Gewoon per ongeluk eens rood voor geven, dan leren ze dat wel afquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:55 schreef TheGHunter het volgende:
cissé ook geel
Thompson ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:56 schreef cultheld het volgende:
Waarom staat die Australische zwerver nou weer in de basis
1-4 mag ook hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:00 schreef -J-D- het volgende:
Hoezo ook? Dit jaar wordt het geen 1-2 hoor.
Culinaquote:
en niet ene als t zo doorgaatquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:03 schreef EminemRulezz het volgende:
rode kaart voor roda gaat nog vallen vandaag
ow okee.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:06 schreef Fok_you het volgende:
:\') thompson staat er niet in halve zool :\')
Culina d\\\'oh
ik zit overigens de wedstrijd niet erg te volgen maar als je binnen een half uurtje 4x geel (5x als kah idd ook geel heeft) en een pingel tegen krijgt.... doe je of iets ernstig fout of er huppelt een hoerenzoon over het velt
Roda had met twee man minder kunnen staan. Had je weinig van kunnen zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:06 schreef Fok_you het volgende:
:\') thompson staat er niet in halve zool :\')
Culina d\\\'oh
ik zit overigens de wedstrijd niet erg te volgen maar als je binnen een half uurtje 4x geel (5x als kah idd ook geel heeft) en een pingel tegen krijgt.... doe je of iets ernstig fout of er huppelt een hoerenzoon over het velt
ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:08 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat PSV dit nog wel gaat winnen
en wie ben jijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:10 schreef marsu het volgende:
Pisvee gaat verliezen. De wereldburger Guus Hiddink heeft weer eens tactisch geblunderd.
doet hij goedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
Timothy Derijck krijg zijn 2e gele kaart na een swalbe.
nac met 10 man
Cheerio cheerioquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
het nac publiek is furieus en 10.000 man zingen massaal ipv hij is een hondelul,
hij gaat de singel in.
opzich he.... opzich is roda dit jaar wel heul iets anders dan roda vorig jaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:14 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
won roda niet vorig jkaar twe keer onopgemerkt van PSV? waardoor PSV net niet zonder verloren wedstrijden het seizoen eindigden?
nou dan
az stond in de 13e minuut al voorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:19 schreef Fok_you het volgende:
[..]
opzich he.... opzich is roda dit jaar wel heul iets anders dan roda vorig jaar
AZ nog niet gescoord gelukkig, flikken ze veel te vaak in de eerste 10 / 20 minuten en dan loopt de tegenstander meestal de hele wedstrijd achter de feiten aan...
Heb jij Versatel?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
jason oost mist een dot van een kans, de derde grote kans van sparta die er niet in wil.
Je bent goed bij de les, want AZ staat al met 1-0 voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:19 schreef Fok_you het volgende:
AZ nog niet gescoord gelukkig, flikken ze veel te vaak in de eerste 10 / 20 minuten en dan loopt de tegenstander meestal de hele wedstrijd achter de feiten aan...
Nee ik ben de arme tak van de familie, ik heb Radio Rijnmond an stan met een heerlijk subjectief verslagquote:
Pardon, het is toch echt 1-0 hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:19 schreef Fok_you het volgende:
[..]
opzich he.... opzich is roda dit jaar wel heul iets anders dan roda vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |