quote:
Ik heb eigenlijk nooit de behoefte gevoeld om zo'n ding uit te proberen, en als ik zo de gebruiksaanwijzing bekijk denk ik ook niet dat die behoefte ooit komt...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd ja, en voelt ook niet prettig aan als man
die staat dus al op m'n lijstje van bands om in de gaten te houden...quote:
ok, dan zit er niets anders op dan afwachtenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik nu dus niet.![]()
Ik ben hier als de pc vrij is en ik er zin in heb.
Erger?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:36 schreef OoAstridoO het volgende:en ik ben irl helemaal niet zo als hier
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:39 schreef Jaguarized het volgende:
Post zodat ik dit topic terug kan vinden in mijn AT.
Verderquote:Op zondag 29 januari 2006 14:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
die staat dus al op m'n lijstje van bands om in de gaten te houden...ff kijken of ik binnenkort aan het album van ze kan komen...
quote:
nog zo éénquote:Op zondag 29 januari 2006 14:36 schreef OoAstridoO het volgende:en ik ben irl helemaal niet zo als hier
![]()
True true, en onderwijl, maak je je bureau af post je een foto en mis ik die.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, dan zit er niets anders op dan afwachten
Iedere keer maar weer. Dag in, dag uit.....
En zo vaak ben ik dat niet hoorquote:
Nu negeer ik je verder even hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed ik was op weg naar de douche
heb je de foto's van eergisteren gezien?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True true, en onderwijl, maak je je bureau af post je een foto en mis ik die.![]()
Ohja! Niet stiekum weg gaan hèquote:Op zondag 29 januari 2006 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu negeer ik je verder even hoor.Schiet eens op.
je hebt em nu toch al wel gezien?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True true, en onderwijl, maak je je bureau af post je een foto en mis ik die.![]()
De paar van begin tot nu.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb je de foto's van eergisteren gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |