quote:
Ik heb eigenlijk nooit de behoefte gevoeld om zo'n ding uit te proberen, en als ik zo de gebruiksaanwijzing bekijk denk ik ook niet dat die behoefte ooit komt...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd ja, en voelt ook niet prettig aan als man
die staat dus al op m'n lijstje van bands om in de gaten te houden...quote:
ok, dan zit er niets anders op dan afwachtenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik nu dus niet.![]()
Ik ben hier als de pc vrij is en ik er zin in heb.
Erger?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:36 schreef OoAstridoO het volgende:en ik ben irl helemaal niet zo als hier
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:39 schreef Jaguarized het volgende:
Post zodat ik dit topic terug kan vinden in mijn AT.
Verderquote:Op zondag 29 januari 2006 14:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
die staat dus al op m'n lijstje van bands om in de gaten te houden...ff kijken of ik binnenkort aan het album van ze kan komen...
quote:
nog zo éénquote:Op zondag 29 januari 2006 14:36 schreef OoAstridoO het volgende:en ik ben irl helemaal niet zo als hier
![]()
True true, en onderwijl, maak je je bureau af post je een foto en mis ik die.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, dan zit er niets anders op dan afwachten
Iedere keer maar weer. Dag in, dag uit.....
En zo vaak ben ik dat niet hoorquote:
Nu negeer ik je verder even hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed ik was op weg naar de douche
heb je de foto's van eergisteren gezien?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True true, en onderwijl, maak je je bureau af post je een foto en mis ik die.![]()
Ohja! Niet stiekum weg gaan hèquote:Op zondag 29 januari 2006 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu negeer ik je verder even hoor.Schiet eens op.
je hebt em nu toch al wel gezien?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True true, en onderwijl, maak je je bureau af post je een foto en mis ik die.![]()
De paar van begin tot nu.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb je de foto's van eergisteren gezien?
knookjequote:Op zondag 29 januari 2006 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je knookje gaat dus de vuilnisbak in.
Je zou er maar wonen.quote:
welcome backquote:
Mijn dankquote:
"Je botje gaat dus de vuilnisbak in."quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je knookje gaat dus de vuilnisbak in.
Djees, tis een hond, hondebot hondeknook, knaag knaag, geen koekje ?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"Je botje gaat dus de vuilnisbak in."![]()
Je mag wel ff komen kijkenquote:
Wat ben je soms vaag zeg.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Djees, tis een hond, hondebot hondeknook, knaag knaag, geen koekje ?
!@#$ laat maar zei ik toch.
Ja ben nou ook weer niet zo'n ijdeltuit.quote:
Bengel is al 36, volop kids en zwaar aan de man.quote:
Joh welquote:Op zondag 29 januari 2006 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bengel is al 36, volop kids en zwaar aan de man.![]()
Ja, enquote:Op zondag 29 januari 2006 15:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bengel is al 36, volop kids en zwaar aan de man.![]()
net te laatquote:Op zondag 29 januari 2006 15:06 schreef Bengeltje het volgende:
ik ga met zoonlief een filmpje kijken, misschien tot later![]()
niet? Ohquote:Op zondag 29 januari 2006 15:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ben nou ook weer niet zo'n ijdeltuit.
idd, hoorde ze pas idd... apart duo, maar wel erg goedquote:Op zondag 29 januari 2006 15:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mijn dank
Trouwens ook het jaar van Belle & Sebastian
quote:
huh?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:14 schreef es70 het volgende:
Sodomy Lyrics
Sodomy
Fellatio
Cunnilingus
Pederasty
Father, why do these words sound so nasty?
Masturbation
Can be fun
Join the holy orgy
Kama Sutra
Everyone!
Rare jongens, die Limburgersquote:
Hairquote:
Keuzes maken..quote:Op zondag 29 januari 2006 15:19 schreef dolle_hond het volgende:
fok!ken en pistaches eten gaat slecht samen
Kort en bondig, meer worden hoeven er niet aan vuilgemaakt (als ze er al zijnquote:
of beter oefenenquote:
Meestal wel fijnquote:Op zondag 29 januari 2006 15:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Kort en bondig, meer worden hoeven er niet aan vuilgemaakt (als ze er al zijn).
Voor de Kama Sutra moet je alleen volgens mij hogere gymnastiek gevolgd hebben, en ik ben nooit zo goed geweest in gymquote:
geen voordeel van je hypermobiliteit?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor de Kama Sutra moet je alleen volgens mij hogere gymnastiek gevolgd hebben, en ik ben nooit zo goed geweest in gym.
Misschien op dat moment wél, maar napijn is iets heel anders als naspelquote:
Mwah de eerste 30 gaan opzich simpelquote:Op zondag 29 januari 2006 15:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor de Kama Sutra moet je alleen volgens mij hogere gymnastiek gevolgd hebben, en ik ben nooit zo goed geweest in gym.
toch wel?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien op dat moment wél, maar napijn is iets heel anders als naspel.
een kenner zo te merken?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah de eerste 30 gaan opzich simpel
En ergens halverwege 'auw, auw, auw, er is iets verschoten' kermen is ook niet echt een turn-onquote:
klinkt bekendquote:Op zondag 29 januari 2006 15:33 schreef es70 het volgende:
[..]
En ergens halverwege 'auw, auw, auw, er is iets verschoten' kermen is ook niet echt een turn-on.
straks kom je een vent tegen die wel van sm houdt en hoopt dat jij dat ook lekker vindtquote:Op zondag 29 januari 2006 15:33 schreef es70 het volgende:
[..]
En ergens halverwege 'auw, auw, auw, er is iets verschoten' kermen is ook niet echt een turn-on.
Denk hetquote:
Zo'n boek moet iedereen standaard krijgenquote:
Zodra die vent aangeeft dat SM zijn ding is, is er 1 ding zeker... En dat is dat hij niet in mijn bed komtquote:Op zondag 29 januari 2006 15:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
straks kom je een vent tegen die wel van sm houdt en hoopt dat jij dat ook lekker vindt
Hehe aanschaffen!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Denk het. Ik zou niet weten wat de eerste 30 zijn (en de rest ook niet trouwens
).
Op zo'n moment.... Well, you knowquote:
ik ook nietquote:Op zondag 29 januari 2006 15:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Denk het. Ik zou niet weten wat de eerste 30 zijn (en de rest ook niet trouwens
).
Op het verlanglijstje voor mijn verjaardagquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo'n boek moet iedereen standaard krijgen
ja, ik weet hetquote:
Zal waarschijnlijk wel een aantal 'oh, heet dat zo' momenten hebben danquote:
Standaardkado voor de 18de verjaardag, dat weet je toch welquote:
ik denk dat iedereen die heeft, maar ik zou niet echt heel ver komen denk ikquote:Op zondag 29 januari 2006 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel een aantal 'oh, heet dat zo' momenten hebben dan.
dan heb ik toch iets gemistquote:Op zondag 29 januari 2006 15:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Standaardkado voor de 18de verjaardag, dat weet je toch wel.
wbquote:
Ja, ik dus ookquote:
google is your friendquote:
Same here... Nou heb ik ook niet echt heel erg de behoefte om mezelf in de knoop te leggen voor een potje sex, dat scheeltquote:Op zondag 29 januari 2006 15:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen die heeft, maar ik zou niet echt heel ver komen denk ik
doe je toch iets verkeerdquote:Op zondag 29 januari 2006 15:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verdomd.
Ik moest hem zelf kopen
Bummer.
K ook niet hoor, maar ja tis altijd leuk om te hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Same here... Nou heb ik ook niet echt heel erg de behoefte om mezelf in de knoop te leggen voor een potje sex, dat scheelt.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Same here... Nou heb ik ook niet echt heel erg de behoefte om mezelf in de knoop te leggen voor een potje sex, dat scheelt.
Jaquote:
Ideetjes opdoen en daar je eigen draai aan gevenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K ook niet hoor, maar ja tis altijd leuk om te hebben
die kreeg je wel bij je 18e verjaardagquote:Op zondag 29 januari 2006 15:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja
Naja ik heb iig m'n vriendin niet aan te hoeven schaffen
Mwah kan. Maar goed in de meeste staan gewoon de standaard "standjes"quote:Op zondag 29 januari 2006 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ideetjes opdoen en daar je eigen draai aan geven. Of staan die eigen draaien er ook allemaal al in
.
Nee 19equote:Op zondag 29 januari 2006 15:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
die kreeg je wel bij je 18e verjaardag
Scheelt natuurlijk wel dat er op zo'n moment altijd iemand in de buurt is om je weer te ontwarren naderhandquote:Op zondag 29 januari 2006 15:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet echt verstandig zou zijn als ik mezelf wel in de knoop zou leggen...
mss kan ik het wel aan m'n vriend voor m'n verjaardag vragenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja
Naja ik heb iig m'n vriendin niet aan te hoeven schaffen
of je treft een sadistquote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk wel dat er op zo'n moment altijd iemand in de buurt is om je weer te ontwarren naderhand.
eigen variatiequote:Op zondag 29 januari 2006 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah kan. Maar goed in de meeste staan gewoon de standaard "standjes"
Eigen variatie kan nooit kwaad
Jij hebt wél iets met SMquote:
dat is dan idd wel weer een voordeel... Maar of hij dat nou echt prettig zal vinden als ik kerm van de pijn...quote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk wel dat er op zo'n moment altijd iemand in de buurt is om je weer te ontwarren naderhand.
Doenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
mss kan ik het wel aan m'n vriend voor m'n verjaardag vragen
jou bijvoorbeeld?quote:
Nou hou maar weer op over sex want k zie m'n vriendin pas het weekend van de 24e Feb weerquote:
arme ventquote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou hou maar weer op over sex want k zie m'n vriendin pas het weekend van de 24e Feb weer
ehm, licht sm een beetje jaquote:
Ik ben wel over ruim een maand jarigquote:
als je gelukt hebtquote:
dat duurt nog wel ff... ik zal wel weer ophoudenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou hou maar weer op over sex want k zie m'n vriendin pas het weekend van de 24e Feb weer
quote:
Très bien!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat duurt nog wel ff... ik zal wel weer ophouden
londen is wel een leuke stad... ik kom er graag...quote:Op zondag 29 januari 2006 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Très bien!
Maar goed, zit ik wel lekker in Londen!
Dat is nog geen garantie dat er geneukt gaat worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zijn nogal wat nuances in te vinden... Ik heb niets met vernedering en pijn om de pijn, maar dat is voor iedereen anders. En wellicht is dat ook meer uitzondering, ik weet er te weinig van om daar echt iets over te zeggen. De term is iig nogal beladen, en wat de een licht vindt kan voor de ander al een brug te ver zijn....quote:
Same herequote:Op zondag 29 januari 2006 15:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
londen is wel een leuke stad... ik kom er graag...
quote:The minimum age for getting a car licence in New Zealand is 15.
Mwah, als je elkaar 2 maanden niet ziet dan zit het er wel inquote:Op zondag 29 januari 2006 15:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is nog geen garantie dat er geneukt gaat worden.![]()
Als je elkaar zo weinig ziet, denk ik dat de kans dat het niet gebeurd verwaarloosbaar isquote:Op zondag 29 januari 2006 15:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is nog geen garantie dat er geneukt gaat worden.![]()
dat denk ik ookquote:Op zondag 29 januari 2006 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je elkaar zo weinig ziet, denk ik dat de kans dat het niet gebeurd verwaarloosbaar is.
pfffquote:Op zondag 29 januari 2006 16:05 schreef es70 het volgende:
MutZ, hoe tekstvast ben je. Raad het plaatje
.
Gliddy glub gloopy
Nibby nabby noopy
La la la lo lo
Sabba sibby sabba
Nooby abba nabba
Le le lo lo
Tooby ooby walla
Nooby abba naba
Early morning singing song
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
pfff
Tis Hair, maar nu nog het nummer...
Helemaal goedquote:Op zondag 29 januari 2006 16:10 schreef MutZ het volgende:
Good morning starshine?
ik zet altijd hair aan en dan kijk ik niet naar de titels, dus ik moest ff het album erbij pakkenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:11 schreef es70 het volgende:
[..]Ik vind het al leuk dat je het herkent aan de hand van de 'tekst' (ook weer een tekstueel hoogstandje
).
Goodmorning starshine
die leek me het meest logische toen ik het album voor me had en dus daarom gokte ik op dezequote:
De kat(ten) zijn van huis, dus deze muis danst evenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik zet altijd hair aan en dan kijk ik niet naar de titels, dus ik moest ff het album erbij pakken
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef es70 het volgende:
[..]
De kat(ten) zijn van huis, dus deze muis danst even. Toch vervelend dat niemand het kan waarderen hier
. Heb de dvd van een vriend gehad, krijg alleen nooit de kans om 'm te kijken omdat ze hier
doen als ik het alleen maar voorstel...
Wel leuk om ze op de kast te krijgen overigens.
Ik krijg dus ook niet vaak de kans... Heb wel 'Easy to be hard' op mijn pc gezet, da's mijn absolute favorietquote:Op zondag 29 januari 2006 16:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hier kunnen ze hem best wel waarderen
Maar ik luister hem niet vaak, hoor hem wel regelmatig bij m'n zusje voorbij komen...
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik krijg dus ook niet vaak de kans... Heb wel 'Easy to be hard' op mijn pc gezet, da's mijn absolute favoriet.
arm muisje... gegrepen door een kat?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:43 schreef es70 het volgende:
Ik wou dat ik eens een keer gewaarschuwd werd als er dooie beestjes in de groene bak gedumpt worden. Ik schrik me iedere keer een rolberoerte als ik word aangestaard door iets doods
. Oneervolle begravenis voor een muisje dit keer...
welcome backquote:
druilerig?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja joh je moet wat hè op deze druilerige dag.
Geen idee, zal welquote:
Ja druilerig.quote:
Hier nog geen teken van druilerigheid gezien vandaag. Strak blauwe lucht en een stralende zon.quote:
hij kan het ook bedekken met ander 'groen' afvalquote:Op zondag 29 januari 2006 17:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel. Pat ruimt dat op om te voorkomen dat ik er een hartverzakking van krijg bij het aantreffen van zoiets (ik heb een zeer grote antipathie tegen dode beesten, zelfs huisdieren
). Nu moet hij alleen nog ff leren om me voor te bereiden op wat ik in de groene bak aantref
.
Dat zou ook kunnen, dat idee zal alleen aan zijn brein moeten ontspruiten....quote:Op zondag 29 januari 2006 17:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
hij kan het ook bedekken met ander 'groen' afval
Maar goed we wonen dan ook niet heel dicht bij elkaar zeg maarquote:Op zondag 29 januari 2006 17:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier nog geen teken van druilerigheid gezien vandaag. Strak blauwe lucht en een stralende zon.
da's waarquote:Op zondag 29 januari 2006 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed we wonen dan ook niet heel dicht bij elkaar zeg maar
Thai Curryquote:Op zondag 29 januari 2006 17:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, je bent er dus.![]()
Wat ga je koken vandaag..
Als je weet wat er kapot is, als het al echt kapot is, dan is dat toch te vervangen? Tenzij het een prehistorisch model is (die ik ook had tot voor kort)quote:Op zondag 29 januari 2006 17:22 schreef es70 het volgende:
Pat heeft een gave monitor gekregen, zo'n 'ei' van Apple (wel een beetje groot...).
Maar nu is zijn pc schijnbaar overleden, moederboard of processor naar de vaantjes. En da's dan weer heel jammer voor mij, want ik zou zijn pc krijgen als hij een nieuwe zou gaan kopen (en dat moment is dus nu een stukje vooruit geschoven)
.
quote:
Da's een afdankertje van de gemeente Zaanstad, pentium 2 ofzo. Ik heb er zelf geen problemen mee, maar als er iemand anders achter mijn pc kruipt krijg ik altijd gezeur dat mijn pc zo traag isquote:Op zondag 29 januari 2006 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, niet veel aan.
@ es. das minder, is je eigen pc erg oud?
dat is minderquote:Op zondag 29 januari 2006 17:22 schreef es70 het volgende:
Pat heeft een gave monitor gekregen, zo'n 'ei' van Apple (wel een beetje groot...).
Maar nu is zijn pc schijnbaar overleden, moederboard of processor naar de vaantjes. En da's dan weer heel jammer voor mij, want ik zou zijn pc krijgen als hij een nieuwe zou gaan kopen (en dat moment is dus nu een stukje vooruit geschoven)
.
