Ik weet t echt nietquote:Op zondag 29 januari 2006 18:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
En wie was er op die datum nou ook weer jarig ???? Nou . . .
Schaam me welquote:Op zondag 29 januari 2006 18:55 schreef Manu82 het volgende:
kutkutkut, dat iemand z'n eigen verjaardag moet aankondigen
HBB :quote:Op zondag 29 januari 2006 18:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja laten we een betere naam gaan verzinnen, ik begin;
HBB:
H = Huisje
B = Buiten de deur
B = Belevenissen
Beren zijn niet saaiquote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
HBB :
H = Helemaal
B = Beresaaie
B = Bedelactie
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:55 schreef Manu82 het volgende:
kutkutkut, dat iemand z'n eigen verjaardag moet aankondigen
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
HBB :
H = Helemaal
B = Beresaaie
B = Bedelactie
Hoi Kukelquote:Op zondag 29 januari 2006 19:02 schreef kukeleku het volgende:
gefeliciteerd voor de jarige en g´avond![]()
Die is idd nog beter.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:05 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
HBB :
H = Hemeltergende
B = Beschamende
B = Bedelactie
Hallo kukeltjequote:Op zondag 29 januari 2006 19:02 schreef kukeleku het volgende:
gefeliciteerd voor de jarige en g´avond![]()
Die brillen zijn idd geen porumquote:Op zondag 29 januari 2006 19:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die is idd nog beter.
Zit het slappe zooitje met vette zonnebril voor de buis TV te kijken !
Sad but true.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:05 schreef cuall het volgende:
![]()
HBB :
H = Hemeltergende
B = Beschamende
B = Bedelactie
Uh.. eh.. em.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:50 schreef PH52 het volgende:
En wie was er op die datum nou ook weer jarig ???? Nou . . .
Vind t echt erg PHquote:Op zondag 29 januari 2006 19:19 schreef PH52 het volgende:
Allemaal dank voor de spontane reacties. Het heeft mij zeer aangegrepen![]()
![]()
![]()
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat RK hier geen afstand van gaat nemen.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:14 schreef Pinball het volgende:
HBB :
H = Hemeltergende
B = Beschamende
B = Bedelactie
Sad but true.
Hai Sanne,quote:Op zondag 29 januari 2006 19:25 schreef Sanne het volgende:
Nog wat gemist toen ik zat te eten?
Geloof dat PH52 jarig is? Feli.
Hi!quote:
Djw Sanne, en Beer, geeft niks, is veel leuker zoquote:Op zondag 29 januari 2006 19:25 schreef Sanne het volgende:
Nog wat gemist toen ik zat te eten?
Geloof dat PH52 jarig is? Feli.
Ow, dat huis daar kijk ik niet naar hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Sanne,
Het is saai in het huis, Viola heeft even met Peter gebeld over haar collum en Bonnie en Anita zitten gezellig te babbellen in de rookhoek.
Niks schokkend dus![]()
Volgens mij is dit wat het rode kruis wilquote:Op zondag 29 januari 2006 19:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
<knip>
DIT KAN NIET !!! Rode Kruis, grijp a.u.b. in !
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:31 schreef kukeleku het volgende:
Bonnie:hoe heet zo´n hond nou.....een gladde golden retriever
Anita: een labrador?
Bonnie: ja,die.....![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ow, dat huis daar kijk ik niet naar hoor.
Ik bedoelde meer de perikelen hier.
Dan nog!quote:
Henkquote:Op zondag 29 januari 2006 19:33 schreef Manu82 het volgende:
Wie zijn allemaal weg nu dan?
Degene die er nu niet zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 19:33 schreef Manu82 het volgende:
Wie zijn allemaal weg nu dan?
Owwwwwww die heb ik zat hahahahahaquote:Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef cuall het volgende:
sorry, maar alleen afwijkingen zijn opgenomen in de DSM-IV
Denk je dat al die duizenden vrijwilligers van het RK gemotiveerd worden door een groene walvis met zonnebril voor de TV. Of een paar gezellig keuvelende meiden rond een asbak in de feestzaal. RK heeft wellicht geen boodschap aan ons, arme streamers. Maar ze moeten wel denken aan de vrijwilligers, die jaar in, jaar uit, zich inzetten ! Die kijken ook naar de streams.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wat het rode kruis wil![]()
In huis mag er geen spectakel te zien zijn, dat is plat![]()
.......dus voor ons streamers een saai geheel, met veel geluier en geleuter![]()
Ik ga volgend jaar wel weer lopen voor de hartstichtingquote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk je dat al die duizenden vrijwilligers van het RH gemotiveerd worden door een groene walvis met zonnebril voor de TV. Of een paar gezellig keuvelende meiden rond een asbak in de feestzaal. RK heeft wellicht geen boodschap aan ons, arme streamers. Maar ze moeten wel denken aan de vrijwilligers, die jaar in, jaar uit, zich inzetten ! Die kijken ook naar de streams.
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Owwwwwww die heb ik zat hahahahaha![]()
En die vallen hier op FOK niet echt op hè, tussen al die andere gekkenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:34 schreef cuall het volgende:
[..]
sorry, maar alleen afwijkingen zijn opgenomen in de DSM-IV
ook...quote:
ik snap het allemaal niet meer, hij was toch al eerder een avond weg!quote:
Dat zegt niks, mijn ban kwam ook pas een dag later.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:33 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
...nou, ik ben er nog, dus....rooie kruislijer mag als scheldwoord
![]()
Maar dr nou ni bangquote:Op zondag 29 januari 2006 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zegt niks, mijn ban kwam ook pas een dag later.![]()
Ja, maar blijkbaar wil dat niet tot de hogere regionen van het rode kruis doordringenquote:Op zondag 29 januari 2006 19:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk je dat al die duizenden vrijwilligers van het RK gemotiveerd worden door een groene walvis met zonnebril voor de TV. Of een paar gezellig keuvelende meiden rond een asbak in de feestzaal. RK heeft wellicht geen boodschap aan ons, arme streamers. Maar ze moeten wel denken aan de vrijwilligers, die jaar in, jaar uit, zich inzetten ! Die kijken ook naar de streams.
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zegt niks, mijn ban kwam ook pas een dag later.![]()
Ik trek me er niks van aan hoor, dat gezijk geneuzel van Dagonet de FAquote:
Ik heb de "rel" nagelezen, wel heftig zegquote:Op zondag 29 januari 2006 19:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik trek me er niks van aan hoor, dat gezijk geneuzel van Dagonet de FA
...........ik probeer me voorzichtig uit te drukken, moet nu wel op je woorden passen hier zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |