quote:De Italiaanse sportautobouwer Pagani presenteert de Zonda F. Het hart van de Zonda F wordt gevormd door een 12-cilinder van Mercedes-AMG met 602 pk! Dat betekent prestaties van topniveau!
De Pagani Zonda mag dan een vrij onbekende auto zijn, dat maakt ?em niet minder spannend. De spitse voorkant en indrukwekkende achterkant stralen één-en-al emotie en snelheid uit. Als je recht tegen de achterkant aankijkt en de vier dikke uitlaatpijpen voor je neus ziet vliegen de vlammen je denkbeeldig al om de oren.
7.3 liter V12
Zoals gebruikelijk bij Pagani wordt ook de Zonda F aangedreven door een motor van Mercedes-AMG. In dit geval gaat het om de 7.3 liter V12 met een vermogen van maar liefst 602 pk (bij 6.150 tpm). Het maximale koppel van 760 Nm komt beschikbaar bij 6.200 tpm. Dankzij het relatief lage gewicht van 1230 kg is de Pagani Zonda F in staat om in slechts 3,6 seconden naar 100 km/h te sprinten. Slechts 6,2 seconden later wijst de teller 200 km/h aan. Z?n topsnelheid ligt boven de 345 km/h.
200-0 km/h in 4,4 seconden!
Als dit geweld kan op tijd worden stilgezet dankzij vier flinke remmen van Brembo. Wanneer je bij 200 km/h vol op de rem trapt staat de Zonda F binnen 4,4 seconden stil. Reken er dan wel op dat je vol in de gordels hangt. De Zonda F staat op Michelin Pilot Sport 2 banden die voor de maat 255/35 ZR19 en achter 335/30 ZR20 hebben. De wielophanging is rondom geheel onafhankelijk en er is gebruik gemaakt van aluminium en magnesium om de wielophanging van te maken.
vorige deeltjesquote:Engine: Mercedes-Benz AMG 12 cylinder V 60°, 48 valves; displacement 7291 cc.
Max. Power: (kW) hp/rpm: (443) 602/6150.
Max. Torque: Nm/rpm 760/4000.
Weight-to-Power ratio: 2,04 kg/hp.
Clubsport-version*: (kW) hp/rpm (478) 650/6200; Nm/rpm: 780/4000; weight-to-Power ratio: 1,89 kg/hp.
Intake manifold: aluminium hydroformed alloy/avional MHG-System; exhaust manifold in hydroformed steel/inconel.
Transmission: longitudinal mid engine; rear wheel drive with self-locking differential.
Clutch: twin plate clutch.
Gearbox: mechanical 6 speed (+ reverse).
Brakes: 4 ventilated Brembo disks, hydraulic power brake.
Steel brakes: front 380x34 mm 6 piston caliper; rear 355x34 mm 4 piston caliper.
Carbon-ceramic brakes*: front 380x34 mm 6 piston caliper; rear 380x34 mm 4 piston caliper.
Steering: TRW rack and pinion power assisted.
Wheels: Forged aluminium/magnesium alloy APP wheels;19? front, 20? rear.
Tyres: Michelin Pilot Sport 2:
front 255/35/19
rear 335/30/20.
Suspensions: 4 independent wheels with double A-arm; pull rod helical springs and Öhlins adjustable shock absorbers; anti-roll bar; aluminium/magnesium alloy suspension arms.
Structure: central carbon fiber chassis; front and rear Cr Mo space frames; carbon fiber ?MD System? bodywork panels.
Dimensions: length 4435 mm; width 2055 mm; height 1141 mm; wheelbase 2730 mm; dry weight 1230 kg (without Comfort Pack and with CCM brakes).
Weight distribution: 46% front; 54% rear.
Downforce: ~600 kg at 300km/h (Clubsport version);
Downforce distribution: ~270 kg front; ~330 kg rear.
Vehicle-Diagnosis*: TMD remote diagnosis. Texa Mobile Diagnostic.
Safety: ABS/Traction Control Bosch; central carbon fibre safety cell with steel and carbon fibre roll bar; front and rear impact energy absorbing structure in carbon fibre and Cr Mo.
Performance: acceleration 0-100 km/h 3,6 sec.; 0-200 km/h 9,8 sec.;
Lateral g?s: 1,4 g with SPORT setting;
Braking: 200-0 km/h: 4,4 sec.;
Top speed: > 345km/h.
ik zeg net, ik wil het niet wetenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik totaal geen interesse heb in dat meisje, ze is de dochter van de Alfa club voorzitter, dus Bojan en Alfisti weten wat ik bedoel.
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:36 schreef Zonda_F het volgende:
Alexxxxx ik vind je post flink afbreuk doen aan mijn topic, zou je het weg willen halen?
quote:Subject: SHY TO FCUK WITH UR SHORT GUN? L0NGER 3" INSTANTLY apport
groat topmost bar manhood frisky chinquapin, adventurous corrigenda candidate tee cautious allegate? endosperm lodge flop.
workbench mohammedan handel darius?
prima schuyler taverna. shadbush nectary thumbnail welcome estuarine. context stank enter degree?
primate grovel decease singsong honeybee. telephonic freshen juxtaposition?
holocaust metaphoric prance cambrian reprise. commodious theism gosh,
Lekker nekkenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:35 schreef Zonda_F het volgende:
ff flink kotsen () heeft mijn buikkramp goed gedaan
Bijna weg
Denk je dat ik het zonda topic ook zo in een afgelegen mapje in txt heb gevonden op mijn computer?quote:
Je hebt mailquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef hermandeperman het volgende:
Wat vind ik die Zonda toch lelijk
Maar die details!
En die VO+LVO+ is ook een nette bak trouwens!
Mja jij hebt liever een lekker hersenloos mokkel ehquote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt mail![]()
@Sjoewe, de voorzitter is een goede kerel, niks mis mee, z'n dochter heeft alleen een nogal eigen willetje, en denkt nogal veel te weten
Je hebt nog gelukquote:Op zondag 29 januari 2006 20:41 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Denk je dat ik het zonda topic ook zo in een afgelegen mapje in txt heb gevonden op mijn computer?![]()
Dat is een fraai staaltje anti-peristaltiekquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt nog gelukIk had mn Volvo topic al dire keer kunnen starten voor jij met de zonda kwam
nee, dat was al eerder.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
sinds je modje bent word je wel brutaler![]()
Ik vind het zeer matige muziekquote:Op zondag 29 januari 2006 20:48 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat helemaal los op de muziek
Ik had em een paar topics geleden aangekondigd, en we zitten niet allemaal elke minuut achter de computer ehquote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt nog gelukIk had mn Volvo topic al dire keer kunnen starten voor jij met de zonda kwam
Het is idd een mooi werkje geweest Cobyquote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is een fraai staaltje anti-peristaltiek
En nog van ondergetekende ookquote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is een fraai staaltje anti-peristaltiek
ik zit net te etenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is idd een mooi werkje geweest Coby!
je bent er ook bijna nooit meerquote:Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan valt het me nu pas op, rare fries![]()
Silverbird?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het zeer matige muziek
das mijn probleem ook, afgelopen week bijna 60 uur gewerkt, dat moet de komende week toch wat minder worden, ik heb avonden gehad dat ik via de achterdeur zo naar de slaapkamer kon lopen zonder ook maar iets van de woonkamer gezien te hebbenquote:
Neuh, liever een mokkel die weet waar ze over praat, in plaats van bij hoog en laag te beweren dat Alfa beter is dan welk merk dan ook, en als blijkt dat ze de discussie verliest maar off-line gaatquote:Op zondag 29 januari 2006 20:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja jij hebt liever een lekker hersenloos mokkel eh
dat zijn de mooiste discussies op MSn.. dat ze ineens offline gaan en ooit weer online zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, liever een mokkel die weet waar ze over praat, in plaats van bij hoog en laag te beweren dat Alfa beter is dan welk merk dan ook, en als blijkt dat ze de discussie verliest maar off-line gaaten bij elk argument de auto van haar vader te betrekken
Hij was weer eens kapot?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:55 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Ik vind net nog wat foto's van de De SOTMC H100 in z'n glorie dagen
Zoals altijdquote:
Whehehequote:Op zondag 29 januari 2006 21:02 schreef -Muse- het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8689366181727845562
zo mooi
Ik weet zeker dat ze morgen weer online is en binnen een paar dagen weer een discussie probeert te winnen.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zijn de mooiste discussies op MSn.. dat ze ineens offline gaan en ooit weer online zijnWeet je ten minste zeker dat je gelijk had
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:02 schreef -Muse- het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8689366181727845562
zo mooi
ja maar katten zijn niet te vertrouwen...quote:
Koreaanse kwaliteit 14.gifquote:
katten zijn minder domquote:
Katten zijn zeer intelligentquote:Op zondag 29 januari 2006 21:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
katten zijn minder dom![]()
is ook zo'n lekker dom compilatiefilmpje van met allemaal kattenblunders...
in dat filmpje doen katten echt ongevraagd domme dingenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Katten zijn zeer intelligentZo'm compilatie filmpje kan je van elk diersoort maken
Als je heel volhardend bent kan je katten echt gigantisch veel leren en laten doen.
Katten laten zich niet vernederne tot trucjesquote:Op zondag 29 januari 2006 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Katten zijn zeer intelligentZo'm compilatie filmpje kan je van elk diersoort maken
Als je heel volhardend bent kan je katten echt gigantisch veel leren en laten doen.
Katten zeer intelligentquote:Op zondag 29 januari 2006 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, mijn katten kotsen op automatten, dus wat dat betreftquote:Op zondag 29 januari 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Katten zeer intelligentKerel hou op met dat hersenloze geouwehoer van je
Jawel, de kat van een vriendin kan pootjes gevenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Katten laten zich niet vernederne tot trucjes
Ook al kan 1 van mn katten de hitlergroet doen
Die dame in het Puma badpak?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef ook_gek het volgende:
Oh mij god. Je zou lekker op het strand liggen en dit komt voorbij lopen
Show hier je zwemkledij!
Dat is inderdaad de enige juiste onderbouwing om mij ervan te overtuigen dat katten slimmer zijn dan hondenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, de kat van een vriendin kan pootjes gevenen als je zegt 'Zit' en 'Lig' dan doet die dat ook. Je kan die kat ook echt meenemen met wandelen
Het feit dat je katten los kunt laten lopen en dat ze zonder klok te kijken altijd om exact 18u bij de achterdeur staan voor vreten?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige juiste onderbouwing om mij ervan te overtuigen dat katten slimmer zijn dan honden
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het feit dat je katten los kunt laten lopen en dat ze zonder klok te kijken altijd om exact 18u bij de achterdeur staan voor vreten?
ik niet he ik niet hequote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt echt het IQ van een 14-jarige ofzo
Nouja, ik weet dan ook geen fuck van katten, behalve dan wat ik van mn eigen beesten nog kan herinneren en bij die vriendin.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
denk nog eens na...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij van een 12 jarigequote:
Nu je het zegt, ik was het helemaal vergetenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:34 schreef -Muse- het volgende:
[..]
denk nog eens na...
(ik heb nu zelde IQ als 10 jaar geleden, maargoed)
Nehquote:
En met die achtergrondinformatie ga je stellig lopen beweren dat katten slimmer zijn dan honden?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, ik weet dan ook geen fuck van katten, behalve dan wat ik van mn eigen beesten nog kan herinneren en bij die vriendin.
Had ik ooit eens gelezen in de krantquote:Op zondag 29 januari 2006 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh
[..]
En met die achtergrondinformatie ga je stellig lopen beweren dat katten slimmer zijn dan honden?
Dude
Wat heb jij dan voor een IQ?quote:
Laat maarquote:Op zondag 29 januari 2006 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had ik ooit eens gelezen in de krant
IQ heeft niks met leeftijd te makenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor een IQ?
Want ik ben slim genoeg om NIET met 14 jarige meisjes te lullen op msn
en ik weet dat het kansloos is te praten tegen een meisje van 14 zoals jij dat doet. Dit maakt mij dus slimmer dan jouquote:Op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
IQ heeft niks met leeftijd te makenIQ gaat erom hoeveel/wat je weet ten opzichte van je leeftijd genoten.
FF met de bus naar correct in Rotjeknor, kan je 'm gelijk meenemenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef ook_gek het volgende:
Sjoewe of iemand anders. Weten jullie een goeie online shop waar ik de pioneer HDJ-1000 onder rembours kan bestellen?
Rotjeknorquote:Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
FF met de bus naar correct in Rotjeknor, kan je 'm gelijk meenemen
Ja maar daar heb ik dus geen tijd voorquote:Op zondag 29 januari 2006 21:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
FF met de bus naar correct in Rotjeknor, kan je 'm gelijk meenemen
Ik kijk de DVD van guus meeuwis live mini concert.quote:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6876426836811275262&q=blind+guardianquote:Op zondag 29 januari 2006 21:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kijk de DVD van guus meeuwis live mini concert.
Beetje moeite doenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dus geen tijd voor![]()
en geen zin
ik vind deze het lekkerste klinken. En weinig dj's die hem gebruiken. Meer mensen in de studio die hem gebruiken.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beetje moeite doenWaarom moet het eigenlijk precies die zijn? Een DJ Headphone is niet echt geweldig om gewoon muziek op te luisteren. Kan je beter een Sennheiser kopen
![]()
Vond het een mooie opmerking iddquote:Op zondag 29 januari 2006 22:12 schreef ook_gek het volgende:
hahah blik op de weg.
Tjha wat is mooi?
de 1 schroeft een picknik tafel op zijn calibra. En tja dat staat bruut![]()
ken ik al met die gabbersquote:Op zondag 29 januari 2006 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.rutgerleertstappen.nl/?page_id=193
Gelijk kijken na De Lama's
Anders kijk je even verder dan je neus lang isquote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ken ik al met die gabbers![]()
Ik blijf die muziek toch erg leuk vinden
En de lama's is een herhaling dus ik kijk niet
Ah oke ga ik zo kijkenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders kijk je even verder dan je neus lang is
lekker boeiend Peuracjequote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
Gisteravond trouwens nog even gesproken met een vriend van m'n pa die al z'n jaguars weg heeft gedaan...
Ik werd het zat, ik had er gelukkig 6 maar je hebt er zeker 3 nodig, 1 om in te rijden, 1 voor de onderdelen, en 1 om je in op te laten halen als hij alsnog weer weigert
Nu heeft hij een A8 en een Golf maar hij rijdt nooit in die A8 "veel te lastig met parkeren man"
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind deze het lekkerste klinken. En weinig dj's die hem gebruiken. Meer mensen in de studio die hem gebruiken.
Voor hardstyle muziek welquote:Op zondag 29 januari 2006 23:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Iemand die in de studio die hoofdtelefoon gebruikt heeft er echt geen kaas van gegeten
Nee. Juist voor dat soort muziek is het belangrijk dat je een neutrale bass weergave hebt, echt iedereen met een greintje verstand gebruikt studiomonitors. Je kan ook op een kop telefoon amper stereo mixenquote:
Waarom raden verschillende dj,s en producenten mij dan deze koptelefoon aanquote:Op zondag 29 januari 2006 23:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee. Juist voor dat soort muziek is het belangrijk dat je een neutrale bass weergave hebt, echt iedereen met een greintje verstand gebruikt studiomonitors. Je kan ook op een kop telefoon amper stereo mixen
Die graftakken allemaalquote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
Rutger leert stappen, Rutger is mijn held! Wat een geweldige aflevering weer
!
Omdat 'ie best aardig is, maar neem nou maar van mij aan, echte studio monitoren kosten ruggen. Je zal je er geen bult aan vallen, maar ik vind het gewoon een hebbeding.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom raden verschillende dj,s en producenten mij dan deze koptelefoon aan![]()
En dat zijn dan zeker geen kleine namen in hun wereldje zeg maar![]()
Dat begin ook dat hij in dat karretje zitquote:Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef hermandeperman het volgende:
Rutger leert stappen, Rutger is mijn held! Wat een geweldige aflevering weer
!
Serieus geweldig, de helft ligt te tukken tijdens de Bingooo en ze kunnen allemaal zo de kist inquote:
Hoor ik daar een BinKoquote:Op zondag 29 januari 2006 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Serieus geweldig, de helft ligt te tukken tijdens de Bingooo en ze kunnen allemaal zo de kist in
Yeahquote:Op zondag 29 januari 2006 23:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Echt een ouderwetsch staaltje top-TV!
Wat was het deze keer?quote:
SCH is het niet mee eens dat een user met de naam ErwinRommel mod is geworden in C&Hquote:
Ze hadden mij aan moeten nemen, dan hadden we een links front op kunnen stellenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
SCH is het niet mee eens dat een user met de naam ErwinRommel mod is geworden in C&Homdat ie te rechts zou zijn.
twee topics in FB
verodmme te beweren dat alle nieuwe modjes rechts zijnLinks ben ik!
Dan had ie een topic geopend dat het forum te links isquote:Op zondag 29 januari 2006 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ze hadden mij aan moeten nemen, dan hadden we een links front op kunnen stellen
Mja, maar Lord_Veter is weer vrij links, dus dat compenseert elkaar mooi tcoh?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
Nu is het ook wel een lichtelijk omstreden username, maar goed
Mja ik prefereer om zo min mogelijk de persoonlijkheid aan politieke voorkeuren te koppelenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, maar Lord_Veter is weer vrij links, dus dat compenseert elkaar mooi tcoh?
Inderdaad, wat heeft iemands politieke voorkeur in 's hemelsnaam te maken met de kwlaiteiten als mod op nota bene C&H?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik prefereer om zo min mogelijk de persoonlijkheid aan politieke voorkeuren te koppelen
Links of rechts maakt eigenlijk maar één keer in de vier jaar iets uit in dit land.
Antwoordbinnen een minuut?quote:
oke oke oke joh ik ben de zwakste schakel in dezequote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Antwoordbinnen een minuut?
Bonifatius vermoord?
Slag bij stalingrad?
Wat is de nacht van Schmelzer?
Politionele acties van het Nederlandse leger?![]()
![]()
Op POL zou dat ietsje anders liggen, misschien moet je daar op solliciteren o_gquote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Inderdaad, wat heeft iemands politieke voorkeur in 's hemelsnaam te maken met de kwlaiteiten als mod op nota bene C&H?
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke oke oke joh ik ben de zwakste schakel in deze
Zet me maar weer voor lul arrogant tering mannetje![]()
Als dat je doelstelling is kan je ook op een vrijdag ochtend voor de deur van het RIAGG gaan staanquote:Op zondag 29 januari 2006 23:46 schreef ook_gek het volgende:
ik zou wel mod willen zijn op R&P
Op zeker dat er binnen een jaar 160 users minder zijn wegens zelfmoord![]()
M'n Utrechtse Bisschop, wat dachten zequote:Op zondag 29 januari 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Terechtgesteld na een eerlijk proces
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Antwoordbinnen een minuut?
Bonifatius vermoord?
Slag bij stalingrad?
Wat is de nacht van Schmelzer?
Politionele acties van het Nederlandse leger?![]()
![]()
dat gaat moeilijk worden. Iets met straat verbod van een straal van 500 meter bij een riagg centrumquote:Op zondag 29 januari 2006 23:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als dat je doelstelling is kan je ook op een vrijdag ochtend voor de deur van het RIAGG gaan staan
Jij weet de antwoorden ook nietquote:
Op het omhakken van een heilige boom stond de doodstraf. Dat wist Bonifacius, maar die wilde heilig verklaard worden, en dus een martelaarsdood. Hij wist verdomde goed waar hij mee beizg was, pure zelfmoord.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
M'n Utrechtse Bisschop, wat dachten ze
Calvinistquote:Op zondag 29 januari 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op het omhakken van een heilige boom stond de doodstraf. Dat wist Bonifacius, maar die wilde heilig verklaard worden, en dus een martelaarsdood. Hij wist verdomde goed waar hij mee beizg was, pure zelfmoord.
En omdat hij sexueel gefrustreerd was, heeft hij het celibaat ingesteld
ik weet 3 van de 4quote:Op zondag 29 januari 2006 23:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet allemaal nee
Maar vond het gewoon een heerlijk droge post
Nee, Fries!quote:
Ik nietquote:
Welke weet je nietquote:
omdat het sjoewe is zekerquote:Op zondag 29 januari 2006 23:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet allemaal nee
Maar vond het gewoon een heerlijk droge post
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
Ik bedoel Sjoewe, hoe zat het ook alweer met de R=U*I ?
Sjoewequote:Op zondag 29 januari 2006 23:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
omdat het sjoewe is zeker
En nee. NEE HOOR ik ben NIET jaloers op hem. NEH totaaaal niet![]()
Wat is de nacht van Schmelzer?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Welke weet je nietDan zal ik nog een stukje educatie doen
Ik word soms wakker en dan ben ik jaloers op mezelfquote:Op zondag 29 januari 2006 23:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
omdat het sjoewe is zeker
En nee. NEE HOOR ik ben NIET jaloers op hem. NEH totaaaal niet![]()
daar hebben ze in die nacht heel veel joden verbrand of zoquote:
he bah dan neuk jij op zeker ook wel eens met je zelfquote:Op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik word soms wakker en dan ben ik jaloers op mezelf [afbeelding]
Goddomme jij ook al?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik word soms wakker en dan ben ik jaloers op mezelf [afbeelding]
verzin eens iets orgineel ipv andere na te pratenquote:
mja, klinkt inderdaad als iets nazi-Duitserigs... maar ik ken het niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he bah dan neuk jij op zeker ook wel eens met je zelf![]()
Als je joden zegt zit je altijd wel goed als het om de oorlog gaatquote:Op zondag 29 januari 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, klinkt inderdaad als iets nazi-Duitserigs... maar ik ken het niet.
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
verzin eens iets orgineel ipv andere na te praten
OOOH geil ik voel me net BoJo ghihiih
Hij was leuk he hij was leuk Ghihihiquote:
Norbert Schmelzer, was in 1966 de fractievoorzitter van de KVP (tegenwoordig CDA), tentijde van het Kabinet Cals (ook KVP, samen met PvdA) , en Schmelzer diende een motie van wantrouwen in tegen z'n eigen premier. Hoogst ongebruikelijk in de Nederlandse politiek. Het betekende het begin van de polarisatie in de politiek, waarin de linkse partijen (PvdA, D66 en PPR) duidelijk stelling nemen, en willen dat er een duidelijke linkse of rechtse politiek komt in Nederland maar niet meer het geklooi in het midden, zoals het daarvoor in Nederland was geweest.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar hebben ze in die nacht heel veel joden verbrand of zo
ik heb gemiddel zo rond de 170 per dag de laatste maandquote:Op zondag 29 januari 2006 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je joden zegt zit je altijd wel goed als het om de oorlog gaat![]()
ik heb volgens mij bijna 100 posts gemaakt vandaag![]()
Bestwel ja, maar deze post vind ik beterquote:Op zondag 29 januari 2006 23:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij was leuk he hij was leuk Ghihihi
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:58 schreef ook_gek het volgende:
oke wie doe ik na.
Jezus ben ik weer. Mijn server met 1415153153 terrabyte was vast gelopen
OH er gaat iemand dood in de straat effe foto maken.
*hap van vet brootje neemt*
Ik wou het niet zeggenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
Reichs Kristalnacht in 1933 hebben jullie het over
ik twijfel. ijsmeis?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef ook_gek het volgende:
oke oke nog 1 dan
want zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk oneeeeeee
Oke een hintje dan. Hey wat denk je wel niet!! Ben geen bowlingbal. Dat ik 3 gaten in mijn rug heb betekent nog niet dat ik een bowlingbal ben. En dat ik zo klein ben ook nietquote:
En ik en ikquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJootje: een paar dagen weg omdat je de andere users beu bent; vertrek gaat gepaard met veel ruzie en leegruimen van profiel, maar toch mee blijven lurken tot de terugkomst
FBG-tje: jezelf verheven voelen boven andere users
Fwnkje: gebasht worden en niet welkom zijn maar toch steeds terugkomen
PeuRacje: patsen met iets onbenulligs, bij voorkeur een mattenset
peuraccen [het], patsen met spullen die niet van jou zijn
PNG-tje: hele zinnige dingen zeggen op zo'n manier dat niemand het snapt
TF-je: als gevolg van overmatig geweld ergens niet meer welkom zijn
Youpje: Het volkomen door eigen toedoen molesteren van een auto
nietquote:
Tjabbo'tje: Het plaatsen van een verkeerde link, bijvoorkeur van een seksartikel, in een topicquote:Op maandag 30 januari 2006 00:04 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJootje: een paar dagen weg omdat je de andere users beu bent; vertrek gaat gepaard met veel ruzie en leegruimen van profiel, maar toch mee blijven lurken tot de terugkomst
FBG-tje: jezelf verheven voelen boven andere users
Fwnkje: gebasht worden en niet welkom zijn maar toch steeds terugkomen
PeuRacje: patsen met iets onbenulligs, bij voorkeur een mattenset
peuraccen [het], patsen met spullen die niet van jou zijn
PNG-tje: hele zinnige dingen zeggen op zo'n manier dat niemand het snapt
TF-je: als gevolg van overmatig geweld ergens niet meer welkom zijn
Youpje: Het volkomen door eigen toedoen molesteren van een auto
staan er bijquote:Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tjabbo'tje: Het plaatsen van een verkeerde link, bijvoorkeur van een seksartikel, in een topic
Ultimora'tje: Het doen alsof je een stoere auto hebt op Fok!![]()
ook_gek: lieve aardige, geweldige, uitmuntende, altijd goed spellende, ideale userquote:Op maandag 30 januari 2006 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tjabbo'tje: Het plaatsen van een verkeerde link, bijvoorkeur van een seksartikel, in een topic
Ultimora'tje: Het doen alsof je een stoere auto hebt op Fok!![]()
ik heb al een markje in de lijst staan poppekontjequote:Op maandag 30 januari 2006 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ook_gek: lieve aardige, geweldige, uitmuntende, altijd goed spellende, ideale user
ook_gek'je: Je gabberoutfit aantrekken in de hoop op aandacht.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ook_gek: lieve aardige, geweldige, uitmuntende, altijd goed spellende, ideale user
ja dat was mooi hequote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ook_gek'je: Je gabberoutfit aantrekken in de hoop op aandacht.
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al een markje in de lijst staan poppekontje
HEY dat was geen 0906 lijnquote:Op maandag 30 januari 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, vooruit:
Markje: stomdronken bellen met 0906-lijnen, en vervolgens beweren dat ze jou belden
Mis ik iets?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HEY dat was geen 0906 lijn
en ik was dit weekend niet dronken
Oh we hadden vannacht over wat we aan het doen waren. Ik heb vannacht ongeveer 1.5 uur zitten bellen met een zieke vriendin en dat had ik dus gezegt.quote:
Ah oke...quote:Op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh we hadden vannacht over wat we aan het doen waren. Ik heb vannacht ongeveer 1.5 uur zitten bellen met een zieke vriendin en dat had ik dus gezegt.
ik heb ook keizer kuzco gekeken. En die film is werkelijk geweldig
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh we hadden vannacht over wat we aan het doen waren. Ik heb vannacht ongeveer 1.5 uur zitten bellen met een zieke vriendin en dat had ik dus gezegt.
ik heb ook keizer kuzco gekeken. En die film is werkelijk geweldig
Dus je bent homo?quote:
Keizer kuzco moet je ook kijken als je niks te doen hebtquote:
uhm nee waarom denk je dat?quote:
Je komt in die post wel heel erg over als een gay-best-friendquote:
Dat zal dan zo rond 2040 worden!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Keizer kuzco moet je ook kijken als je niks te doen hebt![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je komt in die post wel heel erg over als een gay-best-friend
quote:
Dus jullie passen geen ondergoed samen?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]je zou het bijna denken
![]()
wat dat betreft is het wel erg met mij
Als je na gaat dat ik nog geen week 650 bel min weg gebeld heb. En nu al ruim 80 euro over mijn tegoed heen zit. ( 11cent per min ) kan je ongeveer indenken hoe veel ik gebeld moet hebben.
En hey ik geef toe ik bel veel met verschillende vriendinnen en ja dat zijn gesprekken van 30 min tot soms wel 2 uur. Maar ach het is gezellig daar gaat het om. En vaak is het nog diep in de nacht ook omdat zij niet kan slapen. En gezien het feit ik ook niet slaap gaan we maar bellen en gaan we bel spellen kijken op TV. Klinkt kansloos ik weet het![]()
Gay best friend? Nou ja zie het meer als normale mannelijke beste vriend. Want gay ben ik zeker niet![]()
Uhm nee maar het idee om eens samen lingerie voor haar te gaan kopen is wel eens naar voren gekomen. Of is dit niet slim om te zeggen?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus jullie passen geen ondergoed samen?
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Staan wat nuttige tips voor je tussen![]()
klopt. je bent een kasthomoquote:Op maandag 30 januari 2006 00:59 schreef ook_gek het volgende:
sorry maar ik ben toch echt niet gay.
quote:
Jij wilt te graag. ik krijg bijna het idee dat jij mij anaal wil orrienterenquote:
21 dagen onderzoek is best veelquote:Op maandag 30 januari 2006 09:40 schreef BoJo het volgende:
eitje
21 dagen is niks om alsnog je diploma te kunnen halen en verder te kunnen op het HBO. Niet zeiken, doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
21 dagen onderzoek is best veelik bedoel dat kan niet op zaterdag of zondag
en ik moet nog een bedrijf zoeken waar ik dat onderzoek kan doen
Ooh, ik doe het ook echt wel hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 09:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
21 dagen is niks om alsnog je diploma te kunnen halen en verder te kunnen op het HBO. Niet zeiken, doen.
dit komt boven op mijn normale maand kosten a 75 euro nog wat.quote:Gebruikskosten buiten je TeGoed
Je gebruikskosten buiten de maandelijkse abonnements kosten van je TeGoed bedragen op dit moment ¤ 75,60 . Het laatst geregistreerde verbruik is van 29 januari 2006, 3:49 uur .
Mijn rekeningen zien? Heb afgelopen jaar gemiddeld voor 250 euro per maand gebeld ofsoquote:Op maandag 30 januari 2006 10:03 schreef ook_gek het volgende:
ik ga stoppen met bellen
[..]
dit komt boven op mijn normale maand kosten a 75 euro nog wat.
ruim 650 bel min heb ik dan
heb ik een duur abbo genomen om mijn tel kosten te drukken kom ik nog op het zelfde uit![]()
ja, maar dan is het logisch.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:18 schreef Klonk het volgende:
ik zit veel in het buitenland, dat tikt sowieso aan, bellen naar klant, naar baas naar huis
denk et ook niet neequote:Op maandag 30 januari 2006 10:21 schreef Klonk het volgende:
je wilt de rekening van het mobieltje van m'n vriendin niet zien
Ben veel van huis, en als je dan belt en het is gezellig, dan blijf je ff door lullen, en ik zit ook een paar dagen per maand in het buitenland, dan bel ik ook altijd lekker doorquote:Op maandag 30 januari 2006 10:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja, maar dan is het logisch.
dat gemiep naar elkaar voor 250 eu is wel een beetje zielig hè
gebruik dan voipbuster oid
iddquote:Op maandag 30 januari 2006 10:18 schreef Fugie het volgende:
mijn telefoongesprekken zijn altijd kort en bondig, als ik iets moet weten ga ik bellen en als ik het weet hang ik weer op![]()
Slap ouwehoeren doe ik wel op andere tijdstippen
ik heb gereplied.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:24 schreef PeuRac het volgende:
Bojo, m'n mail van gisteren gezien?
vergeet dat ff maarquote:Op maandag 30 januari 2006 10:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja al lang man![]()
ga eens gauw ff terug lezen![]()
mwah, lang, lang, sinds het weekend danquote:Op maandag 30 januari 2006 10:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja al lang man![]()
ga eens gauw ff terug lezen![]()
volgens mij sta ik daar al een tijdje tussenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:27 schreef BoJo het volgende:
zo komen jullie natuurlijk nooit in de "OP", je dient "alle" SCs gelezen te hebben![]()
Succes![]()
![]()
Dan komen ze dadelijk nog achter "vergeten" en dubbele topics.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:27 schreef BoJo het volgende:
zo komen jullie natuurlijk nooit in de "OP", je dient "alle" SCs gelezen te hebben![]()
Succes![]()
![]()
Lees mn reactie maar eens, het was eigenlijk nog iets groffer dan hoe ik het verwoord.quote:
vertelquote:Op maandag 30 januari 2006 10:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lees mn reactie maar eens, het was eigenlijk nog iets groffer dan hoe ik het verwoord.
Een of andere snol durft eerst te beweren dat Alfa beter is als Audi en als ze die discussie niet kan winnen zegt ze een uur later doodleuk dat ik geen echte Alfa liefhebber ben omdat ik geen dure luxe 155 kan betalen met weinig km's en veel optiesquote:
dan moet je je diep schamenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
volgens mij sta ik daar al een tijdje tussen
stel je niet aan, koop dan een audi of een vw. Nepperdquote:Op maandag 30 januari 2006 10:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een of andere snol durft eerst te beweren dat Alfa beter is als Audi en als ze die discussie niet kan winnen zegt ze een uur later doodleuk dat ik geen echte Alfa liefhebber ben omdat ik geen dure luxe 155 kan betalen met weinig km's en veel opties![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
stel je niet aan, koop dan een audi of een vw nepperd![]()
dat is toch ook zo?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een of andere snol durft eerst te beweren dat Alfa beter is als Audi en als ze die discussie niet kan winnen zegt ze een uur later doodleuk dat ik geen echte Alfa liefhebber ben omdat ik geen dure luxe 155 kan betalen met weinig km's en veel opties![]()
Maar dan in iets andere bewoording.
edit - in de discussie ging het er dus om of dat AR kwalitatief op alle vlakken beter was als Audi.
niet!quote:
Ik heb wel ontdekt dat ze niet zo geliefd is bij sommige clubledenquote:
ik snap niet dat jullie je zo op laten naaien door een puberende 14 jarigequote:Op maandag 30 januari 2006 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb wel ontdekt dat ze niet zo geliefd is bij sommige clubleden![]()
![]()
kansloos iddquote:Op maandag 30 januari 2006 10:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik snap niet dat jullie je zo op laten naaien door een puberende 14 jarige![]()
Gisteren vond ik dat niet zo grappig, ben niet snel kwaad, maar als ze dat recht in m'n gezicht had gezegd dan zou ze dat niet zomaar vergeten zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 10:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is toch ook zo?
[..]
niet!
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is toch ook zo?
[..]
niet!
HAd je haar geslagen\?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren vond ik dat niet zo grappig, ben niet snel kwaad, maar als ze dat recht in m'n gezicht had gezegd dan zou ze dat niet zomaar vergeten zijn
Peu... hou nou op, het word steeds ergerquote:Op maandag 30 januari 2006 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren vond ik dat niet zo grappig, ben niet snel kwaad, maar als ze dat recht in m'n gezicht had gezegd dan zou ze dat niet zomaar vergeten zijn
Binnen 7 sec pleittequote:[21:40:17] <naam weg>: nit echt liefhebber dus
[21:40:18] <naam weg>: maarja
[21:40:20] <naam weg>: ik ga
[21:40:21] <naam weg>: doeidoe
[21:40:25] <naam weg> heeft zijn/haar status gewijzigd in: Offline
Ik sla niemand, maar ik kan wel heel duidelijk uit m'n woorden komen in een gesprek.quote:
gast?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Binnen 7 sec pleitteen dat zei ze nadat ze op een foto van m'n interieur zag dat er nog wat afgewerkt moet worden en ik daarop antwoorde dat ik er nog niet aan toegekomen was.
dat zei ze ook van mij toen ik geen zin had om m'n auto te wassen vorige weekquote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Binnen 7 sec pleitteen dat zei ze nadat ze op een foto van m'n interieur zag dat er nog wat afgewerkt moet worden en ik daarop antwoorde dat ik er nog niet aan toegekomen was.
Peu IS gewoon kansloosquote:Op maandag 30 januari 2006 10:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
heeft iemand het account van peu gehacked ofzo..
of is het een kloon
of wat?![]()
daar lijkt het wel op iddquote:
Die tape gaat er van de week nog afquote:Op maandag 30 januari 2006 10:51 schreef BoJo het volgende:
enne die matten + tape kan echt niet heur Peu, je bent echt geen liefhebber![]()
Bo maakte een grapje...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die tape gaat er van de week nog afen die matten passen prima bij wat m'n nieuwe interieurtje moeten worden (ik heb gisteren foto's gezien, de stoelen zijn wel goed smerig
)
Is zo...quote:Op maandag 30 januari 2006 11:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op idd
MAAR! vergeet niet dat hij wel dode mensen kan zien hè.. dus helemaal kansloos wil ik hem niet noemen
gister trouwens A1 gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik, daarom kan ik nog wel een reactie geven.quote:
werkenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mwah, lang, lang, sinds het weekend dan
ik ga wel ff lezen dan![]()
je was ook "ineens" weg trouwens...
kijk maar uit Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx doet er zo nog een tweede onderquote:Op maandag 30 januari 2006 11:26 schreef M5 het volgende:
ik heb nog wel een lelijke #781 OP gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |