ja kloothommel met jouwruil ik niks!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:55 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
godverdomme reageer eens ontopic kutn00b !
en het zelfde Bier drinken! Warsteiner uber alles!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, en dan gaan we eerlijk alles verdelen en allemaal in dezelfde auto rijden en dan gaan we Stalin vereren.
LOSERquote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, en dan gaan we eerlijk alles verdelen en allemaal in dezelfde auto rijden en dan gaan we Stalin vereren.
Volgens mij gaat je plan al stuklopen op de keuze van het bierquote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
en het zelfde Bier drinken! Warsteiner uber alles!
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:55 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
godverdomme reageer eens ontopic kutn00b !
Ik heb maar weinig ruimte op mijn balkon.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:16 schreef Aurelianus het volgende:
Ik stel voor dat we teruggaan naar de agrarische samenleving. Gewoon je eigen voedsel verbouwen en leven in een simpele boerengemeenschap.
I like were this is goingquote:Op zondag 29 januari 2006 15:16 schreef Aurelianus het volgende:
Ik stel voor dat we teruggaan naar de agrarische samenleving. Gewoon je eigen voedsel verbouwen en leven in een simpele boerengemeenschap.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:25 schreef Adelante het volgende:
Maar zijn er dan ook moderators nodig om die ruilhandel in goede banen te leiden en hoe worden zij dan beloond?
Ze worden in speciale feedbackgebouwen helemaal de grond in geboord.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:25 schreef Adelante het volgende:
Maar zijn er dan ook moderators nodig om die ruilhandel in goede banen te leiden en hoe worden zij dan beloond?
geen ruil zonder [TR] tagquote:
We nemen ze gewoon mee naar achterenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze worden in speciale feedbackgebouwen helemaal de grond in geboord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |