hij is niet verziekt in zijn hoofd, hij heeft de tijd van zijn leven. hij is halverwege de dertig en neukt elke week een ander grietje van voor in de twintig. de meeste hebben zijn gladde praatjes na een paar weken wel door, maar als dat gebeurt heeft hij zo weer een nieuw mokkeltje aan de haak geslagen. mocht het een keer niet lukken ergens een scharrel op te pikken, dan heeft hij als backup nog een naieve maar lekkere dertiger, die hij keer op keer met een paar sms'jes in zijn bed weet te lullen, al twee jaar lang.quote:op maandag 30 januari 2006 01:13 schreef #ANONIEM het volgende:
hij kan gewoon verziekt in zijn hoofd zijn, door wat dan ook.
het past niet in je perfecte wereldbeeld bedoel je?quote:op maandag 30 januari 2006 01:20 schreef vivi het volgende:
maar idd, ik begrijp zo'n gedrag niet, dat staat zo ver van me af.
hij heeft het echt niet naar zijn zin hoor, volgens mij is ie diep ongelukkkig.quote:op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef xennia het volgende:
[..]
volgens mij heeft ouwe henkie het prima naar zijn zin hoor.
je hebt nu toch geen medelijden met hem he![]()
klopt. en wat je zegt over 'niet kan liefhebben' kan je beter snel weer vergeten. sorry maar hij kan wel liefhebben maar hij kiest er niet op een dusdanige manier voor. mensen hier kunnen zijn gedrag ook niet gemakkelijk begrijpen omdat dergelijke mensen anders denken dan de rest van de bevolking. wat meiden zoals jou dan gaan denken is dat hij er niets aan kan doen en blabla. en dat is juist wat zo'n persoon wil. ze zijn meestal juist wel intelligent.quote:op maandag 30 januari 2006 01:20 schreef vivi het volgende:
ik denk dat hij wel heel graag wil maar niet kan liefhebben. hij vond het zelfs lief van zichzelf dat hij het steeds weer probeerde
en oh ja, als ie ons belde dacht ie elke keer weer dat ie wel verliefd was, maar dat bleek dan toch weer niet zo te zijn
maar idd, ik begrijp zo'n gedrag niet, dat staat zo ver van me af.
oh intelligent is ie zeker. of heet het uitgenast.quote:op maandag 30 januari 2006 01:22 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
klopt. en wat je zegt over 'niet kan liefhebben' kan je beter snel weer vergeten. sorry maar hij kan wel liefhebben maar hij kiest er niet op een dusdanige manier voor. mensen hier kunnen zijn gedrag ook niet gemakkelijk begrijpen omdat dergelijke mensen anders denken dan de rest van de bevolking. wat meiden zoals jou dan gaan denken is dat hij er niets aan kan doen en blabla. en dat is juist wat zo'n persoon wil. ze zijn meestal juist wel intelligent.
op die manier misbruik je een relatie. is een zwaktebod van zijn kant.quote:op maandag 30 januari 2006 01:20 schreef chibibo het volgende:
hij is niet verziekt in zijn hoofd, hij heeft de tijd van zijn leven. hij is halverwege de dertig en neukt elke week een ander grietje van voor in de twintig. de meeste hebben zijn gladde praatjes na een paar weken wel door, maar als dat gebeurt heeft hij zo weer een nieuw mokkeltje aan de haak geslagen. mocht het een keer niet lukken ergens een scharrel op te pikken, dan heeft hij als backup nog een naieve maar lekkere dertiger, die hij keer op keer met een paar sms'jes in zijn bed weet te lullen, al twee jaar lang.
hoe weet je dat hij intelligent is?quote:op maandag 30 januari 2006 01:23 schreef vivi het volgende:
oh intelligent is ie zeker. of heet het uitgenast.
quote:op maandag 30 januari 2006 01:20 schreef chibibo het volgende:
[..]
hij is niet verziekt in zijn hoofd, hij heeft de tijd van zijn leven. hij is halverwege de dertig en neukt elke week een ander grietje van voor in de twintig. de meeste hebben zijn gladde praatjes na een paar weken wel door, maar als dat gebeurt heeft hij zo weer een nieuw mokkeltje aan de haak geslagen. mocht het een keer niet lukken ergens een scharrel op te pikken, dan heeft hij als backup nog een naieve maar lekkere dertiger, die hij keer op keer met een paar sms'jes in zijn bed weet te lullen, al twee jaar lang.
nou en?quote:op maandag 30 januari 2006 01:24 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
op die manier misbruik je een relatie. is een zwaktebod van zijn kant.
quote:op maandag 30 januari 2006 01:25 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
hoe weet je dat hij intelligent is?
karmaquote:op maandag 30 januari 2006 01:26 schreef milagro het volgende:
[..]
nou en?
en wie zit daarmee? hij niet, hoor
ik zeg ook niet dat hij ermee zit. ik zeg ook niet dat hij niet de tijd van zijn leven is. ik vind alleen dat hij dus wel misbruik maakt van een relatie voor zijn eigen plezier. als hij niet de gemakkelijkste weg had gekozen (en de meest redelijke weg) dan was hij gewoon vrijgezel gebleven of had hij een open relatie gehad... dit is gewoon achterbaks hoe je het ook wendt of keert. dat is het enige wat ik zeg.quote:op maandag 30 januari 2006 01:26 schreef milagro het volgende:
nou en?
en wie zit daarmee? hij niet, hoor
wat is daar intelligent aan? dat is sociaal vaardig. maar goed dit doet er ook niet meer toe. vroeg het meer omdat ik het gevoel heb dat jij nogal veel dingen van hem aanneemt die helemaal niet zo hoeven te zijn.quote:op maandag 30 januari 2006 01:26 schreef vivi het volgende:
omdat ie iedereen weet in te pakken met zijn praatjes?!
hehe..dat is alles wat ik wil zeggen dus. en als je achterbaks wordt behandeld terwijl je zelf wel altijd eerlijk bent geweest en oprecht om iemand gaf dan doet dat pijn, doh.quote:op maandag 30 januari 2006 01:27 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat hij ermee zit. ik zeg ook niet dat hij niet de tijd van zijn leven is. ik vind alleen dat hij dus wel misbruik maakt van een relatie voor zijn eigen plezier. als hij niet de gemakkelijkste weg had gekozen (en de meest redelijke weg) dan was hij gewoon vrijgezel gebleven of had hij een open relatie gehad... dit is gewoon achterbaks hoe je het ook wendt of keert. dat is het enige wat ik zeg.
sociale intelligentie, sluwheid, manipulatief, straatslimheid.quote:op maandag 30 januari 2006 01:28 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
wat is daar intelligent aan? dat is sociaal vaardig. maar goed dit doet er ook niet meer toe. vroeg het meer omdat ik het gevoel heb dat jij nogal veel dingen van hem aanneemt die helemaal niet zo hoeven te zijn.
ja, en nogmaals , nou en, dat het achterbaks is, daar zijn we wel achter, hoor, beetje een open deur.quote:op maandag 30 januari 2006 01:27 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat hij ermee zit. ik zeg ook niet dat hij niet de tijd van zijn leven is. ik vind alleen dat hij dus wel misbruik maakt van een relatie voor zijn eigen plezier. als hij niet de gemakkelijkste weg had gekozen (en de meest redelijke weg) dan was hij gewoon vrijgezel gebleven of had hij een open relatie gehad... dit is gewoon achterbaks hoe je het ook wendt of keert. dat is het enige wat ik zeg.
nu ja, de meeste doorzien hem al in korte tijd .... dus zo intelligent is hij ook weer niet ... en die enkeling die zich door hem jarenlang laat voorliegen, die wil misschien zelf wel graag doen alsof dat zo'n speciale prestatie is, omdat het haar vast in haar eer zal kwetsen, te beweren dat je om haar te beliegen, _niet_ intelligent of speciaal hoeft te zijnquote:op maandag 30 januari 2006 01:26 schreef vivi het volgende:
als je een hond altijd schopt als je kaplaarzen aanhebt rent ie vanzelf wel weg als ie ziet dat je ze aan hebt.quote:op maandag 30 januari 2006 01:29 schreef vivi het volgende:
[..]
sociale intelligentie, sluwheid, manipulatief, straatslimheid.
die gast kan gewoon goed anticiperenquote:op maandag 30 januari 2006 01:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, en nogmaals , nou en, dat het achterbaks is, daar zijn we wel achter, hoor, beetje een open deur.
het probleem is helemaal niet deze meneer, het probleem is meer een dame die hier al 2 jaar lang haar ogen voorsluit, een man die ze zo vaak zag, en sprak.
was het een maandelijks gestolen uurtje geweest, dan had ik nog kunnen begrijpen dat je het niet ziet, omdat je hem nooit echt meemaakt, leert kennen.
ja, maar hij schopte dus nooit hequote:op maandag 30 januari 2006 01:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
als je een hond altijd schopt als je kaplaarzen aanhebt rent ie vanzelf wel weg als ie ziet dat je ze aan hebt.
ja hoiquote:op maandag 30 januari 2006 01:30 schreef milagro het volgende:
ja, en nogmaals , nou en, dat het achterbaks is, daar zijn we wel achter, hoor, beetje een open deur.
het probleem is helemaal niet deze meneer, het probleem is meer een dame die hier al 2 jaar lang haar ogen voorsluit, een man die ze zo vaak zag, en sprak.
was het een maandelijks gestolen uurtje geweest, dan had ik nog kunnen begrijpen dat je het niet ziet, omdat je hem nooit echt meemaakt, leert kennen.
ik vergeleek henk met de hond, niet jouquote:
misschien is het eerder een gebrek aan intelligentie bij degenen die zich door hem laten inpakken.quote:op maandag 30 januari 2006 01:26 schreef vivi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |