flinke soa als die na twee jaar nog eens komt aankakken.quote:op maandag 30 januari 2006 00:53 schreef xennia het volgende:
[..]
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het er meer dan 2 waren, wat me op het volgende brengt vivi: soa-test!
.... na 3 maandenquote:op maandag 30 januari 2006 00:53 schreef xennia het volgende:
[..]
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het er meer dan 2 waren, wat me op het volgende brengt vivi: soa-test!
quote:op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ach flikker toch op, joh
jij verzint concurenten om hem te paaien?
jij opent topic na topic om allerlei strategieën hier voor te leggen om hem te paaien?
jij speelde net zo goed het spel, en hey, je hebt verloren.
ik ben niet bloedmooi hoor, dat is van een geheel andere orde. maar ik merk wel dat ik over het algemeen als aantrekkelijk word beschouwd, en gezellig en leuk om mee om te gaan (al zou je anders denkenquote:op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef milagro het volgende:
[..]
dat heeft er alles mee te maken, jouw zelfbeeld maakt dat je niet kan begrijpen dat jou zoiets overkomt.
er moet wel iets goed mis met hem zijn, want hoe kan het anders, dat iemand je zo behandelt.
zoals je in die oude topics sprak over mogelijke concurentes, daarmee gaf je te kennen dat jij zoveel meer te bieden had dan zij, want jij was een vrouw met passie, en inhoud en ook nog eens bloedmooi.
quote:op maandag 30 januari 2006 00:53 schreef xennia het volgende:
[..]
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het er meer dan 2 waren, wat me op het volgende brengt vivi: soa-test! kwartetten!
ik ook.quote:op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef pracissor het volgende:
mis nu alleen nog xebro
ja vivi, je bent een lekker wijf, dat weten we nu wel.quote:op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef vivi het volgende:
[..]
verzint? ik krijg soms echt wel eens aandacht van een ander hoor. en voor mij was het geen spel. ik heb hem meerdere malen verteld dat ik verder wilde ook al had ik nog gevoelens voor hem.
lees: dikke tieten.quote:op maandag 30 januari 2006 00:54 schreef vivi het volgende:
[..]
ik ben niet bloedmooi hoor, dat is van een geheel andere orde. maar ik merk wel dat ik over het algemeen als aantrekkelijk word beschouwd, en gezellig en leuk om mee om te gaan (al zou je anders denken)
dat heeft me ms wel wat verwaand gemaakt ja, want als je steeds te horen krijgt dat anderen het "wel zouden weten" als ze hem waren en hem voor gek verklaarden dan wil je dat graag geloven![]()
en wat denk je zelf?quote:
sta je op random/repeat?quote:op maandag 30 januari 2006 00:56 schreef pracissor het volgende:
word je nou ook nooit moe om dit onderwerp weer keer op keer aan te halen, wanneer half-fok je verketterd om je wereldbeeld gaat er dan geen lichtje branden dat een topic als deze openen compleet zinloos is, tenzij je van sm houdt?
repeat. ik val niet graag in herhaling maar deze vraag is toch urgent.quote:
hee, negatieve aandacht is ook aandachtquote:op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef pracissor het volgende:
[..]
word je nou ook nooit moe om dit onderwerp weer keer op keer aan te halen, wanneer half-fok je verketterd om je wereldbeeld gaat er dan geen lichtje branden dat een topic als deze openen compleet zinloos is, tenzij je van sm houdt?
zwelgje,quote:op maandag 30 januari 2006 00:58 schreef xennia het volgende:
[..]
hee, negatieve aandacht is ook aandacht![]()
wow dude, je naamquote:op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef ro�a� het volgende:
[..]
zwelgje,
als je begrijpt wat ik bedoel.
dat is mijn hippe statement om toch nog een beetje status te krijgen in al deze vergane gloriequote:
hij neukte die twee jaar met diverse andere gewillige grietjesquote:op maandag 30 januari 2006 00:54 schreef ro�a� het volgende:
[..]
flinke soa als die na twee jaar nog eens komt aankakken.
ja, vroegâh....quote:op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef ro�a� het volgende:
[..]
dat is mijn hippe statement om toch nog een beetje status te krijgen in al deze vergane glorie
jij hebt ook wel het talent je juist onder die mensen te begeven die dat beeld bevestigen en anderen te vermijden.quote:op maandag 30 januari 2006 00:54 schreef vivi het volgende:
dat heeft me ms wel wat verwaand gemaakt ja, want als je steeds te horen krijgt dat anderen het "wel zouden weten" als ze hem waren en hem voor gek verklaarden dan wil je dat graag geloven![]()
zo viel te lezen in de kronieken der vitae vivi.quote:op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef xennia het volgende:
[..]
hij neukte die twee jaar met diverse andere gewillige grietjes
laat je ook eens neuken door een verslaafde hoer, dan tel je hier ook mee!quote:op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef ro�a� het volgende:
[..]
dat is mijn hippe statement om toch nog een beetje status te krijgen in al deze vergane glorie
ja hoor, ik houd altijd schriftelijke sollicitaties voor de mensen die ik in het dagelijks leven tegenkomquote:op maandag 30 januari 2006 01:02 schreef xennia het volgende:
[..]
jij hebt ook wel het talent je juist onder die mensen te begeven die dat beeld bevestigen en anderen te vermijden.
neuh, mijn leven is al ruim 5 jaar stabiel gedeeld met lief.quote:op maandag 30 januari 2006 01:03 schreef pracissor het volgende:
[..]
laat je ook eens neuken door een verslaafde hoer, dan tel je hier ook mee!![]()
ligt vast niet aan jou.quote:op maandag 30 januari 2006 01:03 schreef vivi het volgende:
[..]
ja hoor, ik houd altijd schriftelijke sollicitaties voor de mensen die ik in het dagelijks leven tegenkom![]()
nou, als ik dus minder naief ga denken ben ik momenteel dus de ultieme prooi juist door van het toneel te verdwijnen?quote:op maandag 30 januari 2006 01:03 schreef #ANONIEM het volgende:
nou ja en wat gaat er nu gebeuren dan?
quote:op maandag 30 januari 2006 01:05 schreef vivi het volgende:
[..]
nou, als ik dus minder naief ga denken ben ik momenteel dus de ultieme prooi juist door van het toneel te verdwijnen?
je had het vermogen alleen de positieve dingen die over jullie gezegd werden te onthouden, op fok te pleuren, om vervolgens ook daar bevestiging te halen bij enkel die mensen die in jouw straatje (ver uit de tuinkruidenbuurt) lulden.quote:op maandag 30 januari 2006 01:03 schreef vivi het volgende:
[..]
ja hoor, ik houd altijd schriftelijke sollicitaties voor de mensen die ik in het dagelijks leven tegenkom![]()
quote:op maandag 30 januari 2006 01:05 schreef vivi het volgende:
nou, als ik dus minder naief ga denken ben ik momenteel dus de ultieme prooi juist door van het toneel te verdwijnen?
een goede vraag. eerst moet ts naar een assertiviteitstrainer en als hij haar niet neukt is de kans groot dat ze genezen is.quote:op maandag 30 januari 2006 01:03 schreef #ANONIEM het volgende:
nou ja en wat gaat er nu gebeuren dan?
je weet dat ik deze quote ooit tegen je ga gebruiken hequote:op maandag 30 januari 2006 01:11 schreef vivi het volgende:
ik wil hem niet meer
kom op, ik wil echt niet iemand die het halve postcodegebied heeft geneukt en voor wie sex net zoveel inhoud heeft als zijn tandenpoetsen.
gaat hier de theorie "als je het hard genoeg roept, ga je het vanzelf geloven" op?quote:op maandag 30 januari 2006 01:11 schreef vivi het volgende:
ik wil hem niet meer
kom op, ik wil echt niet iemand die het halve postcodegebied heeft geneukt en voor wie sex net zoveel inhoud heeft als zijn tandenpoetsen.
tuurlijk, viev.quote:op maandag 30 januari 2006 01:11 schreef vivi het volgende:
ik wil hem niet meer
zal niet nodig zijn.quote:op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef xennia het volgende:
[..]
je weet dat ik deze quote ooit tegen je ga gebruiken he![]()
dit topic gaat trouwens niet over de gemiddelde 'player' maar over een persoon die heel anders denkt dan de meeste andere personen. hoeft geen stoornis te zijn, hij kan gewoon verziekt in zijn hoofd zijn, door wat dan ook. jij kan dat niet begrijpen vivi (of in ieder geval dat haal ik uit jouw post op over 'dat hij niet helemaal ziek is e.d.') maar zo'n persoon is slecht.quote:op maandag 30 januari 2006 01:11 schreef vivi het volgende:
ik wil hem niet meer
maar dat is dan toch heel erg voor zo iemand?quote:op maandag 30 januari 2006 01:13 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dit topic gaat trouwens niet over de gemiddelde 'player' maar over een persoon die heel anders denkt dan de meeste andere personen. hoeft geen stoornis te zijn, hij kan gewoon verziekt in zijn hoofd zijn, door wat dan ook. jij kan dat niet begrijpen vivi (of in ieder geval dat haal ik uit jouw post op over 'dat hij niet helemaal ziek is e.d.') maar zo'n persoon is slecht.
nee want wat jij niet kan begrijpen is dat zo'n persoon daar voor kiest. net zoals moordenaars ervoor kiezen om te doden. jij bent denk ik wat te zachtaardig op dat gebied om echt te kunnen begrijpen waar sommige mensen toe in staat zijn.quote:op maandag 30 januari 2006 01:16 schreef vivi het volgende:
maar dat is dan toch heel erg voor zo iemand?
volgens mij heeft ouwe henkie het prima naar zijn zin hoor.quote:op maandag 30 januari 2006 01:16 schreef vivi het volgende:
[..]
maar dat is dan toch heel erg voor zo iemand?
quote:op maandag 30 januari 2006 01:16 schreef sweetgirly het volgende:
wat een liev topic![]()
pag.8 al, ga de boel wel bijhouden, nee hoor
nee maar serieus, als dit serieus is vivi, kan je hem niet laten voor wat het is zeg.
ik bedoel is het nou uit wraak ok, maar wat hem beweegtwat boeit het, wat boeit hij!
het enige wat jou naar hem toe zou moeten bewegen, is je hand die zwaait![]()
sjow, slaap doen gaat * gaap.
ik denk dat hij wel heel graag wil maar niet kan liefhebben. hij vond het zelfs lief van zichzelf dat hij het steeds weer probeerdequote:op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nee want wat jij niet kan begrijpen is dat zo'n persoon daar voor kiest. net zoals moordenaars ervoor kiezen om te doden. jij bent denk ik wat te zachtaardig op dat gebied om echt te kunnen begrijpen waar sommige mensen toe in staat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |