Idd, minimaal 25 miljoen vragen. Al die kadootjes die we de laatste tijd al hebben gegeven is wel genoeg.quote:
Ja, want in Football manager 2006 gaat het ook altijd goed...quote:Op maandag 30 januari 2006 10:54 schreef DeTolk het volgende:
Ik ga stoppen met school en solliciteren voor de functie van Danny Blind.
Nee Fifa 05quote:Op maandag 30 januari 2006 11:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ja, want in Football manager 2006 gaat het ook altijd goed...
Ik snap denk ik wat je wilt zeggen, maar ik zou het iets anders formuleren want deze beredenering raakt nu echt kant noch wal.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik begrijp echt niet dat Danny Blind zoveel krediet heeft in amsterdam, De gemiddelde aangekochte spits die er na 5 wedstrijden nog 0 in heeft liggen wordt door een half stadion uitgejouwd....
Ik denk dat hij alleen bij bestuursleden nog krediet heeft hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik begrijp echt niet dat Danny Blind zoveel krediet heeft in amsterdam, De gemiddelde aangekochte spits die er na 5 wedstrijden nog 0 in heeft liggen wordt door een half stadion uitgejouwd....
Dat mag ik hopen, want ondanks dat Danny Blind een echte ajacied is, is het gewoon niet de trainer voor ajax, hij bakt er niks van, en hij lult er de hele tijd om heen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat hij alleen bij bestuursleden nog krediet heeft hoor.
Ja, dat ben ik wel met je eens. HIj probeert uit alle macht Ajax te laten voetballen, maar het lukt niet. En de verklaringen eromheen zijn zo halfzacht..quote:Op maandag 30 januari 2006 11:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, want ondanks dat Danny Blind een echte ajacied is, is het gewoon niet de trainer voor ajax, hij bakt er niks van, en hij lult er de hele tijd om heen.
Een type Van Gaal (of Adriaanse) zou qua karakter veel beter bij ajax passen imho!
Idd, een Morten Olsen had er allang niet meer gezeten bij dit soort resultatenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef FrankyMcG het volgende:
En terecht. Ik vind het mooi dat ze Danny een kans geven, maar dit is een rampjaar geworden. En dat KAN niet bij Ajax.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Idd, een Morten Olsen had er allang niet meer gezeten bij dit soort resultaten
Danny heeft zijn krediet el redelijk opgebruikt denk ik. Booy werd genoemd als een van de opvolgers, maar daar ben ik ook niet zo gecharmeerd van... ik zie liever een harde leermeester, omdat ik denk dat ze daar nog het meest van kunnen (moeten) leren. Ajax mist gezonde agressie...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En terecht. Ik vind het mooi dat ze Danny een kans geven, maar dit is een rampjaar geworden. En dat KAN niet bij Ajax.
Ik zie Neeskens wel zitten maar dan in combinatie met een ander. Zoals bij Barcalona het geval is. Ik vind Neeskens wel een Ten Cate type.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:37 schreef Ko_9 het volgende:
Doe mij maar Neeskens,
ze moeten iemand neerzetten waar de spelers tegenop kijken en niet een broekie die met amper trainerservaring...
Nou hij doet het niet meer vanwege ze gezondheid vriendquote:Op maandag 30 januari 2006 11:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Johan die durft niet, die houdt zich liever bezig met commentaar geven en heeft niet de ballen om er nog echt voor te gaan staan, noch bij ajax noch bij het Nederlands elftal!
Flauwekul! Hij heeft vaak genoeg de kans gehad, en het nooit aangedurft! Gezondheid amehoela!quote:Op maandag 30 januari 2006 11:52 schreef Fathom het volgende:
Nou hij doet het niet meer vanwege ze gezondheid vriend
Ik ook niet nee. Ik wil het graag nog geloven, maar zo inspiratieloos en slap als ze nu spelen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:54 schreef devv05 het volgende:
Zn krediet is zo goed als op bij mij, na donderdag en zondag helemaal ben ik bang. Ik geloof nooit dat we van Heerenveen en fnoord zullen winnen.
Het zal een combinatie van beide zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:52 schreef Fathom het volgende:
[..]
Nou hij doet het niet meer vanwege ze gezondheid vriend
Ik geloof dat z'n vrouw en kinderen het hem zelfs verboden hebben na z'n hartaanval.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Flauwekul! Hij heeft vaak genoeg de kans gehad, en het nooit aangedurft! Gezondheid amehoela!
Wat is het toch een mietje!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik geloof dat z'n vrouw en kinderen het hem zelfs verboden hebben na z'n hartaanval.
Iemand in mn MSN-lijstquote:
Right, bullshit dus.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:01 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Iemand in mn MSN-lijst
Die over het algemeen wel aardig geinformeerd is, maar soms ook de grootste onzin uitkraamt
Ja, lachenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:05 schreef Suijk het volgende:
Donderdag trouwens eerst tegen SCH. Ook leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |