Het gevolg van die cartridges is dat developers juist naar de Playstation gingen. Reken maar dat het véél grotere gamesaanbod op de playstation en trouwens ook de gevolgen voor de games zèlf van het CD-ROM medium invloed heeft gehad op het koopgedrag van de mainstream.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:31 schreef Tomasso het volgende:
Vraag aan een willekeurige gamer hoevel mb er kan op een cartridge, 99 tegen 100 dat hij daar het antwoord niet op weet. Mijn punt is dat de mainstream daar geen benul van heeft. Die gaan naar wat er het mooiste uit zien, waar het meest over wordt gepraat etc.
1000++quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:54 schreef Retuobak het volgende:
Wat HD betreft ben ik het met Nintendo eens eigenlijk, ik ben veel te arm om 1000+ uit te geven aan een 720p (laat staan 1080p) TV van een beetje redelijk formaat.
Sorry als ik er wat naast zit, zoals je wel begrijpt heb ik me niet erg verdiept in de HDTV markt na het zien van een paar van de prijzen.quote:
Kleinerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
P-Style heeft gelijk, de cartridges waren kut. Alhoewel ze niet stuk gaan of beschadigen was de ruimte wel klein. Maar 64 mb? Dat weet ik niet hoor, is OOT echt zo klein?
Misschien is hij ook gewoon geinteresseerd in de komende generatie? Niets mis met zijn posts.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:12 schreef Tomasso het volgende:
Wat doet p-style btw elke keer in deze topic? Subtiel Nintendo en de Revolution afkraken of heeft hij toch nog andere doelen?
Geen excusus aanbieden aan mij!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Sorry als ik er wat naast zit, zoals je wel begrijpt heb ik me niet erg verdiept in de HDTV markt na het zien van een paar van de prijzen.
Dát zou ik pas kut vinden. Stomme breedbeeld rotzooi, het is al moeilijk om als je een nieuwe tv wilt hebben nog een mooie grote vierkanten te vinden, straks heb je straks als je nog zo'n goede tv hebt van die stomme zwarte balken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:01 schreef BMH het volgende:
Ik ben blij dat Nintendo niet mee gaat met de HD hype op dit moment. Ik hoop dat ze breedbeeld wel een standaard maken.
Jij hebt hele slechte breedbeeld tv's gezien.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:48 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Dát zou ik pas kut vinden. Stomme breedbeeld rotzooi, het is al moeilijk om als je een nieuwe tv wilt hebben nog een mooie grote vierkanten te vinden, straks heb je straks als je nog zo\'n goede tv hebt van die stomme zwarte balken.
Voorlopig kunnen mensen met breedbeeld tv\'s er nog niet blij mee zijn volgens mij. Voorlopig zie ik steeds dat als bij iemand anders de tv aan staat er allemaal gekke korte brede mensen op tv zijn, zelfs als er breedbeelduitzendingen zijn.
Ik wil ook fans :')quote:
Ik haat je niet hoor!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:12 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil ook fans :')
Maar ik ben volgens mij inmiddels wel universeel gehaat overal omdat ik op elk platform wel kritiek te uiten heb
Reageer nou eens P over die merktrouwheid enzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:16 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De X360 is toch ook al veel eerder op de markt dan de rest?
Ik ontken helemaal niet dat de N64 slechtere dev support had. Ik had het over je console trouwheidsgebeuren.
Daarbij kan de PS3 dus games op bluray draaien, maar het lijkt erop dat al die gigs voorlopig nog helemaal niet nodig zijn.
Slecht? Dat valt best mee. In Japan is hij een flop, maar dat was te verwachten, maar in Europa en Amerika is elke lading die binnenkomt gelijk verkocht. Hij is een flop; in het opzicht dat Microsoft vreselijk gefaald heeft met haar worldwide launch, de voorsprong is eigenlijk verknoeid. Maar iedere console die Microsoft nu levert, is verkocht, en dat blijft nog wel een maandje.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:05 schreef Oksel het volgende:
De Revo gaat de 360 zéker verslaan.. humoristisch als je ziet hoe slecht hij verkoopt..![]()
Breedbeeld ziet er gewoon mooi uit hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:48 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Dát zou ik pas kut vinden. Stomme breedbeeld rotzooi, het is al moeilijk om als je een nieuwe tv wilt hebben nog een mooie grote vierkanten te vinden, straks heb je straks als je nog zo\'n goede tv hebt van die stomme zwarte balken.
Voorlopig kunnen mensen met breedbeeld tv\'s er nog niet blij mee zijn volgens mij. Voorlopig zie ik steeds dat als bij iemand anders de tv aan staat er allemaal gekke korte brede mensen op tv zijn, zelfs als er breedbeelduitzendingen zijn.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toet toet!
Ik zit op al op de hype train! Incl bijbehorende icon!
Ik draai doooooorquote:Op zondag 5 februari 2006 12:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Tja als ze iedere lading maar met heel weinig consoles komen is dat niet zo vreemdquote:Op zondag 5 februari 2006 12:08 schreef Thomper het volgende:
[..]
Slecht? Dat valt best mee. In Japan is hij een flop, maar dat was te verwachten, maar in Europa en Amerika is elke lading die binnenkomt gelijk verkocht. Hij is een flop; in het opzicht dat Microsoft vreselijk gefaald heeft met haar worldwide launch, de voorsprong is eigenlijk verknoeid. Maar iedere console die Microsoft nu levert, is verkocht, en dat blijft nog wel een maandje.
Ach ja, domme fanboys heb je overal.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:29 schreef peristilius het volgende:
Waarom moet iedereen hier altijd gelijk de 360 gaan bashen. :\')
Ook in het PS3 en 360 topic.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:33 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach ja, domme fanboys heb je overal.
Maar dat gaat moeilijk zonder info, peri.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:29 schreef peristilius het volgende:
Het gaat hier gewoon over de Revolution.
Bij breedbeelduitzendingen. Niet bij normale uitzendingen die door de tv worden uitgerekt.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:10 schreef EricG het volgende:
[..]
Breedbeeld ziet er gewoon mooi uit hoor![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Maar dat gaat moeilijk zonder info, peri.
Dus,
[afbeelding]
Daarom wordt het tijd dat breedbeeld de standaard wordt.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:47 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Bij breedbeelduitzendingen. Niet bij normale uitzendingen die door de tv worden uitgerekt.
Dat had het 10 jaar geleden al moeten zijn... altijd krijg je dat suffe argument dat 50% van de Nederlanders nog geen breedbeeld heeft, maar dan vergeet men dus mooi dat de andere 50% het wel heeft en die zitten nu met zwarte balken links en rechtsquote:Op zondag 5 februari 2006 21:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daarom wordt het tijd dat breedbeeld de standaard wordt.
Tuurlijk, ik zou het helemaal niet erg vinden als breedbeeld de standaard zou zijn, maar ga eerst maar eens állemaal om, en verkoop dan de tv's.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:41 schreef peristilius het volgende:
Precies en alle mooie nieuwe TV\'s zijn toch breedbeeld, is alleen maar praktischer.
Tja, de keuze tussen 50.000 potentiele klanten mislopen die geen Revo kopen omdat het geen HD ondersteunt en daardoor 500.000 andere klanten krijgen die wel een Revo kopen omdat het ding stukken goedkoper wordt is makkelijk gemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:27 schreef YourMaster het volgende:
Ik denk echter wel dat het een minpunt is van de rev dat ie geen HD ondersteunt. Er zullen straks een hoop mensen zijn die wel een hdtv hebben, en ik vind gamen in hoge resoluties toch erg prettig.
Dan kan je nog wel de term High Definition als marketinginstrument gebruiken. Het klinkt interessantquote:Op maandag 6 februari 2006 12:51 schreef Kill_em_all het volgende:
Alsof de gemiddelde consument uberhaubt weet wat hdtv is.
Dat komen ze heus wel te weten de komende paar jaren en in Japan en de VS weet iedereen het al.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:51 schreef Kill_em_all het volgende:
Alsof de gemiddelde consument uberhaubt weet wat hdtv is.
Haha.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:09 schreef P-Style het volgende:
in Japan en de VS weet iedereen het al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |