Eensch.... kreeg het mailtje, ik heb pas vandaag m'n loon binnen dus ik ga ook weer storten net als vorige keer (al was het toen een 10tje ivm dure maand), maar heb ook meteen de vraag gesteld hoeveel leden er nou wel en niet betalen en wat zo'n server nou kost per 3 maanden....quote:Op maandag 30 januari 2006 14:07 schreef Sickert het volgende:
zag dat er een mailtje was van Bof!
ivm geld overmaken
ik had dit een week geleden al gedaan
verder wil ik ff zeggen dat we een hoop niet betalende leden hebben wat ik opzich niet erg vind.. maar sommige spelen nog meer als dat ik doe op de server...
vorige maand haalden we het bijna niet als ik en jedi (en mischien nogwel iemand) geen extra geld over had gemaakt
ik ga deze maand geen extra geld over maken omdat ik vind dat de niet betalende leden maar gewoon moeten betalen... er zijn ruim 30 mensen met een bof! tag en er betalen er net de helft denk ik
naja ik vind dus dat de niet betalende ook best wat over mogen maken...
het is een kleine moeite.. 15 euro in de drie maanden heb ik echt geen problemen mee.. maar ik ga echt niet weer extra overmaken
waar te downen??quote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef Suikermais het volgende:
Mijn god...Ik ben effe verslaafd aan iets anders. Trackmania Nations !! Compleet gratis te downloaden ( wij zijn niet voor niks Nederlanders !! ) en oh zo verslavend. Dit spel moet je gewoon een keer doen met alle Boffers !!
Behoorlijk prijzig geloof ik. Iets van 180 euro voor een 32 map-server (3 maanden) Als ik het niet mis heb.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:39 schreef JK het volgende:
[..]
Eensch.... kreeg het mailtje, ik heb pas vandaag m'n loon binnen dus ik ga ook weer storten net als vorige keer (al was het toen een 10tje ivm dure maand), maar heb ook meteen de vraag gesteld hoeveel leden er nou wel en niet betalen en wat zo'n server nou kost per 3 maanden....
En wat gebeurd er als het bedrag niet wordt gehaald.. krijgt iedereen dan z'n geld terug of gaat de eigenaar van de rekening er van op vakantie naar de Costa del Snol?
Ben er ook voor dat elke boffer gewoon gaat lappen voor de server, zo niet, wegwezen met de tag
Bijna binnenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef Suikermais het volgende:
Mijn god...Ik ben effe verslaafd aan iets anders. Trackmania Nations !! Compleet gratis te downloaden ( wij zijn niet voor niks Nederlanders !! ) en oh zo verslavend. Dit spel moet je gewoon een keer doen met alle Boffers !!
ik heb hem ook al binnen , maar kan dat spel met 1 handquote:Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond Trackmania Nations eventjes spelen dan ?Ik ben ook al bezig !
ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja a ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja jaquote:Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond Trackmania Nations eventjes spelen dan ?Ik ben ook al bezig !
Gooi daar nog maar 60,- boven opquote:Op maandag 30 januari 2006 19:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
Behoorlijk prijzig geloof ik. Iets van 180 euro voor een 32 map-server (3 maanden) Als ik het niet mis heb.
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:04 schreef kievit19 het volgende:
ik heb hem ook al binnen , maar kan dat spel met 1 hand![]()
Ik heb het geprobeerd maar ik krijg wel een melding over NAT. Probeer eens te zoekenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:07 schreef Suikermais het volgende:
Wie maakt er effe een servertje aan...met w8woord ?
ah...ik probeer wel een servertje genaamd bof aan te maken met w8woord Fok!
ben het sinds gisteren ook al aan het spelen, alleen kwam ik er niet online mee. dus nu ben ik maar die trainingbaantjes aan het doenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:55 schreef Suikermais het volgende:
klikkerdeklik
ik wel! ik heb het er nog met je overgehad!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Weet je wat nu het leuk is; toen ik op de LAN met Trackmania Sunrise kwam was niemand geinteresseerd
In ieder geval een beetje routine in dat elftal, nu Perez nog!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |