quote:Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, er is al een bod op Babel van 6 miljoen, ondanks dat 'ie als een natte krant speelt.
Zesje. Leuk hakje, veel inzet, maar heeft zelf geen goed schot op goal kunnen lossen vanaf de neppe 10 positie.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:04 schreef SCH het volgende:
Hoe was Klaas Jan?
Of 0-0-10, Stekelenburg zorgt dan voor de aanvoer (net als vandaag eigenlijk)quote:Op zondag 29 januari 2006 20:03 schreef twi het volgende:
Of 0-5-5. Als de verdedigers toch niet verdedigen kun je ze net zo goed op het middenveld zetten.
Ach ja, je hebt altijd gekken bij elke clubquote:Op zondag 29 januari 2006 20:07 schreef devv05 het volgende:
Heb het vorige topic gemist, maar was de (poging tot) brandstichting in het supportershome al gemeld?
Het zou een erg simpele conclusie zijn om naar aanleiding van de wedstrijd van vandaag utrecht te verdenken, maar welke supporter(sgroep) doet zoiets nu?
Als dat waar is hebben ze in Heerenveen een klap van de molen gehadquote:Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In cafe de sport weten ze wie 6 miljoen op babel heeft geboden. Weet iemand dat hier ook al? Ik vermoed Heerenveen.
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
In cafe de sport weten ze wie 6 miljoen op babel heeft geboden. Weet iemand dat hier ook al? Ik vermoed Heerenveen.
Die gaan Huntelaar echt niet voor 9 miljoen verkopen en Babel daarvoor terughalen. Zo achterlijk zijn ze nu ook weer niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Bekijk het eens aan de positieve kant: slechter kan niet, dus het kan alleen maar beter !
ajax !!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |