Veel punchen en "back to" moves gebruiken.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef masterdave het volgende:
Ik weet precies wat jullie bedoelen, en ben ook een weakness aan het zoeken voor die eindchick, maar nog geen echte goeie gevonden...
Hoe counter jij? F+P en naar links met de tepel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:45 schreef zatoichi het volgende:
Zeker bij timed mode vind ik het voorlaatste character vaak lastiger dan Alpha. Gisteren weer, drie keer een startende combo van haar gecountered; ik ben benieuwd wanneer de computer gefrustreerd raakt!En nee ik ben helemaal niet goed in DoA4... alleen in Alpha verlsaan
Join the clubquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:35 schreef masterdave het volgende:
Ik moet stoppen met online op te goeie servers te gaan zittenzit al op D ranking nu...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef Gamedemon het volgende:
eergister me 2de potje online gespeeld, A gast ik elkaar getrapt, gold star achievement verdient toen
daarna alles verloren hoor daar niet vanquote:
Ik heb om een of andere rede altijd moeite met de 3e ronde. Daarna gaat alles wel prima, maar de 3e wil nooitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:45 schreef zatoichi het volgende:
Zeker bij timed mode vind ik het voorlaatste character vaak lastiger dan Alpha. Gisteren weer, drie keer een startende combo van haar gecountered; ik ben benieuwd wanneer de computer gefrustreerd raakt!En nee ik ben helemaal niet goed in DoA4... alleen in Alpha verlsaan
ruilen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb om een of andere rede altijd moeite met de 3e ronde. Daarna gaat alles wel prima, maar de 3e wil nooit
Van het weekend ook online gespeeld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef Gamedemon het volgende:
eergister me 2de potje online gespeeld, A gast ik elkaar getrapt, gold star achievement verdient toen
Tepel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe counter jij? F+P en naar links met de tepel?
Ja gaat makkelijk, vooral een ommezwaai makenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tepel.
Vind je dat makkelijk spelen.
Ik gebruik voornamelijk de D-Pad.
Waarmee, jij slecht in de 3e ronde, ik slecht onlinequote:
Zeker doen. Ik zie op het hele internet mensen klagen over de moeilijkheid van Time Attack. Met 1 ronde doe je jezelf een groter plezier.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:49 schreef zatoichi het volgende:
Daar ben ik dan weer te trots voor... Misschien moet ik dat ook maar instellen dan...
Tsja, of je leert spelen natuurlijk. (Heb de time attack ook al met 8 tegenstanders gehaald namelijk binnen de tijd)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker doen. Ik zie op het hele internet mensen klagen over de moeilijkheid van Time Attack. Met 1 ronde doe je jezelf een groter plezier.
Ik heb weinig problemen met spelen, kan het best aan (maar niet binnen 6 minuten in Time Attack, niet zonder een portie geluk althans). Echter is er een grens tussen 'uitdagend' en 'frustrerend'. Waar Survival en Story Mode uitdagens zijn is Time Attack ronduit frustrerend. Waarom zou ik het mezelf in die mode dan lastig maken? Ik ben geen masochist.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, of je leert spelen natuurlijk. (Heb de time attack ook al met 8 tegenstanders gehaald namelijk binnen de tijd)
Maar ik welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb weinig problemen met spelen, kan het best aan (maar niet binnen 6 minuten in Time Attack, niet zonder een portie geluk althans). Echter is er een grens tussen 'uitdagend' en 'frustrerend'. Waar Survival en Story Mode uitdagens zijn is Time Attack ronduit frustrerend. Waarom zou ik het mezelf in die mode dan lastig maken? Ik ben geen masochist.
Ik heb Tengu ook net geunlocked. Ga me nu maar weer storten op Survival Mode. Kom niet verder dan de 3100ste plaats met 37 wins.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tengu geunlocked. Als laatste char die dronken gast (Wong?) gebruikt. Dacht nog wel dat het moeilijk zou worden, maar echt alleen maar laag schoppen en meteen perfect match.
Voorstukje met die Spartan is ook grappig (echt het Halo gevoel). Ben haar tot nu toe slechts 1x tegengekomen als tegenstander in timeattack (niveau 7).
en ik sta 1250e met 29 winsquote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb Tengu ook net geunlocked. Ga me nu maar weer storten op Survival Mode. Kom niet verder dan de 3100ste plaats met 37 wins.
Zit dat Halo lvl eigenlijk ook in het spel verder, heb het niet gezien namelijk. Vond het wel een vette stage.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tengu geunlocked. Als laatste char die dronken gast (Wong?) gebruikt. Dacht nog wel dat het moeilijk zou worden, maar echt alleen maar laag schoppen en meteen perfect match.
Voorstukje met die Spartan is ook grappig (echt het Halo gevoel). Ben haar tot nu toe slechts 1x tegengekomen als tegenstander in timeattack (niveau 7).
Zodra die Spartan is geunlocked dan kan je die level gewoon selecteren. Maar ik heb het slechts 1x meegemaakt dat de computer deze had geselecteerd tijdens timeattack.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zit dat Halo lvl eigenlijk ook in het spel verder, heb het niet gezien namelijk. Vond het wel een vette stage.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:14 schreef gijsje79 het volgende:
Ben er al achter.
Brons: 3 minutes 30 seconds.
Zilver: 3 minutes
Goud: 2 minutes 30 seconds.
nogal zeg, is dit de tijd de je krijgt voor 2 rondjes of zoquote:
Je mag m op 1 ronde zetten om de achievment te halen.. althans mocht voor single wel, en toen ging het 'vrij' makkelijk.quote:
Wat te denken van de achievements voor waardeloze prestaties, zoals 5 Straight Losses in DOA Online? Wel 0 punten waard.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je mag m op 1 ronde zetten om de achievment te halen.. althans mocht voor single wel, en toen ging het 'vrij' makkelijk.
Moet nog zoveel halen in het spel
Maar tis gewoon lekker knallen.. ff verstand op 0 zeg maar in dat spel
Die van 10 en 20 losses heb ik ook alquote:Op maandag 13 februari 2006 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat te denken van de achievements voor waardeloze prestaties, zoals 5 Straight Losses in DOA Online? Wel 0 punten waard.
Voor het compleetheidsgevoel moet ik die wel hebben uiteraard....
klopt bij single werkt het, tag is standaard 1 rondequote:Op maandag 13 februari 2006 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je mag m op 1 ronde zetten om de achievment te halen.. althans mocht voor single wel, en toen ging het 'vrij' makkelijk.
Moet nog zoveel halen in het spel
Maar tis gewoon lekker knallen.. ff verstand op 0 zeg maar in dat spel
Ja, daar hadden ze bij Team Ninja wel iets meer rekening mee mogen houden. Die AI is soms echt niet te doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
klopt bij single werkt het, tag is standaard 1 ronde
echt niet te doen
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die van 10 en 20 losses heb ik ook al
Ja, die had ik in 1 keer binnen. Ben nu sparring aan het oefenen, kan ik ook echt aanraden, je leert echt de besturing goed onder controle krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb al 1 Time Trail tag voor elkaar namelijk brons.
ja, maar je score wordt niet bijgehouden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:09 schreef Lampie_ het volgende:
Vet. Als je de ronde in time attack op 1 zet kan je de achievements halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |