quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:56 schreef escape_nl het volgende:
klopt dries, maar de volgende keer wat vaseline erbij want het was een beetje nauw
Sickert had zo'n hendig progje waarmee je een LAN over internet kan maken, als dat werkt kan je een simpele LAN game op startenquote:Op zondag 5 februari 2006 09:51 schreef Suikermais het volgende:
Is er nou al iemand achter hoe we ons eigen TM-BoF servertje kunnen maken ?
want als ik in \'t spel een server aanmaak ziet niemand dat ding !!
Ikke ook wil, ikke ook wilquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:51 schreef Sickert het volgende:
voeg me maar toe @ msn.
dan wil bestwel een rondje voor je spelendan heb je 3 wapens
ongeveer tweemaal per topic post je hier, maar dan doe je het ook gelijk goedquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Zo daar ben ik weerHet duurde even maar dan heb je ook wat
wat raar. ik heb 45 custom maps gedownload (en ben bezig zelf een zeer toffe te maken...) en ze allemaal op een server gepleit... der kwamen zelfs 12 man op en mijn pctje met adsletje kreeg niet eens last van lagquote:Op zondag 5 februari 2006 09:51 schreef Suikermais het volgende:
Is er nou al iemand achter hoe we ons eigen TM-BoF servertje kunnen maken ?
want als ik in \\\'t spel een server aanmaak ziet niemand dat ding !!
ik ga nu baracuda doen en daarna jou!quote:Op zondag 5 februari 2006 10:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Sickert had zo\\\'n hendig progje waarmee je een LAN over internet kan maken, als dat werkt kan je een simpele LAN game op starten
[..]
Ikke ook wil, ikke ook wilIk stuur je m\\\'n gegevens wel even
dankje diekiequote:Op zondag 5 februari 2006 10:41 schreef Suikermais het volgende:
effe iets anders.
Mijn usericon deed \\\'t dus ook niet. Effe weer uploaden naar de server en je icon werkt weer !!!!!
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:30 schreef Sickert het volgende:
zo baracuda je wapens zijn er
kies iig het medic wapen en de f2000
nu ff voor fjd
FJD mag ook kiezenquote:
die waren er toch??,,quote:Op zondag 5 februari 2006 13:29 schreef -Dries- het volgende:
[13:21] [BoF]Dries: yo escape
[13:21] [BoF]Dries: zijn er wars vanavond?
[13:21] [Admin BoF]escape_nl: yo
[13:22] [Admin BoF]escape_nl: weet ik niet
Nou mensen?
Terechte overwinning, wat een slap spel van Ajax zeg. Ga eens voetballen voor je geldquote:
Btw: hoe zit het met de wars, hoelaat, gaat het uberhaupt nog door want dan kan ik daar rekening mee houden.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Terechte overwinning, wat een slap spel van Ajax zeg. Ga eens voetballen voor je geldZe deden werkelijk alles fout, waren zeer onnauwkeurig, deden alles blind, veel en veel te vaak balverlies, het ging soms veel te langzaam met name bij Rosales.. Het word tijd dat er een trainer komt die ze eens hard aanpakt en ze laat voetballen!
Verder was het in dat badkuip wel: you\'re only sing when you win. Het was snel weer stil toen het na 1 minuut direct 1-1 stond en na de 3-2 in de 87 minuut voelde je heel de kuip alweer bang worden en terugdenken aan vorig jaar. Maargoed, gelijkspel zou niet terecht zijn geweest en de k\'lakken vierde het alsof ze het kampioenschap hadden gewonnen.
Ligt aan de X2 processor en hoeverre er per model verschillen verschillen zijn weet ik niet. Ik heb de 4200+ em escape de 3800 + met dezelfde problemen. Hij houdt het 2 en een half uur vol en dan knalt hij eruit. Wanneer ik daarna weer laad knalt hij eruit na 10 tot 30 minuten. Soms knalt hij er de eerste keer al uit na een uurtje.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
@ Escape en Jedi
ik heb gister avond bf2 constant op 2 cores gespeeld.. en zojuist ook weer
en dat langer als een uur.... volgens mij ligt het dan alleen aan de 3800+?
aangezien ik een 4400+ heb... of hebben jullie ook hetzelfde mobo?
leuke woordspeling..quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Terechte overwinning, wat een slap spel van Ajax zeg. Ga eens voetballen voor je geldZe deden werkelijk alles fout, waren zeer onnauwkeurig, deden alles blind, veel en veel te vaak balverlies, blabla
bla bla
quote:Op zondag 5 februari 2006 10:40 schreef Sickert het volgende:
ik ga nu baracuda doen en daarna jou!
en als uit komt wat in je mail stond kom ik wel langs met vaseline want dat mailtje bevalt me niet :\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\')
*zoekt dekkingquote:\\\\\\\"Ik zal vragen of Kuyt een doelpunt voor je maakt als dank\\\\\\\'
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:15 schreef Sickert het volgende:
3 - 2
Eerste half uur was echt dramatischquote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Terechte overwinning, wat een slap spel van Ajax zeg. Ga eens voetballen voor je geldZe deden werkelijk alles fout, waren zeer onnauwkeurig, deden alles blind, veel en veel te vaak balverlies, het ging soms veel te langzaam met name bij Rosales.. Het word tijd dat er een trainer komt die ze eens hard aanpakt en ze laat voetballen!
Verder was het in dat badkuip wel: you\\\\\\\\\\\\\\\'re only sing when you win. Het was snel weer stil toen het na 1 minuut direct 1-1 stond en na de 3-2 in de 87 minuut voelde je heel de kuip alweer bang worden en terugdenken aan vorig jaar. Maargoed, gelijkspel zou niet terecht zijn geweest en de k\\\\\\\\\\\\\\\'lakken vierde het alsof ze het kampioenschap hadden gewonnen.
De Rubberen Robbies - The Underdogs 19.00quote:Op zondag 5 februari 2006 17:11 schreef -Dries- het volgende:
Hoe laat zijn de wars dan?
Doe ajb dat lelijke kutlogo wegquote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De Rubberen Robbies - The Underdogs 19.00
The Dick Squad - Pr0nSquad 21.00
In de bulkmail stond toch duidelijk dat alles hetzelfde was gebleven behalve de datum, die was dik een week later geworden.
M'n usericon is pleite dus heb ik even snel een nieuwe moeten zoekenquote:
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Niet zo gek he met die Nicky Hofs, zodra f-----d voor stond bleef hij continue liggen man en zodra er gefloten was, was alles weer in orde. Met zn stomme rotkop, nog erger dan Sneijder! Maarja, hopen dat Blind er eens uitdonderd, volgende wedstrijd ook maar verliezen ofzo.
Lees me vorige posten eens...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
:\\\\\\\')
Heerlijk gefrustreerde Ajax supporter die de schuld bij de winnende partij leggen
Hoi Kevin :\\\\\\\')
@ Sickert, smeer je die vaseline in je ogen ofzoquote:Op zondag 5 februari 2006 17:12 schreef UnleashMitch het volgende:
De Rubberen Robbies - The Underdogs 19.00
The Dick Squad - Pr0nSquad 21.00
Hmm hoeveel komen er uberhaupt? Ik moet nog eten, mag hopen dat ik voor 19.00 heb gegeten.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kut..ik kom er net achter dat dat tuig van mijn opleiding een verplichte casus op Blackboard hebben gezet. Dat hadden ze ook wel ff kunnen zeggen...![]()
Maar aangezien ik die morgen moet inleveren denk ik niet dat ik vandaag mee kan doen. Sorry dat het zo laat is, maar ik kom er nu pas achter....![]()
jup bij mij ook... en het is nu al 10 minuten later...quote:Op zondag 5 februari 2006 18:45 schreef UnleashMitch het volgende:
War vanavond
IP 84.244.131.91
WW admin
De warserver werkt nu nog niet, zal wel om 19:00 online komen denk ik ? Authentication is nu nog failed
IP adres: 84.244.131.91quote:Op zondag 5 februari 2006 18:55 schreef JumperJack het volgende:
up bij mij ook... en het is nu al 10 minuten later...
de poort is toch gewoon 16567???
TS toch altijd nog een beetje vaag. bij bf2 hoef je daar toch niet voor te betalen, maar gewoon in de squad te zitten...quote:Op zondag 5 februari 2006 18:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
IP adres: 84.244.131.91
Poort: 16567Maar de huur is van 1900 tot 2300 dus zal dan wel online komen
Vergeten jullie allemaal niet op TS Te komen
Ik weet t, ik kom er ook niet op en dat is via de webbased Rcon van i3d zelf. Lijkt wel of de server niet eens up isquote:Op zondag 5 februari 2006 19:03 schreef JumperJack het volgende:
kan der nog steeds nie op... ww is toch admin?!?
quote:Op zondag 5 februari 2006 19:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik weet t, ik kom er ook niet op en dat is via de webbased Rcon van i3d zelf. Lijkt wel of de server niet eens up is
T kan ook zijn dat ik iets fout doe maar Esc is er nietquote:
escape had op bandoffokkers.nl gezegd da ie niet kon meedoenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
T kan ook zijn dat ik iets fout doe maar Esc is er nietLijkt me logisch dat ik via de webbased Rcon op de server moet kunnen.
prrdon...quote:Op zondag 5 februari 2006 19:11 schreef RudyCarell het volgende:
war vanavond gasten, hoor ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |