Als Martin van Geel zich aan zijn woord houdt,quote:Op zondag 29 januari 2006 18:07 schreef Nashje het volgende:
Gaan ze nog versterking halen voor 1 februari eigenlijk?
Ik hoop een nieuwe coachquote:Op zondag 29 januari 2006 18:07 schreef Nashje het volgende:
Gaan ze nog versterking halen voor 1 februari eigenlijk?
De wannabe Liverpool uitspraak had ik al eens gedaan jaquote:Op zondag 29 januari 2006 18:07 schreef TIM-846 het volgende:
zo.. ik denk dat we na deze diepe dalen aan het einde van het seizoen toch mooi weglopen met de CL!
Kloptquote:Op zondag 29 januari 2006 18:11 schreef keijz het volgende:
Juanfran en Heitinga doen niet mee tegen Feyenoord toch?
Volgens mij zijn ze allebei geschorst, ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:11 schreef keijz het volgende:
Juanfran en Heitinga doen niet mee tegen Feyenoord toch?
quote:
quote:Heitinga en Juanfran zullen de klassieker tegen Feyenoord volgende week aan zich voorbij zien gaan. De verdedigers liepen tegen FC Utrecht in de eerste helft tegen een gele kaart op. Die leveren een automatische schorsing van een duel op, volgende week zondag tegen Feyenoord. De schorsing telt niet voor de beker. Blind zal dus op zoek moeten naar een nieuwe rechtsback nu ook Trabelsi er nog niet is. Mogelijk krijgt nu Boakye de kans. Op links lijkt Emanuelson de meest waarschijnlijke vervanger.
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:07 schreef TIM-846 het volgende:
zo.. ik denk dat we na deze diepe dalen aan het einde van het seizoen toch mooi weglopen met de CL!
quote:"Donderdag Heerenveen voor de beker en zondag Feyenoord", verzuchtte Blind. "Hoe we dat gaan doen? Gewoon spelen. Maar makkelijk zal het niet worden. Of ik nog wel trainer van Ajax wil blijven. Ja hoor, ik stap zelf niet op. Ik ga er natuurlijk niet over wat het bestuur doet."
Gern geschehen.quote:
Is geen tekst maar een tekeningquote:Op zondag 29 januari 2006 18:06 schreef BoNi het volgende:
Wat stond er op dat rood-zwarte doek op de derde foto?
Was (en is nog steeds) niet te lezen namelijk........
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:18 schreef Suijk het volgende:
Godver de godver.
Huntelaar speelde anders ook goed hoor. Jammer dat die 2 door de rest zo weinig gevonden werdenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:56 schreef Silenus het volgende:
Drama weer vandaag. Ik wil er niks meer over zeggen, op Charisteas na iedereen een onvoldoende. BLIND OPROTTEN!!
Ben je toch nog binnengekomen?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef JaWi het volgende:
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver.
Iedereen behalve de twee centrale verdedigers en Lindenbergh krijgt van mij een voldoende.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:56 schreef Silenus het volgende:
Drama weer vandaag. Ik wil er niks meer over zeggen, op Charisteas na iedereen een onvoldoende. BLIND OPROTTEN!!
Doe je dat in een adem?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef JaWi het volgende:
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodver.
Volgens mij heb je er niet veel aan als je niet bij de 1e 6 ofzo zitquote:Op zondag 29 januari 2006 18:17 schreef manny het volgende:
pffff... wat een k-zooi. Eigenlijk speelde ze de 2e helft niet eens echt slecht. Maar jah... nooit gedacht dat die achtelijke play-off nog onze redding kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |