dat is dus niet waar. op dat moment zei ik ook al sorry. je vroeg naar wat ik met mn opleiding wilde, right?quote:op zondag 29 januari 2006 22:42 schreef liefie_ het volgende:
maar dat zeg je nooit, pas nu nu het allemaal een issue is en zo...
akkoord.quote:op zondag 29 januari 2006 22:43 schreef frezer het volgende:
[..]
daarom vind ik er persoonlijk niks mis mee als je even aankijkt wie het wel en wie het niet kan hebben.
i know i know, kon t niet latenquote:
he verdoriequote:
zoals jc zegt he: iedere nadeel heeft zijn voordeel.quote:op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef msxuser het volgende:
zonder dat op geneuzel heeft wel het voordeel dat nieuwe topics veel eerder worden geopend.
ik ben altijd zo snel, met of zonder opquote:op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef msxuser het volgende:
zonder dat op geneuzel heeft wel het voordeel dat nieuwe topics veel eerder worden geopend.
een voordeel kan je het ook noemen zo jaquote:op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef msxuser het volgende:
whaha je klinkt als mn mamaquote:op zondag 29 januari 2006 22:49 schreef tranceptor het volgende:
[..]
zoals jc zegt he: iedere nadeel heeft zijn voordeel.
al vraag ik me af of dat een voordeel is
sorry hoor...quote:op zondag 29 januari 2006 22:49 schreef melismay het volgende:
ik ben altijd zo snel, met of zonder op
scheelt weer 10 minuten op f5 drukkenquote:op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
een voordeel kan je het ook noemen zo ja
het is ook nooit goed he!?quote:op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
een voordeel kan je het ook noemen zo ja
dat was ook geheel de bedoelingquote:op zondag 29 januari 2006 22:51 schreef plato1980 het volgende:
de tt lijkt net een reclame voor één of andere kerk.![]()
ben benieuwd of we vv nog gaan inhalenquote:op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef tranceptor het volgende:
nadeel is dat het 500-delen jubileum zo wel heel snel dichterbij komt.![]()
dat was toch de hele bedoeling? dat iedereen zich welkom voelde?quote:op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef godlike02 het volgende:
is er dan niemand die die tt kan aanpassen?
samen op weg,quote:op zondag 29 januari 2006 22:51 schreef plato1980 het volgende:
oh sorry de pi vergetenquote:op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef melismay het volgende:
[..]
dat was toch de hele bedoeling? dat iedereen zich welkom voelde?
het is ook nooit goed
misschien moeten we ook gaan werven op andere subfora, andere fora, in de omgeving...quote:op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef melismay het volgende:
[..]
dat was toch de hele bedoeling? dat iedereen zich welkom voelde?
het is ook nooit goed
stomme vraag misschien... maar toch iets waar ik nu even nieuwsgierig naar ben...quote:op zondag 29 januari 2006 22:51 schreef plato1980 het volgende:
ik nie! jij wel dan?quote:op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stomme vraag misschien... maar toch iets waar ik nu even nieuwsgierig naar ben...
zijn hier kerkelijke mensjes? die zo op zondag nog gaan of zo? (neej bedoel niet de mensjes die alleen met kerst gaan haha)
nope, ook niet met kerst,quote:op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stomme vraag misschien... maar toch iets waar ik nu even nieuwsgierig naar ben...
zijn hier kerkelijke mensjes? die zo op zondag nog gaan of zo? (neej bedoel niet de mensjes die alleen met kerst gaan haha)
quote:op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
ik ben vrijgemaakt gereformeerd.quote:op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wel een katholieke achtergrond, maar nooit echt gepraktiseerd . . .quote:op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
het zijn er maar weinig.quote:op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
zijn hier kerkelijke mensjes?
moet je je avatar niet terug veranderen dan?quote:
neequote:
tsja.. waar je blij mee bent.. hij kickt er gewoon op om uitgescholden te worden.... heeft ie weer iets bereiktquote:op zondag 29 januari 2006 22:54 schreef liefie_ het volgende:
hey ik sta daar!
niet meer in de op dan, maar wel bij tranceptor!
whoei toch iets bereikt in mn leven
danku
quote:op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef liefie_ het volgende:
nee
als ik iets vreselijk vind is t de christelijke kerk wel...
sorry als ik nu op iemands teentjes trap...
ach ja ik word gequote... altijd al een droom van me geweestquote:op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsja.. waar je blij mee bent.. hij kickt er gewoon op om uitgescholden te worden.... heeft ie weer iets bereikt
eigenlijk wel, maar ik mag op zondag geen avatars aanpassen van mijn geloof.quote:op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef frezer het volgende:
[..]
moet je je avatar niet terug veranderen dan?
ja sorry....quote:
ik neem harry terug hoorquote:op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef plato1980 het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar ik mag op zondag geen avatars aanpassen van mijn geloof.![]()
quote:op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef godlike02 het volgende:
ik geloof in mezelf.
maar dat zal niemand verbazen
mij anders wel.quote:op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef godlike02 het volgende:
ik geloof in mezelf.
mij heb je er zo niet mee, maar m'n vrouw deed en had er meer mee dan ik . . .quote:
nee, doe dat niet. dat is duivels.quote:
lol wat denk je zelfquote:op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee
sorry als ik nu op iemands teentjes trap...
waarom alleen die en de rest van het geloof niet?quote:op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef liefie_ het volgende:
ik zeg toch niet wrom ik t vreselijk vind?quote:op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef output het volgende:
[..]
lol wat denk je zelfje brengt het ook wel heel erg uhm mja duidelijk. dat moet ik je wel nageven
![]()
de meeste hoorquote:op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
waarom alleen die en de rest van het geloof niet?
ik geloof nergens meer in...quote:op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef godlike02 het volgende:
ik geloof in mezelf.
ik bedoel het niet om je af te zeike hoor helemaal nietquote:op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zeg toch niet wrom ik t vreselijk vind?
dat zou me nog minder in dank worden afgenomen haha
en ik zeg al sorry![]()
hey godt! je weet toch dat ik je zo ontzettend lief vindt enzo he?!quote:
we wisten al dat je wars was van enig realisme.quote:op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef godlike02 het volgende:
ik geloof in mezelf.
er is wel meer duivelsquote:op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef plato1980 het volgende:
[..]
nee, doe dat niet. dat is duivels.
en hoe denk je over deense subtitles?quote:op zondag 29 januari 2006 23:06 schreef melismay het volgende:
[..]
hey godt! je weet toch dat ik je zo ontzettend lief vindt enzo he?!
je moet echt even het vorige topic lezen.quote:
en ik heb nog nooit ergens in gelooftquote:op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef msxuser het volgende:
[..]
ik geloof nergens meer in...
ook dat zal niemand verbazen.
subtitles who needs themquote:op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef godlike02 het volgende:
[..]
en hoe denk je over deense subtitles?![]()
niet dat je het nodig hebt![]()
hmmz... alleen als er iemand daadwerkelijk een pistool tegen je slaap hield wil ik het je wel vergeven...quote:
korte samenvatting wellicht?quote:op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef plato1980 het volgende:
[..]
je moet echt even het vorige topic lezen.![]()
moet ik nu zoetsappige liederen van meneer b. white gaan zingen.quote:op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef mokster het volgende:
[..]
tc !![]()
mijn steun en toeverlaat in barre tijden!![]()
cc in leren pakje en zweep staat daar ongeveer gelijk aanquote:op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef mokster het volgende:
[..]
hmmz... alleen als er iemand daadwerkelijk een pistool tegen je slaap hield wil ik het je wel vergeven...
quote:op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef mokster het volgende:
tc !![]()
mijn steun en toeverlaat in barre tijden!![]()
ouders ook altijd weer...quote:op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
en ik heb nog nooit ergens in gelooft
op sinterklaas na dan
we hebben een rel gebouwd over de op en daarom is die nu verdwenen en heeft melis zo'n zoete tt uitgekozen.quote:op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef mokster het volgende:
[..]
korte samenvatting wellicht?
teruglezen is zooooo.... triest
dankje voor de uitlegquote:op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef godlike02 het volgende:
[..]
cc in leren pakje en zweep staat daar ongeveer gelijk aan
maar wel straffen als je het dan later doet, raar volk hoor die oudersquote:op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef msxuser het volgende:
[..]
ouders ook altijd weer...
ze leren hun kinderen dat ze nooit mogen liegen en wat doen ze zelf?...
wat zou je jezelf op de hals halen? zeg er gewoon over wat je er over wil zeggen, als iemand dan op zijn/haar gristelijke teentjes is getrapt: lekker boeiend.quote:op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de meeste hoor
maar owkej dit is dan een van de laatste dingen die ik er over zeg.. want anders haal ik me misschien echt wel t een en ander op de hals... maar ik vind ze (o.a) nogal hypocriet
ach ja... ik vond het toch al bijzonder dat de op toch bijna een hele week overleefd heeftquote:op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef plato1980 het volgende:
[..]
we hebben een rel gebouwd over de op en daarom is die nu verdwenen en heeft melis zo'n zoete tt uitgekozen.![]()
ja, het heeft nog aardig lang geduurd.quote:op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef mokster het volgende:
[..]
ach ja... ik vond het toch al bijzonder dat de op toch bijna een hele week overleefd heeft
je bent dan ook hoofdelijk verantwoordelijk.quote:op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef mokster het volgende:
[..]
ach ja... ik vond het toch al bijzonder dat de op toch bijna een hele week overleefd heeft
uhm... welk gedeelte van het "teruglezen is zooooo.... triest" begreep je niet?quote:op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef tranceptor het volgende:
[..]
(r&p slowchat) kinderachtig
at your service
voor het ontstaan van de op ja... niet voor het feit dat ie langer dan één topic meeging (wat ik eigenlijk verwachtte)...quote:op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef godlike02 het volgende:
[..]
je bent dan ook hoofdelijk verantwoordelijk.
je krijgt er inderdaad geen hoogte van.quote:op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
maar wel straffen als je het dan later doet, raar volk hoor die ouders
quote:op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef gf het volgende:
waarom is de op weg?
in med zeker?quote:op zondag 29 januari 2006 23:14 schreef plato1980 het volgende:
ik zat op f5 te drukken in het verkeerde topic.![]()
wat ben je toch ook een josti he.quote:op zondag 29 januari 2006 23:14 schreef plato1980 het volgende:
ik zat op f5 te drukken in het verkeerde topic.![]()
nee, in een c&h-topic.quote:op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef godlike02 het volgende:
[..]
in med zeker?
die komt er zo aan voor moks
neemt niet weg dat ik nog steeds een enorme rocco- en gf-fan ben natuurlijk!quote:op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef gf het volgende:
waarom is de op weg?
kan iemand die meid wat ballen en pit geven?quote:op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de meeste hoor
maar owkej dit is dan een van de laatste dingen die ik er over zeg.. want anders haal ik me misschien echt wel t een en ander op de hals... maar ik vind ze (o.a) nogal hypocriet
ik heb me aan jou aangepast, ik heb immers alles voor je over.quote:
wat is med... en wat heb ik daar mee te makenquote:op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef godlike02 het volgende:
[..]
in med zeker?
die komt er zo aan voor moks
ik ga naar m'n vriendin. ik kom terug, kijk naar het laatste topic en de op is weg. ik lees nooit terug dus waar de fok is ie heen?quote:
attent hoor.quote:op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik heb me aan jou aangepast, ik heb immers alles voor je over.![]()
ik zal nu niet komen met inlezenquote:op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef mokster het volgende:
[..]
wat is med... en wat heb ik daar mee te maken![]()
wegquote:op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef gf het volgende:
[..]
ik ga naar m'n vriendin. ik kom terug, kijk naar het laatste topic en de op is weg. ik lees nooit terug dus waar de fok is ie heen?
toch maar teruglezen danquote:op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef gf het volgende:
[..]
ik ga naar m'n vriendin. ik kom terug, kijk naar het laatste topic en de op is weg. ik lees nooit terug dus waar de fok is ie heen?
die ballen heeft ze al!quote:op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef tranceptor het volgende:
[..]
kan iemand die meid wat ballen en pit geven?![]()
ah we hebben de normale twisted weer terug.quote:op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef twisted_fok het volgende:
* twisted_fok ramt op triangel en kwijlt een beetje.
doebbel d ballen ja.quote:op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef mokster het volgende:
[..]
die ballen heeft ze al!![]()
pit komt met de jaren...![]()
truste!quote:op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef melismay het volgende:
owkee schatjes, het was een enerverende avondik ga maar eens slapen
trusten schat!quote:op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef melismay het volgende:
owkee schatjes, het was een enerverende avondik ga maar eens slapen
wat zie je er zo uitermate charmant uit.quote:op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
attent hoor.
* twisted_fok ramt op triangel en kwijlt een beetje.
speciaal voor jou, want ik weet hoe je mijn gekwijl hebt gemist.quote:op zondag 29 januari 2006 23:18 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ah we hebben de normale twisted weer terug.![]()
quote:op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
speciaal voor jou, want ik weet hoe je mijn gekwijl hebt gemist.
ik begin morgen vroeg, dus ik ben benieuwdquote:op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef godlike02 het volgende:
[..]
truste!
werk ze morgen
als je niet kan inloggen komt dat door mij.
want ik moet nu eigenlijk nog wat werken :$
eeuwige twijfel en onzekerheid zal uw deel zijn.quote:
muhaha. ik heb ze zonder rokquote:op zondag 29 januari 2006 23:22 schreef tranceptor het volgende:
[..]
dan show ik je fotos van je vriendin in rokje.![]()
(r&p slowchat) kinderachtigquote:op zondag 29 januari 2006 23:23 schreef gf het volgende:
[..]
![]()
niet jouw schuld toch?
![]()
[bambi]
heeft niemand een link![]()
[/bambi]
ga werken danquote:op zondag 29 januari 2006 23:19 schreef godlike02 het volgende:
[..]
truste!
werk ze morgen
als je niet kan inloggen komt dat door mij.
want ik moet nu eigenlijk nog wat werken :$
ja, maar op de 1 of andere manier gaat die rok dan ook snel weer uitquote:op zondag 29 januari 2006 23:24 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ik ook, maar jij hebt toch een rokjesfetisj?![]()
uiteraard niet... waarom zou ik mijn eigen op om zeep willen helpen, terwijl ik daar samen met jou in stond..quote:
ze is anders bang dat je al gekomen bent, vertelde ze me.quote:op zondag 29 januari 2006 23:25 schreef gf het volgende:
[..]
ja, maar op de 1 of andere manier gaat die rok dan ook snel weer uit![]()
kut voor d'rquote:op zondag 29 januari 2006 23:26 schreef tranceptor het volgende:
[..]
ze is anders bang dat je al gekomen bent, vertelde ze me.![]()
ruk ze!quote:op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef sjowhan het volgende:
en ik zoek mijn bedje op, 't was me een waar genoegen.
dat dacht ik ookquote:op zondag 29 januari 2006 23:25 schreef mokster het volgende:
[..]
uiteraard niet... waarom zou ik mijn eigen op om zeep willen helpen, terwijl ik daar samen met jou in stond..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan jij niet eens meerdere kerenquote:op zondag 29 januari 2006 23:28 schreef tranceptor het volgende:
[..]
nou ja dat komt er dus juist meestal niet meer van.![]()
kennelijk is een op niet gewenst... en omdat ik ontzettend a-technisch ben heb ik ook geen flauw idee hoe het allemaal werkt (heb ook nooit begrepen wat wiki wasquote:op zondag 29 januari 2006 23:30 schreef gf het volgende:
[..]
dat dacht ik ook![]()
is het geen idee om een simpel iets te schrijven waarmee je de op kan opslaan, wijzigen etc. iets wat niet helemaal openbaar is. met wachtwoord toegang ofzo. of de op gewoon in een .txt bestand online.
werk je kliekjes misschien iets meer in de hand, maar kinderachtig gedrag een stuk minder.
salsa social dancequote:
jahquote:
ik wou dat ik het wist, serieusquote:op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
serieus, wtf is er met je de laatste tijd?
nou ja, dan maar geen op. ik vond het wel grappig iig.quote:op zondag 29 januari 2006 23:34 schreef mokster het volgende:
[..]
kennelijk is een op niet gewenst... en omdat ik ontzettend a-technisch ben heb ik ook geen flauw idee hoe het allemaal werkt (heb ook nooit begrepen wat wiki was). ik open ook geen topics trouwens...
serieus. volgens mij is je shift kapot.quote:op zondag 29 januari 2006 23:36 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik wou dat ik het wist, serieus
soort vermoeid/apatisch
bedankt moksquote:
te lui voor hoofdlettersquote:
was het de eerste keer dan?quote:op zondag 29 januari 2006 23:37 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
bedankt moks
ik moet maar niet al te laat gaan slapen, ik heb me serieus té niet vermaakt daar
beetje stom dat ik het zeg misschien want ik ken je niet...quote:op zondag 29 januari 2006 23:36 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik wou dat ik het wist, serieus
soort vermoeid/apatisch
ik vond hem zelf ook erg grappigquote:op zondag 29 januari 2006 23:36 schreef gf het volgende:
[..]
nou ja, dan maar geen op. ik vond het wel grappig iig.
en waarom open je geen topics meer
nee hoor, ben al een aantal keer eerder geweestquote:
bedankt voor de tip, denk helaas niet dat het daar aan ligtquote:op zondag 29 januari 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
beetje stom dat ik het zeg misschien want ik ken je niet...
maar wat wel eens wil helpen (aangezien het winter is) is meer zon (ja i know die is er vaak niet maar je snapt me wel haha)
naja ik zal je verder niet lastig vallen met nutteloze tips haha
waarom las ik dit in een andere contextquote:
ow owkejquote:op zondag 29 januari 2006 23:41 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, denk helaas niet dat het daar aan ligt
wou ze nou weer niet in rok?quote:op zondag 29 januari 2006 23:41 schreef gf het volgende:
[..]
relaties zijn soms ook gewoon kut. zoals vandaag![]()
jawel. kan je nagaanquote:op zondag 29 januari 2006 23:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wou ze nou weer niet in rok?
godsamme zeg
oeh was het zo'n teleurstelling danquote:
enig idee mbt de oorzaak?quote:op zondag 29 januari 2006 23:40 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
nee hoor, ben al een aantal keer eerder geweest
vorige keren was wel aardig. vandaag nog te lam om te dansen en meer van die ongein
geeft niet zometeen toch maar gaan slapen bah wat een kutdagquote:
no idea wist ik het maarquote:
nee, soms heb ik van die dagen dat ik een beetje twijfel. dan neem ik ook zoveel mogelijk afstand. heel raarquote:op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh was het zo'n teleurstelling dan![]()
neej ik plaag maar hoor
het toch behoorlijk ongemakkelijk in m'n vel zitten kan een oorzaak zijn, maar ook een gevolg. ik hoop dat het zeer spoedig weer over is want dit kan gewoon niet lang goed gaanquote:
hoe kwam die omslag ineens dan?quote:op zondag 29 januari 2006 23:46 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
het toch behoorlijk ongemakkelijk in m'n vel zitten kan een oorzaak zijn, maar ook een gevolg. ik hoop dat het zeer spoedig weer over is want dit kan gewoon niet lang goed gaan
ik heb vandaag weer mijn uiterste best gedaan er een toffe dag van te maken en jammerlijk gefaald. heb een beejte het gevoel dt het me niet zoveel meer interesseert
nee heel normaal hoorquote:op zondag 29 januari 2006 23:46 schreef gf het volgende:
[..]
nee, soms heb ik van die dagen dat ik een beetje twijfel. dan neem ik ook zoveel mogelijk afstand. heel raar![]()
redelijk uit het niets leek het. maar het zijn van die kleine dingen die me nu ook tegenstaan, net als daarstraks kwam ik op het station een meid tegen met wie ik ook op vakantie ben gegaan (samen met 4 anderen) was superleuk, maar ze zei niet eens hoi toen ze me zag ze was samen met d'r vriend. nou dan hoeft het van mij ook niet meer. was toch een gezellige vakantie of niet dan... dom mensquote:
je moet dit niet als een aanval zien hoorquote:op zondag 29 januari 2006 23:46 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
het toch behoorlijk ongemakkelijk in m'n vel zitten kan een oorzaak zijn, maar ook een gevolg. ik hoop dat het zeer spoedig weer over is want dit kan gewoon niet lang goed gaan
ik heb vandaag weer mijn uiterste best gedaan er een toffe dag van te maken en jammerlijk gefaald. heb een beejte het gevoel dt het me niet zoveel meer interesseert
netwerkquote:op zondag 29 januari 2006 23:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee heel normaal hoor
weer iemand die netwerk niet gezien heeft!
verliefdheid is stom
ik haat die twijfelsquote:op zondag 29 januari 2006 23:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee heel normaal hoor
weer iemand die netwerk niet gezien heeft!
verliefdheid is stom
ik weet dat het goed bedoeld is en de tip is vaker voorbij gekomen. ik heb al eens hulp gehad en het besef dat ik het nodig had maakte eigenlijk dat ik me nog veel kutter ging voelen. sindsdien weiger ik eigenlijk opnieuw hulp te zoeken.quote:op zondag 29 januari 2006 23:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je moet dit niet als een aanval zien hoor
maar misschien kan een psycholoog helpen?
ja das op tv, netwerk... je weet wel... die vierkante doos waar mensen in zittenquote:
niet goed in je vel zitten lijkt me toch een gevolg van een of meerdere gebeurtenissen. achterhalen wat het is zodat je er wat aan kan doen lijkt me niet verkeerd. al dan niet met professionele hulp.quote:op zondag 29 januari 2006 23:46 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
sorry als dit naar overkomt, ben in een redelijk slechte buiquote:op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik weet dat het goed bedoeld is en de tip is vaker voorbij gekomen. ik heb al eens hulp gehad en het besef dat ik het nodig had maakte eigenlijk dat ik me nog veel kutter ging voelen. sindsdien weiger ik eigenlijk opnieuw hulp te zoeken.
inderdaad. ik zou zeker een psycholoog overwegen. niks mis mee.quote:op zondag 29 januari 2006 23:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je moet dit niet als een aanval zien hoor
maar misschien kan een psycholoog helpen?
das een kut situatie danquote:op zondag 29 januari 2006 23:50 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
redelijk uit het niets leek het. maar het zijn van die kleine dingen die me nu ook tegenstaan, net als daarstraks kwam ik op het station een meid tegen met wie ik ook op vakantie ben gegaan (samen met 4 anderen) was superleuk, maar ze zei niet eens hoi toen ze me zag ze was samen met d'r vriend. nou dan hoeft het van mij ook niet meer. was toch een gezellige vakantie of niet dan... dom mens
het is toch goed en knap om dat te beseffen? je werkt jezelf alleen maar tegen door het niet te doen...quote:op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik weet dat het goed bedoeld is en de tip is vaker voorbij gekomen. ik heb al eens hulp gehad en het besef dat ik het nodig had maakte eigenlijk dat ik me nog veel kutter ging voelen. sindsdien weiger ik eigenlijk opnieuw hulp te zoeken.
het is niet iets om je voor te schamen, die hulp. je moet doen wat nodig is om verder te kunnen komen.quote:op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
sorry als dit naar overkomt, ben in een redelijk slechte bui
duh!quote:op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja das op tv, netwerk... je weet wel... die vierkante doos waar mensen in zitten
idd en heel veel mensen hebben hulpquote:op zondag 29 januari 2006 23:55 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
het is niet iets om je voor te schamen, die hulp. je moet doen wat nodig is om verder te kunnen komen.
was een aflevering overquote:op zondag 29 januari 2006 23:55 schreef frezer het volgende:
[..]
duh!
maar ik zag het verband met verliefdheid niet. nu nog steeds niet trouwens.
wil je zo dan lekker door gaan?quote:op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef breaktothedance het volgende:
tnx allemaal. ze hebben mij ook altijd gezegd dat ik gewoon terug moet komen als er weer iets is, maar dat durf ik gewoon niet
wel doen... het begint erop te lijken dat je er in je eentje niet uit gaat komen. de eerste stap is om dat aan jezelf toe te geven...quote:op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef breaktothedance het volgende:
tnx allemaal. ze hebben mij ook altijd gezegd dat ik gewoon terug moet komen als er weer iets is, maar dat durf ik gewoon niet
je bent niet de enige he. zoek voor de aardigheid maar eens uit hoe veel mensen er bij een psych lopen.quote:op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef breaktothedance het volgende:
als ik om me heen kijk zijn de meeste mensen in mijn omgeving gewoon stukken gelukkiger met hun situatie. ik kan mezelf nog wel eens gek denken met veel dingenquote:op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd en heel veel mensen hebben hulp
en 90% van de mensen die het niet heeft, zou t goed kunnen gebruiken.... (no offence)
ik moet zoiets zelf oplossen. het feit dat ik psych. hulp nodig zou hebben geeft al aan dat er gewoon iets grondig mis is.quote:
andere mensen lijken gelukkigquote:op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
als ik om me heen kijk zijn de meeste mensen in mijn omgeving gewoon stukken gelukkiger met hun situatie. ik kan mezelf nog wel eens gek denken met veel dingen
goed is het niet. ga nu dinsdag gewoon een tentamen skippen omdat ik er nog te weinig aan gedaan heb. een vak dat me geen kut interesseert ook. het andere tentamen wel maar even gaan halen, maar het is gewoon niet de bedoeling. gelukkig is een lichtpuntje dat ik nu mijn bachelor diploma gehaald heb, al zegt dat nog niet echt veel
zoals met zovelen, niet abnormaal dus. bovendien los je het ook mét psych nogaltijd zelf op, je krijgt wel extra inzicht.quote:op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik moet zoiets zelf oplossen. het feit dat ik psych. hulp nodig zou hebben geeft al aan dat er gewoon iets grondig mis is.
die psych heeft er voor geleerd dat uit te zoeken.quote:ik weet ook niet hoe ik het probleem uit zou moeten leggen of waar ik zou moeten beginnen. het zijn nogal vage klachten. als ik de moed ervoor had zou ik het wel doen
dat had ik ookquote:op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik moet zoiets zelf oplossen. het feit dat ik psych. hulp nodig zou hebben geeft al aan dat er gewoon iets grondig mis is.
ik weet ook niet hoe ik het probleem uit zou moeten leggen of waar ik zou moeten beginnen. het zijn nogal vage klachten. als ik de moed ervoor had zou ik het wel doen
ik zal het in overweging nemen. ik weet dat jullie denken dat ik kansloos ben, maar als ik zo doorga dan ga ik serieus nog een nare tijd tegemoet. ik wou dat ik gewoon weer kon genieten van alles zoals tot 1 jaar geleden. hoe hard ik mezelf er ook toe probeer te zetten, dat lukt me gewoon niet (sommige dagen wel, maar afgelopen week was weer één drama).quote:op zondag 29 januari 2006 23:58 schreef mokster het volgende:
[..]
wel doen... het begint erop te lijken dat je er in je eentje niet uit gaat komen. de eerste stap is om dat aan jezelf toe te geven...
tnx!quote:op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef frezer het volgende:
[..]
zoals met zovelen, niet abnormaal dus. bovendien los je het ook mét psych nogaltijd zelf op, je krijgt wel extra inzicht.
[..]
die psych heeft er voor geleerd dat uit te zoeken.
ik ga maffen, sterkte bttd!
nou ik ken je niet en ik vind je ook zeker niet kansloosquote:op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik zal het in overweging nemen. ik weet dat jullie denken dat ik kansloos ben, maar als ik zo doorga dan ga ik serieus nog een nare tijd tegemoet. ik wou dat ik gewoon weer kon genieten van alles zoals tot 1 jaar geleden. hoe hard ik mezelf er ook toe probeer te zetten, dat lukt me gewoon niet (sommige dagen wel, maar afgelopen week was weer één drama).
dat hoeft niet. wat kan helpen dat een psych een andere kijk op zaken heeft en daardoor ook andere dignen ziet.quote:op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
och.. het is weer zoverquote:op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef breaktothedance het volgende:
doe eens lief jij!quote:
we doen/deden wel naar tegen je (ik ook vooralquote:op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik zal het in overweging nemen. ik weet dat jullie denken dat ik kansloos ben, maar als ik zo doorga dan ga ik serieus nog een nare tijd tegemoet. ik wou dat ik gewoon weer kon genieten van alles zoals tot 1 jaar geleden. hoe hard ik mezelf er ook toe probeer te zetten, dat lukt me gewoon niet (sommige dagen wel, maar afgelopen week was weer één drama).
quote:op maandag 30 januari 2006 00:13 schreef mokster het volgende:
moksy gaat slapen...
succes bttd!!! zoek hulp! echt! soms lukt het gewoon niet om er nog in je eentje uit te komen. zelfs ik heb dat ooit een keer moeten toegeven... en als ik niet uitkijk dan gebeurt het me binnenkort weer.
zo... genoeg eerlijkheid voor één post!
morgen weer terug in de slet-mode!
bye guys!![]()
ja. ik hoop niet dat ik al te laat ben of dat het iets ernstigs is (zou niet weten wat het dan moest zijn). ik denk dat het wel serieus is en ik vind mezelf ook zeker niet zielig. maar wat ik ook met vlagen zie gebeuren is dat mijn studie eronder lijdt en mijn toekomstvisie. dat moet gewoon niet gebeuren.quote:op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik ken je niet en ik vind je ook zeker niet kansloos
als je die nare tijd al aan ziet komen, raad ik je aan om er nu wat aan te doen... anders kom je er straks helemaal niet meer uit...
waarom zou je kansloos zijn? dat is niemand!quote:op maandag 30 januari 2006 00:07 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
iets ernstigs is toch ook niet erg...quote:op maandag 30 januari 2006 00:14 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ja. ik hoop niet dat ik al te laat ben of dat het iets ernstigs is (zou niet weten wat het dan moest zijn). ik denk dat het wel serieus is en ik vind mezelf ook zeker niet zielig. maar wat ik ook met vlagen zie gebeuren is dat mijn studie eronder lijdt en mijn toekomstvisie. dat moet gewoon niet gebeuren.
ze zien me aankomen ze hebben mijn dossier nog wel liggen. een van de grootste problemen waar ik tegenaan loop is dat ik de psych meestal lang niet precies kan (durf) vertellen wat er nou echt mis is. zoals gezegd ik neem het in overweging. deze week misschien toch maar weer eens langsgaan. het is toch gratis
kom maar halenquote:
sorry ik heb hier even geen zin inquote:
gewoon niet opletten lekker doen wat jij wil!!!quote:op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
sorry ik heb hier even geen zin in
het zal wel ik weet ook wel dat het kansloos is ik zal hier ook minder posten omdat ik weet hoe je erover denkt
niet doen hoor om die redenquote:op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
het zal wel ik weet ook wel dat het kansloos is ik zal hier ook minder posten omdat ik weet hoe je erover denkt
wat een bullshit!quote:op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
je hebt geen idee hoe ik erover denkquote:op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
kan je wachten tot morgen?quote:op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kom maar halen
breng eten en sigaretjes mee
dat wil niet zeggen dat dat helpt bij iedereen. de een is duurt dat langer of moet er op een andere manier achter komenquote:op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef phae het volgende:
[..]
je hebt geen idee hoe ik erover denk
geloof me, heb vroeger zelf vaak genoeg in een soortgelijke situatie gezeten.
enige reden dat ik eruit kwam was door mezelf een enorme schop onder mijn reet te geven, kappen met mijzelf zielig te vinden, en er daadwerkelijk wat aan doen in plaats van erover zielig te doen.
misschien een beetje hard, maar ja, enige manier die werkt.
kappen met zelfmedelijden, en doe er wat aan!
damn, lang geleden dat ik zoveel woorden in een post heb gebruikt
ik begrijp ergens je punt wel, en geloof me maar als ik zeg dat ik dat in het afgelopen jaar ook vaak genoeg geprobeerd heb. soms lukt het, maar meestal werden de pieken minder en de dalen groter. dan moet je toch bij jezelf te rade gaan wat er mis is.quote:op maandag 30 januari 2006 00:20 schreef phae het volgende:
[..]
je hebt geen idee hoe ik erover denk
geloof me, heb vroeger zelf vaak genoeg in een soortgelijke situatie gezeten.
enige reden dat ik eruit kwam was door mezelf een enorme schop onder mijn reet te geven, kappen met mijzelf zielig te vinden, en er daadwerkelijk wat aan doen in plaats van erover zielig te doen.
misschien een beetje hard, maar ja, enige manier die werkt.
kappen met zelfmedelijden, en doe er wat aan!
damn, lang geleden dat ik zoveel woorden in een post heb gebruikt
nee ten eerste kan ik dan zelf al boodschappen doenquote:
ik weet het, bedankt. maar ik wil mensen gewoon niet graag zo min mogelijk tegen me in het harnas jagen.quote:op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef godlike02 het volgende:
[..]
wat een bullshit!
9 van de 10 reageren 'normaal'en tonen interesse en geven je tips.
dan laat je je weg jagen door 1 iemand?
je kan niet iedereen tevreden houden in je leven. zeker geen anonieme mensen op internet.
en open anders een topic in r&p. dan krijg je meer ideeen en tips.
bullshit, het proces is hetzelfde.quote:op maandag 30 januari 2006 00:22 schreef output het volgende:
[..]
dat wil niet zeggen dat dat helpt bij iedereen. de een is duurt dat langer of moet er op een andere manier achter komen
ik denk dat dat bij mij ook het geval is. ik weet niet precies waarom, maar ik heb mezelf al zo vaak geprobeerd ervan te overtuigen dat het wel weer beter zou gaan en positief dingen op proberen te pakken, maar dat lukt me steeds minder goed gewoon.quote:op maandag 30 januari 2006 00:22 schreef output het volgende:
[..]
dat wil niet zeggen dat dat helpt bij iedereen. de een is duurt dat langer of moet er op een andere manier achter komen
gewoon over heen lezen! maar het leven gaat ook zo in elke weg kom je obstakels tegen. je moet alleen er handig in worden om daar een beetje om heen te sturen.quote:op maandag 30 januari 2006 00:24 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik weet het, bedankt. maar ik wil mensen gewoon niet graag zo min mogelijk tegen me in het harnas jagen.
daar zeg je het heel goed uiteindelijk!!!!! dus dat betekend dat niet gelijk zo is! heel knap van jouw dat jij het wel kan maar misschien kan een ander dat niet!! respecteer dat nou gewoon in plaats van om te reageren als een klein kind wat zijn gelijk moet halenquote:op maandag 30 januari 2006 00:24 schreef phae het volgende:
[..]
bullshit, het proces is hetzelfde.
uiteindelijk komt het, heel basaal, neer op het volgende.
je voelt je kut, verloren.
wordt erger
ziet geen uitweg
je knalt jezelf af, springt voor een trein, etc.
of;
je zoekt hulp. of doet er wat aan.
zo ken ik je dan ook nietquote:op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef twisted_fok het volgende:
ik ben wel weer genoeg serieus geweest voor de aankomende maand. [14.gif]
ik zou m'n afgelopen posts dan ook maar uitprinten, boven je bed hangen en voor de rest van je leven koesteren als ik jou was.quote:
succesquote:op maandag 30 januari 2006 00:30 schreef gf het volgende:
ik had 2 uur geleden al moeten gaan slapen
dus ik ga nu maar
quote:op maandag 30 januari 2006 00:28 schreef output het volgende:
[..]
daar zeg je het heel goed uiteindelijk!!!!! dus dat betekend dat niet gelijk zo is! heel knap van jouw dat jij het wel kan maar misschien kan een ander dat niet!! respecteer dat nou gewoon in plaats van om te reageren als een klein kind wat zijn gelijk moet halen
ten eerste houd je gescheld voor je. ten tweede ik ben geen kloon. ten derde loop ik niet te kloten. ik verkondig mijn mening over jouw mening gewoon!quote:op maandag 30 januari 2006 00:33 schreef phae het volgende:
[..]
![]()
ik ben bloedserieus, eikel.
ga nu niet lopen kloten omdat ik mijn mening verkondig.
je lijkt verdomme wel een relkloon.
ik ga weer naar msn
hey bttd, je weet dat ik het goed bedoel, sterkte ermee man!
quote:op maandag 30 januari 2006 00:42 schreef twisted_fok het volgende:
oehoeh, hij zei eikel.![]()
he, wat naar nou.
heldinquote:op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef twisted_fok het volgende:
ik heb lang geleden eens een ode geschreven aan schelden/vloeken. als ik weer in utrecht ben zal ik eens kijken of ik hem nog heb. dat was mooi.
echte literatuur zeg ik je.
nederige aanbidder.quote:
quote:op maandag 30 januari 2006 00:51 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
nederige aanbidder.
als ik hem niet kan vinden moet ik nodig een nieuwe schrijven.
ik ga zo ook maar eens slapen denk ik.
waar denk je dat ik al een week op zit te azenquote:
wees dan ook gewoon duidelijkquote:op maandag 30 januari 2006 01:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waar denk je dat ik al een week op zit te azen![]()
neuken?quote:op maandag 30 januari 2006 01:20 schreef phae het volgende:
[..]
wees dan ook gewoon duidelijk
wat je nu dan ook bent, okay, duh
jaja jij wel met je vluchtgedragquote:
ben en jerrys ijsquote:op maandag 30 januari 2006 01:29 schreef wojworshebn het volgende:
wat mot je?
5 min. klaar. was adress?quote:op maandag 30 januari 2006 01:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben en jerrys ijs
pish food of fossil fuell aub
wat doe jij dan op fok?quote:op maandag 30 januari 2006 01:36 schreef #ANONIEM het volgende:
liefie_ wat doe je op fok!? je leven zal er echt niet beter op worden hoor![]()
begin maar alvast richting t zuiden te rijdenquote:
is dat niet waar t leven om draait dan?quote:
quote:
ach ja ik doe mn bestquote:op maandag 30 januari 2006 01:42 schreef wojworshebn het volgende:
vrouwen oppikken gaat het toch om?![]()
jah ik ben biquote:op maandag 30 januari 2006 01:44 schreef wojworshebn het volgende:
ohja je bent bi! m.a.w. je kunt geen keuze maken![]()
ik geef graag advies en heb wel vaak inhoudelijke discussies (of voor zover dat te noemen valt). mocht ik weer eens serieus een discussie willen dan wordt het toch wel weer een onderzoek. daarnaast hoef ik geen meid op te pikken want heb een vriendinnetjequote:op maandag 30 januari 2006 01:38 schreef liefie_ het volgende:
wat doe jij dan op fok?
ik mannen oppikken
mijn eigen onzekerheid verstoppen
advies vragen voor alle problemen in mijn leven
zoeken naar inhoudelijke discussies
owja en natuurlijk de wereld redden![]()
nee thxquote:op maandag 30 januari 2006 01:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jah ik ben bi
m.a.w ik pak het slim aan
spreid uw winkans
dan noem je het 2 potten met man?quote:op maandag 30 januari 2006 01:50 schreef wojworshebn het volgende:
en dat noem ik een pot, tenzij dat een trio mogelijk is![]()
dat was ook alles behalve serieus kipquote:op maandag 30 januari 2006 01:49 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ik geef graag advies en heb wel vaak inhoudelijke discussies (of voor zover dat te noemen valt). mocht ik weer eens serieus een discussie willen dan wordt het toch wel weer een onderzoek. daarnaast hoef ik geen meid op te pikken want heb een vriendinnetje![]()
je moet echt werken aan je humor danquote:op maandag 30 januari 2006 01:53 schreef liefie_ het volgende:
dat was ook alles behalve serieus kip
maja
same herequote:
moderatietopic: vragen, klagen én behagen staat vrijquote:op maandag 30 januari 2006 07:29 schreef qyroz het volgende:
wat een kuttitel.
wat had je trouwens met mijn computer gedaan! hij deed weer raar vanmorgenquote:op maandag 30 januari 2006 08:28 schreef godlike02 het volgende:
[..]
zo te zien niet.
maar ja ik kan gewoon doorposten![]()
dat is de schuld van harry.quote:op maandag 30 januari 2006 08:46 schreef melismay het volgende:
[..]
wat had je trouwens met mijn computer gedaan! hij deed weer raar vanmorgen
harry heeft er niks mee te makenquote:
ik vertrouw dat gastje niet. als je ziet hoe slecht hij het land bestuurt...quote:
jij als politiek man moet toch weten dat dat jan-peter is en niet harryquote:op maandag 30 januari 2006 08:48 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik vertrouw dat gastje niet. als je ziet hoe slecht hij het land bestuurt...![]()
het is allemaal één pot nat.quote:op maandag 30 januari 2006 08:50 schreef melismay het volgende:
[..]
jij als politiek man moet toch weten dat dat jan-peter is en niet harry
ja..en waarom is die op eigenlijk afgeschaft? t gaf echt zo'n 'cheers' atmosfeertje..quote:op maandag 30 januari 2006 07:29 schreef qyroz het volgende:
wat een kuttitel.
de eerstvolgende die vraagt waarom de op is afgeschaft krijgt een klap voor z'n kop.quote:op maandag 30 januari 2006 08:53 schreef private_part_sir het volgende:
[..]
ja..en waarom is die op eigenlijk afgeschaft? t gaf echt zo'n 'cheers' atmosfeertje..
ow, t is maandagmorgen...vraag niet te veel vragen (of de zelfde(waarschijnlijk))quote:op maandag 30 januari 2006 08:54 schreef plato1980 het volgende:
[..]
de eerstvolgende die vraagt waarom de op is afgeschaft krijgt een klap voor z'n kop.![]()
zeg ga jij je pilletjes eens innemenquote:op maandag 30 januari 2006 08:54 schreef plato1980 het volgende:
[..]
de eerstvolgende die vraagt waarom de op is afgeschaft krijgt een klap voor z'n kop.![]()
ik had hier op zondagavond anders ook al last van.quote:op maandag 30 januari 2006 08:56 schreef private_part_sir het volgende:
[..]
ow, t is maandagmorgen...vraag niet te veel vragen (of de zelfde(waarschijnlijk))(aggreso..)
nee.quote:op maandag 30 januari 2006 08:58 schreef ynske het volgende:
[..]
zeg ga jij je pilletjes eens innemen
slecht weekend gehad, dan?quote:op maandag 30 januari 2006 08:58 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik had hier op zondagavond anders ook al last van.![]()
waar heb je last vanquote:
nee, maar wel een rel over de op.quote:op maandag 30 januari 2006 09:00 schreef private_part_sir het volgende:
[..]
slecht weekend gehad, dan?
zeik niet, dat je dat al een rel noemtquote:op maandag 30 januari 2006 09:01 schreef plato1980 het volgende:
[..]
nee, maar wel een rel over de op.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |