1 2 3 4 5 | | T | T | T | F | F | F | F | | T | F | F | T | F | T | T | | F | T | F | T | T | F | T | | F | F | F | T | T | T | T | |
1e van de drie, onderaan.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef McCarthy het volgende:
injectie bedoelen ze denk ik. Welke pagina staat het?
DIt is het proeftentamen achteruit de bundel Redeneren, Argumenteren en Modelleren.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef McCarthy het volgende:
injectie bedoelen ze denk ik. Welke pagina staat het?
Welk vak is dit eigenlijk? Welk niveau (uni, school, hbo) Op zich wel grappig.
Ja, die logica snap ik welquote:Op zondag 29 januari 2006 18:09 schreef fallrite het volgende:
Opgave 7
a) tabel maken
[ code verwijderd ]
En inderdaad hetzelfde
b) P --> Q is hetzelfde als ¬(P^¬Q). Je maakt de waarheidstabel voor P--> Q, je koppelt de rijen in de tabel waar een T staat in de kolom van P --> Q aan elkaar met behulp van OR terwijl je de atomen in zo'n rij aan elkaar koppelt met een AND. En dan maar vereenvoudigen
Snap je die andere opgaven ook?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:09 schreef fallrite het volgende:
Opgave 7
a) tabel maken
[ code verwijderd ]
En inderdaad hetzelfde
b) P --> Q is hetzelfde als ¬(P^¬Q). Je maakt de waarheidstabel voor P--> Q, je koppelt de rijen in de tabel waar een T staat in de kolom van P --> Q aan elkaar met behulp van OR terwijl je de atomen in zo'n rij aan elkaar koppelt met een AND. En dan maar vereenvoudigen
Dat is ook om te huilen hoe simpel. En stel je dan voor dat ik de HC's helemaal nul snapte.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:48 schreef 1ofthefew het volgende:
Opgave 1 is correct, alleen hoefde je niet de afmetingen uit te rekenen, je doet dus extra werk.
btw, ik denk dat het tentamen ook zo zal zijn!
(andere getalletjes, doe dit vak al te vaak, leer iedere keer op het laatst, nu weer)
opgave 2a:
nee de groei is exponentieel; y=a.gt
per tijdseenheid neemt de groei met een vast percentage af maar per tijdseenheid is de absolute afname steeds groter dan de vorige. (zoiets)
opgave 2b:
y=a*gt
a=50
t=tijd in minuten
g=groeifactor
kies een getal op de lijn --> 40 (lekker duidelijk)'
invullen in formule:
40=50*g15
0,8=g15
g=0,81/15
groeifactor=0,985
formule
y=50*0.98t
Hmm dat tentamen achterin het dictaat (uit de OP) was wel representatief zei die.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:29 schreef 1ofthefew het volgende:
helaas dat ondersteuningscollege weer vergeten
heeft hij nog hints of aanwijzingen gegeven wat je moet bestuderen of wat belangrijk is?
groeten en leerse
Bestuurskunde. Maar dit tentamen is voor bestuurskunde, bedrijfskunde en gezondheidswetenschappen.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:45 schreef Fatality het volgende:
waar blijft Thabit om dit af te kraken?
SKV wat voor opleiding doe je?
in principe is het ook wel simpel alleen veronderstellen ze basiskennis van het VWO voor de 2e fase....quote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef Fatality het volgende:
ik kan me vergissen maar dit is toch vwo stof?
Kweenie, zal eens rondkijken.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:21 schreef 1ofthefew het volgende:
fuck, naja ik reken erop dat dit wel een her wordt
het Skv, kun jij van een dame (die zijn vaak netjes en fanatiek met huiswerk/colleges) alle aantekeningen en uitwerkingen kopieren/krijgen?
als ik een her heb, dan heb ik er wel een bak bier voor over ...
ik snap niet wat iedereen daarover klaagt.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:26 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
in principe is het ook wel simpel alleen veronderstellen ze basiskennis van het VWO voor de 2e fase....
(de 2e fase en dergelijke was niet zo best
1/0! is toch 0quote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef fallrite het volgende:
Het linkerdeel is een sommatie van n=0 naar k - 1 en k=2 dus van n=0 naar n=1. Je hebt dus twee termen, één met n=0 en één met n=1.
Bij n=0 krijg je: 1/0! * (4/5)^0 ottewel 1/1 * 1 = 1
Bij n=1 krijg je: 1/1! * (4/5)^1 oftewel 1/1 * 4/5 = 1 * 4/5 = 4/5
Daarna komt het rechterdeel (rechts van de +) en die vul je ook helemaal in:
1 / 2! * (4/5)^2 * ((2*5)/(2*5-4), dit zal dan wel 8/15 zijn, als ik geen fouten heb gemaakt
Ahh okayquote:Op maandag 30 januari 2006 20:17 schreef fallrite het volgende:
[..]
0! = 1, dat is gewoon afgesproken/gedefinieerd.
Waarom duurt dat ding 3 uur ipv 3,5 uur?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:27 schreef 1ofthefew het volgende:
godver, heb last van mijn ogen, kan nauwelijks nog lezen :S
integraalrekenen is juist heel simpel.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef Skv het volgende:
Ik snap van dat tentamen nu alles, behalve 5C.
Als we een soortgelijk iets krijgen, moet het lukken.
Moeten ze niet gaan beginnen met verzamelingen en integraalrekenigen natuurlijk
Zou je me dat een beetje duidelijker uit willen leggenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:23 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
integraalrekenen is juist heel simpel.
een voorbeeldsom en alles is hetzelfde, ff naar de primitieve terug en de een min de ander en je hebt de opp.![]()
maar ja, meestal wat ik beheers komt er niet in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |