abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34792013
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Haha.

Nee.
Haha.

Ja.

Niet iedereen hééft er een maar wel iedereen kent het. Iedere tv-zender daar loopt zichzelf ermee te promoten en de veel zenders zijn al overgeschakeld.
pi_34792039
Bijna iedereen, want er zullen vast mensen zijn die het niet weten. Net als er mensen in Nederland zijn die niet weten wat breedbeeld is .
  maandag 6 februari 2006 @ 13:21:20 #253
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34792112
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:17 schreef P-Style het volgende:
Niet iedereen hééft er een maar wel iedereen kent het. Iedere tv-zender daar loopt zichzelf ermee te promoten en de veel zenders zijn al overgeschakeld.
Dat valt wel mee, niet eens 10% ofzo heeft HDTV.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34792114
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:18 schreef H.Flick het volgende:
Net als er mensen in Nederland zijn die niet weten wat breedbeeld is .
Dat lijkt me sterk. En als ze er al zijn, dan komt het omdat Nederlandse zender zichzelf nièt promoten met breedbeeld.
pi_34792141
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat valt wel mee, niet eens 10% ofzo heeft HDTV.
We hadden het er niet over hoeveel mensen er een hebben, maar hoeveel mensen daar de term kènnen.
pi_34792156
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:21 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk. En als ze er al zijn, dan komt het omdat Nederlandse zender zichzelf nièt promoten met breedbeeld.
Natuurlijk zijn die er. Ga eens een gemiddeld bejaardentehuis langs en hou een enquete
pi_34792374
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:22 schreef P-Style het volgende:

[..]

We hadden het er niet over hoeveel mensen er een hebben, maar hoeveel mensen daar de term kènnen.
Uhhuh, en als er 2 consoles HDTV ondersteunen en 1 niet dan krijgt de consument de perceptie van de 3e dat het een goedkoop ding is en dat ze aanschaf ervan moeten vermijden. Mits de marketing afdelingen van Sony en MS hun werk doen that is, het ontbreken van HDTV aan de Revolution moet natuurlijk wel uitgelicht worden.
pi_34792497
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef Retuobak het volgende:
Mits de marketing afdelingen van Sony en MS hun werk doen that is...
Dat doen ze wel, want Microsoft en Sony promoten hun consoles beiden als high definition consoles.
pi_34792522
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef Retuobak het volgende:

Uhhuh, en als er 2 consoles HDTV ondersteunen en 1 niet dan krijgt de consument de perceptie van de 3e dat het een goedkoop ding is en dat ze aanschaf ervan moeten vermijden. Mits de marketing afdelingen van Sony en MS hun werk doen that is, het ontbreken van HDTV aan de Revolution moet natuurlijk wel uitgelicht worden.
Mwoah mja.
De 360 doet het iig al niet in z'n TV commercials. Dusja
pi_34792589
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:36 schreef Xrenity het volgende:
De 360 doet het iig al niet in z'n TV commercials.
Daar dan weer niet nee. Maar console-commercials op tv zijn zelden inhoudelijk.
pi_34792624
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:38 schreef P-Style het volgende:

Daar dan weer niet nee. Maar console-commercials op tv zijn zelden inhoudelijk.
Ja, so?
geen HD van Rev gaat op deze manier niet op een tekortkoming lijken
Nintendo zal zich wel richten op de fun en immersie die Rev je geeft
pi_34792691
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:39 schreef Xrenity het volgende:
Nintendo zal zich wel richten op de fun en immersie die Rev je geeft
Ja, logisch. Als je je eigen product promoot moet je sowieso alleen de positieve punten noemen!
  maandag 6 februari 2006 @ 14:19:24 #263
65330 Ruzbeh
pi_34793577
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:22 schreef P-Style het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ook niet zoveel, we hebben het hier over Amerikanen.
pi_34793625
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:19 schreef Ruzbeh het volgende:
We hebben het hier over Amerikanen.
Hèhè...
pi_34793681
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:42 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ja, logisch. Als je je eigen product promoot moet je sowieso alleen de positieve punten noemen!
Revolution, nu zonder HD!

Maar nu even serieus, dat de gemiddelde gamer niet op game-nieuwssites komt betekend niet dat ze volledig achterlijk zijn. Mensen praten met elkaar en vormen daardoor meningen, ze krijgen gerust wel te horen dat de revolution in tegenstelling tot de xbox en playstation geen hd games heeft. Bij de eerste multiplatform game die er op een normale tv minder uitziet op de rev dan de x360 weet iig iedere middelbare schoolleerling met een console het.

Daar komt nog eens bij dat Nintendo in de positie zit dat ze zich moeten bewijzen. Een prachtige hd-game op een hd-tv in de mediamarkt of free record shop zal hier al een goede eerste stap zijn, maar dat komt er niet. Hun games moeten echt een héél stuk leuker worden om dit nadeel te overkomen.
pi_34793948
Lekker boeiend dat de graphics hoeren niet direct gaan gillen als ze een rev spel zien.

Waarom nog steeds dezelfde onzindiscussie als met de ds en de psp. Alsof voor de game mensen het wat boeit hoe het eruit ziet. Zolang het vet speelt dan verkoopt het.

Kunnen we het gewoon weer over de rev hebben ipv weer dezelfde onzindiscussie. Nu weten we het wel.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_34794267
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:30 schreef disjfa het volgende:
Lekker boeiend dat de graphics hoeren niet direct gaan gillen als ze een rev spel zien.

Waarom nog steeds dezelfde onzindiscussie als met de ds en de psp. Alsof voor de game mensen het wat boeit hoe het eruit ziet. Zolang het vet speelt dan verkoopt het.

Kunnen we het gewoon weer over de rev hebben ipv weer dezelfde onzindiscussie. Nu weten we het wel.
Vertel... nog nieuws?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34794366
Waarom denk je dat de PSP hier bijna net zo goed verkoopt als de DS?

En ik zie niet in wat er méér ontopic is. Ik zou het ook graag hebben over hoeveel plezier ik heb beleefd aan mijn 3 nieuwe revo-spellen, maar ja, ik schat in dat dat pas in topic 104 gebeurd! Voorlopig is dat de rev. geen hd games heeft één van de weinig belangrijke dingen die we weten van de rev. De andere twee zijn dat hij waarschijnlijk minder krachtig wordt en dat hij een gekke controller krijgt.

Voorlopig zou ik al blij zijn als ze überhaupt een spel aankondigen en erbij vertellen hoe de controller gebruikt wordt. Hoef ik nog niet eens de screens te zien.
pi_34794399
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:41 schreef peristilius het volgende:

[..]

Vertel... nog nieuws?
goeie! ik lach me slap...

hij heeft gewoon gelijk, die HD discussie gaat nergens meer over en daarbij heeft de DS idd al het tegendeel bewezen: gameplay > graphics...
pi_34794404
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:30 schreef disjfa het volgende:
Alsof voor de game mensen het wat boeit hoe het eruit ziet.
Voor velen nog wel ja.
quote:
Zolang het vet speelt dan verkoopt het.
Helaas verkopen ook veel niet-vet-spelende games erg goed.
pi_34794470
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:45 schreef BroesWillems het volgende:
Daarbij heeft de DS idd al het tegendeel bewezen: gameplay > graphics...
De DS is een handheld. En graphics is een onderdeel van de gameplay.
pi_34794484
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:45 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

goeie! ik lach me slap...

hij heeft gewoon gelijk, die HD discussie gaat nergens meer over en daarbij heeft de DS idd al het tegendeel bewezen: gameplay > graphics...
Geen idee waar je om lacht.

En tuurlijk is HD support niet de enige factor die meespeelt, maar om nou te zeggen dat het helemaal niet meespeelt is gewoon ontzettend naïef.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_34794530
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:48 schreef peristilius het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.
pi_34794548
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Jij weet wat peristilius denkt Das knap. Hoe heb je dat zo geleert?
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_34794571
En daarbij zijn de kaarten erg anders geschud bij de home consoles. Nintendo kwam met de DS vanuit een positie als marktleider, handhelds hebben over het algemeen een veel jeugdigere doelgroep waar Nintendo altijd al sterk is geweest en de DS was hier veel vroeger op de markt. Daar komt nog eens bij dat de PSP een chronisch tekort heeft aan toptitels, en ik denk dat je toch wel kunt stellen dat de Xbox 360 en zeker de Playstation 3 daar niet onder zullen lijden.

Nintendo's marketingafdeling heeft gewoon een flinke taak voor zich om te zorgen dat de perceptie van de Revolution niet die wordt van 'die inferieure spelcomputer'. Het is zeer zeker wel te doen, maar makkelijk wordt het niet.
quote:
Zolang het vet speelt dan verkoopt het.
Ik kan me genoeg goed-spelende flops bedenken hoor . Weet niet waar je deze theorie vandaan haalt.
pi_34794577
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:50 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.
Het was nou niet echt als een grap bedoeld. Er is gewoon geen fuck te vertellen over de Revolution, waarom mag er dan niet gediscussieerd worden over dingen die wel bekend zijn?
pi_34794676
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:50 schreef disjfa het volgende:

Jij weet wat peristilius denkt Das knap. Hoe heb je dat zo geleert?
Het is toch overduidelijk dat peri bedoelt dat hij het niet per se grappig bedoeld heeft
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef peristilius het volgende:

Het was nou niet echt als een grap bedoeld. Er is gewoon geen fuck te vertellen over de Revolution, waarom mag er dan niet gediscussieerd worden over dingen die wel bekend zijn?
Van mij mag dat juist wel Ik vind het juist leuk Maar je had wel een idee waar hij het over had
pi_34794685
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als discussieren over hoe rond een appel nu eigenlijk is. De een vind hem wel rond genoeg en de ander denkt dat de maat van een peer beter is
www.indiegamer.nl
pi_34794812
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:54 schreef disjfa het volgende:
Het is hetzelfde als discussieren over hoe rond een appel nu eigenlijk is. De een vind hem wel rond genoeg en de ander denkt dat de maat van een peer beter is
In dat geval... kunnen we net zo goed het complete FOK!forum afschaffen!
pi_34794860
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
In dat geval... kunnen we net zo goed het complete FOK!forum afschaffen!
Als dat even zou kunnen Wat een utopie zou het dan worden hé!
www.indiegamer.nl
pi_34794896
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef disjfa het volgende:
Als dat even zou kunnen Wat een utopie zou het dan worden hé!
Afgelopen weekend had je een tijdelijk voorproefje voor je "utopie".
pi_34794919
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
En wat was het ineens saai op werk idd
www.indiegamer.nl
  maandag 6 februari 2006 @ 15:04:19 #283
65330 Ruzbeh
pi_34795056
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Scherp.
pi_34795076
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:48 schreef peristilius het volgende:

[..]

En tuurlijk is HD support niet de enige factor die meespeelt, maar om nou te zeggen dat het helemaal niet meespeelt is gewoon ontzettend naïef.
oh, je plaatste een semi-sarcastische opmerking zonder dat je het zelf in de gaten had?

De Graphics van de GBA waren blijkbaar voldoende, de DS heeft dus een licht graphische update gekregen. Zelfde gebeurd nu met de gamecube naar de Revo.

tuurlijk tellen graphics mee, maar het is allang niet de hoofdreden om een console te kopen.

PS2 heeft ook mindere graphics dan de Gamecube, wie dat 'gewonnen' heeft is bekend. Nu bedoel ik niet dat de PS2 gewonnen heeft om dat die mindere graphics heeft, maar dat het gewoon minder meespeelt dan andere elementen.
pi_34795208
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:04 schreef BroesWillems het volgende:
De Graphics van de GBA waren blijkbaar voldoende, de DS heeft dus een licht graphische update gekregen. Zelfde gebeurd nu met de gamecube naar de Revo.
Kerel... natuurlijk waren de graphics van de GBA voldoende. De GBA had geen concurrentie!
quote:
PS2 heeft ook mindere graphics dan de Gamecube, wie dat 'gewonnen' heeft is bekend. Nu bedoel ik niet dat de PS2 gewonnen heeft om dat die mindere graphics heeft, maar dat het gewoon minder meespeelt dan andere elementen.
De grafische verschillen tussen de PS2 en Gamecube zijn natuurlijk niet te vergelijk met de verschillen tussen HD-capabele consoles en de veel goedkopere SD-only Revolution.
pi_34795241
Wat ik persoonlijk interessanter vind is hoeveel die prachtige graphics wel niet moeten kosten?

Als ik hoor dat het al in de miljoenen gaat zitten, lijkt het risico mij erg groot. Bedrijven als EA kunnen makkelijk een flopje aan, maar minder koopkrachtige developers/uitgevers mischien niet.

Weer een voordeel van de Revolution
Houd van een lijntje.
pi_34795318
Jep, maar de groep potentiele klanten is stukken groter bij een PS3/Xbox 360/PC (een van de 3, maar combinaties zullen waarschijnlijker zijn komende generatie) release dan bij een Revo-exclusive release. En met een veel grotere groep potentiele klanten vermindert het risico ineens behoorlijk.

En tja, kleine developers zullen inderdaad een kansje krijgen op de Revolution, meer dan ze krijgen op de PS3. PC zal als vanouds ongetwijfeld de meeste kleine/onafhankelijke developers herbergen en de 360 zal er ook een paar oppikken dankzij XBLA.
pi_34795348
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat ik persoonlijk interessanter vind is hoeveel die prachtige graphics wel niet moeten kosten?

Als ik hoor dat het al in de miljoenen gaat zitten, lijkt het risico mij erg groot. Bedrijven als EA kunnen makkelijk een flopje aan, maar minder koopkrachtige developers/uitgevers mischien niet.
De kosten voor beste games op de huidige generatie consoles liepen ookal in de miljoenen. Maar die leveren dan ook weer miljoenen op.
quote:
Weer een voordeel van de Revolution
Hoezo "weer"? Volgens mij was het prijs-voordeel al lang bekend! Enneh... wat waren die andere voordelen ook alweer?
  maandag 6 februari 2006 @ 15:14:03 #289
65330 Ruzbeh
pi_34795358
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:12 schreef Retuobak het volgende:
Jep, maar de groep potentiele klanten is stukken groter bij een PS3/Xbox 360/PC release dan bij een Revo-exclusive release. En met een veel grotere groep potentiele klanten vermindert het risico ineens behoorlijk.
Juist andersom, omdat de prijs van de Revolution een stuk lager zit @ launch.
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:13 schreef P-Style het volgende:
Enneh... wat waren die andere voordelen ook alweer?
Believe.
pi_34795383
Jij wil dus stellen dat de Revolution een grotere groep gebruikers zal hebben dan de PC, 360 en PS3 bij elkaar? En dat direct bij launch?

.....
pi_34795404
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef Retuobak het volgende:
Jij wil dus stellen dat de Revolution een grotere groep gebruikers zal hebben dan de PC, 360 en PS3 bij elkaar? En dat direct bij launch?

.....
Ruzbeh wel hoor!
pi_34795431
Wel tof dat Nintendo tientallen miljoenen consoles gaat uitleveren bij launch natuurlijk . Wist ik niet eens
pi_34795447
quote:

[..]

De kosten voor beste games op de huidige generatie consoles liepen ookal in de miljoenen. Maar die leveren dan ook weer miljoenen op.
Niet allemaal.
Als de kosten nóg hoger zullen worden (en dat worden ze) dan wordt het risico dus nóg groter. En dan MOET je titel ineens gaan scoren. Anders ben je doomed.
pi_34795451
quote:

Hoezo "weer"? Volgens mij was het prijs-voordeel al lang bekend! Enneh... wat waren die andere voordelen ook alweer?
Nieuwe gameplay mogelijkheden
Nieuwe genres
Compact
Prijs
Gratis online service
Design
Nintendo games
Nintendo games van de afgelopen 20 jaar
Maakt weinig geluid

Zullen er nog wel meer zijn
Houd van een lijntje.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:20:10 #295
65330 Ruzbeh
pi_34795529
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef Retuobak het volgende:

.....
Oh, verkeerd begrepen.
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ruzbeh wel hoor!
Believe.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:21:23 #296
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34795564
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:17 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Nieuwe gameplay mogelijkheden --> zeker leuk!
Nieuwe genres --> dat zie ik dan weer niet zo snel gebeuren
Compact --> voor een console niet echt een verkooppunt. Waarom zijn alle DVD-spelers anders nog zo groot...
Prijs Nog niet bekend, alleen dat het onder de 300 zal zitten
Gratis online service Is dit bevestigd? En het kan natuurlijk ook niks voorstellen, net als met de DS (wat wel leuk is niet daarvan, maar vergeleken met Xbox Live stelt het niks voor
Design Kwestie van smaak
Nintendo games Kwestie van smaak
Nintendo games van de afgelopen 20 jaar ook nog niet bevestigd dat alle games erop komen toch?
Maakt weinig geluid Nog niet bekend

The line is a dot to you!
pi_34795648
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Nieuwe gameplay mogelijkheden
Oké
quote:
Nieuwe genres
Dat is natuurlijk op iéder platform mogelijk
quote:
Compact
Tja, hij hoeft niet per se portable te wezen
quote:
Prijs
Ik vroeg welke nog méér...
quote:
Gratis online service
Krijgt de PS3 waarschijnlijk ook
quote:
Design
Dat is een persoonlijke kwestie en niet per se een voordeel
quote:
Nintendo games
quote:
Nintendo games van de afgelopen 20 jaar
quote:
Maakt weinig geluid
Moet het geluid van de Revo en de PS3 nog horen.
quote:
Da's wel een héél makkelijk antwoord.

Op je eerste punt na ben ik niet echt overtuigd...
pi_34795672
quote:
Compact

voor een console niet echt een verkooppunt. Waarom zijn alle DVD-spelers anders nog zo groot...
Dat wil ik nog wel eens betwijvelen. Als mensen een keuze krigen om een bakbeest met nog een power adapter naast hun tv te moeten zetten of een leuk zwart doosje dan gaan mensen toch voor het latere (ongeacht even inhoud van het doosje)

En waar jullie je op richten zijn alle gamers die er nu al zijn minus een paar nintendo spelers Wat je vergeet is dat er een behoorlijk grote groep mensen nog niet gamen. (Ja die bestaan )

En net zoals ze met de ds hebben gedaan. Als ze die mensen kunnen toekomen aan hun wensen dan kan de revo behoorlijk hard gaan.... Net als de ds
www.indiegamer.nl
pi_34795727
Compact --> voor een console niet echt een verkooppunt. Waarom zijn alle DVD-spelers anders nog zo groot...
Wel voor consoles, aangezien de 'non-gamers' niet zo'n heel apparaat in de kamer willen.
Werd al meerdere keren op 200 dollar geschat, door analisten en 'insiders'
Gratis online service Is dit bevestigd? En het kan natuurlijk ook niks voorstellen, net als met de DS (wat wel leuk is niet daarvan, maar vergeleken met Xbox Live stelt het niks voor
Is bevestigd ja, maar het ligt wel aan de game wat die met de WiFi mogelijkheden doet. (Animal Crossing/MP: Hunters schijnt het al beter te doen dan Mario Kart bijv.)
Nintendo games van de afgelopen 20 jaar ook nog niet bevestigd dat alle games erop komen toch?
De klassiekers natuurlijk iig. Das het belangrijkste
Nintendo wilde daar iig wel voor gaan, volgens Iwata
  maandag 6 februari 2006 @ 15:26:19 #300
65330 Ruzbeh
pi_34795729
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:21 schreef kepler het volgende:

[..]
- $200 of lager, aangezien een Nintendo console nooit hoger is geweest.

Gratis online service Is dit bevestigd? En het kan natuurlijk ook niks voorstellen, net als met de DS (wat wel leuk is niet daarvan, maar vergeleken met Xbox Live stelt het niks voor)
- Is al bevestigd, maar het zou inderdaad kunnen zuigen.

Design Kwestie van smaak
- Onzin!

- Nintendo games wel ja.

- Wel bekend, er werd vaker gezegd door Nintendo dat het weinig geluid zou maken, en zo verbazingwekkend is het niet echt, aangezien de Revolution over weinig kracht zal beschikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')