1 2 3 4 5 | | T | T | T | F | F | F | F | | T | F | F | T | F | T | T | | F | T | F | T | T | F | T | | F | F | F | T | T | T | T | |
1e van de drie, onderaan.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef McCarthy het volgende:
injectie bedoelen ze denk ik. Welke pagina staat het?
DIt is het proeftentamen achteruit de bundel Redeneren, Argumenteren en Modelleren.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef McCarthy het volgende:
injectie bedoelen ze denk ik. Welke pagina staat het?
Welk vak is dit eigenlijk? Welk niveau (uni, school, hbo) Op zich wel grappig.
Ja, die logica snap ik welquote:Op zondag 29 januari 2006 18:09 schreef fallrite het volgende:
Opgave 7
a) tabel maken
[ code verwijderd ]
En inderdaad hetzelfde
b) P --> Q is hetzelfde als ¬(P^¬Q). Je maakt de waarheidstabel voor P--> Q, je koppelt de rijen in de tabel waar een T staat in de kolom van P --> Q aan elkaar met behulp van OR terwijl je de atomen in zo'n rij aan elkaar koppelt met een AND. En dan maar vereenvoudigen
Snap je die andere opgaven ook?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:09 schreef fallrite het volgende:
Opgave 7
a) tabel maken
[ code verwijderd ]
En inderdaad hetzelfde
b) P --> Q is hetzelfde als ¬(P^¬Q). Je maakt de waarheidstabel voor P--> Q, je koppelt de rijen in de tabel waar een T staat in de kolom van P --> Q aan elkaar met behulp van OR terwijl je de atomen in zo'n rij aan elkaar koppelt met een AND. En dan maar vereenvoudigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |