden tot stand zijn gekomen... de antwoorden waren niet ALTIJD juist, maar vaak wel.
pi_34604024
quote:
Op maandag 30 januari 2006 04:50 schreef Orealo het volgende:
vraag het het glas zou ik zeggen
Of vraag 'm 't licht te laten knipperen, of iets anders te laten doen, om te bewijzen dat hij echt is
Hebben we gevraagd, maar helaas dat gebeurde niet. Ik weet niet precies waarom, mijn bestek verdwijnt wel op miraculeuze wijze..

Verdwijnend bestek...
  maandag 30 januari 2006 @ 04:58:23 #8
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34604027
quote:
Op maandag 30 januari 2006 04:56 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:

[..]

Hebben we gevraagd, maar helaas dat gebeurde niet. Ik weet niet precies waarom, mijn bestek verdwijnt wel op miraculeuze wijze..

Verdwijnend bestek...
Dat heb ik gelezen, heb je daar naar gevraagd?
pi_34604030
quote:
Op maandag 30 januari 2006 04:58 schreef Orealo het volgende:

[..]

Dat heb ik gelezen, heb je daar naar gevraagd?
De laatste keer dat ik glaasje draaien is al heel lang geleden, in ieder geval een jaar al
pi_34604035
quote:
Op maandag 30 januari 2006 04:55 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:

[..]

Kreeg voornamelijk dingen te horen die we zelf wel wisten. Maar wel dingen die een ander aan de tafel niet kon weten, daardoor ook uitsluitend dat iemand aan de tafel het glas zou bewegen, zou dat al mogelijk zijn om te doen.

Natuurlijk werden er ook vragen gesteld over dingen die komen gingen, maar daar had ik weinig vertrouwen in.

Ik ken de gevaren, dat wil zeggen ik ken de verhalen over dingen die vreselijk mis zijn gegaan naar het schijnt. Maar verder zijn er geen nare dingen gebeurd, behalve een wat vreemd gevoel als je alleen in je bedje ligt vlak erna

Maar goed, ik vraag me dus nog steeds ernstig af wat het glas bewoog en hoe de juiste antwoorden tot stand zijn gekomen... de antwoorden waren niet ALTIJD juist, maar vaak wel.
Ik weet er niet superveel vanaf want ik heb totaal geen behoefte om zelf glaasje te draaien.
Ik wil je alleen waarschuwen voor een aantal dingen (sorry als ik als een zeikerd over kom).
De bedoeling van glaasje draaien natuurlijk dingen vragen, je vraagt dingen aan personen die over zijn. Het probleem is alleen je weet niet wat je in huis haalt. Er zijn veel 'geesten' die zich anders voor kunnen doen, en zie jij er maar vanaf te komen als je klaar bent met glaasje draaien.
ijs_beer fan!
pi_34604053
quote:
Op maandag 30 januari 2006 05:01 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik weet er niet superveel vanaf want ik heb totaal geen behoefte om zelf glaasje te draaien.
Ik wil je alleen waarschuwen voor een aantal dingen (sorry als ik als een zeikerd over kom).
De bedoeling van glaasje draaien natuurlijk dingen vragen, je vraagt dingen aan personen die over zijn. Het probleem is alleen je weet niet wat je in huis haalt. Er zijn veel 'geesten' die zich anders voor kunnen doen, en zie jij er maar vanaf te komen als je klaar bent met glaasje draaien.
Daarom zal ik het ook nooit thuis doen bij mij, alhoewel ik wel de verhalen ken dat mensen desondanks narigheid krijgen. Van die verhalen weet je natuurlijk nooit wat er waar van is.
En volgens mij speelt je eigen geestelijke toestand ook een grote rol hierin.

Maar goed hier ging het eigenlijk niet om, het gaat erom wat het is dat dat glas beweegt.

Hoe komt het bv. dat als maar 1 persoon het glas aanraakt, zoals bij ons het geval was, het glas heeeeel moeizaam vooruit ging. Een willekeurig 2e persoon erbij en het ging al vlotter, een 3e persoon erbij en het ging weer beter...
pi_34604056
Het is jullie energie dat het glas verplaatst. Hoe meer mensen hoe meer energie.
ijs_beer fan!
pi_34604063
quote:
Op maandag 30 januari 2006 05:07 schreef NanKing het volgende:
Het is jullie energie dat het glas verplaatst. Hoe meer mensen hoe meer energie.
Dat zou verklaren waarom er geen lichten aan en uit gingen toen wij daarom vroegen...

Alhoewel je misschien kan redeneren dat dat dan ook via onze energie zou kunnen..
pi_34604065
quote:
Op maandag 30 januari 2006 05:06 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:

[..]

Daarom zal ik het ook nooit thuis doen bij mij, alhoewel ik wel de verhalen ken dat mensen desondanks narigheid krijgen. Van die verhalen weet je natuurlijk nooit wat er waar van is.
En volgens mij speelt je eigen geestelijke toestand ook een grote rol hierin.

Maar goed hier ging het eigenlijk niet om, het gaat erom wat het is dat dat glas beweegt.

Hoe komt het bv. dat als maar 1 persoon het glas aanraakt, zoals bij ons het geval was, het glas heeeeel moeizaam vooruit ging. Een willekeurig 2e persoon erbij en het ging al vlotter, een 3e persoon erbij en het ging weer beter...
Er zijn mensen die een dusdanige energie uitstralen dat glazen spontaan van plek kunnen veranderen, Of ze 't zelf ook in de hand hebben is de grote vraag.
pi_34604067
quote:
Op maandag 30 januari 2006 05:08 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:

[..]

Dat zou verklaren waarom er geen lichten aan en uit gingen toen wij daarom vroegen...

Alhoewel je misschien kan redeneren dat dat dan ook via onze energie zou kunnen..
Het zijn geen geesten uit een fles hoor, die commando's voor je uitvoeren .
Je kunt trouwens met je eigen energie wel lichten aan en uit doen, maar dat is een ander verhaal.
zonder op het knopje te drukken overigens
ijs_beer fan!
pi_34604073
quote:
Op maandag 30 januari 2006 05:10 schreef NanKing het volgende:

[..]

Het zijn geen geesten uit een fles hoor, die commando's voor je uitvoeren .
Je kunt trouwens met je eigen energie wel lichten aan en uit doen, maar dat is een ander verhaal.
zonder op het knopje te drukken overigens
Heb je dat van horen zeggen of heb je dat zel weleens gedaan ?
pi_34604078
quote:
Op maandag 30 januari 2006 05:12 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:

[..]

Heb je dat van horen zeggen of heb je dat zel weleens gedaan ?
Gedaan.
ijs_beer fan!
pi_34604081
Maar als ik dan het licht uit doe, is de lamp ook gelijk kapot
ijs_beer fan!
pi_34604086
quote:
Op maandag 30 januari 2006 05:16 schreef NanKing het volgende:
Maar als ik dan het licht uit doe, is de lamp ook gelijk kapot
Nou je mag het me uitleggen hoor, ik ben benieuwd
pi_34604088
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit al de laatste paar jaar niet heb gedaan.
Ik deed dit altijd als puber als ik boos was op mijn ouders. Ik was nogal een puber met wat energie in me. Als ik dan heel erg boos was liet ik de stoppen eruit springen, of een lamp kapot springen.
Het klinkt nogal vreemd dat geloof ik graag.
ijs_beer fan!
pi_34604095
quote:
Op maandag 30 januari 2006 05:23 schreef NanKing het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit al de laatste paar jaar niet heb gedaan.
Ik deed dit altijd als puber als ik boos was op mijn ouders. Ik was nogal een puber met wat energie in me. Als ik dan heel erg boos was liet ik de stoppen eruit springen, of een lamp kapot springen.
Het klinkt nogal vreemd dat geloof ik graag.
Dat klopt, maar kon je 't ook sturen?
pi_34604096
Hoe bedoel je sturen precies? Ik deed het expres de stoppen laten door slaan en/of lampen kapot laten springen als je dat bedoelt.
ijs_beer fan!
pi_34604099
quote:
Op maandag 30 januari 2006 05:31 schreef NanKing het volgende:
Hoe bedoel je sturen precies? Ik deed het expres de stoppen laten door slaan en/of lampen kapot laten springen als je dat bedoelt.
Dat bedoel ik dus. Je kunt gewoon bewust van alles laten springen dan.
pi_34604101
Ja dat zou ik wel kunnen. Ik denk dat ik het nog wel kan. Maar vroeger was ik een lichtelijk ongeleid projectiel qua energie . Ik voelde me nl. ook heel erg opgelucht als ik weer iets had laten springen .
Het is nog wel dat ik een bonk energie ben (niet in de zin van erg druk zijn) maar heb het iets meer onder controle.
ijs_beer fan!
pi_34604107
quote:
Op maandag 30 januari 2006 05:35 schreef NanKing het volgende:
Ja dat zou ik wel kunnen. Ik denk dat ik het nog wel kan. Maar vroeger was ik een lichtelijk ongeleid projectiel qua energie . Ik voelde me nl. ook heel erg opgelucht als ik weer iets had laten springen .
Het is nog wel dat ik een bonk energie ben (niet in de zin van erg druk zijn) maar heb het iets meer onder controle.
Hmm, maar moet ik het zien als je ergens heel erg op focussen? Het je voor stellen dat iets kapot springt en je daar op concentreren?

Ik heb hier weleens mee 'geoefend' maar niet echt fanatiek en geloofde ook niet echt dat ik zoiets zou kunnen... maar wie weet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')