True, tis wat je er mee doet.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's een afdankertje van de gemeente Zaanstad, pentium 2 ofzo. Ik heb er zelf geen problemen mee, maar als er iemand anders achter mijn pc kruipt krijg ik altijd gezeur dat mijn pc zo traag is. 'T is maar net wat je gewend bent denk ik...
Tuurlijk is het wel te vervangen, maar dat kost ook een hoop geld, en hij wilde toch al een andere (onder het mom van: 'Dan heb jij ook een betere'quote:Op zondag 29 januari 2006 17:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je weet wat er kapot is, als het al echt kapot is, dan is dat toch te vervangen? Tenzij het een prehistorisch model is (die ik ook had tot voor kort)
Ga je maar in een hoekje schamenquote:
is het ookquote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Moet zometeen ook maar eens met koken beginnen. Heb totaal geen zin.
Ik vis weer eens achter het netquote:Op zondag 29 januari 2006 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, tis wat je er mee doet.
Jammer dat je nu dan niet een snellere pc krijgt.
't is inderdaad een ouwetje, dan wordt vervangen een duur geintje. Kun je beter je geld in je zak houden.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wel te vervangen, maar dat kost ook een hoop geld, en hij wilde toch al een andere (onder het mom van: 'Dan heb jij ook een betere'). En hij heeft iets gezien waar hij een bijzonder prettig onderbuikgevoel van krijgt
.
Ik heb helemaal geen gevoel bij Gigs, mhz, en dat soort meuk... Maar zolang zijn onderbuikgevoel naar mij toe nog okay is hoor je mij niet klagen.
Kijk kijk Netjesquote:Op zondag 29 januari 2006 17:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ga je maar in een hoekje schamen
Btw... The Editors klinken wel lekker
Pat's pc was nog niet zo oud, tenminste... een jaar of 2 vind ik niet oudquote:Op zondag 29 januari 2006 17:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
't is inderdaad een ouwetje, dan wordt vervangen een duur geintje. Kun je beter je geld in je zak houden.![]()
2 jaar is niet oud.. ik dacht dat ik net las dat het een pentium 2 was.. dat is wel wat ouder. die van mij was 3.5 jaar oud.. ook niet echt heel oud, maar ik had een mooie nieuwe gezien.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat's pc was nog niet zo oud, tenminste... een jaar of 2 vind ik niet oud.
Volgens mij niet. Zelf heb ik het in iedergeval nog niet gemaakt.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zelf heb ik het in iedergeval nog niet gemaakt.
Ik ga weer offline. voel me niet lekker.![]()
![]()
tot de volgende keer maar weer.
Die pentium 2 is van mij. En het is er een die nogal allergisch reageert als er bijvoorbeeld een extra harde schijf ingehangen wordtquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2 jaar is niet oud.. ik dacht dat ik net las dat het een pentium 2 was.. dat is wel wat ouder. die van mij was 3.5 jaar oud.. ook niet echt heel oud, maar ik had een mooie nieuwe gezien.dus daar ging mijn salaris.
doe rustig aanquote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zelf heb ik het in iedergeval nog niet gemaakt.
Ik ga weer offline. voel me niet lekker.![]()
![]()
tot de volgende keer maar weer.
gevondenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kijk kijk Netjes
Download dan ook maar wat van Mando Diao
White wall & God Knowquote:
verstappenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef indahnesia.com het volgende:
jos?
hoiquote:
Waarom?quote:
vader abraham? Da's vast geen limlander..quote:Op zondag 29 januari 2006 19:15 schreef dolle_hond het volgende:
wie kent een limburger met een baard
(bekende limburger nog wel)
Chriet Titulaarquote:Op zondag 29 januari 2006 19:15 schreef dolle_hond het volgende:
Oh ja, die heeft ook een baard, maar ik dacht dat die niet uit Limboland komt.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vader abraham? Da's vast geen limlander..
wubbo ockels?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:15 schreef dolle_hond het volgende:
verder ken ik ook niemand met een baard zo op dit moment..quote:Op zondag 29 januari 2006 19:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh ja, die heeft ook een baard, maar ik dacht dat die niet uit Limboland komt.
Nee tochquote:
Hmmm. Right...quote:Op zondag 29 januari 2006 19:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wist je dat niet? Checken is gevaarlijk
was een kwestie van tijdquote:
ik doe meequote:
ik ookquote:
doe je goedquote:
Mjah en nu ben ik verkouden.quote:
ben je ook mooi meequote:Op zondag 29 januari 2006 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
Op welke vliegvelden ben jij allemaal geweest?
Heerlijk nietquote:
was je waarschijnlijk daarvoor ook alquote:
Lijkt me behoorlijk lullig.quote:
kan je het iig nog wel een beetje afwisselenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heerlijk niet
Deze week was er een partijverkoop van pads bij de vomar, 99 euroct voor 18 stuks, zal mij benieuwen of 't smaakt, zoja, heb ik mazzel, zonee, zit ik met 3 smaken
Mjah dat dan weer wel maar wel minder als voordat ik ging slapen.quote:
He Jagquote:Op zondag 29 januari 2006 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
Op welke vliegvelden ben jij allemaal geweest?
Ah ook al zo ineens.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook, sinds vanmiddag 3 uur![]()
mss dat het zo weer zakt...quote:Op zondag 29 januari 2006 20:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah dat dan weer wel maar wel minder als voordat ik ging slapen.
*hatchoe*quote:Op zondag 29 januari 2006 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ook al zo ineens.Zou het dan toch een virus zijn?
Slaap lekker jongen.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik kruip maar onder de wol, er moet toch gewoon gewerkt worden morgen
Ik mag het wel hopen, het is zo ongemakkelijk in de trein.quote:
trustequote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Tsja, 1 bak met die goedkope zut, en 't tweede met een lekkere ofzoquote:Op zondag 29 januari 2006 20:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
kan je het iig nog wel een beetje afwisselen
zoiets ja... of smaakjes combinerenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, 1 bak met die goedkope zut, en 't tweede met een lekkere ofzo
Fles!quote:
Flesquote:
Ik kan je melden dat het jouw schuld is dat ik asians weer leuk vind.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Te opgespoten lippen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:17 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat het jouw schuld is dat ik asians weer leuk vind.
En dan is deze mijn favoriet:
[afbeelding]
Niet op voorhand al klagen he?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, ff kijken, hoofdzakelijk voor FOT hoor
als die achterlijke verderfelijke blauwe kuthoeren zich hier weer vertonen ben ik zo weer van de pleiterik hoor
asianquote:Op zondag 29 januari 2006 21:17 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat het jouw schuld is dat ik asians weer leuk vind.
En dan is deze mijn favoriet:
[afbeelding]
Die helpt ma door d'r periode.quote:
Ik vind het op de één of andere manier welquote:
Mja, ik weet niet of zij asian is. Maar ze heeft wel een beetje van die ogen.quote:
Neuh, kijk dan naar Marijke Helwegen of Conny Breukhoven, ook al van die lelijke lippen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik vind het op de één of andere manier wel![]()
[..]
Mja, ik weet niet of zij asian is. Maar ze heeft wel een beetje van die ogen.
Gatverdammequote:Op zondag 29 januari 2006 21:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neuh, kijk dan naar Marijke Helwegen of Conny Breukhoven, ook al van die lelijke lippen.
U riep mij?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef classpc het volgende:
Bedankt, Jeroen.
Nee, die andere die nu aan het fap fap-en is op dat plaatje.quote:
Geen dank Frans.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Gatverdamme
MOEST je het weer verneuken? Ik wil als ik aan haar denk, niet ook aan die twee denken
Bedankt, Jeroen.
Een fapper?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef classpc het volgende:
Nee, die andere die nu aan het fap fap-en is op dat plaatje.
Maar toch leuk dat je er bent
Ik zie hier classpc's webcam....quote:
Wat nou, wil je me zien ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zie hier classpc's webcam....![]()
![]()
![]()
Cap maken?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zie hier classpc's webcam....![]()
![]()
![]()
quote:
Jezelf zien?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:40 schreef classpc het volgende:
Jammer
Had ik toch wel geil gevonden denk ik...
flesquote:
Bij nader inzien ga ik toch maar niet met je mee in die rare ideeën...quote:
Dat lijkt me behoorlijk slim.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:41 schreef classpc het volgende:
[..]
Bij nader inzien ga ik toch maar niet met je mee in die rare ideeën...
trustequote:
trustequote:
Open er een topic overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |