Lollig, maar nee, sokken zijn wel items die gemakkelijk verdwijnen... in ieder geval waar verklaringen voor gegeven kunnen worden...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:28 schreef cerror het volgende:
Hetzelfde demonische cia-gesponsorde wezen als degene die onze sokken ontvoerd!
Oh wacht, je meent het ook nog?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:29 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
[..]
Lollig, maar nee, sokken zijn wel items die gemakkelijk verdwijnen... in ieder geval waar verklaringen voor gegeven kunnen worden...
Hoe raakt men in godsnaam vorken kwijt? En niet 1 nee een stuk of 5...!
Ja dan zijn we zo klaar hoor. Ik heb 1 slaapkamer en een badkamer. Ik heb nog nooit in mijn slaapkamer gegeten, dus daar kan niks liggen, en de badkamer is ook geen optie...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:31 schreef mcDavid het volgende:
loop een rondje door het huis, en leg alle vorken die je tegenkomt weer in de bestekla!
het resultaat zal werkelijk verbluffend zijn!
sorry, misschien ligt de oorzaak van jouw verdwijnend bestek probleem toch ergens anders als hier, in deze zwijnenstalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:33 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
[..]
Ja dan zijn we zo klaar hoor. Ik heb 1 slaapkamer en een badkamer. Ik heb nog nooit in mijn slaapkamer gegeten, dus daar kan niks liggen, en de badkamer is ook geen optie...
Het is dus uitgesloten dat ze ergens rond slingeren gezien de grootte van mijn huis..
Ik heb 1 kat, maar die heb ik nog nooit met een vork zien sjouwen, en deze kat is er trouwens maar 1 keer in de 2 weken ofzo, ik denk dat we die mogelijkheid rustig kunnen uitsluiten. Vork past niet eens door het kattenluik volgens mij...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sorry, misschien ligt de oorzaak van jouw verdwijnend bestek probleem toch ergens anders als hier, in deze zwijnenstal
kan het niet zijn dat beesten (honden/katten) ze meenemen?
of dat ze ergens achter de keukenkastjes vallen ofzo?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:47 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
[..]
Daar heb ik zojuist gekeken, geen vork te vinden, wel een theedoek, bedankt
Tyfuskinderen!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:50 schreef dizzylizzy het volgende:
weggegooid met etensresten? zo ben ik van mijn dessertlepeltjes afgekomen (op 2 na)
kids gooiden ze weg met de lege danoontjeverpakking.
vervang in dit verhaal dessertlepeltjes met vorken en danoontjes met pizza et voila
En ja hoor.. daar is'ie weer! Ivo Positivo!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:54 schreef Jeweet het volgende:
Ik woon op kamers en wij zijn ook al heel veel bestek kwijt sinds wij hier kwamen wonen....Vreemd? nee, waar schijnlijk gewoon kweitgeraakt, iets anders kan ik niet bedenken..
Goh.. dat heb ik nou met mijn mechanische draai-orgel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik was steeds het sleuteltje van mijn elektrische rolstoel kwijt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |