ja kloothommel met jouwruil ik niks!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:55 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
godverdomme reageer eens ontopic kutn00b !
en het zelfde Bier drinken! Warsteiner uber alles!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, en dan gaan we eerlijk alles verdelen en allemaal in dezelfde auto rijden en dan gaan we Stalin vereren.
LOSERquote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, en dan gaan we eerlijk alles verdelen en allemaal in dezelfde auto rijden en dan gaan we Stalin vereren.
Volgens mij gaat je plan al stuklopen op de keuze van het bierquote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
en het zelfde Bier drinken! Warsteiner uber alles!
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:55 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
godverdomme reageer eens ontopic kutn00b !
Ik heb maar weinig ruimte op mijn balkon.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:16 schreef Aurelianus het volgende:
Ik stel voor dat we teruggaan naar de agrarische samenleving. Gewoon je eigen voedsel verbouwen en leven in een simpele boerengemeenschap.
I like were this is goingquote:Op zondag 29 januari 2006 15:16 schreef Aurelianus het volgende:
Ik stel voor dat we teruggaan naar de agrarische samenleving. Gewoon je eigen voedsel verbouwen en leven in een simpele boerengemeenschap.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:25 schreef Adelante het volgende:
Maar zijn er dan ook moderators nodig om die ruilhandel in goede banen te leiden en hoe worden zij dan beloond?
Ze worden in speciale feedbackgebouwen helemaal de grond in geboord.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:25 schreef Adelante het volgende:
Maar zijn er dan ook moderators nodig om die ruilhandel in goede banen te leiden en hoe worden zij dan beloond?
geen ruil zonder [TR] tagquote:
We nemen ze gewoon mee naar achterenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze worden in speciale feedbackgebouwen helemaal de grond in geboord.
Een soort van Big Brother dus. Alleen dan nu met armoedzaaiers die elkaar de hersens in slaan omdat ze willen overleven.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:45 schreef Koenholio het volgende:
Misschien wel leuk om te proberen, gewoon een dorpje bouwen en daar leven zonder geld. Kijken hoe dat gaat. ()
Dan zou ik nu beginnen met kratten bier kopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:43 schreef Sauruzin het volgende:
Ik zie weinig heil in je plan. Maar ik ben dan ook stinkend rijk.
Het lijkt mij mooier als John de Mol 'Big Junk' gaat maken. Tien junks in een huis die verplicht moeten afkicken voor een half jaar en overal camera's.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:55 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Een soort van Big Brother dus. Alleen dan nu met armoedzaaiers die elkaar de hersens in slaan omdat ze willen overleven.
picsquote:Op zondag 29 januari 2006 18:03 schreef B_BOY het volgende:
ik ruil mijn zusje voor een krat bier.
heidenen mogen niet ruilen. of wist je dat nietquote:Op zondag 29 januari 2006 18:10 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Ook speciaal als er niks te ruilen is
Staat nergens bij je voorwaardenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:12 schreef Het_Biertje het volgende:
heidenen mogen niet ruilen. of wist je dat niet![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:12 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
heidenen mogen niet ruilen. of wist je dat niet![]()
Misschien wilt ie dan een tafel...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:15 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]Er gaat niets boven Grolsch idd
![]()
Maar dan wordt het wel erg vraag-aanbod gericht. Ik ruil met de bakker een stoel voor een brood. Maar als iemand anders dan zen stoel wil ruilen bij de bakker, dan zegt de bakker "Neej, k heb al genoeg." Is dat ff zuur..![]()
Kom op dat is grappigquote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef Gizmore het volgende:
Ik wilde serieus reageren, maar dit is ONZ dus ik laat t maar
hahaha, ik moest lachenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:25 schreef Het_Biertje het volgende:
En dan leven in een dorp in een natuurlijk gebied met een groenhek er omheen. De kleur rood is daar verboden,
daarom ruilt de bakker die stoel weer voor een zak meelquote:Op zondag 29 januari 2006 18:15 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]Er gaat niets boven Grolsch idd
![]()
Maar dan wordt het wel erg vraag-aanbod gericht. Ik ruil met de bakker een stoel voor een brood. Maar als iemand anders dan zen stoel wil ruilen bij de bakker, dan zegt de bakker "Neej, k heb al genoeg." Is dat ff zuur..![]()
En die boer is me daar toch een partij blij mee, want sinds hij brood gekocht heeft moet hij op de grond zitten.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daarom ruilt de bakker die stoel weer voor een zak meel![]()
en die molenaar zoekt een boer, die blij is met die stoel!
quote:Op zondag 29 januari 2006 19:17 schreef rashudo het volgende:
[..]
En die boer is me daar toch een partij blij mee, want sinds hij brood gekocht heeft moet hij op de grond zitten.
Straks gaat iedereen in Keppel en omstreken wonen en wordt dat de nieuwe randstad!quote:Op maandag 30 januari 2006 07:44 schreef Camplo het volgende:
Ik vind het geen goed idee. Dan werk je en wat krijg je ervoor?
Ik wil geen aardappelen ik wil friet.
Maar als alleen in Keppel en omstreken goede friet gemaakt wordt, kan ik hier dus niet ruilen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |