Zie je de onzekerheid van zijn kapsel? Dat bedoel ik dus, niet eens gekamd.quote:
Daarentegen heeft Fc Utrecht het scorend vermogen in huis weten te helan in de persoon van Adil Ramzi.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:35 schreef Fok_you het volgende:
play-offs worden wel gehaald; heerenveen is huntelaar + samaras kwijt, RKC is hoogendorp kwijt, vitesse is Amoah kwijt....![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarentegen heeft Fc Utrecht het scorend vermogen in huis weten te helan in de persoon van Adil Ramzi.
Alsof dat een scorende machine isquote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarentegen heeft Fc Utrecht het scorend vermogen in huis weten te helan in de persoon van Adil Ramzi.²
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarentegen heeft Fc Utrecht het scorend vermogen in huis weten te helan in de persoon van Adil Ramzi.²
Tijd om die tvp's af te schaffen en iets nuttigs toe te voegen.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:26 schreef Roeni3 het volgende:
Waarschijnlijk wil M0NTANA zijn tvp terug trouwens, Messenga.
We zijn het er allemaal mee overeens.quote:Einde verhaal Danny Blind?
Stand:
Absoluut - 63%
Even wachten - 23%
Nee - 8%
Zeker niet - 8%
Aantal stemmen: 260
KNJB hequote:Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef Fok_you het volgende:
[..]ja daar waren we achter....
maar dan kan ajax nog wel vijfde worden...
ik zie ze helaas nog wel CL of iig europees wegkapen
kutplay-offswedden dat ze bij de KNVB het besluit hebben genomen na een kijkje in een christallen bol
belooft dan veel goeds overigens voor ajax in het volgend jaar
Ramzi: 53 goals in 218 wedstrijden, waarvan meer dan de helft bij Willem 2 en een Marokkaanse club. Schiet al jaren nauwelijks een deuk in een pakje boter. Erg knap hoor, 3x keer scoren tegen Ajax, maar om nou gelijk te roepen wat voor goede spits het wel niet is gaat me veeeeels te ver..quote:
jahaaaaa maar vanaf nu gaatie elke week scorenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ramzi: 53 goals in 218 wedstrijden, waarvan meer dan de helft bij Willem 2 en een Marokkaanse club. Schiet al jaren nauwelijks een deuk in een pakje boter. Erg knap hoor, 3x keer scoren tegen Ajax, maar om nou gelijk te roepen wat voor goede spits het wel niet is gaat me veeeeels te ver..
Ja, goed idee man. We houden Blind gewoon en schoppen gewoon alle spelers weg. Damn, jij hebt de oplossing!quote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef Radegast het volgende:
Ontsla nog maar een trainer. De vorige twee worden nog steeds afbetaald. Gaat nergens over.
Ja, Blind maakt er een potje van. Toch mag ie van mij blijven. Die spelers rotten maar een eind op.
Die is hier al ter sprake gekomen (door mij opgeworpen notabenequote:
Ja, want M0NTANA zegt in de overige 99,99% van zijn posts niets nuttigs, inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tijd om die tvp's af te schaffen en iets nuttigs toe te voegen.
Dat zeg ik niet. Maar het halve topic staat vol met tvp's. Als daar nou eens voor in de plaats iets nuttigs wordt toegevoegd.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:05 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, want M0NTANA zegt in de overige 99,99% van zijn posts niets nuttigs, inderdaad.
Sorry, maar zeggen dat er zoveel tvp's zijn, is simpelweg niet waar.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar het halve topic staat vol met tvp's. Als daar nou eens voor in de plaats iets nuttigs wordt toegevoegd.
In dit topic misschien niet, maar in voorgaande topics kun je ze makkelijk tellen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sorry, maar zeggen dat er zoveel tvp's zijn, is simpelweg niet waar.
Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef Nashje het volgende:
Perez volgend jaar naar Ajax, aldus Borst.
Morgen in het AD te lezen.
Nee, leider van het elftal op nummer 10.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:23 schreef snellejelle het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa!nog een centrumspits
Eind van het seizoen. AZ wil nog wat geld aan 'm verdienen vandaar dat ze 'm best willen verkopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Echte buitenspelers zijn schaars, of je moet in Zuid Amerika gaan kijken, maar die passen niet in het beleid van Van Geel.
Perez is een uitstekende voetballer, die goed vanaf links kan opereren, en is bovendien een echte persoonlijkheid binnen de groep.
Maar gaat het om een transfer in deze winterstop of aan het eind van het seizoen?
Transfervrij in 2007 en daarom wil AZ hem in de zomer nog verkopen voor een aantal miljoen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik lees net dat hij transfervrij is aan het eind van het seizoen, dus dan heeft AZ geen poot om op te staan
Klopt dus niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik lees net dat hij transfervrij is aan het eind van het seizoen, dus dan heeft AZ geen poot om op te staan
Ok, jammerquote:Op zondag 29 januari 2006 23:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Transfervrij in 2007 en daarom wil AZ hem in de zomer nog verkopen voor een aantal miljoen.
dat je er nog serieus op ingaatquote:Op zondag 29 januari 2006 23:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wanneer heeft 'Steef' dit dan naar buiten gebracht?
Transfergeruchten #58 - Januari is in zichtquote:Op zondag 29 januari 2006 23:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wanneer heeft 'Steef' dit dan naar buiten gebracht?
Reken maar van yes. Linksbuiten of op 10quote:Op zondag 29 januari 2006 23:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als ze Perez maar niet als buitenspeler gaan gebruiken..
Daar is ie wel goed, maar of t een slimme zet is dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Reken maar van yes. Linksbuiten of op 10Maar op 10 zit je met Sneijder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |