en we hebben een pion!quote:
racistquote:
maar dan wel de zwartequote:
zwarte pion!quote:op maandag 30 januari 2006 10:58 schreef lurf_doctor het volgende:
nu alle goeie plekjes al vergeven zijn, zal ik wel de klok zijn![]()
misschien zinnig om hier ff te melden welke plekjes al vergeven zijn en welke nog over zijn? en dan met paint alvast een bord opzetten?quote:op maandag 30 januari 2006 11:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
ik noteer allesga gerust door met aanmelden.
ben al bezig!quote:op maandag 30 januari 2006 12:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
misschien zinnig om hier ff te melden welke plekjes al vergeven zijn en welke nog over zijn? en dan met paint alvast een bord opzetten?
* meldtquote:
ik sta er niet tussenquote:op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
er zijn op dit moment alleen nog maar pionnen over. zowel voor zwart als wit nog 7 stukswie het eerst komt, die het eerst schaakt
[afbeelding]
maar als een witte en een zwarte tegelijkertijd online zijn, kan zo'n potje binnen een uur gepost zijn. dus dat is een beetje flauw. misschien extra regel: dat degene die een zet genoemd heeft 4 zetten lang niet mag posten en daarna weer welquote:op maandag 30 januari 2006 17:13 schreef falco het volgende:
eigenlijk best geinig dit. maar wat voor spelregels moeten we hebben als het daadwerkelijke schaken gaat beginnen? gewoon de zet doen die als eerst gebruld wordt door of wit of zwart
![]()
oke nurtquote:op maandag 30 januari 2006 20:20 schreef grumpey het volgende:
aangezien iedereen een stuk is, kan men beter alleen vermelden als zichzelf verplaatsen handig is. iedereen die dus niet handig is om te verzetten of geslagen is kan het spel niet meer beinvloedden.
zou toch moeten werken? in het begin wil iedereen misschien bewegen, maar op gegeven moment gaat er het spel wel iets langer duren omdat specifieke stukken verplaatsing nodig hebben en diegene daarvoor online moet zijn. daarnaast kan de rest van een team elkaar aanwijzingen geven waarom ze niet verplaatsen/welk stuk wat zou moeten doen
ja hoor, hoewel we ook het spel kunnen volgens als je consequent de zetten volgtquote:op dinsdag 31 januari 2006 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
en nu painten ?
ja, en ik vroeg om een wit sierlijk paard.quote:op dinsdag 31 januari 2006 09:30 schreef iamredleader het volgende:
hey, ik ben een wit paard, ik wil zwart zijn!
dan kan je kijken of het met een -d of een -t is tochquote:
quote:op dinsdag 31 januari 2006 19:48 schreef mistertata het volgende:
[..]
dan kan je kijken of het met een -d of een -t is toch![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |