Roosjequote:
Hee, ik herkende je niet zonder rammsteinquote:
Idd, die ander is net een vergaderzaal.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef classpc het volgende:
Ik vind zo'n lounge eigenlijk toch iets gezelliger dan het plaatje uit de OP:
[afbeelding]
zonder rammstein?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Hee, ik herkende je niet zonder rammstein![]()
Nou vergaderen wij ook wel een beetje, naast het chillen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, die ander is net een vergaderzaal.![]()
Misschien doelt ie op Glacier?quote:
Die hij in z'n ava had.quote:
Ga je hem wijzigen in Wiki?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:56 schreef classpc het volgende:
[..]
Nou vergaderen wij ook wel een beetje, naast het chillen.
glacier waardeert rammstein welquote:
ooohhhhh, nu snap ik hemquote:Op zondag 29 januari 2006 21:57 schreef classpc het volgende:
[..]
Die hij in z'n ava had.
Zoiets:
[afbeelding]
Rammstein of Glacier?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
glacier waardeert rammstein welik overigens ook wel
beidequote:
En Jag ook wel een beetje he.quote:
hij zendt momenteel uitquote:Op zondag 29 januari 2006 22:00 schreef classpc het volgende:
Ik ken Glacier niet echt.
quote:
Eerst maar eens resizen en stemmen hier.quote:
Kijk. Dat zijn de lieve woordjes die het hem doen.quote:
Tot over 5 minuten.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:03 schreef classpc het volgende:
Ik ga eens ff wat drinken in de huiskamer. Tot zo
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:03 schreef classpc het volgende:
Ik ga eens ff wat drinken in de huiskamer. Tot zo
Ja wie weet komt die ook nogeens terug. hoiquote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Hee, ik herkende je niet zonder rammstein![]()
quote:
Ik heb één opmerking over de nummertjes die weer mogen gezien, kan ik niet echt zeuren noemen hoorquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben er nog ff. Tot ik 33090 heb.
Zeg, ik ga er verder toch niet over door?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg, ik ga er verder toch niet over door?![]()
![]()
Slaap lekkerquote:
Toch niet, want daar ben ik inmiddels al overheen.quote:
Gezellig een plaatje zonder mensen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef classpc het volgende:
Ik vind zo'n lounge eigenlijk toch iets gezelliger dan het plaatje uit de OP:
[afbeelding]
sgoe, succes met wat je gaat doen enzo.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:53 schreef buzzer het volgende:
even een goedemorgen..
ik ben er deze week niet echt, maar af en toe kom ik even langs waaien
de deur staat altijd openquote:Op maandag 30 januari 2006 09:53 schreef buzzer het volgende:
even een goedemorgen..
ik ben er deze week niet echt, maar af en toe kom ik even langs waaien
ik heb ook gesportquote:Op maandag 30 januari 2006 11:34 schreef leonieke het volgende:
En terug van het sporten en boodschappen doen
Vanmiddag nog naar dermatoloog en de dag zit er dan ongeveer op![]()
En wat heb jij allemaal gedaan?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb ook gesport
moet alleen nog wel boodschappen doen
half uur gefietst (300 kaloriën verbrandquote:Op maandag 30 januari 2006 11:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wat heb jij allemaal gedaan?
Ik heb maar 25 minuten gefietst en wat staan trillen op die trilplaat.
Door al die bejaarden kon ik op geen enkel ander toestel meerDie blijven echt een uur op 1 toestel zitten/staan...
ik moet gewoon een lijstje afwerken, en ik eet niet eens meequote:Ik heb alle ingrediënten gehaald voor een heerlijke Spaghetti Carbonara![]()
Kun je weer een pak friet eten vandaagquote:Op maandag 30 januari 2006 11:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
half uur gefietst (300 kaloriën verbrand) en wat krachttraining.
Ik zou toch mijn eisen stellen hoorquote:[..]
ik moet gewoon een lijstje afwerken, en ik eet niet eens mee
Veel plezierquote:Op maandag 30 januari 2006 12:02 schreef leonieke het volgende:
Soit, ik ga iets eten en dan in bad. Doei
ik ben alweer terug van m'n tentamenquote:
ququote:
waarschijnlijk McDonalds jaquote:Op maandag 30 januari 2006 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kun je weer een pak friet eten vandaag
ach, ik ga naar een concert vanaafquote:Ik zou toch mijn eisen stellen hoor![]()
Soit, ik ga iets eten en dan in bad. Doei
ging goed?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik ben alweer terug van m'n tentamen
welk concert?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, ik ga naar een concert vanaaf
eten en douchen moet ik ook nog ja
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:05 schreef MutZ het volgende:
nee, ging kut
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
de deur staat altijd open
zou ook wat zijn he, knalt ie tegen de deur aan![]()
jeetjequote:Op maandag 30 januari 2006 12:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
ik heb iets van 6 uur geslapen de afgelopen 48 uur, dus het zou zo maar kunnen..
Dat mijn oma overlijdt is één ding, maar dat je de rest van de kutfamilie er gratis bijkrijgt is twee...
begrijp ik t goed als ik denk dat je t liefst hebt dat de rest van je familie ook maar meteen sterft?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
ik heb iets van 6 uur geslapen de afgelopen 48 uur, dus het zou zo maar kunnen..
Dat mijn oma overlijdt is één ding, maar dat je de rest van de kutfamilie er gratis bijkrijgt is twee...
kewl! heb hier het album van hem liggenquote:
ik ookquote:Op maandag 30 januari 2006 12:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
kewl! heb hier het album van hem liggen
quote:
hoiquote:
doeiquote:
tnxquote:Op maandag 30 januari 2006 12:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
jeetje
sterkte dan maar
schoonfamilie of eigen familie?
nee, m'n kamer... of althans, het moet ervoor doorgaan maar vuilnisbelt zou je het momenteel ook wel kunnen noemen...quote:
iddquote:Op maandag 30 januari 2006 14:08 schreef indahnesia.com het volgende:
hoewel de TT nergens op slaat, is 't toch best een grappig topic
Stervendehoerenkutkankerkonijn als buren!!!!!
hij's inderdaad leukquote:Op maandag 30 januari 2006 14:08 schreef indahnesia.com het volgende:
hoewel de TT nergens op slaat, is 't toch best een grappig topic
Stervendehoerenkutkonijn als buren!!!!!
Goeienavond jagquote:Op maandag 30 januari 2006 18:13 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ja het is alweer avond.
arm ratjequote:Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef es70 het volgende:
Hallo allemaal...
Alweer een rat moeten begraven.
mijn vader stond stil de andere kant opquote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag laatste werkdag gehad.Ritje Eindhoven - Utrecht CS om 12.08. Stonden we tussen Eindhoven en Den Bosch ineens stil omdat iemand op een dusdanige manier op de rails stond dat hij een zelfmoordpoging wilde ondernemen. Konden nog op tijd remmen. Spoorwegpolitie heeft het overgenomen na een gesprek met collega's.
We hebben vervolgens nog een minuut of 5 stapvoets moeten rijden langs de spoorwegovergangen omdat deze dicht waren maar mensen toch met de auto er overheen manouvreerden.
![]()
Uiteindelijk 20-25 minuten opgelopen bij aankomt in Utrecht.
Is de grond niet bevroren?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef es70 het volgende:
Hallo allemaal...
Alweer een rat moeten begraven.
In die Koploper?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn vader stond stil de andere kant opHad je niet kunnen zwaaien ?
![]()
Het was een vrouw trouwens.. maar dood is ze niet inderdaadToppunt ook. Zelfmoordpoging en dan niet het lef hebben om het écht te doen.
![]()
doodstraf er opquote:Op maandag 30 januari 2006 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn vader stond stil de andere kant opHad je niet kunnen zwaaien ?
![]()
Het was een vrouw trouwens.. maar dood is ze niet inderdaadToppunt ook. Zelfmoordpoging en dan niet het lef hebben om het écht te doen.
![]()
zal buzzer wel hebben ingepiktquote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef MutZ het volgende:
ik ben m'n tagje zoek... heeft iemand hem ergens gezien?
Ben je gestopt?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef MutZ het volgende:
ik ben m'n tagje zoek... heeft iemand hem ergens gezien?
geef mij maar overal de schuld vanquote:
ja, ik ben gestoptquote:
quote:
gezondheid, studie, sociaal levenquote:
blame glacierquote:Op maandag 30 januari 2006 19:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit zullen ze graag horen bij de crew, wéér één die een sociaal leven wil![]()
dat hoeft niet hoor... hij is echt niet de enige reden...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus je wilt dat ik onmiddellijk ruzie zoek met jouw vriend?![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als er ergens buzzer geschreven wordt, dan issie zo ter plekke![]()
PI
je minnaar ookquote:Op maandag 30 januari 2006 19:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor... hij is echt niet de enige reden...zijn hier thuis nog wat meer dingen die mij besloten hebben te stoppen...
hoiquote:Op maandag 30 januari 2006 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:04 schreef Jaguarized het volgende:
Eens even kijken of fokradio nog een beetje leuk is.
Muts
quote:
Hij zag er vredig uit igg, hij heeft pijn gehadquote:
och arme..quote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Hij zag er vredig uit igg, hij heeft pijn gehad. Het vervelende van ratten is dat ze niet ziek ogen tot het moment dat ze echt bijna doodgaan
. Lief tot het laatste moment, kwam nog even bij me knuffen...
Nee, de grond was niet bevroren. De kinderen hebben hem nog ff geaaid en daarna heeft Kyran hem bij zijn vriendjes (niet zo dichtbij dat we ze konden zien) die al in de tuin liggen gebracht en zand in de kuil gegooid.
Ik heb ook een onderhoudsvrije tuin (tegels dusquote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
och arme..![]()
Onze hamster ligt ook nog ergens in de tuin (10 jaar al), en nu ligt er een terras boven z'n hoofd
Maar ja, waar ie precies ligt, is nu ook niet meer duidelijk.
Preciesquote:Op maandag 30 januari 2006 20:39 schreef classpc het volgende:
Juck.
Moeten dat soort verhalen nou weer?quote:
Ik heb niets yukkies gezegd, dat verzin je er zelf allemaal bijquote:Op maandag 30 januari 2006 20:47 schreef classpc het volgende:
[..]
Moeten dat soort verhalen nou weer?
Ik heb net thee gezet, schijnt goed te zijn voor als je verkouden bent.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft 2 bakkies koffie achter zijn kiezen
hoi Esquote:Op maandag 30 januari 2006 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb niets yukkies gezegd, dat verzin je er zelf allemaal bij.
thee is ook lekker om te drinken, de hele dag door iigquote:Op maandag 30 januari 2006 21:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb net thee gezet, schijnt goed te zijn voor als je verkouden bent.
Dit is meloenthee, cactusthee is ook lekker.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
thee is ook lekker om te drinken, de hele dag door iig
ik heb alleen bessen, normaal en kaneelthee nog in de kastquote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dit is meloenthee, cactusthee is ook lekker.![]()
Bessen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb alleen bessen, normaal en kaneelthee nog in de kast
en bosbessen geloof ik ook nog
Iets met bos...quote:
Dat dacht ik.quote:
Noliusquote:Op maandag 30 januari 2006 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat dacht ik.Jammer dat ze alleen Fool's Garden nu pas willen draaien na de uitzending omdat ze er moe van worden ofzo.
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:02 schreef Jaguarized het volgende:
Oh maar FokRadio kan je gewoon terugluisteren hoor.
Dat vind jij.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Fok radio is toch niet de moeite om te luisteren, laat staan op terug te luisteren
Dat zou helemaal wat zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uiteraard
Ik ga toch niet iemand anders z'n mening verkondigen
Doe maar niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, op verzoek wil ik dat best doen hoor
foto'squote:Op maandag 30 januari 2006 23:28 schreef D.Rose het volgende:
ff iets anders: ik zit aan mijn 'nieuwe' bureau
laat dat licht nou aanquote:Op maandag 30 januari 2006 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
Ja hey he, ik was ff aan het socializen.
*Licht uit doet.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:57 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan blaast 't lampie uit in zijn kamer, tot morgen
quote:
Net gezienquote:
ik had graag willen blijven liggen met mijn grote snotneus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:52 schreef classpc het volgende:
En de rest moet nu ook uit bed komen, anders komen jullie te laat voor je werk / school.
Relaxedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:14 schreef Jaguarized het volgende:
Er is een McDonalds op de campus van AUT in Auckland!![]()
![]()
Nee joh.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Relaxed. Niet elke avond daar je 'maaltijd' nuttigen hè, anders wordt je een tuimelaartje
.
En de dokter is ook al sinds 08.30 in gesprekquote:
Dat klinkt ook zeker niet verkeerdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh.Ik krijg elke dag eten op de campus.
Nah, ik moest maar eens een dag thuisblijven denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En de dokter is ook al sinds 08.30 in gesprek![]()
nee, ik was om half 2 vannacht het licht vergeten uit te doen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:04 schreef indahnesia.com het volgende:
*knipt licht aan*
goedemorgen
zit je altijd in het donker viking?
Dat is zo, het avondeten schijnt wel veel van hetzelfde te zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook zeker niet verkeerd. Maar altijd handig voor als ze je iets voorschotelen dat je absoluut niet lust
.
Hier ook, om 11 uur naar de kapper en voor 11 uur moet ik nog naar de bank om de euro's in te leveren, naar het postkantoor om me OV in te leveren, pakket te versturen. Dan om half 1 komt een pakkettenchauffeur met een pakket wat ik niet besteld heb, om half 2 ga ik ff de stad in en dan vanavond echt maar eens inpakken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, ik moest maar eens een dag thuisblijven denk ik.Maar ja.. er moet nog zoveel gedaan worden en zo.
dan moet er een tijdschakelaar opzitten, het licht was toch uit vannacht.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
nee, ik was om half 2 vannacht het licht vergeten uit te doen...
ik denk dat qu hem nog heeft uitgedaan, die ging net iets later... maar dan denk je om kwart over 10, ik ga over een paar minuutjes, ff fokradio afluisteren, komt er in dat kanaal een spambotaanval en ben je daar dus uiteindelijk tot half 2 mee bezig...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan moet er een tijdschakelaar opzitten, het licht was toch uit vannacht.
Het zit je ook niet mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik denk dat qu hem nog heeft uitgedaan, die ging net iets later... maar dan denk je om kwart over 10, ik ga over een paar minuutjes, ff fokradio afluisteren, komt er in dat kanaal een spambotaanval en ben je daar dus uiteindelijk tot half 2 mee bezig...
was jij in het kanaal toen het gebeurde?quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
was jij in het kanaal toen het gebeurde?
Dat ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is zo, het avondeten schijnt wel veel van hetzelfde te zijn.De lunch:
[afbeelding]
![]()
![]()
En dat elke dag.quote:
zo is het dus tot half 1 doorgegaan... zat ondertussen met 3 IRC-admins in gesprek over mogelijke oorzaken... Door een script wat een admin gemaakt had werd het daarna wat rustiger, maar helemaal stil is het nog steeds niet...quote:
en?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:36 schreef Jaguarized het volgende:
Na een uur proberen eindelijk de dokter te pakken gekregen.![]()
Ik moet vanmiddag weer bellen en ze gaan het herhalingsrecept in orde maken.quote:
De dokter proberen te bereiken levert nogal vaak een 'telefoonoor' op, schijnt erbij te horen ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:36 schreef Jaguarized het volgende:
Na een uur proberen eindelijk de dokter te pakken gekregen.![]()
Lekker bagger, botjesaanval ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
zo is het dus tot half 1 doorgegaan... zat ondertussen met 3 IRC-admins in gesprek over mogelijke oorzaken... Door een script wat een admin gemaakt had werd het daarna wat rustiger, maar helemaal stil is het nog steeds niet...
sterkte alvast met het bellenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag weer bellen en ze gaan het herhalingsrecept in orde maken.![]()
Idd. En de "herhaling" toets werkt bij ons niet...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:40 schreef es70 het volgende:
[..]
De dokter proberen te bereiken levert nogal vaak een 'telefoonoor' op, schijnt erbij te horen ofzo.
Thnx.quote:
het is opgelost hoor, ik geraak weer in #fokradio.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik denk dat qu hem nog heeft uitgedaan, die ging net iets later... maar dan denk je om kwart over 10, ik ga over een paar minuutjes, ff fokradio afluisteren, komt er in dat kanaal een spambotaanval en ben je daar dus uiteindelijk tot half 2 mee bezig...
hoe bedoel je PM's?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker bagger, botjesaanval ofzo?Iedereen werd er ook ineens uitgekickt, kreeg pm's en geflood in het mainconnectingscreen.
1 van de 5, die andere 4 waren allemaal admins?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
hoe bedoel je PM's?Had er maar een paar honderd... Op zich werd niemand gekickt, maar een heleboel verbindingen trokken het gewoon ff een moment niet... en aangezien het kanaal op invite only stond kwamen ze er daarna niet in... ik was op een gegeven moment 1 van de 5 mensen die er nog inzat...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Thnx.M'n headset werkt ook niet meer om de een of andere reden van m'n telefoon, de ene kant hoor ik niks uit, de andere kant genoeg.
Zekers. Check die klok.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat zeg ik net: moeilijk he, lezen![]()
zo nu en dan komt er nog een botje voorbij, dus het is nog niet helemaal opgelost...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is opgelost hoor, ik geraak weer in #fokradio.
ik heb nu mijn nick geregistreerd uit voorzorg
die spam was irritant hoor
IT-erquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:43 schreef Jaguarized het volgende:
Muts, onze IT-er.Daar kan Glacier maar wat trots op zijn.
Tis nog vroeg enzo.quote:
ik was diegene die nogal pech had (misschien zijn er nog meer)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
hoe bedoel je PM's?Had er maar een paar honderd... Op zich werd niemand gekickt, maar een heleboel verbindingen trokken het gewoon ff een moment niet... en aangezien het kanaal op invite only stond kwamen ze er daarna niet in... ik was op een gegeven moment 1 van de 5 mensen die er nog inzat...
Klaagpaal en wandelende encyclopedie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
IT-er
Meer op dat moment ff vraagbaak, brainstormgeval
volgens mij was er op dat moment nog geen admin... het was vrij ver aan het begin...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
1 van de 5, die andere 4 waren allemaal admins?![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Klaagpaal en wandelende encyclopedie.![]()
Gister op dit tijdstip was ik al 5 uur wakker nu, jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bijna 10 uurIk ben al minstens 4 uur wakker nu, ja
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Klaagpaal en wandelende encyclopedie.![]()
tis maar wat je gezellig noemt...quote:
Dan deed je vast wel iets nuttigs, want ik kan nog wel iets nuttigs doen, maar dat doe ik vanavond pas weer eigenlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gister op dit tijdstip was ik al 5 uur wakker nu, ja![]()
Sorry, ik verveelde me.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
en nog steeds is de dader niet bekend...
gisteren was ik om 7 uur m'n bed pas uit... Iets wat ik nu nog steeds niet gered heb...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gister op dit tijdstip was ik al 5 uur wakker nu, ja![]()
Oh maar dan ben je best nuttig geweest.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan deed je vast wel iets nuttigs, want ik kan nog wel iets nuttigs doen, maar dat doe ik vanavond pas weer eigenlijkHeb al 2,5 uur aan die opdracht gezeten vanochtend
![]()
heb je lol gehad?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sorry, ik verveelde me.![]()
[afbeelding]
Whehe, gister deze tijd stond ik op het station te wachten op een vertraagde trein: jeujquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh maar dan ben je best nuttig geweest.Gister op dit tijdstip was ik alweer onderweg uit Eindhoven.
![]()
Het zal ook weer eens niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, gister deze tijd stond ik op het station te wachten op een vertraagde trein: jeuj
ProRailquote:
Werk weer enzo. Laatste keer.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ProRailMaar ja, wat doe je eraan he
Wat was je doen dan in Eindhoven?
Nog wat gedaan toruwens met die ene tjik van werk?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Werk weer enzo. Laatste keer.
Even naar het postkantoor enzo.
pas uit?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
gisteren was ik om 7 uur m'n bed pas uit... Iets wat ik nu nog steeds niet gered heb...
Dat had ik ook nog wel gekund en dan daarna nog die opdracht af kunnen maken, maar ja, ben ik weer te dom om te kijken hoe laat ik college hebquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
pas uit?
Ik was om 9uur pas me bed uit
Ik zit gewoon thuis momenteel duimen te draaienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat had ik ook nog wel gekund en dan daarna nog die opdracht af kunnen maken, maar ja, ben ik weer te dom om te kijken hoe laat ik college heb
dan doe je toch iets niet goedquote:
ququote:
wrijf het er maar lekker inquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
pas uit?
Ik was om 9uur pas me bed uit
ik lig nu nog steedsquote:
een echte vrouwquote:
*proest*quote:
Dat liep uit op een dood spoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nog wat gedaan toruwens met die ene tjik van werk?
Cheers mate
balenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat liep uit op een dood spoor.![]()
Maar op het einde van een dood spoor staat toch altijd een stootblok ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat liep uit op een dood spoor.![]()
quote:
of een hondekopquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar op het einde van een dood spoor staat toch altijd een stootblok ?
Jaja maar ze had ook al weer gezoend met een ander, geen kans meer enzo.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar op het einde van een dood spoor staat toch altijd een stootblok ?
ach.. zelfs getrouwde vrouwen... laat ook maar.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jaja maar ze had ook al weer gezoend met een ander, geen kans meer enzo.....
Jup.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar die worden vervangen door sprinters geloof ik.
Ah vertel es?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach.. zelfs getrouwde vrouwen... laat ook maar.
Van vrijwel elk nummer is er ook wel ergens een instrumentale versie te vinden... Ik heb iig geen instrumentale remix van Mr Brightside en weet zo ook niet waar die te vinden is...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
Muts, jij weet nog wel eens wat he?Weet jij of er van The Killers - Mr Brightside (Jacques Lu Cont's Thin White Duke Mix) ook een instrumentale versie is?
waarom moet je es er altijd direct weer bijhalen??quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Van vrijwel elk nummer is er ook wel ergens een instrumentale versie te vinden... Ik heb iig geen instrumentale remix van Mr Brightside en weet zo ook niet waar die te vinden is...heb hem nog nooit gehoord...
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
waarom moet je es er altijd direct weer bijhalen??
Wacht eens... es met indah..
Hoi ququote:
Ik heb geen goeie naam gekregen kennelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
waarom moet je es er altijd direct weer bijhalen??
Wacht eens... es met indah..
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen goeie naam gekregen kennelijk. Misschien moet ik toch de bijnaam die ik van mijn vader heb gekregen maar gaan gebruiken ofzo... Neh, toch maar niet
.
En ondanks het feit dat indah inziet dat je als getrouwde vrouw niet altijd aan je partner vastgekleefd hoeft te zitten is er niets te-en, zelfs niet virtueel
.
Waarvanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:48 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
ik zou dat ook nooit doen iig... zou dan echt last krijgen van m'n geweten...
oh ja, dat heeft niet iedereen natuurlijk...quote:
Ik heb best een geweten hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
oh ja, dat heeft niet iedereen natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |