lekker belangrijk, voorlopig heb ik een bod binnenquote:
nee, maar ik houd me aanbevolen voor suggesties. Hoewel het op de Alp niet zo'n probleem zal zijn denk ikquote:Op maandag 30 januari 2006 18:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaa eindelijk Tom Tom aan de praat gekregen op mijn mobiele telefoon.. wat heeft me dat veel tijd gekost zeg, heb er in 3 dagen zo'n 10 uur mee zitten knoeien. Iedereen schijnt er problemen mee te hebben, aangezien hij niet volledig compatible is met Windows Mobile 5, al zegt de laatste patch van TomTom van wel.
Deze week even de motor uit het hok halen, en kijken hoe de ontvangst is als ik de GPS receiver onder de buddy seat heb. Hopelijk is dat nog goed te doen![]()
Dan nog zo'n houder op het stuur vast proberen te maken.. weet nog niet hoe ik dat zal doen, iemand een idee?
streetfighter schoenen ofzo.... paar tientjes een keer bij motozoom besteld.... volgende worden iig iets steviger (bovenste stukje laat de stof los van het aantrekken)quote:Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
Met welke laarzen rijden jullie? Gaarna ervaringen qua rijden en qua stukkie lopen als het moet. Ben me een beetje aan het orienteren op nieuwe!
welke versie heb je???quote:Op maandag 30 januari 2006 18:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaa eindelijk Tom Tom aan de praat gekregen op mijn mobiele telefoon.. wat heeft me dat veel tijd gekost zeg, heb er in 3 dagen zo'n 10 uur mee zitten knoeien. Iedereen schijnt er problemen mee te hebben, aangezien hij niet volledig compatible is met Windows Mobile 5, al zegt de laatste patch van TomTom van wel.
Deze week even de motor uit het hok halen, en kijken hoe de ontvangst is als ik de GPS receiver onder de buddy seat heb. Hopelijk is dat nog goed te doen![]()
Dan nog zo'n houder op het stuur vast proberen te maken.. weet nog niet hoe ik dat zal doen, iemand een idee?
eerst betalen, anders komen de boetes voor niet betalen er overheen en het kan best even duren voordat dat schrift is afgehandeld...dat geld komt toch wel terugquote:Op maandag 30 januari 2006 14:23 schreef worldpimber het volgende:
Shit, reminds me.... moet nog voor 7 februari een bezwaar gaan schrijven voor dat vluchtstrook gebeurenMoet je die eigenlijk eerst betalen en dan bezwaren of ...
![]()
Die staan toch automatisch gewoon in Outlook op de server, en de administratie ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, vanochtend mijn harde schijf gecrasht op mijn werkwat administratie kwietoz en wat peepeeteetjes enzo van pepijn
's middags op lappie gewerkt maar das toch niks hoor
Thanks babe for searchingquote:Op maandag 30 januari 2006 14:17 schreef R2-D2 het volgende:
@Rebbel:
[[url=http://images.speurders.nl/images/17/1734/17346561_1_detail.jpg]afbeelding][/url]
Niet Zwart![]()
Wel mooi![]()
Verstand komt met de jarenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die staan toch automatisch gewoon in Outlook op de server, en de administratie ook.![]()
Althans bij een goed georganiseerd modern bedrijf.![]()
Leuk verkooptopic over die TLR trouwens, ik begin er steeds meer verliefd op te raken.
Eigenlijk is dat blok wat bij de gewone TL zichtbaar is ook lelijk, die bak met de oliekoeler eronder, maar het viel me de laatste tijd minder op. 2 jaar geleden vond ik het nog ronduit lelijk.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:55 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
.....bij welke boring ben jij weer bovengekomen zeg
![]()
![]()
Laklaarzenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
Met welke laarzen rijden jullie? Gaarna ervaringen qua rijden en qua stukkie lopen als het moet. Ben me een beetje aan het orienteren op nieuwe!
Navigator 5, versie 5.21. Jij gebruikt Tom Tom Mobile neem ik aan?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
welke versie heb je???
ik heb nu versie 4.4 op m'n telefoon staan, maar de gps receiver die ik wil kopen werkt alleen met 5.21![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:30 schreef hicham het volgende:
Ligt aan het soort overtreding, of het een wet Mulder is of niet. Op de brief waar een acceptgiro aan vastgeplakt is staan een letter. Moet je even kijken welke letter dat is en op basis daarvan moet je eerst betalen / dan bezwaren of andersom
Hee wat een gave motor.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:09 schreef R2-D2 het volgende:
Voor de 25Kw Fappers:
[[url=http://www.devondst.nl/content/adphotos/large/12019500014136.JPG]afbeelding][/url]
![]()
![]()
GOD DAMN, ik zeg naked for presidentquote:
TL1000 blok, misschien wat voor Peppo ?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:22 schreef Makster het volgende:
[..]
GOD DAMN, ik zeg naked for president
quote:
Zit daar een TL1000 blok onderquote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef hicham het volgende:
[..]
TL1000 blok, misschien wat voor Peppo ?
Owwww jah........was niet meer zo helder toenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:06 schreef RB het volgende:
[..]
Was er vrijdag ook al
![]()
heb een paar weken in de schoolbanken gezeten![]()
Dat dacht ik ook ja. Het slaat bij veel vrouwen alleen over.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef hicham het volgende:
En dan deze dempers eronder
[afbeelding]
192 Kgquote:
RS3, dia had ik onder de ZXR zittenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef hicham het volgende:
[..]
En dan deze dempers eronder
[afbeelding]
Eej Peppo, ook hij leeft nogquote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie je verbaast kijken.
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
Bij een Italiaan horen Termignoni's.![]()
![]()
Dat het wel heel stoer is om een Honda CR500 te kopen van 95 kilo en 70 pk.quote:
Koppel & Worldbeaterquote:Op maandag 30 januari 2006 20:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat het wel heel stoer is om een Honda CR500 te kopen van 95 kilo en 70 pk.![]()
Had ik het al over koppel gehad bij zo'n 2 takt?![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:43 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet wat voor dempers dit zijn, maar hoor deze dan
Trekkracht.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef R2-D2 het volgende:
Koppel & Worldbeater![]()
Nooit van gehoordWat is koppel eigenlijk?
![]()
Meiske tochquote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Koppel & Worldbeater![]()
Nooit van gehoordWat is koppel eigenlijk?
![]()
Dat jij straks met je vette kont die Kg/Pk verhouding sowieso wel naar de klote brengt?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
192 Kg
105 Pk
1,8 Kg/Pk
Monster S4R:
181 Kg
117 Pk
1,5 Kg/Pk
Benelli TnT Sport:
199 Kg
139 Pk
1,4 Kg/Pk
Nou, wat wil ik hiermee zeggen ...![]()
quote:
Luister eens...quote:
Er stond een disclaimer in ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef FemaleRebbel het volgende:
Meiske toch![]()
dadelijk moet Worldbeater z'n eerdere post over verstand bij vrouwen toch nog
aanpassen![]()
Een druppelvorm is goed voor de aerodynamica.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef hicham het volgende:
Dat jij straks met je vette kont die Kg/Pk verhouding sowieso wel naar de klote brengt?
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat jij straks met je vette kont die Kg/Pk verhouding sowieso wel naar de klote brengt?
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mark.
<edit grapje over hij leeft nog>![]()
Niet goedgekeurd?quote:
Leuk ding, maar ik moet keuzes maken.quote:
Damn, bij ons is het trekken koppel, jij stompt gewoon af van gamen.quote:
Pff, op jouw leeftijd is het geluidsspectrum dat je kunt horen drastisch kleiner geworden. De hoge en lage tonen hoor je bijna niet meer, daarom lijkt het niksquote:Op maandag 30 januari 2006 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, bij ons is het trekken koppel, jij stompt gewoon af van gamen.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef Faithy het volgende:
zo, deze motorn00b komt eens even neuzelen weer
hoi!
Ik hoor helemaal niets zelfs.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef hicham het volgende:
Pff, op jouw leeftijd is het geluidsspectrum dat je kunt horen drastisch verlaagd. De hoge en lage tonen hoor je bijna niet meer, daarom lijkt het niks
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef Faithy het volgende:
hoi!
Ik ken dat wel van dat keuzes makenquote:Op maandag 30 januari 2006 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuk ding, maar ik moet keuzes maken.
Heb je hem ook met zeven versnellingen, en geschikt voor duo?![]()
[..]
Damn, bij ons is het trekken koppel, jij stompt gewoon af van gamen.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef hicham het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Leuk ding ( die motorquote:Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef Faithy het volgende:
klik
hm.. vriend, dat klinkt wel leuk, ik noem 'm nog even mn lieV![]()
maar ik hoop dat vriend ook al kan
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Je had toch nog een plekje over in de schuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blackquote:Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef Faithy het volgende:
klik
hm.. vriend, dat klinkt wel leuk, ik noem 'm nog even mn lieV![]()
maar ik hoop dat vriend ook al kan
![]()
Haiquote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef Faithy het volgende:
hoi!
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je had toch nog een plekje over in de schuur?
Is je ego groter geworden dan je kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Owwww jah........was niet meer zo helder toen![]()
Duzzzz je parate kennis is weer helemaal up to date I assume![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |