Tweede.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:55 schreef Parvus het volgende:
"schrijf in je eigen woorden op wat deze ziekte inhoud"
of
"schrijf in je eigen woorden op wat deze ziekte inhoudt"
?
Lekkere generalisatiie weer...quote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef Paltos het volgende:
Wat ben je trouwens dom als je dit niet weet!.
Ja deed ik ook, het leek ook zo simpel maar zie vorige postquote:Op zondag 29 januari 2006 19:56 schreef Donnie.Darko het volgende:
Denk maar aan het werkwoord lopen
"Schrijf in eigen woorden wie daar loop" is ook fout.
Ja, dat vond ik ook toen ik het gepost had.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:57 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Lekkere generalisatiie weer...
Niet iedereeen heeft hier gevoel voor.
Gelukkig maar dat je het zelf doorhad.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:58 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook toen ik het gepost had.![]()
hendig sjiek!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:58 schreef Monidique het volgende:
in·houd (de ~ (m.), ~en)
1 hoeveelheid ruimte binnen een lichaam => volume
2 dat waarmee iets gevuld is
3 datgene wat in een boek, geschrift, taaluiting wordt meegedeeld, waar het over gaat => content; <=> vorm
4 inhoudsopgave
5 betekenis
Goed hé.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je het zelf doorhad.
Heeft niets met gevoel te maken, maar enkel met luiheid of ernstige onwetendheid.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:57 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Lekkere generalisatiie weer...
Niet iedereeen heeft hier gevoel voor.
Sommige mensen hebben er gewoon erg veel moeite mee deze regels te onthouden.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:59 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Heeft niets met gevoel te maken, maar enkel met luiheid of ernstige onwetenheid.
Het onderwerp van de zin is ziekte. Dus stam+t. Lastig inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef Parvus het volgende:
Hey potdomme ik ben niet de dombo hier, ik ging voor dt en het leek zo makkelijk, totdat mensen die het zouden moeten weten ineens inhoud gingen zeggen =[.
Dan zijn hun dom dus.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef Parvus het volgende:
Hey potdomme ik ben niet de dombo hier, ik ging voor dt en het leek zo makkelijk, totdat mensen die het zouden moeten weten ineens inhoud gingen zeggen =[.
Ik: stamquote:Op zondag 29 januari 2006 20:01 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er gewoon erg veel moeite mee deze regels te onthouden.
Dus jij wil zeggen dat 80% van Nederland gewoon lui is omdat ze moeite hebben met de d/t regel?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:03 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Ik: stam
Hij/zij/het: stam+t
Bijzonder lastig inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |