zin om eeh..morgen wat te gaan drinken, terrasje pakken...iets dergelijks...??quote:
Je bent de eerste die DAT zegt. Iedereen die ik spreek vind dat juist het mooie. Vaag.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:38 schreef HMaster-II het volgende:
De eerste foto wa smooier geweest zonder zware schaduw van de microfoonstandaard.
Persoonlijk vind ik het juist jammer dat iedereen altijd maar haarscherpe foto's verwacht van concerten. Vaak zijn de ietwat onscherpe, bewogen foto's veel representatiever voor een concert dan weer een technisch perfect en haarscherp plaatje. Maargoed, dat is mijn persoonlijke meningquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:38 schreef HMaster-II het volgende:
Foto 6 zou je iets meer moeten verscherpen. Maar verder een erge OK foto. Mooie dame bij-de-weg.
De laatste 2 zijn jammerlijk erg niet toonbaar vanwege de onscherpte..
Dan ben ik de tweede hoor. Ik had m ook liever zonder schaduw gezien. Ik vind het overigens een hele fraaie serie, vooral de derde en de vierde foto.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Je bent de eerste die DAT zegt. Iedereen die ik spreek vind dat juist het mooie. Vaag.
Heb je deze dan met je 2.8 genomen?? Ik vind de meeste goed gelukt hoor! En bedenk wel dat je met je 50mm lekker het podium moet rondlopen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:33 schreef ebeaydojraes het volgende:
Moet toch snel maar eens die 50mm 1.4 gaan halen als ik weer geld heb :S. extreem weinig licht zuigt enorm als je meest lichtsterke lens 2.0 is ...
http://www.gekzijnisgezon(...)0806monofoofighters/
Zelf heb ik de 50mm 1.8 waarmee ik enkele bandjes op de foto heb mogen nemen, maar ik liep al snel tegen de beperkingen van mijn D30 aan ivm met de ISO waarden en het bijbehorende ruisquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:46 schreef ebeaydojraes het volgende:
mwa de foto's die je hier ziet zijn meestal precies op het moment dat er net ff een lampje extra aangaat. als je de rest van de foto's bekijkt ... (dit is een selectie uit 399 foto's ...). en rondlopen? ach dat deden we toch al. en op deze afstand was en 50mm goed geweest.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
die heb ik ook wel gehad en gebruikt ehem eigenlijk nog nauwelijks behalve in echt donkere gaten, maar de 1.4 is ook zo duur nie meer (329) en s toch net even wat sneller ...
en ik kan best op iso 3200 gaan schieten of 1600, maar toch niever niet. niet alleen vanwege de hoge ruis, maar daardoor ook scherpteverlies. en dat is jammer. iso 800 is the way to go.
Serireus?? En ze doen niet moeilijk als ze in je tas kijken en ze zien de camera?? En hoe dat je het dan met crowd-control? Gewoon met je camera door de menigte banjeren?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
mwa tot nu toe kom ik overal binnen. je moet het alleen niet proberen in Ahoy` of HMH enzo. Maar melkweg, paradiso, tivoli gaat prima.
Sorry Phoenixx, ik had niet door dat dit topic bestemd was voor alleen foto's gezien de OP uit het vorige deel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:57 schreef Phoenixx het volgende:
Graag verder mét foto's of per mail, msn, postduif etc.
Thnx!
Onze discussie lijkt mij vrij on-topic.quote:Op woensdag 12 maart 2003 11:19 schreef Luigi het volgende:
Ja, dus. Hoe doen jullie dat nou? Doen jullie het uberhaupt? En op wat voor manier?
Een groot probleem is altijd het naar binnen krijgen van je toestel. Zeker bij grote concerten (Ahoy, Arena, etc) wordt er toch wel grondig gecontroleerd. Klein toestel meenemen dus, wat de kans op de goede foto's drastisch verkleint. Echter, er zijn ook zalen en artiesten die er allemaal niet zo'n probleem mee hebben, vaak de wat kleinere zalen en de wat minder bekende artiesten.
En wat voor materiaal gebruik je? Natuurlijk een hele hoge ASA-waarde qua film, richting de 1600? Flitsen is vaak in kleine zalen taboe, en ook nog eens behoorlijk irritant.
Hoe bedoel je? Dat je alleen de eerste 3 nummers mag fotograferen? En dat wordt nog in de gaten gehouden zeker ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ik ben verzekerd bij de NOB
en vaak zeggen ze gewoon zoiets van eerste 3 nummers, geen flits (zoals standaard).
enige zaal waar ze een beetje moeilijk doen is t Paard in Den Haag.
met foto's? uhmzz.. ok:
http://www.gekzijnisgezon(...)/images/gzig5006.jpg
No worries mate, ik moet zeggen dat ik het ff opgezocht heb, want ik begon ook te twijfelenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:45 schreef Phoenixx het volgende:
Okay - I got your point. Sorry.
ik kan niet wachten!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:59 schreef Even het volgende:
Ik zag morgen even wat foto's van het Metallica concert posten... Zie dit topic nu pas
stoere foto'squote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:00 schreef Even het volgende:
Okay beter laat dan nooit zullen we maar zeggen
Ze zijn trouwens allemaal van wat slechte kwaliteit omdat ik de originele niet kon vinden (deze zijn verkleind voor versturen via MSN naar mensen die er ook waren)
[afbeelding]
Kerel van Trivium maar ik vond de foto wel geinig
[afbeelding]
James Hetfield
[afbeelding]
Kirk Hammett
[afbeelding]
De hele band
http://upload.server8.org/p4575.JPG
Deze vond ik gaaf omdat hij recht in mn lens keek
Ik zal de rest eens zoeken want ik heb er veel meer van betere kwaliteit...
De originele zijn foetsie ivm computer crashquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
stoere foto's
die kerel van trivium is idd erg mooi!
de rest is wat overbelicht
had er graag bij geweest!
en ik hoop dat je de originelen nog terugvind!
Mooi sprekende (schreeuwende) foto!quote:Op maandag 25 september 2006 15:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[[url=http://static.flickr.com/92/251609384_f9fed838f5.jpg]afbeelding][/url]
pat?quote:Op maandag 25 september 2006 11:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
@ Tokus: Jammer van de pat bij Nevermore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |