Da's die gast die ook het skaten, surfen en Xgames doet,quote:
Die opgefokte brit brengt het wel cool hoor.quote:
ja, over een half uur is het klaar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Remzz het volgende:
Komt hier meteen de kwart/halve en finale acheraan?
* Remzz schakelt ook overquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef rubbereend het volgende:op de BBC is het met die commentator nog eens 2 keer zo spannend
Daarna finales he, vette heat dit trouwensquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef Flippe het volgende:
1 na laatste heat alewer?
Z'n broerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Delerue was er toch uit?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef Trainspotter het volgende:
Ik zat het net op m'n werk effe te bekijken. Komt een collega erbij staan: hoeveel rondjes is het?
![]()
Ik zat het net op m'n werk effe te bekijken. Komt een collega erbij staan: hoeveel rondjes is het?
![]()
![]()
Spektakel uiteraard, waarom denk je dat we bij schaatsen ineens ploegenachtervolging hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:40 schreef okee6 het volgende:
Ik vind dit meer een kinderonderdeel, wat doet dat hier? Waarom geen dwergen en konijnenpoortjes op het parcours?
je moet het okee6 niet kwalijk nemen , das altijd al een bromsnor geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |