Haha.quote:
Dat valt wel mee, niet eens 10% ofzo heeft HDTV.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:17 schreef P-Style het volgende:
Niet iedereen hééft er een maar wel iedereen kent het. Iedere tv-zender daar loopt zichzelf ermee te promoten en de veel zenders zijn al overgeschakeld.
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:18 schreef H.Flick het volgende:
Net als er mensen in Nederland zijn die niet weten wat breedbeeld is.
We hadden het er niet over hoeveel mensen er een hebben, maar hoeveel mensen daar de term kènnen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat valt wel mee, niet eens 10% ofzo heeft HDTV.
Natuurlijk zijn die er. Ga eens een gemiddeld bejaardentehuis langs en hou een enquetequote:Op maandag 6 februari 2006 13:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.En als ze er al zijn, dan komt het omdat Nederlandse zender zichzelf nièt promoten met breedbeeld.
Uhhuh, en als er 2 consoles HDTV ondersteunen en 1 niet dan krijgt de consument de perceptie van de 3e dat het een goedkoop ding is en dat ze aanschaf ervan moeten vermijden. Mits de marketing afdelingen van Sony en MS hun werk doen that is, het ontbreken van HDTV aan de Revolution moet natuurlijk wel uitgelicht worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
We hadden het er niet over hoeveel mensen er een hebben, maar hoeveel mensen daar de term kènnen.
Dat doen ze wel, want Microsoft en Sony promoten hun consoles beiden als high definition consoles.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef Retuobak het volgende:
Mits de marketing afdelingen van Sony en MS hun werk doen that is...
Mwoah mja.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef Retuobak het volgende:
Uhhuh, en als er 2 consoles HDTV ondersteunen en 1 niet dan krijgt de consument de perceptie van de 3e dat het een goedkoop ding is en dat ze aanschaf ervan moeten vermijden. Mits de marketing afdelingen van Sony en MS hun werk doen that is, het ontbreken van HDTV aan de Revolution moet natuurlijk wel uitgelicht worden.
Daar dan weer niet nee.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef Xrenity het volgende:
De 360 doet het iig al niet in z'n TV commercials.
Ja, so?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:38 schreef P-Style het volgende:
Daar dan weer niet nee.Maar console-commercials op tv zijn zelden inhoudelijk.
Ja, logisch. Als je je eigen product promoot moet je sowieso alleen de positieve punten noemen!quote:Op maandag 6 februari 2006 13:39 schreef Xrenity het volgende:
Nintendo zal zich wel richten op de fun en immersie die Rev je geeft
Waarschijnlijk ook niet zoveel, we hebben het hier over Amerikanen.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
We hadden het er niet over hoeveel mensen er een hebben, maar hoeveel mensen daar de term kènnen.
Revolution, nu zonder HD!quote:Op maandag 6 februari 2006 13:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja, logisch. Als je je eigen product promoot moet je sowieso alleen de positieve punten noemen!
Vertel... nog nieuws?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:30 schreef disjfa het volgende:
Lekker boeiend dat de graphics hoeren niet direct gaan gillen als ze een rev spel zien.
Waarom nog steeds dezelfde onzindiscussie als met de ds en de psp. Alsof voor de game mensen het wat boeit hoe het eruit ziet. Zolang het vet speelt dan verkoopt het.
Kunnen we het gewoon weer over de rev hebben ipv weer dezelfde onzindiscussie. Nu weten we het wel.
quote:
Voor velen nog wel ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:30 schreef disjfa het volgende:
Alsof voor de game mensen het wat boeit hoe het eruit ziet.
Helaas verkopen ook veel niet-vet-spelende games erg goed.quote:Zolang het vet speelt dan verkoopt het.
De DS is een handheld. En graphics is een onderdeel van de gameplay.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:45 schreef BroesWillems het volgende:
Daarbij heeft de DS idd al het tegendeel bewezen: gameplay > graphics...
Geen idee waar je om lacht.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
goeie! ik lach me slap...
hij heeft gewoon gelijk, die HD discussie gaat nergens meer over en daarbij heeft de DS idd al het tegendeel bewezen: gameplay > graphics...
Jij weet wat peristilius denktquote:
Ik kan me genoeg goed-spelende flops bedenken hoorquote:Zolang het vet speelt dan verkoopt het.
Het was nou niet echt als een grap bedoeld.quote:
Het is toch overduidelijk dat peri bedoelt dat hij het niet per se grappig bedoeld heeftquote:Op maandag 6 februari 2006 14:50 schreef disjfa het volgende:
Jij weet wat peristilius denktDas knap. Hoe heb je dat zo geleert?
Van mij mag dat juist welquote:Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef peristilius het volgende:
Het was nou niet echt als een grap bedoeld.Er is gewoon geen fuck te vertellen over de Revolution, waarom mag er dan niet gediscussieerd worden over dingen die wel bekend zijn?
Het is hetzelfde als discussieren over hoe rond een appel nu eigenlijk is. De een vind hem wel rond genoeg en de ander denkt dat de maat van een peer beter isquote:Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het was nou niet echt als een grap bedoeld.Er is gewoon geen fuck te vertellen over de Revolution, waarom mag er dan niet gediscussieerd worden over dingen die wel bekend zijn?
In dat geval... kunnen we net zo goed het complete FOK!forum afschaffen!quote:Op maandag 6 februari 2006 14:54 schreef disjfa het volgende:
Het is hetzelfde als discussieren over hoe rond een appel nu eigenlijk is. De een vind hem wel rond genoeg en de ander denkt dat de maat van een peer beter is
Als dat even zou kunnenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
In dat geval... kunnen we net zo goed het complete FOK!forum afschaffen!
Afgelopen weekend had je een tijdelijk voorproefje voor je "utopie".quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef disjfa het volgende:
Als dat even zou kunnenWat een utopie zou het dan worden hé!
En wat was het ineens saai op werk iddquote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Afgelopen weekend had je een tijdelijk voorproefje voor je "utopie".
Scherp.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Afgelopen weekend had je een tijdelijk voorproefje voor je "utopie".
oh, je plaatste een semi-sarcastische opmerking zonder dat je het zelf in de gaten had?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Geen idee waar je om lacht.
En tuurlijk is HD support niet de enige factor die meespeelt, maar om nou te zeggen dat het helemaal niet meespeelt is gewoon ontzettend naïef.
Kerel... natuurlijk waren de graphics van de GBA voldoende. De GBA had geen concurrentie!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:04 schreef BroesWillems het volgende:
De Graphics van de GBA waren blijkbaar voldoende, de DS heeft dus een licht graphische update gekregen. Zelfde gebeurd nu met de gamecube naar de Revo.
De grafische verschillen tussen de PS2 en Gamecube zijn natuurlijk niet te vergelijk met de verschillen tussen HD-capabele consoles en de veel goedkopere SD-only Revolution.quote:PS2 heeft ook mindere graphics dan de Gamecube, wie dat 'gewonnen' heeft is bekend. Nu bedoel ik niet dat de PS2 gewonnen heeft om dat die mindere graphics heeft, maar dat het gewoon minder meespeelt dan andere elementen.
De kosten voor beste games op de huidige generatie consoles liepen ookal in de miljoenen. Maar die leveren dan ook weer miljoenen op.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat ik persoonlijk interessanter vind is hoeveel die prachtige graphics wel niet moeten kosten?
Als ik hoor dat het al in de miljoenen gaat zitten, lijkt het risico mij erg groot. Bedrijven als EA kunnen makkelijk een flopje aan, maar minder koopkrachtige developers/uitgevers mischien niet.
Hoezo "weer"? Volgens mij was het prijs-voordeel al lang bekend!quote:Weer een voordeel van de Revolution
Juist andersom, omdat de prijs van de Revolution een stuk lager zit @ launch.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:12 schreef Retuobak het volgende:
Jep, maar de groep potentiele klanten is stukken groter bij een PS3/Xbox 360/PC release dan bij een Revo-exclusive release. En met een veel grotere groep potentiele klanten vermindert het risico ineens behoorlijk.
Believe.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:13 schreef P-Style het volgende:
Enneh... wat waren die andere voordelen ook alweer?
Ruzbeh wel hoor!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef Retuobak het volgende:
Jij wil dus stellen dat de Revolution een grotere groep gebruikers zal hebben dan de PC, 360 en PS3 bij elkaar? En dat direct bij launch?
.....
Niet allemaal.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
De kosten voor beste games op de huidige generatie consoles liepen ookal in de miljoenen. Maar die leveren dan ook weer miljoenen op.
Nieuwe gameplay mogelijkhedenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:13 schreef P-Style het volgende:
Hoezo "weer"? Volgens mij was het prijs-voordeel al lang bekend!Enneh... wat waren die andere voordelen ook alweer?
Oh, verkeerd begrepen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef Retuobak het volgende:
Jij wil dus stellen dat de Revolution een grotere groep gebruikers zal hebben dan de PC, 360 en PS3 bij elkaar? En dat direct bij launch?
.....
Believe.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nieuwe gameplay mogelijkheden --> zeker leuk!
Nieuwe genres --> dat zie ik dan weer niet zo snel gebeuren
Compact --> voor een console niet echt een verkooppunt. Waarom zijn alle DVD-spelers anders nog zo groot...
Prijs Nog niet bekend, alleen dat het onder de 300 zal zitten
Gratis online service Is dit bevestigd? En het kan natuurlijk ook niks voorstellen, net als met de DS (wat wel leuk is niet daarvan, maar vergeleken met Xbox Live stelt het niks voor
Design Kwestie van smaak
Nintendo games Kwestie van smaak
Nintendo games van de afgelopen 20 jaar ook nog niet bevestigd dat alle games erop komen toch?
Maakt weinig geluid Nog niet bekend
Zullen er nog wel meer zijn
Okéquote:Op maandag 6 februari 2006 15:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Nieuwe gameplay mogelijkheden
Dat is natuurlijk op iéder platform mogelijkquote:Nieuwe genres
Tja, hij hoeft niet per se portable te wezenquote:Compact
Ik vroeg welke nog méér...quote:Prijs
Krijgt de PS3 waarschijnlijk ookquote:Gratis online service
Dat is een persoonlijke kwestie en niet per se een voordeelquote:Design
Dat is een persoonlijke kwestie en niet per se een voordeelquote:Nintendo games
Dat is een persoonlijke kwestie en niet per se een voordeelquote:Nintendo games van de afgelopen 20 jaar
Moet het geluid van de Revo en de PS3 nog horen.quote:Maakt weinig geluid
Da's wel een héél makkelijk antwoord.quote:Zullen er nog wel meer zijn
Dat wil ik nog wel eens betwijvelen. Als mensen een keuze krigen om een bakbeest met nog een power adapter naast hun tv te moeten zetten of een leuk zwart doosje dan gaan mensen toch voor het latere (ongeacht even inhoud van het doosje)quote:Compact
voor een console niet echt een verkooppunt. Waarom zijn alle DVD-spelers anders nog zo groot...
Prijs Nog niet bekend, alleen dat het onder de 300 zal zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |