prima tip anders:quote:Op maandag 30 januari 2006 00:10 schreef Fokkedop het volgende:
"Kunt u de dader omschrijven?"
1. Ja hij had een bontkraag jas aan.![]()
2. Hij was erg haastig.
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef Tha_Flash het volgende:
- Hij heeft een gemiddeld postuur
- Hij heeft blauw/grijs/groene ogen
- Hij weegt tussen de 60 en 120 kilo
-Lengte tussen 1.50 en 2.40 mquote:Op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef Tha_Flash het volgende:
- Hij heeft een gemiddeld postuur
- Hij heeft blauw/grijs/groene ogen
- Hij weegt tussen de 60 en 120 kilo
dan valt Micheal Jackson al afquote:Op maandag 30 januari 2006 09:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Hij had een velletje over zijn neus
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:15 schreef HeyFreak het volgende:
3. Hij had een noord-afrikaans uiterlijk
Het was toch anders?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:26 schreef Ferdo het volgende:
-"Klopt het dat u iemand zoekt voor moord?"
-"Ja, dat klopt ja."
-"Oh, dat lijkt me wel wat!"
©Herman Finkers
Beide kloptquote:Op maandag 30 januari 2006 12:39 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Het was toch anders?
Politie klopt op de deur.
Herman doet de deur open.
Politie: "Wij zochten een kinderverkrachter."
Herman kijkt rond.
Herman: "Ik doe het!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalala Die Dom Die Dom
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
Een vadsig kind van rond de 9 jaar, een groene broek, een wit met groen en geel gestreepte blouse. Blond haar, ik dacht blauwe ogen. Ohja, hij schijnt een vrachtwagen ingeslikt te hebben..een echte jongen van de straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het straatleven is em met de paplepel ingegoten![]()
#klote SE van nederlands trouwens net![]()
Ja man, zere klauwen krijg je dervanquote:Op maandag 30 januari 2006 13:46 schreef Harvest het volgende:
[..]
een echte jongen van de straat
het straatleven is em met de paplepel ingegoten![]()
[afbeelding]
#klote SE van nederlands trouwens net![]()
-En ik heb nu geen iPodquote:Op maandag 30 januari 2006 19:24 schreef Fokkedop het volgende:
- Hij had een iPod
Jou collegae hebben mij 75 euro laten betalen voor wildplassenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Idd erg lastig allemaal.
Kan er niet tegen als mensen mij zo'n omschrijving geven
"Dus wees voorzichtig als je hem aanspreekt".quote:Op maandag 30 januari 2006 23:03 schreef iDex het volgende:
het was geen lieverdje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |