Nou dit is een makkelijkequote:
Neequote:Op zondag 29 januari 2006 16:04 schreef Clourhide het volgende:
Is God almachtig genoeg om niet te bestaan?
Nietquote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef Messenga het volgende:
Waarom speelt Ajax onder Blind zo kut?
Ooh, moeilijkeehh
Waar stopt de technologie?
Een eeuwenoude mythe, een banaan is niet krom maar door de kromming van het universum lijkt het alsof hij krom is maar hij is kaasrechtquote:
Dus die kan je in je lijst opnemen aangezien je het zelf ook al niet weetquote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Een eeuwenoude mythe, een banaan is niet krom maar door de kromming van het universum lijkt het alsof hij krom is maar hij is kaasrecht
quote:Waarom zijn bananen krom? Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De plant groeit krom onder invloed van de zwaartekracht, maar de vruchten blijven naar beneden groeien (geotropie). Het heeft dus niks met het 'groeien naar het licht' te maken.
Volgens mij achteraf toch niet. Ik ben al jaren met bananen als alternatieve aandrijving aan het experimenteren. Als het universum echt gekromd is rond een banaan, dan zou de banaan twee verschillende punten in het universum met elkaar verbinden. Maar ik kan met die banaan doen wat ik wil, maar de enige aandrijving die ik er uit kan krijgen is nogal willekeurig en onhandelbaar: uitglijden over de schil.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef TranceAction het volgende:
Een eeuwenoude mythe, een banaan is niet krom maar door de kromming van het universum lijkt het alsof hij krom is maar hij is kaasrecht
Een banaan is krom omdat hij naar de zon groeit.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja bij jou welquote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef GaRleC het volgende:
[..]
Een banaan is krom omdat hij naar de zon groeit.
Omdat je moeder vreemd is gegaanquote:Op zondag 29 januari 2006 16:23 schreef crackhead het volgende:
Waarom heb ik sinds vanochtend jeuk aan m'n balzak?
trektquote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef RetepV het volgende:
Hmm.
Trekt zwaartekracht nou eigenlijk, of duwt het?
Dan kun je bij jou zien wat de boven en onderkant isquote:
Laat ik het zo zeggen, het is maar goed dat jij geen natuurkunde doetquote:
Ha ha ha dombo, doe dat nog een keer ha ha ha jij bent dom jongenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:41 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het is maar goed dat jij geen natuurkunde doet![]()
Kan jij de 'zwaartekracht' even aanwijzen alsjeblieft?
En met je emmers; gooi die van 5 vol, daaruit maak je die van 3 vol. dan zou je 2 over in die emmer van 5. Dat doe je nog een keer en tadaaa.. 4 liter.
Zal eens kijken of ik nog een moeilijk raadsel heb.
Om het helemaal correct te formuleren:quote:Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ha ha ha dombo, doe dat nog een keer ha ha ha jij bent dom jongen
Als je het nog een keer doet blijf je weer met 2 liter zitten![]()
Wat de zwaartekracht betreft: moet ik hem aanwijzen? Nou daar
Wat bedoel je met een "perfecte" driehoek?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:44 schreef Woutey het volgende:
je hebt een zeil van 20m² en een potloot met daaraan een ijzerdraad van 2,5 meter. Hoe krijg je zonder het zeil aan te raken een perfecte driehoek?
![]()
Kijk mensen we hebben de slimmerik gevonden ta daquote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Om het helemaal correct te formuleren:
Je vult de emmer van 5 liter, daarmee gooi je de emmer van 3 liter vol, je houdt 2 liter over in de grote emmer.
Vervolgens giet je de emmer van 3 liter leeg, en je vult hem met de 2 liter die in je grote emmer zat. Je hebt nu een lege emmer van 5l en 2l in de kleine emmer
Dan vul je de grote emmer opnieuw met 5 liter. Je giet hem leeg in de kleine emmer (waar nog maar 1 l in kan), en dus hou je 4 l over in de grote emmer
Nu tevreden?![]()
dis nie4t slim dit was huiswerk wat het zusje van me vriendin op kreeg (die zit in groep 8)quote:Op zondag 29 januari 2006 17:32 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Kijk mensen we hebben de slimmerik gevonden ta da
wil dat nog wel een keer doen maar dan met vloeipapier van 20 meter ofzoquote:Op zondag 29 januari 2006 19:19 schreef Dirktator het volgende:
Waarom kun je een papiertje maar maximaal 7 keer opvouwen?
Dan blijft het nog steeds maximaal 7 keer dat je het kan dubbelvouwen. Give it a try.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:25 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
wil dat nog wel een keer doen maar dan met vloeipapier van 20 meter ofzo![]()
1. Lance, nu 3x Lance zeker.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:26 schreef goggles1980 het volgende:
He trance action, ik vind je nogal arrogant en dom overkomen, maar als je echt zo slim bent heb ik nog wel een paar vraagstukken voor je.
Wat volgt in de volgende reeksen EN WAAROM!
1. Marco Pantani, Marco Pantani, Marco Pantani, Lance Armstrong, ..
2. 400.000, 200.000, 100.000, 75.000, ..
3. Londen, Parijs, Londen, Parijs, ..
4. Olsztyn, Sowalki, Bydgoszcz, Bialystok, ..
5. 1, 6, 1, 8, ..
Succes...
Is aleens gedaan, met een hele lange strook wc-papier, ergens in de USA.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:25 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
[..]
Alle 3 zijden gelijk. Een gelijkbenige driehoek.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:24 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een "perfecte" driehoek?![]()
Het kan zelfs met een klein vloeitje.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:25 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
[..]
Pretzels toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:37 schreef Ticootje het volgende:
hoe heten de uiteinden van je schoenveters?
Ik dacht dat die dingen Nestels heten, maar weet het niet helemaal zeker meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:37 schreef Ticootje het volgende:
hoe heten de uiteinden van je schoenveters?
Het tegenhouden van vieze geurtjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |