Ja, ik had ook dat ik moest counteren maar mijn tegenstander niet aanviel. >_< Het spel heeft een aantal vervelende bugs.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:51 schreef zatoichi het volgende:
En ik snap sparring -> exercise niet, soms gaat de tegenstander wel met zijn rug naar je staan, en soms niet. En probeer dan maar de "toe foe's back" moves maar....
komt er nog 1 achter. Heb je met 1 of 2 rondes gedaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:09 schreef gijsje79 het volgende:
Net Time Attack Tag zilver en goud gehaald.
Valt niet mee.
Eerste keer dat ik speelde had ik meteen Zilver.. dat nog een paar keer gehaald.. en slechter dan Bronsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:09 schreef gijsje79 het volgende:
Net Time Attack Tag zilver en goud gehaald.
Valt niet mee.
Tag is standaard 1 ronde.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
komt er nog 1 achter. Heb je met 1 of 2 rondes gedaan?
Ja soms erg frusterend.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik speelde had ik meteen Zilver.. dat nog een paar keer gehaald.. en slechter dan Brons
Maar goud kwam ik nog een seconde of 2 tekort
lol, zag tag niet staanquote:
Krijg goud niet voor elkaar en ben te goed voor bronsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:18 schreef gijsje79 het volgende:
Net de time trails gehaald met tag.
Kan wel zeggen dat ik de SP zo goed als heb uitgespeeld.
Ja had steeds goud of zilver moest dus in stage 5 wachten op de tijd dat ik brons had.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg goud niet voor elkaar en ben te goed voor brons
Jaja.. je bent goed in het spelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja had steeds goud of zilver moest dus in stage 5 wachten op de tijd dat ik brons had.
Christie is de ultieme button basher en levert koelere veel punten op. Dat merkte ik in deel 3 ook alquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ben er al wel achter dat Survival in Tag Mode behoorlijk makkelijker is. Als je op de juiste momenten wisselt kom je een heel eind. En uiteraard met Christie spelen.
Vandaag brons ermee gehaald.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ben er al wel achter dat Survival in Tag Mode behoorlijk makkelijker is. Als je op de juiste momenten wisselt kom je een heel eind. En uiteraard met Christie spelen.
brons is niet zo moeilijk in tag mode. Ik moet alleen in alles nog silver halen helaas, en dat is vrij pittig, laat staan gold.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vandaag brons ermee gehaald.
Zilver valt niet mee.
Ken die personages eigenlijk niet zo bij naam.![]()
nee, geloof alleen dat je de extra's niet vrij speelt als je 1 ronde doet. (nieuwe kostuums)quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:06 schreef zatoichi het volgende:
TEring ik haal dat nog steeds niet hoor. Ik ben net 24 minuten bezig geweest met alpha in timed mode. Ik had die bruce lee wannabee (nee ik ken die namen ook niet echt nee), en die is echt irritant om mee te vechten. Wel twee rondes uteraard, maar dat moet ook wil je brons zilver en goud halen toch?
Voor brons zilver en goud kan het op 1 ronde.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:06 schreef zatoichi het volgende:
TEring ik haal dat nog steeds niet hoor. Ik ben net 24 minuten bezig geweest met alpha in timed mode. Ik had die bruce lee wannabee (nee ik ken die namen ook niet echt nee), en die is echt irritant om mee te vechten. Wel twee rondes uteraard, maar dat moet ook wil je brons zilver en goud halen toch?
Waar heb ik mijn 4e kostuum met Hitomi dan vandaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Voor brons zilver en goud kan het op 1 ronde.
Kleren te unlocken 2 rondes. (dit geld alleen voor de personages die geen story mode hebben)
Je kan volgens mij ook in Zack Store kostuums kopen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waar heb ik mijn 4e kostuum met Hitomi dan vandaanOf heb ik toch maar 3 kostuums. Damn, ik raak in de war
tkz for the infoquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:53 schreef ImmovableMind het volgende:
Om een kostuum voor karakter te krijgen dat in de storymode (16+ Helena) kan worden gebruikt, speel je het spel uit in storymode met de character waarvoor je de nieuwe outfit wilt hebben. Wil je daarna nog een nieuwe outfit met deze character dan speel je met hetzelfde character weer door story mode maar nu met je net behaalde nieuwe outfit. Voor karakters die niet in de story mode gebruikt kunnen worden, speel je de Timeattack [met standaardinstellingen] uit. De moeilijkheidgraad is niet van belang. If I can remember correctly ^_^
Hoe groot is dat ding eigenlijk? En valt er een beetje mee te spelen met dat ding op schoot? Of gaat het toch beter met een stevige ondergrond?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Deze net gekocht. Vind het geweldig.
Tot nu toe heb ik er even mee gespeeld op een harde ondergrond (bureau). Werkt natuurlijk ook op de pc. Onder MAME werkt het trouwens redelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding eigenlijk? En valt er een beetje mee te spelen met dat ding op schoot? Of gaat het toch beter met een stevige ondergrond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |