What the fuck brabbel je daar allemaal?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef nouwneej het volgende:
nog 1die doe ik al vanaf de eerste klas bij een so of rep expres te laat komen en de pis paal van de kals s ochtens bellen en zeggen dat je door de concierge bent gebeld dat je 1ste uur vrij bent woensdag en morgen komen er weer nieuwe verhalen want morgen hebben we economie en woensdag frans daar gaat de hele klas altijd los zelfs de nurds
Inderdaad, half verBrEeZaH't.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:30 schreef Caspian het volgende:
[..]
What the fuck brabbel je daar allemaal?![]()
Ik hoop dat we snel iets te lezen krijgen over de eerste les Nederlands.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef nouwneej het volgende:
nog 1die doe ik al vanaf de eerste klas bij een so of rep expres te laat komen en de pis paal van de kals s ochtens bellen en zeggen dat je door de concierge bent gebeld dat je 1ste uur vrij bent woensdag en morgen komen er weer nieuwe verhalen want morgen hebben we economie en woensdag frans daar gaat de hele klas altijd los zelfs de nurds
Oh wacht, bij die 2e bedoelt hij dat hij morgen weer kan gaan posten want dan gaat de hele klas uit z'n dak, dan hebben ze Economie en Frans, en zelfs de nerds gaan dan los. Zoiets denk ik, en ik heb het eerste stuk even ont-BreEzaaHtt..quote:Op maandag 30 januari 2006 18:14 schreef nouwneej het volgende:
Nog een, die doe ik al vanaf de eerste klas. Bij een SO of repetitie expres te laat komen en de pispaal van de klas 's ochtens bellen en zeggen dat je door de concierge bent gebeld dat je 1ste uur vrij bent.
Woensdag en morgen komen er weer nieuwe verhalen want morgen hebben we economie en woensdag frans daar gaat de hele klas altijd los zelfs de nurds
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:42 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
R-E-S-P-E-C-T, ik zou het niet kunnen!![]()
Dat is ook altijd leuk jaquote:Op maandag 30 januari 2006 23:36 schreef hallo_mensen het volgende:
en het laatste jaar op het rooster een brief opgehangen met het originele logo enz.
dat iedereen na het 3e uur na huis mocht
op onze oude school nog steeds prikbordquote:Op maandag 30 januari 2006 23:41 schreef marcel1985 het volgende:
[..]
Dat is ook altijd leuk jaMaar tegenwoordig heeft bijna elke school een monitor ipv een roosterbord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |