Veel punchen en "back to" moves gebruiken.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef masterdave het volgende:
Ik weet precies wat jullie bedoelen, en ben ook een weakness aan het zoeken voor die eindchick, maar nog geen echte goeie gevonden...
Hoe counter jij? F+P en naar links met de tepel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:45 schreef zatoichi het volgende:
Zeker bij timed mode vind ik het voorlaatste character vaak lastiger dan Alpha. Gisteren weer, drie keer een startende combo van haar gecountered; ik ben benieuwd wanneer de computer gefrustreerd raakt!En nee ik ben helemaal niet goed in DoA4... alleen in Alpha verlsaan
Join the clubquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:35 schreef masterdave het volgende:
Ik moet stoppen met online op te goeie servers te gaan zittenzit al op D ranking nu...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef Gamedemon het volgende:
eergister me 2de potje online gespeeld, A gast ik elkaar getrapt, gold star achievement verdient toen
daarna alles verloren hoor daar niet vanquote:
Ik heb om een of andere rede altijd moeite met de 3e ronde. Daarna gaat alles wel prima, maar de 3e wil nooitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:45 schreef zatoichi het volgende:
Zeker bij timed mode vind ik het voorlaatste character vaak lastiger dan Alpha. Gisteren weer, drie keer een startende combo van haar gecountered; ik ben benieuwd wanneer de computer gefrustreerd raakt!En nee ik ben helemaal niet goed in DoA4... alleen in Alpha verlsaan
ruilen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb om een of andere rede altijd moeite met de 3e ronde. Daarna gaat alles wel prima, maar de 3e wil nooit
Van het weekend ook online gespeeld.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:16 schreef Gamedemon het volgende:
eergister me 2de potje online gespeeld, A gast ik elkaar getrapt, gold star achievement verdient toen
Tepel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe counter jij? F+P en naar links met de tepel?
Ja gaat makkelijk, vooral een ommezwaai makenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tepel.
Vind je dat makkelijk spelen.
Ik gebruik voornamelijk de D-Pad.
Waarmee, jij slecht in de 3e ronde, ik slecht onlinequote:
Zeker doen. Ik zie op het hele internet mensen klagen over de moeilijkheid van Time Attack. Met 1 ronde doe je jezelf een groter plezier.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:49 schreef zatoichi het volgende:
Daar ben ik dan weer te trots voor... Misschien moet ik dat ook maar instellen dan...
Tsja, of je leert spelen natuurlijk. (Heb de time attack ook al met 8 tegenstanders gehaald namelijk binnen de tijd)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker doen. Ik zie op het hele internet mensen klagen over de moeilijkheid van Time Attack. Met 1 ronde doe je jezelf een groter plezier.
Ik heb weinig problemen met spelen, kan het best aan (maar niet binnen 6 minuten in Time Attack, niet zonder een portie geluk althans). Echter is er een grens tussen 'uitdagend' en 'frustrerend'. Waar Survival en Story Mode uitdagens zijn is Time Attack ronduit frustrerend. Waarom zou ik het mezelf in die mode dan lastig maken? Ik ben geen masochist.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, of je leert spelen natuurlijk. (Heb de time attack ook al met 8 tegenstanders gehaald namelijk binnen de tijd)
Maar ik welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb weinig problemen met spelen, kan het best aan (maar niet binnen 6 minuten in Time Attack, niet zonder een portie geluk althans). Echter is er een grens tussen 'uitdagend' en 'frustrerend'. Waar Survival en Story Mode uitdagens zijn is Time Attack ronduit frustrerend. Waarom zou ik het mezelf in die mode dan lastig maken? Ik ben geen masochist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |