die ene wel dus.quote:op maandag 30 januari 2006 00:42 schreef milagro het volgende:
[..]
uiterlijk.
vivi is een lekker wijf, zegt ze, een mooie vrouw, een dame met geestelijke bagage.
de andere dames met wie ze hem nog al eens moest delen waren grijze muisjes, volgens haar.
het grappige is alleen dat die grijze muisjes geen 2 jaar aan deze meneer blijven hangen.
blabla, heb net in je fb gekeken, maar jou ken ik idd nietquote:op maandag 30 januari 2006 00:40 schreef lazz het volgende:
waarschijnlijk nam je me niet in de zeik, daar begon ik mee, standaard.
niks stoer, en je hebt niet alles door, ook al denk je dat doordat je sommige dingen doorziet.
er zijn zoveel dingen waar jij geen weet van hebt, zoveel dingen die nep zijn. niet zo naïef zijn en eraan toegeven, want je hebt niet alles door, nooit niet.
en dat is waar 'ze' op inspelen, zwakke plekken, vertrouwen etc.
dat zou je bij mij nóóit lukken...quote:op maandag 30 januari 2006 00:42 schreef lazz het volgende:
vooral de mensen die met allerhande theorietjes aankomen en zgn. ervaring hebben op dat gebied.
je hebt 'm dus geplayed.quote:op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef vivi het volgende:
[..]
ik vroeg daar dus niet om! heb het zelfs afgehouden als ie met dat soort statements kwam, vroeg hem of ie op zijn hoofd was gevallen. ik heb nooit gezeikt om zijn aandacht, lieve woorden of kinderen of vakanties...allemaal zijn initiatief! en ja, ik ging er wel in mee ja, dus die naiviteit kan je me aanrekenen.
hé, daar hebben we de slang ook weerquote:op maandag 30 januari 2006 00:43 schreef xennia het volgende:
dat betwijfel ik ten zeerste
dan heeft hij met een ander geneukt en vindt jou terecht een uber-slet. wat heb je dan gewonnen?
maar goed open je eigen topic.
ach flikker toch op, johquote:op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef vivi het volgende:
[..]
ik vroeg daar dus niet om! heb het zelfs afgehouden als ie met dat soort statements kwam, vroeg hem of ie op zijn hoofd was gevallen. ik heb nooit gezeikt om zijn aandacht, lieve woorden of kinderen of vakanties...allemaal zijn initiatief! en ja, ik ging er wel in mee ja, dus die naiviteit kan je me aanrekenen.
schattig.quote:op maandag 30 januari 2006 00:35 schreef lazz het volgende:
en het jammere is dat veel mensen dit soort semi-professionele theorieën nog geloven ook.![]()
jij denkt het allemaal wel te snappen èh? niet dus.
mja, goed, waar is de inhoud?quote:op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
blabla, heb net in je fb gekeken, maar jou ken ik idd niet![]()
inspelen, right, my ass. zal even wat inspelen dan.
![]()
ben geen hollands popje hoor![]()
maar je gaat nu voorbij aan een belangrijk punt van milagro, namelijk waarom het voor jou zo belangrijk is en blijft hem te begrijpen, zijn motieven te achterhalen. leg je er gewoon bij neer dat het een klootzak is. hij verdient geen hoe en waarom. en leer hier uit voor een volgende keer. je bent erg kwetsbaar namelijk (en hardleers)quote:op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef vivi het volgende:
[..]
verzint? ik krijg soms echt wel eens aandacht van een ander hoor. en voor mij was het geen spel. ik heb hem meerdere malen verteld dat ik verder wilde ook al had ik nog gevoelens voor hem.quote:op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ach flikker toch op, joh
jij verzint concurenten om hem te paaien?
jij opent topic na topic om allerlei strategieën hier voor te leggen om hem te paaien?
jij speelde net zo goed het spel, en hey, je hebt verloren.
hehe, we kunnen wel een soort centraal topic openen over wijven die geplayed zijn.quote:op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
dat zou je bij mij nóóit lukken....
ik heb daar teveel zelfrespect voor.
denk maar niet dat ik me ooit zo zou laten behandelen.
en een week later zegt een ander wijf hetzelfde over haar...
echt een soort vicieuze cirkel waar je dan in blijft hangen...
incl. foto's?quote:op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef lazz het volgende:
[..]
hehe, we kunnen wel een soort centraal topic openen over wijven die geplayed zijn.![]()
jij en vivi lopen hier toch beiden al rond de 5 jaar mee? mijn indruk van vivi is verouderd omdat ik al tijden niet meer zo actief ben als vroeger, maar die indruk had ik van jou niet. leek me dat je haar op basis van topics redelijk moest kennen.quote:op maandag 30 januari 2006 00:42 schreef milagro het volgende:
uiterlijk.
vivi is een lekker wijf, zegt ze, een mooie vrouw, een dame met geestelijke bagage.
de andere dames met wie ze hem nog al eens moest delen waren grijze muisjes, volgens haar.
het grappige is alleen dat die grijze muisjes geen 2 jaar aan deze meneer blijven hangen.
twee jaar hoeft niet veel te betekenen als de regelmaat zich beperkte tot eens in de zoveel maanden.quote:op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef nadine26 het volgende:
[..]
maar twee jaar, dat is geen player meer, dat komt meer in de buurt van een psychopaat.
behalve die ene dan he, behalve die enequote:op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
dat zou je bij mij nóóit lukken....
ik heb daar teveel zelfrespect voor.
denk maar niet dat ik me ooit zo zou laten behandelen.
en een week later zegt een ander wijf hetzelfde over haar...
echt een soort vicieuze cirkel waar je dan in blijft hangen...
nou, wekelijks komt meer in de buurt.quote:op maandag 30 januari 2006 00:51 schreef bofneger het volgende:
[..]
twee jaar hoeft niet veel te betekenen als de regelmaat zich beperkte tot eens in de zoveel maanden.
bovendien kan je deze psychopaat dan ook een regisseur noemen.![]()
dat heeft er alles mee te maken, jouw zelfbeeld maakt dat je niet kan begrijpen dat jou zoiets overkomt.quote:op maandag 30 januari 2006 00:46 schreef vivi het volgende:
[..]
die ene wel dus.
en dat ik een lekker wijf of wat dan ook ben krijg ik vaak te horen ja, maar dat heeft hier niets mee te maken.
word je nou ook nooit moe om dit onderwerp weer keer op keer aan te halen, wanneer half-fok je verketterd om je wereldbeeld gaat er dan geen lichtje branden dat een topic als deze openen compleet zinloos is, tenzij je van sm houdt?quote:op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef vivi het volgende:
[..]
verzint? ik krijg soms echt wel eens aandacht van een ander hoor. en voor mij was het geen spel. ik heb hem meerdere malen verteld dat ik verder wilde ook al had ik nog gevoelens voor hem.
quote:op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef milagro het volgende:
ach flikker toch op, joh
jij verzint concurenten om hem te paaien?
jij opent topic na topic om allerlei strategieën hier voor te leggen om hem te paaien?
jij speelde net zo goed het spel, en hey, je hebt verloren.
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het er meer dan 2 waren, wat me op het volgende brengt vivi: soa-test!quote:op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef nadine26 het volgende:
dat hij zich twee weken, of desnoods twee maanden, in allerlei bochten wringt om twee meisjes te paaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |