OMG wordt ik weer met iemand vergelekenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij, Loek, vertelt mij dat ik begrijpend moet leren lezen?
Hofs een paar jaar jonger? Baretto is toch ook pas 21? Of vergis ik me nou?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hofs is ook nog een paar jaar jonger. Hij komt er echt wel.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hofs is ook nog een paar jaar jonger. Hij komt er echt wel.
Jonger dan Simonsquote:Op maandag 30 januari 2006 23:42 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hofs een paar jaar jonger? Baretto is toch ook pas 21? Of vergis ik me nou?
Barreto is een heerlijk voetballer, hij combineert goede techniek met tomeloze inzet. Hij sleurt over het veld en is niks te bang om er flink in te kleumen.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef Fok_you het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij ook beter bij Feyenoord past![]()
Hofs heeft iets gebrek aan kwaliteit misschien, maar het is een speler naar mijn, en het hele legioens hart![]()
ja klopt, dat deel van zijn uitspraak ging ook niet helemaal opquote:Op maandag 30 januari 2006 23:42 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hofs een paar jaar jonger? Baretto is toch ook pas 21? Of vergis ik me nou?
Koeman zei gister in Studio Voetbal dat het een onbekende naam zou zijn, ik geloof niet dat Koeman expres zou zitten liegen om het nog even geheim te houden.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:44 schreef Cart_man het volgende:
Babos + geld naar NEC, wij Barreto. Het zou kunnen.
Kotsen op "verstand" getuigt in ieder geval van zelfkennis in jouw gevalquote:Op maandag 30 januari 2006 23:43 schreef Fok_you het volgende:
[..]
![]()
Hofs
![]()
Boeren met "verstand en betrouwbare bronnen" (ofwel capsones)
![]()
We zien het wel, ik speculeer maar wat...quote:Op maandag 30 januari 2006 23:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Koeman zei gister in Studio Voetbal dat het een onbekende naam zou zijn, ik geloof niet dat Koeman expres zou zitten liegen om het nog even geheim te houden.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kotsen op "verstand" getuigt in ieder geval van zelfkennis in jouw geval![]()
Cart_man is verstandig gewordenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef Cart_man het volgende:
Het is leuk geweest Loekie en Cult. Voeg elkaar toe op MSN en bakkelei daar lekker verder...
ik mag hemquote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef PLAE@ het volgende:
Net effe studio voetbal gekeken online. Fijna vent is Koeman toch![]()
Je bent zelf de grootste boer (uit Tukkerland) en zoekt meisjes via fokquote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef Fok_you het volgende:
[..]Wat ben jij zielig. Sorry, maar ik vind je eerder vervelend dan slim als je de hele tijd dingen ga claimen te hebben gevonden die je ook maar weer ergens heb gezien/lezen
En nou weer lekker naar het zuiden van het land of nog wat verder ok?![]()
![]()
tukkerland?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent zelf de grootste boer (uit Tukkerland) en zoekt meisjes via fok.
OT: NEC heeft aangekondigd dat er niemand in de winterstop vertrekt uit Nijmegen.
En dat is geen compliment,doe wat met deze info zou ik zou zeggenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:58 schreef Fok_you het volgende:Te grappig waarom wordt ik vergeleken met een of andere loekie
020 vond me meer een dirk-kuijt
:w
beter kan ik het niet zeggenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef Cart_man het volgende:
Het is leuk geweest Loekie en Cult. Voeg elkaar toe op MSN en bakkelei daar lekker verder...
Hazes is ook overleden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:02 schreef Fok_you het volgende:
gloeiende tering12uur nieuws; stam voor 2 jaar naar ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |