Da's die gast die ook het skaten, surfen en Xgames doet,quote:
Die opgefokte brit brengt het wel cool hoor.quote:
ja, over een half uur is het klaar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Remzz het volgende:
Komt hier meteen de kwart/halve en finale acheraan?
* Remzz schakelt ook overquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef rubbereend het volgende:op de BBC is het met die commentator nog eens 2 keer zo spannend
Daarna finales he, vette heat dit trouwensquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:30 schreef Flippe het volgende:
1 na laatste heat alewer?
Z'n broerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Delerue was er toch uit?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:31 schreef Trainspotter het volgende:
Ik zat het net op m'n werk effe te bekijken. Komt een collega erbij staan: hoeveel rondjes is het?
![]()
Ik zat het net op m'n werk effe te bekijken. Komt een collega erbij staan: hoeveel rondjes is het?
![]()
![]()
Spektakel uiteraard, waarom denk je dat we bij schaatsen ineens ploegenachtervolging hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:40 schreef okee6 het volgende:
Ik vind dit meer een kinderonderdeel, wat doet dat hier? Waarom geen dwergen en konijnenpoortjes op het parcours?
je moet het okee6 niet kwalijk nemen , das altijd al een bromsnor geweestquote:
wat dat betreft lijkt het op shorttrack maar toch vind ik dit eerlijker en leuker om naar te kijken....quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:45 schreef Flippe het volgende:
Leuke is dat iedereen hier kan winnen
Foutje van jezelf, of van een ander kan fataal zijn
Ik snap best dat dit een natte droom is voor elke puber, wat springen voor Olympisch goud, maar ik zie nergens netten hangen, dus zo stoer is het nou ook weer niet. Wie voorop start, wint.quote:
Een onderdeel als dit is heel naturel....quote:
De titel is goed.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:47 schreef Bonobo11 het volgende:
Kan een MOD de TT veranderen in Snowboard Boardercross of heet het tegenwoordig cross ?
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:48 schreef okee6 het volgende:
Wie voorop start, wint.
As if he's going right through him!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Delerue must be riding with a rabbit foot, he is sooooo lucky
ja, ik dacht dat ik het verkeerd verstaan ahd de eerste keerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:57 schreef Bonobo11 het volgende:
Ze hebben daar bij Turijn trouwens een jump op de piste naar Zlatan Ibrahimovic genoemd
er is amper tijd voor een lift omhoog.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:58 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat wel snel achter elkaar door trouwens
Ik had na een paar keer "there's the Ibrahimovic"quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ik dacht dat ik het verkeerd verstaan ahd de eerste keer
dat wou ik zeggen ja, verbazingwekkend... er zal wel een diskwalificatie volgen... dit duurt te langquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:59 schreef XL het volgende:
[..]
er is amper tijd voor een lift omhoog.
Canadees zal wel gediskwalificeerd worden dan, denk ik...quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:00 schreef Flippe het volgende:
Wat duurt het nu lang?
Er is een protest geloof ik en er is zo'n rood vlaggetje losquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:00 schreef Flippe het volgende:
Wat duurt het nu lang?
het kan wel iets sprankelender bij dit spektakel inderdaadquote:
ja das jmmr en eurosport ligt er hier weer is uit dus ben wel verplicht om na die vervelende man te luisteren !quote:
BBC is prachtig!quote:
zap naar de BBCquote:
donequote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:02 schreef XL het volgende:
"She looks a little bit like the girl in Black Eyed Peas"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |