Bij Groningen - NAC dezelfde fout even bij de 3-2 stond het 2-3quote:Op zondag 29 januari 2006 16:59 schreef the_undertaker het volgende:
Lol... studio neus ofwel NOS is weer gefrustreerd dat Ajax vandaag niet heeft gewonnen
[afbeelding]
Iddquote:Op zondag 29 januari 2006 17:00 schreef the_undertaker het volgende:
Fijn, de nieuwsman heeft geen nieuws voor 5 uur
ja was echt te droogquote:Op zondag 29 januari 2006 17:00 schreef the_undertaker het volgende:
Fijn, de nieuwsman heeft geen nieuws voor 5 uur
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:59 schreef the_undertaker het volgende:
Lol... studio neus ofwel NOS is weer gefrustreerd dat Ajax vandaag niet heeft gewonnen
[afbeelding]
Die maken alleen geluid als ze voorstaan. Heb ik vorige week wel gemerkt.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:09 schreef Jay_Snake het volgende:
Ut gaat lekker daar in Armelo.
Btw wat zijn de mensen uit 020 stil...
En Heatwave als ze achterstaanquote:Op zondag 29 januari 2006 17:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die maken alleen geluid als ze voorstaan. Heb ik vorige week wel gemerkt.
Ik moest lachenquote:Witte zakdoekjes in Arena
Hamas is in de winning mood. Eerder deze week al in Gaza en op de Westbank, nu ook in de Amsterdam Arena. Want in eigen huis ging Ajax vanmiddag met 1-4 onderuit tegen Utrecht. En daarmee zakt Ajax naar de zevende plaats. Hallo: Z.E.V.E.N.D.E! Dat zijn geen witte zakdoekjes meer, dat zijn complete lakens.
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef SocialDisorder het volgende:
van geenstijl;
[..]
Ik moest lachen
hehequote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef SocialDisorder het volgende:
van geenstijl;
[..]
Ik moest lachen
Wij, de supporters ook.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
0-3, Feyenoord heeft een fijne middag.
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:15 schreef Jay_Snake het volgende:
Btw, wat een goede beslissing van Van Gaal om Ramzi aan Utrecht uit te lenen. Wat een inzicht heeft die man toch
Misschien wordt het wel 3-3. Sota Hirayima, goeie spelerquote:Op zondag 29 januari 2006 17:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Dit wordt weer een typische 0-7 wedstrijd.
en het lag waarschijnlijk ook aan de scheidsrechterquote:
Komt hard aan bij de NOS;zo'n vernedering van 020......quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:22 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het scoreverloop zat tegen.![]()
![]()
![]()
![]()
legendarischquote:Op zondag 29 januari 2006 17:22 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ah gossie wat zieligquote:Op zondag 29 januari 2006 17:22 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Jezus...quote:Op zondag 29 januari 2006 17:22 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Als je zoiets doms op teletekst dan moet je er wel op inhakkenquote:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Hoop mag je altijd hebben jongenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:19 schreef SocialDisorder het volgende:
of een wedstrijd waarin Fey denkt de buit binnen te hebben, en vervolgens vol op den smoel gaat (Vitesse anyone?)
dat dach ik ook na vitessequote:Op zondag 29 januari 2006 17:26 schreef Royal_Flush het volgende:
Wat vanavond weer genieten bij Talpa.Van mij mogen ze deze keer de uitzending wel met 020 beginnen.Feyenoord zal wel weer als laatste komen....![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, middenmoters krijgen eenmaal voorrangquote:Op zondag 29 januari 2006 17:26 schreef Royal_Flush het volgende:
Word vanavond weer genieten bij Talpa.Van mij mogen ze deze keer de uitzending wel met 020 beginnen.Feyenoord zal wel weer als laatste komen....![]()
![]()
![]()
dat bedoel ik... NOSquote:Op zondag 29 januari 2006 17:22 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, middenmoters krijgen eenmaal voorrang
Da's niet eerlijk,zo komt 020 altijd eerder aan de beurtquote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, middenmoters krijgen eenmaal voorrang
Zo kijkt Blind toch altijd tijdens 'n wedstrijd?quote:
It's the story of his lifequote:Op zondag 29 januari 2006 17:32 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Zo kijkt Blind toch altijd tijdens 'n wedstrijd?![]()
Stress hè.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:35 schreef SocialDisorder het volgende:
z'n kale plek wordt wel steeds groter, zie ik....
Gewoon een goede speler.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef foetre het volgende:
Die nicky Hofs staat geloof ik aardig te ballen he?
2 assists al en dat vlak na ze blessure
Wordt volgend seizoen lid van www.competitiemanager.nlquote:Op zondag 29 januari 2006 17:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik vind het raar dat je bij de voetbal manager geen punten krijg bij een assist.
speelt volgens mij precies zoals we hem willen hebben; goed en bovenal felquote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef foetre het volgende:
Die nicky Hofs staat geloof ik aardig te ballen he?
2 assists al en dat vlak na ze blessure
uit voorzorg zeker?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:47 schreef Joeriii het volgende:
Greene eraf, Pieter Collen erin
Wel mooi zo'n stand ,Kuyt zal zo wel gewisseld worden voor Pierre PUT YOUR HANDS UP!!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:48 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Verstapte zich, ik denk inderdaad uit voorzorg.
Prachtigquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:06 schreef Cart_man het volgende:
Pierre breek je been!!!
Ja, en die prutser Castelen gewoon laten staan. Alweer.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef Fok_you het volgende:
verdomd zegwaarom dat dan weer
haal kalou en kuyt er dan gewoon lekker uit
Die is toch gewisseld voor Hooydonk?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ja, en die prutser Castelen gewoon laten staan. Alweer.
Ja precies. Maar Fok_you zei dat Kuyt of Kalou eruit had gemoeten in plaats van Castelen (tenminste, da's wat ik begreep). Het was sarcastisch bedoeld.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die is toch gewisseld voor Hooydonk?
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:06 schreef Cart_man het volgende:
Pierre breek je been!!!
Hoezo moest 1 van de K2 gewisseld worden dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:16 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ja precies. Maar Fok_you zei dat Kuyt of Kalou eruit had gemoeten in plaats van Castelen (tenminste, da's wat ik begreep). Het was sarcastisch bedoeld.
14:30 Comedyquote:Op zondag 29 januari 2006 18:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goed gespeeld Feyenoord. Was mooie wedstrijd.
Ajax
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef Showtime het volgende:
[..]
14:30 Comedy
16:30 Actie
Was weer een lekker zondagje voetbal.
tegen roda schiet je er nog wel 2 in ja, maar wat als roda er nog meer scoortquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:40 schreef cultheld het volgende:
Op naar de 3-2
quote:Hiddink is in ieder geval op zijn hoede voor de kracht van AZ. Volgens hem is de Alkmaarse club een zwaardere dobber dan Ajax. "AZ is de zwaarste tegenstander van de drie. De wedstrijd tussen PSV en AZ is, zonder de anderen tekort te doen, een finale."
nee hoor, gewoon 1-2quote:
Van Bommel is er niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:42 schreef zjroentje het volgende:
Sinds wanneer neemt Vennegoor de penalty\'s?
Die heeft de vorige keer gemist, waarna Vennegoor wel scoorde vanaf de stip. Dus heeft ie het nu blijkbaar van de Belg overgenomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:45 schreef Radegast het volgende:
Ik dacht dat Simons altijd de penalty\'s nam?
Gewoon per ongeluk eens rood voor geven, dan leren ze dat wel afquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:55 schreef TheGHunter het volgende:
cissé ook geel
Thompson ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:56 schreef cultheld het volgende:
Waarom staat die Australische zwerver nou weer in de basis
1-4 mag ook hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:00 schreef -J-D- het volgende:
Hoezo ook? Dit jaar wordt het geen 1-2 hoor.
Culinaquote:
en niet ene als t zo doorgaatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:03 schreef EminemRulezz het volgende:
rode kaart voor roda gaat nog vallen vandaag
ow okee.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:06 schreef Fok_you het volgende:
:\') thompson staat er niet in halve zool :\')
Culina d\\\'oh
ik zit overigens de wedstrijd niet erg te volgen maar als je binnen een half uurtje 4x geel (5x als kah idd ook geel heeft) en een pingel tegen krijgt.... doe je of iets ernstig fout of er huppelt een hoerenzoon over het velt
Roda had met twee man minder kunnen staan. Had je weinig van kunnen zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:06 schreef Fok_you het volgende:
:\') thompson staat er niet in halve zool :\')
Culina d\\\'oh
ik zit overigens de wedstrijd niet erg te volgen maar als je binnen een half uurtje 4x geel (5x als kah idd ook geel heeft) en een pingel tegen krijgt.... doe je of iets ernstig fout of er huppelt een hoerenzoon over het velt
ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:08 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat PSV dit nog wel gaat winnen
en wie ben jijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:10 schreef marsu het volgende:
Pisvee gaat verliezen. De wereldburger Guus Hiddink heeft weer eens tactisch geblunderd.
doet hij goedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
Timothy Derijck krijg zijn 2e gele kaart na een swalbe.
nac met 10 man
Cheerio cheerioquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
het nac publiek is furieus en 10.000 man zingen massaal ipv hij is een hondelul,
hij gaat de singel in.
opzich he.... opzich is roda dit jaar wel heul iets anders dan roda vorig jaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:14 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
won roda niet vorig jkaar twe keer onopgemerkt van PSV? waardoor PSV net niet zonder verloren wedstrijden het seizoen eindigden?
nou dan
az stond in de 13e minuut al voorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:19 schreef Fok_you het volgende:
[..]
opzich he.... opzich is roda dit jaar wel heul iets anders dan roda vorig jaar
AZ nog niet gescoord gelukkig, flikken ze veel te vaak in de eerste 10 / 20 minuten en dan loopt de tegenstander meestal de hele wedstrijd achter de feiten aan...
Heb jij Versatel?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
jason oost mist een dot van een kans, de derde grote kans van sparta die er niet in wil.
Je bent goed bij de les, want AZ staat al met 1-0 voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:19 schreef Fok_you het volgende:
AZ nog niet gescoord gelukkig, flikken ze veel te vaak in de eerste 10 / 20 minuten en dan loopt de tegenstander meestal de hele wedstrijd achter de feiten aan...
Nee ik ben de arme tak van de familie, ik heb Radio Rijnmond an stan met een heerlijk subjectief verslagquote:
Pardon, het is toch echt 1-0 hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:19 schreef Fok_you het volgende:
[..]
opzich he.... opzich is roda dit jaar wel heul iets anders dan roda vorig jaar
Niet te geloven dat die bal er niet in ging... nog 45 minuten, ik hoop er het beste van.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
jason oost mist een dot van een kans, de derde grote kans van sparta die er niet in wil.
Die ga ik ook maar eens opzoeken dan. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Nee ik ben de arme tak van de familie, ik heb Radio Rijnmond an stan met een heerlijk subjectief verslag![]()
Hij ververst niet vanzelf hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:23 schreef Fok_you het volgende:
op 818 staat ie nog steeds op 0-0 dusja...
Misschien even vernieuwenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:23 schreef Fok_you het volgende:
op 818 staat ie nog steeds op 0-0 dusja...
Nice. Go Rodaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja 7 dolle minuten in Eindhoven
Het lijkt me toch stug dat hij bij mij wel meteen werkte en bij jou niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:29 schreef Fok_you het volgende:d\\\'oh
![]()
maar soms is hij gewoon heel langzaamik had al op vernieuwen geklikt en op 818 bleef 0-0 staan tot aan 20:24, op 824 werd hij eerder aangepast
Zal ik niet zo snel zeggen met ons Ajaxquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:32 schreef okee6 het volgende:
En dan te weten dat dit Roda later dit seizoen nog voetballes gaat krijgen in de ArenA
Denk dat de 2e helft nog doelpunten brengt voor psvquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nice. Go RodaDamn, 3 goals in 7 minuten
PSV wint heus wel. Met slecht voetbal winnen ze zoals altijd. Milan 2quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:32 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Denk dat de 2e helft nog doelpunten brengt voor psvRoda stond onder druk in de 1e helft
is het nou weer slechtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
PSV wint heus wel. Met slecht voetbal winnen ze zoals altijd. Milan 2
Zeg dan Juve, want Milan heeft veel missers dit seizoen :'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
PSV wint heus wel. Met slecht voetbal winnen ze zoals altijd. Milan 2
Sorryquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeg dan Juve, want Milan heeft veel missers dit seizoen :\'(
Oh ja, daarom staan ze 1e ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar 80% dit seizoen wel
Ja die is veel te bang dat die de singel in moet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef Thieske het volgende:
Bossen strooit met kaarten in Breda.
Wat zeg ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze niet snel scoren niet meer.
Geintje toch ?quote:
TT gaf 2-3 aan, was foutje. Sorryquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geintje toch ?
Aissati voor die prutser Culina in de ploeg gekomen![]()
Moeten ze eerst winnen van Ajaxquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef jpzegthallo het volgende:
Roda nog even scoren en Feyenoord op 1 morgen
allang bekendquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
ff off topic, maar wel grappig.
Dennis Bergkamp zal Highbury bij zijn afscheid in het oranje mee maken. De supporters en bestuurders van Arsenal hebben dit bedacht. Arsenal-WBA, die wordt gespeeld op 15 april, is uitgeroepen tot \'Bergkamp Day\'. Naar verwachting zal heel Highbury dan oranje zijn.
Dit eerbetoon is uit respect vanwege zijn vele en goede jaren bij Arsenal. De Nederlander was daar altijd publiekslieveling. De Amsterdammer speelde liefst 11 seizoenen bij Arsenal. Hij scoorde in die 11 seizoen 76 keer.
Teletekst :'). Ik heb VI scorebord, met een vertraging van bijna een kwartier.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:49 schreef Fok_you het volgende:
tering teletekst geeft nu ook nog 1-2 aan bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |