abonnement Unibet Coolblue
pi_34580769
Ik probeer een deur open te maken waar het slot van kapot is (Ik heb er geen sleutel van en niemand weet waar ie is) Hier wil ik dus een nieuw binnenwerk in zetten, dus de deur moet er uit.

Ik dacht dat de deur wel los zou laten als ik de schanieren zou losmaken. Niet dus Niet dus. Wat kan ik nog meer proberen op een zondagmiddag?
  zondag 29 januari 2006 @ 15:22:47 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_34581599
Om wat voor slot gaat het?
cilinder slot, of eentje waar een "dikke" sleutel in gaat.
bij het tweede model kun je met een stukje ijzerdraad on het gat peuteren en zo het slot openen.
bij een cilinderslot hangt het van de kwaliteit af hoe te werk te gaan (afbreken, uitboren, schreuvendraaier er in slaan, ect)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_34582034
Dikke sleutel, maar het lukt met geen mogelijkheid om 'm open te peuteren. Heb zelfs met een slot geprobeerd waarvan ik wist dat ie goed was, maar lukt me dus totaal niet
  zondag 29 januari 2006 @ 20:09:50 #4
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34591149
Heb je al geprobeerd het slot uit te boren?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_34596652
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je al geprobeerd het slot uit te boren?
Hoe kan ik dat doen zonder heel de deur cq kozijn te vernietigen?
  zondag 29 januari 2006 @ 23:09:10 #6
139929 GerritB
Ik wil geen ondertitel
pi_34598328
als je in het bezit bent van een haakse slijper kan je met een dun staal schijfje de nachtschoot doorslijpen.
Als de deur dan open is kan je het slot verder demonteren.
Voordeel van deze methode is dat je nauwelijks schade aanricht, hooguit wat verf.
pi_34605330
In klaviersloten zijn er maar een paar modeelen sluetles. Dus een nieuwe sluetel ervoor kopen is geen probleem. Als het binnenwerk zelf kopot is heb je bij dit soort sloten de kans dat hem kunt openen door met een platteschroevendraaier de sxhoot naar binnen te wrikken. Mits de kiert tussen deur en kozijn een paar mm is. Anders met een ijzerzaagje of haakseslijper de schoot doorzagen/slijpen.
  maandag 30 januari 2006 @ 09:28:37 #8
139923 dedennis
je fixt het met Klussen...
pi_34605367
het slot uitboren met een grote ijzerboor daarna idd met een grote platte schroevendraaier het binnenwerk draaien zodat de nachtschoot weer naar binnen gaat
pi_34625022
Als een deel van het slot buiten de deur uitsteekt (na eventueel verwijderen van beslag): Griptang of waterpomptang op het slot zetten, en draaien tot het slot breekt. Als het slot in beveiligd deurbeslag zit (je kan het beslag er niet vanaf schroeven): Uitboren met een staalboor. Klein beginnen. Als het een erg goed slot is, en dat werkt niet: Haakse slijper zo dicht mogelijk langs het kozijn in de deur laten slijpen tot deze openvalt.

Waarschuw in alle gevallen op zijn minst even de buren voor je aan de slag gaat. Anders heb je wat uit te leggen aan oom Agent
pi_34625403
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef TimberWolf het volgende:
Als een deel van het slot buiten de deur uitsteekt (na eventueel verwijderen van beslag): Griptang of waterpomptang op het slot zetten, en draaien tot het slot breekt. Als het slot in beveiligd deurbeslag zit (je kan het beslag er niet vanaf schroeven): Uitboren met een staalboor. Klein beginnen. Als het een erg goed slot is, en dat werkt niet: Haakse slijper zo dicht mogelijk langs het kozijn in de deur laten slijpen tot deze openvalt.
Alleen voor de 'lichte' cilinder sloten
quote:
[b]Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef TimberWolf Waarschuw in alle gevallen op zijn minst even de buren voor je aan de slag gaat. Anders heb je wat uit te leggen aan oom Agent
Herkennen jouw buren je geen eens
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:34:10 #11
139929 GerritB
Ik wil geen ondertitel
pi_34635975
Sorry,
het gaat hier in dit draadje over een klavier slot en geen cilinderslot, dus uitboren en beslag verwijderen gaat niet veel helpen.
pi_34892870
Ik ken met een ijzerzaagje tussen het kozijn en het beslag.

Maar hoe lang gaat dat duren voordat het door is Zou het huren van een haakse slijpmachine adviseerbaar zijn?
pi_34894550
dan zou ik eerder kijken of je met een dremel aan de gang kan gaan, ipv een haakse slijpert
  zondag 12 februari 2006 @ 23:52:12 #14
139929 GerritB
Ik wil geen ondertitel
pi_35021729
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:29 schreef Keiichi het volgende:
Ik ken met een ijzerzaagje tussen het kozijn en het beslag.

Maar hoe lang gaat dat duren voordat het door is Zou het huren van een haakse slijpmachine adviseerbaar zijn?
te lang.

is er geen buurman die je tijdelijk kan helpen aan een slijptol met staalslijpschrijfje?
pi_35021927
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:44 schreef Gurb het volgende:
dan zou ik eerder kijken of je met een dremel aan de gang kan gaan, ipv een haakse slijpert
Mijn ervaring is dat een dremel lastig door hardmetaal gaat.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_35026303
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:58 schreef Lucille het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat een dremel lastig door hardmetaal gaat.
das waar, maar mijn ervaring met een slijptol is juist weer dat je daar veel meer dingen mee beschadigd, dan je vooraf had gepland.

oftewel, eigenlijk kiezen tussen twee niet ideale opties

pi_35026650
Lang? Met een goede scherpe ijzerzaag voor een binnendeur slot een minuut of 5 omdat je er niet helemaal lekker bij kunt. Voor een buitendeur schoot met geharde pennen er in een heel eind langer zodra je op de pennen komt. Het helpt dan om met een dun stalen voorwerp wat in je zaagsnede past een flinke klap op de pennen te geven zodat deze niet meer mee draaien met de zaag.
pi_36301921
Oke goed topic, ik zit vast in mijn kamer en het slot van de deur is kapot (dikke sleutel). Als je door het steutelgat kijkt zie je een soort loshangend plaatje bungelen, die hangt dus 'in' het gat waar de sleutel in moet... Je kan hem aan de kant duwen maar dan nog krijg je de deur met geen mogelijkheid open... Iemand enig idee hoe je dit met huis-tuin-en-keuken-middelen dit kunt oplossen?! Ik moet naar de wc!
pi_36302577
Met een ijzerdraadje oid dat plaatje omhoog duwen en dan je sleutel erin en open proberen te maken. Bij een binnendeur (opent ie naar binnen?) zou het misschien kunnen door de scharnieren eruit te halen.
</post>
pi_36302606
Ja, hij draait mijn kant op, maar kun je de deur er wel uithalen als hij zo op slot zit? Maar ik zal dat eerste eens proberen Thnx
pi_36302609
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:04 schreef Whizzkith het volgende:
Oke goed topic, ik zit vast in mijn kamer en het slot van de deur is kapot (dikke sleutel). Als je door het steutelgat kijkt zie je een soort loshangend plaatje bungelen, die hangt dus 'in' het gat waar de sleutel in moet... Je kan hem aan de kant duwen maar dan nog krijg je de deur met geen mogelijkheid open... Iemand enig idee hoe je dit met huis-tuin-en-keuken-middelen dit kunt oplossen?! Ik moet naar de wc!

geen lege fles in de buurt oid die je vol kunt zeiken??

verder doet gepast geweld ook wonderen om een deur open te krijgen
pi_36303629
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:28 schreef Whizzkith het volgende:
Ja, hij draait mijn kant op, maar kun je de deur er wel uithalen als hij zo op slot zit? Maar ik zal dat eerste eens proberen Thnx
Meeste binnendeuren hebben geen veiligheidspennen of scharnieren aan de scharnierkant zitten.
Moet lukken dus.
</post>
pi_36305938
is het al gelukt???
pi_36307579
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:28 schreef Gurb het volgende:
is het al gelukt???
Bij mij niet
pi_36309100
Ik ben eruit
pi_36313435
Goedzo Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
</post>
  donderdag 23 maart 2006 @ 23:50:23 #27
139929 GerritB
Ik wil geen ondertitel
pi_36314976
Waarschijnlijk via het raam
pi_36318557
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef ElmowwW het volgende:
Goedzo Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Ijzerdraadje, wat kracht zetten en de sleutel
pi_36334157
Nog op tijd voor de wc?
</post>
  vrijdag 24 maart 2006 @ 20:01:52 #30
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36337991
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:35 schreef Keiichi het volgende:
Dikke sleutel, maar het lukt met geen mogelijkheid om 'm open te peuteren. Heb zelfs met een slot geprobeerd waarvan ik wist dat ie goed was, maar lukt me dus totaal niet
Ga naar de slotenmaken en vraag om sleutel 21 van het sleutel rekje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')