dat is dus niet waar. op dat moment zei ik ook al sorry. je vroeg naar wat ik met mn opleiding wilde, right?quote:op zondag 29 januari 2006 22:42 schreef liefie_ het volgende:
maar dat zeg je nooit, pas nu nu het allemaal een issue is en zo...
akkoord.quote:op zondag 29 januari 2006 22:43 schreef frezer het volgende:
[..]
daarom vind ik er persoonlijk niks mis mee als je even aankijkt wie het wel en wie het niet kan hebben.
i know i know, kon t niet latenquote:
he verdoriequote:
zoals jc zegt he: iedere nadeel heeft zijn voordeel.quote:op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef msxuser het volgende:
zonder dat op geneuzel heeft wel het voordeel dat nieuwe topics veel eerder worden geopend.
ik ben altijd zo snel, met of zonder opquote:op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef msxuser het volgende:
zonder dat op geneuzel heeft wel het voordeel dat nieuwe topics veel eerder worden geopend.
een voordeel kan je het ook noemen zo jaquote:op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef msxuser het volgende:
whaha je klinkt als mn mamaquote:op zondag 29 januari 2006 22:49 schreef tranceptor het volgende:
[..]
zoals jc zegt he: iedere nadeel heeft zijn voordeel.
al vraag ik me af of dat een voordeel is
sorry hoor...quote:op zondag 29 januari 2006 22:49 schreef melismay het volgende:
ik ben altijd zo snel, met of zonder op
scheelt weer 10 minuten op f5 drukkenquote:op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
een voordeel kan je het ook noemen zo ja
het is ook nooit goed he!?quote:op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
een voordeel kan je het ook noemen zo ja
dat was ook geheel de bedoelingquote:op zondag 29 januari 2006 22:51 schreef plato1980 het volgende:
de tt lijkt net een reclame voor één of andere kerk.![]()
ben benieuwd of we vv nog gaan inhalenquote:op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef tranceptor het volgende:
nadeel is dat het 500-delen jubileum zo wel heel snel dichterbij komt.![]()
dat was toch de hele bedoeling? dat iedereen zich welkom voelde?quote:op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef godlike02 het volgende:
is er dan niemand die die tt kan aanpassen?
samen op weg,quote:op zondag 29 januari 2006 22:51 schreef plato1980 het volgende:
oh sorry de pi vergetenquote:op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef melismay het volgende:
[..]
dat was toch de hele bedoeling? dat iedereen zich welkom voelde?
het is ook nooit goed
misschien moeten we ook gaan werven op andere subfora, andere fora, in de omgeving...quote:op zondag 29 januari 2006 22:53 schreef melismay het volgende:
[..]
dat was toch de hele bedoeling? dat iedereen zich welkom voelde?
het is ook nooit goed
stomme vraag misschien... maar toch iets waar ik nu even nieuwsgierig naar ben...quote:op zondag 29 januari 2006 22:51 schreef plato1980 het volgende:
ik nie! jij wel dan?quote:op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stomme vraag misschien... maar toch iets waar ik nu even nieuwsgierig naar ben...
zijn hier kerkelijke mensjes? die zo op zondag nog gaan of zo? (neej bedoel niet de mensjes die alleen met kerst gaan haha)
nope, ook niet met kerst,quote:op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stomme vraag misschien... maar toch iets waar ik nu even nieuwsgierig naar ben...
zijn hier kerkelijke mensjes? die zo op zondag nog gaan of zo? (neej bedoel niet de mensjes die alleen met kerst gaan haha)
quote:op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
ik ben vrijgemaakt gereformeerd.quote:op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wel een katholieke achtergrond, maar nooit echt gepraktiseerd . . .quote:op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
het zijn er maar weinig.quote:op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
zijn hier kerkelijke mensjes?
moet je je avatar niet terug veranderen dan?quote:
neequote:
tsja.. waar je blij mee bent.. hij kickt er gewoon op om uitgescholden te worden.... heeft ie weer iets bereiktquote:op zondag 29 januari 2006 22:54 schreef liefie_ het volgende:
hey ik sta daar!
niet meer in de op dan, maar wel bij tranceptor!
whoei toch iets bereikt in mn leven
danku
quote:op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef liefie_ het volgende:
nee
als ik iets vreselijk vind is t de christelijke kerk wel...
sorry als ik nu op iemands teentjes trap...
ach ja ik word gequote... altijd al een droom van me geweestquote:op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsja.. waar je blij mee bent.. hij kickt er gewoon op om uitgescholden te worden.... heeft ie weer iets bereikt
eigenlijk wel, maar ik mag op zondag geen avatars aanpassen van mijn geloof.quote:op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef frezer het volgende:
[..]
moet je je avatar niet terug veranderen dan?
ja sorry....quote:
ik neem harry terug hoorquote:op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef plato1980 het volgende:
[..]
eigenlijk wel, maar ik mag op zondag geen avatars aanpassen van mijn geloof.![]()
quote:op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef godlike02 het volgende:
ik geloof in mezelf.
maar dat zal niemand verbazen
mij anders wel.quote:op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef godlike02 het volgende:
ik geloof in mezelf.
mij heb je er zo niet mee, maar m'n vrouw deed en had er meer mee dan ik . . .quote:
nee, doe dat niet. dat is duivels.quote:
lol wat denk je zelfquote:op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee
sorry als ik nu op iemands teentjes trap...
waarom alleen die en de rest van het geloof niet?quote:op zondag 29 januari 2006 22:58 schreef liefie_ het volgende:
ik zeg toch niet wrom ik t vreselijk vind?quote:op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef output het volgende:
[..]
lol wat denk je zelfje brengt het ook wel heel erg uhm mja duidelijk. dat moet ik je wel nageven
![]()
de meeste hoorquote:op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
waarom alleen die en de rest van het geloof niet?
ik geloof nergens meer in...quote:op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef godlike02 het volgende:
ik geloof in mezelf.
ik bedoel het niet om je af te zeike hoor helemaal nietquote:op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zeg toch niet wrom ik t vreselijk vind?
dat zou me nog minder in dank worden afgenomen haha
en ik zeg al sorry![]()
hey godt! je weet toch dat ik je zo ontzettend lief vindt enzo he?!quote:
we wisten al dat je wars was van enig realisme.quote:op zondag 29 januari 2006 22:59 schreef godlike02 het volgende:
ik geloof in mezelf.
er is wel meer duivelsquote:op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef plato1980 het volgende:
[..]
nee, doe dat niet. dat is duivels.
en hoe denk je over deense subtitles?quote:op zondag 29 januari 2006 23:06 schreef melismay het volgende:
[..]
hey godt! je weet toch dat ik je zo ontzettend lief vindt enzo he?!
je moet echt even het vorige topic lezen.quote:
en ik heb nog nooit ergens in gelooftquote:op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef msxuser het volgende:
[..]
ik geloof nergens meer in...
ook dat zal niemand verbazen.
subtitles who needs themquote:op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef godlike02 het volgende:
[..]
en hoe denk je over deense subtitles?![]()
niet dat je het nodig hebt![]()
hmmz... alleen als er iemand daadwerkelijk een pistool tegen je slaap hield wil ik het je wel vergeven...quote:
korte samenvatting wellicht?quote:op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef plato1980 het volgende:
[..]
je moet echt even het vorige topic lezen.![]()
moet ik nu zoetsappige liederen van meneer b. white gaan zingen.quote:op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef mokster het volgende:
[..]
tc !![]()
mijn steun en toeverlaat in barre tijden!![]()
cc in leren pakje en zweep staat daar ongeveer gelijk aanquote:op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef mokster het volgende:
[..]
hmmz... alleen als er iemand daadwerkelijk een pistool tegen je slaap hield wil ik het je wel vergeven...
quote:op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef mokster het volgende:
tc !![]()
mijn steun en toeverlaat in barre tijden!![]()
ouders ook altijd weer...quote:op zondag 29 januari 2006 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
en ik heb nog nooit ergens in gelooft
op sinterklaas na dan
we hebben een rel gebouwd over de op en daarom is die nu verdwenen en heeft melis zo'n zoete tt uitgekozen.quote:op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef mokster het volgende:
[..]
korte samenvatting wellicht?
teruglezen is zooooo.... triest
dankje voor de uitlegquote:op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef godlike02 het volgende:
[..]
cc in leren pakje en zweep staat daar ongeveer gelijk aan
maar wel straffen als je het dan later doet, raar volk hoor die oudersquote:op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef msxuser het volgende:
[..]
ouders ook altijd weer...
ze leren hun kinderen dat ze nooit mogen liegen en wat doen ze zelf?...
wat zou je jezelf op de hals halen? zeg er gewoon over wat je er over wil zeggen, als iemand dan op zijn/haar gristelijke teentjes is getrapt: lekker boeiend.quote:op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de meeste hoor
maar owkej dit is dan een van de laatste dingen die ik er over zeg.. want anders haal ik me misschien echt wel t een en ander op de hals... maar ik vind ze (o.a) nogal hypocriet
ach ja... ik vond het toch al bijzonder dat de op toch bijna een hele week overleefd heeftquote:op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef plato1980 het volgende:
[..]
we hebben een rel gebouwd over de op en daarom is die nu verdwenen en heeft melis zo'n zoete tt uitgekozen.![]()
ja, het heeft nog aardig lang geduurd.quote:op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef mokster het volgende:
[..]
ach ja... ik vond het toch al bijzonder dat de op toch bijna een hele week overleefd heeft
je bent dan ook hoofdelijk verantwoordelijk.quote:op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef mokster het volgende:
[..]
ach ja... ik vond het toch al bijzonder dat de op toch bijna een hele week overleefd heeft
uhm... welk gedeelte van het "teruglezen is zooooo.... triest" begreep je niet?quote:op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef tranceptor het volgende:
[..]
(r&p slowchat) kinderachtig
at your service
voor het ontstaan van de op ja... niet voor het feit dat ie langer dan één topic meeging (wat ik eigenlijk verwachtte)...quote:op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef godlike02 het volgende:
[..]
je bent dan ook hoofdelijk verantwoordelijk.
je krijgt er inderdaad geen hoogte van.quote:op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
maar wel straffen als je het dan later doet, raar volk hoor die ouders
quote:op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef gf het volgende:
waarom is de op weg?
in med zeker?quote:op zondag 29 januari 2006 23:14 schreef plato1980 het volgende:
ik zat op f5 te drukken in het verkeerde topic.![]()
wat ben je toch ook een josti he.quote:op zondag 29 januari 2006 23:14 schreef plato1980 het volgende:
ik zat op f5 te drukken in het verkeerde topic.![]()
nee, in een c&h-topic.quote:op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef godlike02 het volgende:
[..]
in med zeker?
die komt er zo aan voor moks
neemt niet weg dat ik nog steeds een enorme rocco- en gf-fan ben natuurlijk!quote:op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef gf het volgende:
waarom is de op weg?
kan iemand die meid wat ballen en pit geven?quote:op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de meeste hoor
maar owkej dit is dan een van de laatste dingen die ik er over zeg.. want anders haal ik me misschien echt wel t een en ander op de hals... maar ik vind ze (o.a) nogal hypocriet
ik heb me aan jou aangepast, ik heb immers alles voor je over.quote:
wat is med... en wat heb ik daar mee te makenquote:op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef godlike02 het volgende:
[..]
in med zeker?
die komt er zo aan voor moks
ik ga naar m'n vriendin. ik kom terug, kijk naar het laatste topic en de op is weg. ik lees nooit terug dus waar de fok is ie heen?quote:
attent hoor.quote:op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik heb me aan jou aangepast, ik heb immers alles voor je over.![]()
ik zal nu niet komen met inlezenquote:op zondag 29 januari 2006 23:16 schreef mokster het volgende:
[..]
wat is med... en wat heb ik daar mee te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |