doe maar nietquote:Op zondag 29 januari 2006 20:29 schreef jaspah het volgende:
linkje?
Dan is TS in ieder geval geen ezel!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef longinus het volgende:ik heb BREIN al gemaild.
Maar serieus, wel eens gehoord van die ezel die zich geen tweede keer aan een steen stoot.
Iddquote:
Ja, je zal je avatar maar hosten op een plek waar datalimiet isquote:
Ik heb geen eigen hostplek...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:03 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Ja, je zal je avatar maar hosten op een plek waar datalimiet is
En als hij dan niet meer zichtbaar is, ben je echt het meest lompe wat ik ooit ben tegen gekomen
Het is toch ook geen datalimiet, maar een grens van 15GB waarboven je moet betalen.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:56 schreef The_Terminator het volgende:
Pff, datalimieten zijn zo 1980... Ik heb ook een server met een opendir die vol met plaatjes en programma's staat. Per maand wordt daar voor ongeveer 200 GB van af gedownload.
Het zou niet best zijn als ik een data limiet had en zou moeten bij betalen
Dus TS, toch maar overstappen naar een andere provider, scheelt je erg veel geld.
Das het mooie van het hele verhaalquote:Op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef Mikkie het volgende:
145,50 betalen voor het plezier dat anderen van jouw dataverkeer hebben
Ach, ik haal elke maand rond de 12Tb, maar ik moet er voor betalenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:31 schreef wobbel het volgende:
Ach, ik heb al een keer 3 terabyte in 2 maanden gehaald
Maar dat was op een gratis server![]()
Jups...daar was die 3 TB vanquote:Op zondag 29 januari 2006 22:28 schreef SuckMyBallsLickMy het volgende:
Wobbel, had jij dit niet ook al met msn destijds?
Voor een hoster is 12 TB niks lieve schatquote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef Smoved het volgende:
[..]
Ach, ik haal elke maand rond de 12Tb, maar ik moet er voor betalen
12Tb met eigen sitesquote:Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef wobbel het volgende:
[..]
Voor een hoster is 12 TB niks lieve schat
Wat is je provider? Ik zoek ook zoiets.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:56 schreef The_Terminator het volgende:
Pff, datalimieten zijn zo 1980... Ik heb ook een server met een opendir die vol met plaatjes en programma's staat. Per maand wordt daar voor ongeveer 200 GB van af gedownload.
Het zou niet best zijn als ik een data limiet had en zou moeten bij betalen
Dus TS, toch maar overstappen naar een andere provider, scheelt je erg veel geld.
Versatel 20Mbit down, 1Mbit up. Toen het vroeger Zonnet was had ik er ook nooit problemen mee. Ik download makkelijk 80GB per maand, en upload gemiddeld tussen de 150 en 200 GB. Nog nooit iets van te horen gekregen...quote:Op zondag 29 januari 2006 23:42 schreef juiced het volgende:
[..]
Wat is je provider? Ik zoek ook zoiets.
Och daar is wel iets aan te doen als je de juiste personen toegang verschaftquote:Op zondag 29 januari 2006 23:47 schreef Sebasser het volgende:
oh,
ik mag max 15 GB per maand of betalen,
en dat voor ongeveer 3,5 euro per maand,
super hosting met Direct admin zelfs,
maar ik haal nooit meer dan 1,3 GB per maand
wat ik ook probeer..
nee,quote:Op maandag 30 januari 2006 04:55 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Och daar is wel iets aan te doen als je de juiste personen toegang verschaft
TS heeft een server met daaraan een datalimiet... heel normaal hoor bij sommige providers.. als TS echt zoveel dataverkeer nodig is raad ik hem aan om mbitz in te kopen ipv gigabytes....quote:Op maandag 30 januari 2006 08:32 schreef Jo0Lz het volgende:
Dat is kut
Maar goed, een datalimiet op je I-net is not done.
Op je webserver, dat is begrijpelijk, maar daar host je dus geen iso's
Maar waarom hang je een server aan een verbinding met Datalimiet?
Dat is vragen om troubles, helemaal als je je dirretjes niet goed dichtgooit...
Vaak zit Mbit gekoppeld aan de 90% regelquote:Op maandag 30 januari 2006 10:09 schreef Dark0r het volgende:
[..]
TS heeft een server met daaraan een datalimiet... heel normaal hoor bij sommige providers.. als TS echt zoveel dataverkeer nodig is raad ik hem aan om mbitz in te kopen ipv gigabytes....
[ot]
Gemiddeld halen mijn servers 4 TB per maand aan dataverkeer ( streams, gameservers, ftp's, webhosting, shell accounts )
[/ot]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |